Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRioBet Casino - γενική συζήτηση

RioBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

 από Sharki13286
|
23.298 προβολές 153 απαντήσεις |
|
12 3 4...8
netoflausino

I am sorry for this and have seen your complaint where our team is waiting for your reply, so please update it whenever possible.

It is not possible to change the safety index of a casino before the complaint has been resolved, you know. Only the outcome of a complaint can have a negative impact on the safety index.

Καλησπέρα, θέλω να κάνω μια καταγγελία για το Riobet Casino, έχω μπλοκάρει το 4997 εκεί για πάνω από 3 μήνες και δεν το κυκλοφορούν ποτέ, δεν χρησιμοποίησα το μπόνους ή χρησιμοποίησα κανένα είδος bug και ακόμα δεν κυκλοφόρησαν την απόσυρσή μου file

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, από τις 20/04/2024 ο στοιχηματικός οίκος δεν έχει πληρώσει τα χρήματά μου, έκανα όλη τη διαδικασία επαλήθευσης KYC και έκανα κατάθεση χωρίς απολύτως κανένα μπόνους, αυτό που ισχυρίζονται από εκείνη την ημερομηνία είναι ότι ο πάροχος του παιχνιδιού το αναλύει, αλλά εσείς να ξέρεις ότι όλα Ο πελάτης χρειάζεται προθεσμία για οποιαδήποτε ανάλυση, καθώς ένα ποσό επενδύθηκε στην πλατφόρμα, έτσι μέσα από όλα αυτά τα γεγονότα που δεν μου έδωσε επιστροφή, υποθέτουμε ότι η στοιχηματική εταιρεία RIOBET αρνείται να πληρώσει την ανάληψη μου και δεν ήταν δεν βλάπτει κανέναν κανόνα του. Ζητώ να επικοινωνήσω με το καζίνο για να λάβω απάντηση σχετικά με αυτήν την καθυστέρηση και χωρίς καμία πρόβλεψη της πληρωμής μου. file

Αυτόματη μετάφραση:

Καλησπέρα, θέλω να κάνω μια καταγγελία για το Riobet Casino, έχω μπλοκάρει το 4997 εκεί για πάνω από 3 μήνες και δεν το κυκλοφορούν ποτέ, δεν χρησιμοποίησα το μπόνους ή χρησιμοποίησα κανένα είδος bug και ακόμα δεν κυκλοφόρησαν την απόσυρσή μου file

Αυτόματη μετάφραση:

Well then, if it's been so long, feel free to file a complaint with us. 

Just click here. ⬅️

However, did the casino give you a reason why this is the case? 3 months is an extremely long time. Do you have a verified account here? 

Please let me know.

Γεια σας, από τις 20/04/2024 ο στοιχηματικός οίκος δεν έχει πληρώσει τα χρήματά μου, έκανα όλη τη διαδικασία επαλήθευσης KYC και έκανα κατάθεση χωρίς απολύτως κανένα μπόνους, αυτό που ισχυρίζονται από εκείνη την ημερομηνία είναι ότι ο πάροχος του παιχνιδιού το αναλύει, αλλά εσείς να ξέρεις ότι όλα Ο πελάτης χρειάζεται προθεσμία για οποιαδήποτε ανάλυση, καθώς ένα ποσό επενδύθηκε στην πλατφόρμα, έτσι μέσα από όλα αυτά τα γεγονότα που δεν μου έδωσε επιστροφή, υποθέτουμε ότι η στοιχηματική εταιρεία RIOBET αρνείται να πληρώσει την ανάληψη μου και δεν ήταν δεν βλάπτει κανέναν κανόνα του. Ζητώ να επικοινωνήσω με το καζίνο για να λάβω απάντηση σχετικά με αυτήν την καθυστέρηση και χωρίς καμία πρόβλεψη της πληρωμής μου. file

Αυτόματη μετάφραση:

Hello, I would not expect such a long check of the account and especially if I have not learned anything new until today. I see you are verified but my question is, did you get acquired your winnings through sports betting or did you play slots ?

Γεια σας, ήρθα για άλλη μια φορά για να παραπονεθώ για το Casino riobet, γιατί δεν με αφήνουν να βγάλω τα χρήματά μου άλλη μια φορά, δεν μπορώ να μπω σε κανένα παιχνίδι πόσο μάλλον να κάνω ανάληψη, αυτό μου έχει συμβεί ήδη μια φορά και χρειάστηκαν τρεις μήνες με τα χρήματά μου κόλλησα, εμπιστεύτηκα το site και κατέθεσα ξανά και το έκαναν ξανά, απλά έπαιξα με τα λεφτά μου και κέρδισα, έχασα πολλές φορές και δεν χρησιμοποίησα κανενός είδους μπόνους filefilefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
Vtsantos

Hi, so do you know the reason why this happened again, or did the casino tell you something, since it's not the first time ? How long have you not been able to withdraw money now ? 

If you are afraid that it will take the same amount of time again, you can file a complaint on this link and our team will try to help you. 

Feel free to tell me more about how you solved the situation before. 

Ζήτησα 2 αναλήψεις στο καζίνο RIOBET και ο μέγιστος χρόνος ανάληψης είναι 24 ώρες και έχει περάσει πάνω από 1 ημέρα και μέχρι στιγμής τίποτα. Μπαίνω στο chat και η απάντηση από τους συνοδούς είναι πάντα η ίδια, περιμένετε γιατί έχουμε μεγάλο αριθμό αναλήψεων, πάντα στάνταρ

Αυτόματη μετάφραση:
Rica1971

Maybe they have nothing else to say, though. It really is possible that they are overloaded by withdrawals, you know. 🤷‍♀️

Keep us informed about how it goes, and we'll be ready to step in if nothing happens.

Δυστυχώς μέχρι στιγμής καμία κατάθεση των αναλήψεων, αρχίζω να πιστεύω ότι κάνουν πλάκα, εντελώς υπεκφυγές απαντήσεις στο chat και μέσω email επίσης. Θα ήθελα να προσπαθήσετε να επιλύσετε αυτήν την κατάσταση, καθώς είναι δύσκολη και η αίσθηση είναι ότι σας εξαπάτησαν το καζίνο. Ζητώ τη βοήθειά σας. file

Αυτόματη μετάφραση:

Εκτυπώσεις συνομιλιών file

Αυτόματη μετάφραση:

Πέρασε άλλη μια μέρα και η απόσυρσή μου δεν ελήφθη, μόνο τυπικές απαντήσεις πρωτοκόλλου, όπως θα επισυνάψω εδώ. Είναι αστείο ο πάροχος να καταθέτει δουλεύει, αλλά όχι να κάνει ανάληψη. Παρακαλώ βοηθήστε με, ανησυχώ και νομίζω ότι ενεργούν κακόπιστα. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω ή πού να παραπονεθώ. filefilefile

Αυτόματη μετάφραση:

Εδώ είναι το status και δεν θα πάει μακριά file

Αυτόματη μετάφραση:
Rica1971

I am sorry that this was not resolved yet, but as you probably already know, we give casinos 14 full days to proceed with the payment. So, feel free to submit the complaint any time, and our team will surely try to help.

Come forward with any news, please.

Romi

Δεν μπορώ να δημοσιεύσω την καταγγελία στον ιστότοπό σας, δεν ξέρω γιατί, ακολουθώ τα βήματα και δεν εμφανίζεται για να κάνω την καταγγελία.

Αυτόματη μετάφραση:
Rica1971

Please try to follow this link and let us know if you are able to submit the complaint.

If here is any kind of error message, please post a screenshot of it here so we can find out what the reason is for it.

We'll wait for your reply.

Romi

Καλημέρα, ακολουθώ τα βήματα, όταν φτάσω στο τελευταίο σύμφωνα με τα screenshots βλέπω αυτό filefile

Αυτόματη μετάφραση:
Rica1971

So, let's start with the basics. Please clean the cookies and the cache. Try to log off and log back in. Make sure you answer all the questions as they follow, and then write here if you were able to finish the submitting.

I hope it'll be ok and you will be able to file the complaint.🤞

Are you aware of doing something different now than before when you successfully submitted the complaints?🤔

We'll find the issue together; don't worry at all.🙂

Rica1971

Hey there.

Since I am still unable to find your complaint, I figured I'd ask you whether you struggle with the process.

Perhaps it would be easier to use the anonymous Chrome tab or use a different kind of browser completely, FireFox, for instance. The point is to avoid any preset settings your browser has applied on the site in the past.

In any case, do let us know how it goes; we won't leave you without assistance.



Δεν ξέρω τι έγινε τις άλλες φορές δεν είχα κανένα πρόβλημα. Σχετικά με το παράπονο, κατάφερα να το λύσω με το καζίνο και όλα είναι καλά τώρα. Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα