ΦόρουμΚαζίνοRioBet Casino - γενική συζήτηση

RioBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Sharki13286
|
7228 προβολές 38 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
WhiteFox12
πριν από 1 έτος

Hello,

I'm sure you know that all these details are much more important in the complaint than on the forum - I'm not part of the complaint team, you see? I will not contact the casino on your behalf, cause it is not my responsibility. I'm sorry.

Tomas will take care of the complaint from now on.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Sharki13286
πριν από 6 μήνες

test

mebratu
πριν από 6 μήνες

Hi what do you mean by this answer, I would ask you to try to answer a bit more descriptively, because this has no explanatory value and similar posts will be deleted. 

πριν από 4 μήνες

Ένα από τα πρώτα καζίνο όπου παίζω ένα καλό μπόνους για τα γενέθλιά μου, υπάρχουν συνεχείς προσφορές, παίρνω ανάληψη στο Piatrix σε περίπου 5 λεπτά.

Αυτόματη μετάφραση:
sarokin116
πριν από 4 μήνες

I see you've complimented another casino. It also has a pretty high safety index on our site. 

As for the birthday bonus, what requirements did it have if you remember ? Was it easy to fulfill ? 🙂

Sharki13286
πριν από 2 μήνες

+

πριν από 3 εβδομάδες

Θα ήθελα η ομάδα της riobet να μου πει μια ημερομηνία για να πληρώσω την ανάληψή μου αξίας 2 χιλιάδων δολαρίων, ισχυρίζονται ότι ο πάροχος του παιχνιδιού ερευνά τα στοιχήματά μου, παρόλο που δεν έχω περάσει ποτέ από αυτήν την αμηχανία, ελπίζω να λάβω τα κέρδη μου. filefile

Αυτόματη μετάφραση:
netoflausino
πριν από 3 εβδομάδες

When exactly have you requested the withdrawal, actually, if I may ask? It could take some time to have all the checks done when it comes to this kind of situation. Just talking from my experience here. This kind of checks are nothing unusual, actually, and whenever there is some suspicion either from casinos side, or from the side of a game provider, they have to go thru this. Just try to be patient and hopefully soon you will get some answers. Please keep us updated about this situation.

πριν από 2 εβδομάδες

Περιμένω περισσότερες από 7 ημέρες για την πληρωμή μου που κρατήθηκε από τη riobet, στην αρχή ισχυρίστηκαν ότι τα στοιχήματά μου ερευνώνται από τον πάροχο του παιχνιδιού και αυτό είναι εντάξει, αλλά έχει περάσει πολύς χρόνος και δεν έχω λάβει καμία απάντηση λένε πάντα ότι δεν υπάρχει προθεσμία για να επιλύσει ο πάροχος, αυτό είναι τεράστιο λάθος και έλλειψη επαγγελματισμού από την εταιρεία, χρειάζομαι τα χρήματά μου, ελπίζω η casiguru να με βοηθήσει filefilefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
netoflausino
πριν από 2 εβδομάδες

Hello there!

Thank you for the screenshots.

As Romi said in the previous response, there is nothing wrong with bets being investigated by the game provider, sometimes this is a necessary process, and it takes some time. Because of all the checks that casino have to do, we give them 14 days. I checked the casino review, and it seems a really good casino. So, I would suggest you to wait and to cooperate, and we will see where this goes.

Let us know for any updates!

Violeta
πριν από 2 εβδομάδες

Να περιμένετε χωρίς οριστική ημερομηνία; Ακόμη και όταν ο φίλος μου, χρειάζομαι ραντεβού, δεν μπορεί να το κάνει αυτό, θα επιστρέψω εδώ μετά από 14 ημέρες και θα δω ποια θα είναι η δικαιολογία σας για την υπεράσπιση αυτού του καζίνο. Όταν δεν δίνεται ημερομηνία στον παίκτη, αυτή η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει 3 μήνες ή 2 χρόνια, πόσο καιρό είναι απαραίτητο και θα πρέπει να περιμένω; Δεν έχει κανένα νόημα

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
netoflausino
πριν από 2 εβδομάδες

Unfortunately, when it comes to the game provider and the checks that are on their site, neither we nor the casino can do anything about it, just wait for the resolution.

The 14-day time frame we give casinos to proceed with the verification and it is the number of days after which our complaint team can intervene and start with the resolution of the complaint if one is submitted. So if you feel you need our help, please feel free to file a complaint, of course. We will be glad to help if possible.

πριν από 1 εβδομάδα

Another attempt to resolve my problem with riobet, I hope casiguru can help me, it's been 15 days and I still haven't received an answer about my problem, they still claim that they have no information or response from the provider and that my bets still haven't have been investigated, there is no way to believe this argument for so long I need my money, it seems to me that they are stalling so as not to pay my winnings, I have been waiting since 04/13/2024 for my problem to be resolvedfilefilefilefile

netoflausino
πριν από 1 εβδομάδα

To tell you the truth, sometimes when it comes to some checks from the game provider site, it could take even months to get the answer.🤷‍♀️ I hope that won't be your case and that your case will be solved really soon.

If you feel you need help from our team, please do not hesitate to file a complaint here.

πριν από 1 εβδομάδα

Είναι πολύ απογοητευτικό το γεγονός ότι αυτό το καζίνο αναφέρεται ως "Πολύ Αξιόπιστο" Έκανα μια κατάθεση 1000 ρεάλ και έφτασα το ποσό των 2500 όταν ζήτησα την ανάληψη με κατηγόρησαν ότι χρησιμοποιώ ρομπότ και μου πλήρωσαν μόνο το ποσό της κατάθεσής μου των 1000 ρεάλ και μπλόκαρε τον λογαριασμό μου , και αυτό προφανώς είναι μια κοινή πρακτική στο σπίτι, και υπάρχουν και άλλα παράπονα στο Instagram, με άλλα λόγια, δεν υπάρχει τίποτα πολύ αξιόπιστο.

Αυτόματη μετάφραση:
SShygo
πριν από 1 εβδομάδα

Τι παιχνίδι έπαιζες φίλε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Είναι πολύ απογοητευτικό το γεγονός ότι αυτό το καζίνο αναφέρεται ως "Πολύ Αξιόπιστο" Έκανα μια κατάθεση 1000 ρεάλ και έφτασα το ποσό των 2500 όταν ζήτησα την ανάληψη με κατηγόρησαν ότι χρησιμοποιώ ρομπότ και μου πλήρωσαν μόνο το ποσό της κατάθεσής μου των 1000 ρεάλ και μπλόκαρε τον λογαριασμό μου , και αυτό προφανώς είναι μια κοινή πρακτική στο σπίτι, και υπάρχουν και άλλα παράπονα στο Instagram, με άλλα λόγια, δεν υπάρχει τίποτα πολύ αξιόπιστο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Sorry about this inconvenience at the casino. I have read in your complaint that the casino you were referring to was a different one, is that right? Could you maybe post the URL of that casino or even a screenshot with the name of it, if possible? Just to be sure, which casino have you had this issue at? Was it solved by now, by any chance?

Romi
πριν από 1 εβδομάδα

Φυσικά, το εν λόγω καζίνο είναι διαφορετικό, ναι, το καζίνο στο οποίο αναφέρθηκα είναι το εξής: https://www.riobet.io/

Ζητώ συγγνώμη για το λάθος.

Αυτόματη μετάφραση:
SShygo
πριν από 6 ημέρες

Nothing wrong, that happens from time to time. So things haven't moved forward ? What bots did the casino accuse you of using, please tell me more ? I don't think this is the easiest situation you have found yourself in, but since you have a complaint, our team will take a look at everything and see what happened. 

In the meantime, we'll obviously have to be patient. 

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα