ΦόρουμΚαζίνοRioBet Casino - γενική συζήτηση

RioBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 3 έτη από Sharki13286
|
13439 προβολές 105 απαντήσεις |
|
1...3 4 56
Προσθήκη ανάρτησης
Rica1971
πριν από 3 εβδομάδες

I am glad that you were able to get it all solved with the casino.

So would you say that they are good at helping players and solving problems?

Also, when it comes to the issue with submitting your complaint, if it ever happens again, please try all the tips we gave you beforehand, and hopefully the issue won't arise anymore.

Surely let us know whenever needed.

πριν από 2 εβδομάδες

Άνοιξα λογαριασμό στη Riobet και κατέθεσα και έκανα κάποιες αναλήψεις, κάποιες ήταν γρήγορες άλλες άργησαν περισσότερο, τώρα επιτέλους περιμένουν να πληρώσουν ισχυριζόμενοι ότι υπάρχει πρόβλημα στον χρηματοοικονομικό τομέα, έχουν περάσει πάνω από 3 μέρες και δεν πληρώνει ! Τώρα δεν μπορώ να ανοίξω καν συνομιλία για να μιλήσω με την εξυπηρέτηση πελατών, νιώθω ότι έχω πληγωθεί. Δυστυχώς νομίζω ότι έχασα όλα μου τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
84whcmtpsq
πριν από 2 εβδομάδες

Hello, if the casino has always paid you so far, I certainly wouldn't have such negative thoughts. 

What does it mean when they tell you that there are problems in the financial sector? Is it technical or what specifically did they tell you? I would try to be patient, don't do anything with the money until the situation is resolved and if it continues we would try to help.

I must add that we give the casinos 14 days to sort out everything necessary around the withdrawal and then if nothing happens we will assist. 

Do you think you can handle it and will update me if anything changes?

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

Φυσικά! Ακύρωσα την απόσυρση μερικές φορές και αυτό μπορεί επίσης να βοήθησε στην καθυστέρηση. Μιλάω μαζί τους και προσπαθώ να έχω περισσότερη υπομονή τώρα. Λένε ότι έχει γίνει ενημέρωση του συστήματος και η ζήτηση για αναλήψεις έχει αυξηθεί τις τελευταίες ημέρες. Αυτή τη στιγμή περιμένω υπομονετικά. Θα επανέλθω εδώ αν υπάρχουν ενημερώσεις.


μόνο μια ερώτηση ακόμα. Έχει πράγματι ιστορικό αξιοπιστίας η riobet; Πώς αντιμετωπίζουν τη ρύθμιση στη Βραζιλία;


Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
84whcmtpsq
πριν από 2 εβδομάδες

So that's definitely one of the things that extended the withdrawals if you canceled them. I would recommend not to do anything with the money, because this way it can only be longer again. Patience will be the best thing you can do in this case.

As far as your question is concerned, I would find it difficult to answer, as I don't know what all and what specifically a casino in Brazil has to comply with. 

Anyway, I would take it from what you have already mentioned yourself that the casino has always paid you so far, that would be a sign of reliability for me. 

I'll wait for an update then. 🙂

πριν από 2 εβδομάδες

Καλό καζίνο. Δεν υπάρχουν ακόμη προβλήματα με αυτό στη Ρωσία. Παίζω τον εαυτό μου, εδώ και πολύ καιρό.

Αυτόματη μετάφραση:
Natali1112
πριν από 2 εβδομάδες

Ευχαριστώ που μοιραστήκατε την εμπειρία σας. Μπορείτε να κάνετε αναλήψεις κανονικά στη Riobet;

Αυτόματη μετάφραση:
84whcmtpsq
πριν από 2 εβδομάδες

Αποσύρομαι χωρίς προβλήματα👌

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Καλό καζίνο. Δεν υπάρχουν ακόμη προβλήματα με αυτό στη Ρωσία. Παίζω τον εαυτό μου, εδώ και πολύ καιρό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Hello, and what is your experience, could you describe it a bit more? Have you dealt with support? How long does it take for your money to arrive?

Try to let me know, I think it would be interesting for other players as well I see. 🙂

84whcmtpsq
πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σας, το ίδιο ήταν και με εμένα, η ενημέρωση συστήματος, ειλικρινά το βλέπω ως δικαιολογία για να μην πληρώσω, με κορόιδεψαν για μια εβδομάδα με την ίδια δικαιολογία και ήμουν στα πόδια τους με chat και email, τουλάχιστον 4 φορές μέρα, μετά βαρέθηκαν και με πλήρωσαν. Πολύ ύποπτη στάση.

Αυτόματη μετάφραση:
Rica1971
πριν από 2 εβδομάδες

Sometimes you just have to hang in there, some times they may use similar things as delay tactics, but it may really be true in some cases, and if they update the system, they don't have much to do about it. You have to wait until it's over and inform yourself and then proceed on that basis. Especially if the player claimed to have had successful withdrawals, I wouldn't be so skeptical about the whole thing, because that would give me reassurance. 

In the end, you got the money too, so it worked out well. 🙂

πριν από 2 εβδομάδες

Έκανα εγγραφή στον ιστότοπο και έλαβα την πρώτη μου ανάληψη χωρίς κανένα πρόβλημα. Την περασμένη Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου, έκανα μια κατάθεση και έκανα κέρδος, και έκανα ανάληψη, ακύρωσαν την ανάληψη και είπαν ότι είχαν τεχνικά προβλήματα στον ιστότοπο και έπρεπε να κάνουν τις αναλήψεις χειροκίνητα, οπότε υπήρξαν καθυστερήσεις στις αναλήψεις . Έκανα την ανάληψη ξανά στις 21 Οκτωβρίου και μέχρι στιγμής δεν έχουν καταθέσει το ποσό.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
Rica1971
πριν από 2 εβδομάδες

Έχετε λύσει το πρόβλημά σας ή όχι;

Αυτόματη μετάφραση:
elirom
πριν από 2 εβδομάδες

Ναι, το έκανα, αλλά όπως είπα, ήμουν όλη μέρα μαζί τους για μια εβδομάδα μέχρι να με πληρώσουν. Νομίζω ότι κοροϊδεύουν τον εαυτό τους γιατί έχουν ήδη ενημερώσει το σύστημα και εξακολουθούν να λένε ότι αυτό είναι το πρόβλημα. Είναι αστείο που δεν έχουν πρόβλημα με το σύστημα όταν κάνεις κατάθεση, αλλά έχουν όταν πληρώνεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Rica1971
πριν από 2 εβδομάδες

Έχω το ίδιο πρόβλημα. Από την περασμένη εβδομάδα με εμπόδιζαν, λέγοντας ότι υπήρξαν καθυστερήσεις λόγω αυτής της ενημέρωσης συστήματος. Με χρεώνουν κάθε μέρα. Και όπως είπες, για τις καταθέσεις είναι στιγμιαία. Ελπίζω να το παραλάβω κι εγώ. Ήρθατε σε επαφή μέσω e-mail ή απλώς μέσω chat; Έκανα και ένα παράπονο, το πέτυχες;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Έκανα εγγραφή στον ιστότοπο και έλαβα την πρώτη μου ανάληψη χωρίς κανένα πρόβλημα. Την περασμένη Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου, έκανα μια κατάθεση και έκανα κέρδος, και έκανα ανάληψη, ακύρωσαν την ανάληψη και είπαν ότι είχαν τεχνικά προβλήματα στον ιστότοπο και έπρεπε να κάνουν τις αναλήψεις χειροκίνητα, οπότε υπήρξαν καθυστερήσεις στις αναλήψεις . Έκανα την ανάληψη ξανά στις 21 Οκτωβρίου και μέχρι στιγμής δεν έχουν καταθέσει το ποσό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

I see that there are the same problems with different players but eventually they got the money even after some time. I also saw that you have opened a complaint and if nothing happens, our team will try to assist you. 

So what I would recommend is to be patient and inquire about the withdrawal. 

I will wait for an update. ☘️

elirom
πριν από 2 εβδομάδες

Έτσι, παραπονέθηκα μέσω συνομιλίας και email, υπάρχει μια διεύθυνση email στον ιστότοπο. Αλλά όπως είπα, «εφευρίσκουν» αυτήν την ενημέρωση, γιατί αρκετοί παίκτες διαμαρτύρονται.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Έχω το ίδιο πρόβλημα. Από την περασμένη εβδομάδα με εμπόδιζαν, λέγοντας ότι υπήρξαν καθυστερήσεις λόγω αυτής της ενημέρωσης συστήματος. Με χρεώνουν κάθε μέρα. Και όπως είπες, για τις καταθέσεις είναι στιγμιαία. Ελπίζω να το παραλάβω κι εγώ. Ήρθατε σε επαφή μέσω e-mail ή απλώς μέσω chat; Έκανα και ένα παράπονο, το πέτυχες;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Στείλτε μου ένα e-mail και θα το συζητήσουμε περαιτέρω

Αυτόματη μετάφραση:
Rica1971
πριν από 2 εβδομάδες

Δεν μπορώ να βρω τη διεύθυνση e-mail στον ιστότοπο, θα μπορούσατε να τη μεταβιβάσετε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Η εξυπηρέτηση πελατών της Riobet είναι φρικτή. Έχω το ίδιο πρόβλημα με τις αναλήψεις μου. Όπου ο πελάτης δεν έχει καμία σχέση με αυτά τα σφάλματα ή την επικοινωνία με τον πάροχο. Υπάρχουν αρκετοί εξαιρετικοί πάροχοι που χρησιμοποιούνται από ορισμένα καζίνο που πληρώνουν χρήματα αμέσως. Επομένως, δεν είναι μια σημαντική δικαιολογία που δίνει το καζίνο. Βιδώνουν, ακυρώνουν αναλήψεις, δεν τηρούν τις δικές τους προθεσμίες και δεν αναλαμβάνουν καμία απολύτως ευθύνη. Ale. Εάν θέλετε να κάνετε μια κατάθεση, πρέπει να καταθέσετε αμέσως στον λογαριασμό του καζίνο, εάν χρησιμοποιείτε το Pix. Και για να αποσυρθεί με ευλογιά θέλει 5 μέρες Oi παραπάνω; Αυτό είναι παράλογο, δεν ακολουθούν τους κανόνες της χώρας.

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 56
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα