Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRichPrize Casino - γενική συζήτηση

RichPrize Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 3 έτη από mcclane2020
|
45.310 προβολές 237 απαντήσεις |
|
12 3 4...12
Anonymized255
πριν από 2 έτη

You can always provide your findings via email or directly in the casino thread.

Allow me to say that some casinos with a very bad reputation are also very appreciated as sports betting sites, I found that very interesting too.

I just think that every player may have different tastes and very different experiences with casinos. How could a casino with a very good reputation receive tons of "bad" reviews, on the other hand? Some players even do not understand the rules hence they find bad casinos pretty nice because they were lucky and won - such players do not really care about license or reputation - as I find out.

I understand your concern and I thank you for that, I do my best to reject every user review I find false, but I have to keep in mind, that I can't do that without proper reason and solid evidence.

That is why we keep the overall reputation score separated from user reviews.


Anonymized255
πριν από 2 έτη

i was looking at the same thing i wanted to play on the casino and they only review this casino 5 stars

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

i was looking at the same thing i wanted to play on the casino and they only review this casino 5 stars

πριν από 2 έτη

I strongly recommend you to stay far away from them. NO license and they are claiming they have which is a total lie(fraud).


In fact the casino claims to hold 2 licenses (which shows that they did not even take time to crosscheck their own lies) on the contacts page you will find Gaming Curacao 365/JAZ and on the Terms and Conditions page Antillephone 8048/JAZ.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Radka
πριν από 2 έτη

Radka, I see that in the meantime the casino review now shows Fresharvest Limited as owner, I do wonder if this has been done after confirmation from the casino reps (which I doubt) or is it based on what the casino claims?


And regarding the reviews it is great that it does not affect the casino score on Casino Guru as 75% give the casino a 4-5 star rating which I doubt (no evidence so nothing to do about).

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Anonymized255
πριν από 2 έτη

Hello,

I'm sorry I can't answer your question since I'm not part of the review team, but you can always ask JozefK. 🙂

We still try to develop new tools to ensure that accepted user reviews are genuine, but I'm sure that you can imagine how complicated that is.. 🤯

πριν από 2 έτη

Hi

Does anybody win jackpots in booongo games? I have been playing this games for four years not even won progressive jackpot of 250$. How does this games work? What is the odd of winning the jackpot? Because of country restrictions I can’t play other jackpot games. This games look like designed by never win jackpot only major minor and mini no way you win grand.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Σας προειδοποιώ σθεναρά για το καζίνο Richprize ... Δεν έχουν καμία άδεια για να παίξουν ... μπορούν να μπλοκάρουν τον λογαριασμό σας ανά πάσα στιγμή και να κλέψουν όλα τα χρήματά σας και δεν θα μπορούν να κάνουν τίποτα όπως ήταν στην περίπτωσή μου

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 έτη

Hello,

I'm sorry we were not able to help you out. We invited the casino representative to join your complaint but it was ignored, hence the complaint is now closed as UNRESOLVED "No reaction, passive regulator".

You are correct that in the case of unlicensed casinos, there is no authority to turn to, so players are virtually unprotected.


Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σας... Καταλαβαίνω ότι δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί το καζίνο Richprize εξακολουθεί να έχει τόσο υψηλή βαθμολογία μαζί σας ... 6.1 ... αυτή είναι μια πολύ υψηλή βαθμολογία για απατεώνες χωρίς άδεια που δεν θέλω καν να μιλήσω για να εξηγήσω ... και αυτό δεν ισχύει μόνο για μένα γιατί βλέπω ότι υπάρχουν και άλλα άτομα που εξαπατήθηκαν από το καζίνο Richprize

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 έτη

Hello,

I think that you should look at the casino's main panel again, with all respect, the casino is marked as a QUESTIONABLE, we also added a warning saying that it's probably unlicensed "This casino has a license listed on its website, but we were not able to verify it. This means that the license might be fake." furthermore you can also see the section called "Better casinos for you" right under the warning:

file


I truly think that this all does not sound so good at all.

Sadly, your case is the only one unsolved this year, I'm sorry to say it, but I hope that it's also the last one.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Radka
πριν από 2 έτη

Hi Radka,


Is the summary "No reaction, passive regulator" not wrong? Since the casino has no regulator the closure status should be : No reaction, and no Regulator to complain.

πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka


Με εξαπάτησε το καζίνο με αναιδή και προδοτικό τρόπο και η αξιολόγησή του δεν έχει αλλάξει με κανέναν τρόπο... Δεν προσπάθησαν καν να μου εξηγήσουν γιατί κλείνουν τον λογαριασμό μου και μου παίρνουν όλα τα λεφτά...; Πρέπει να υπάρξουν ακόμη 100 άτομα που εξαπατήθηκαν πριν πέσει η βαθμολογία του καζίνο Richprize... Ίσως αν η βαθμολογία τους έπεφτε δραματικά προς τα κάτω, ίσως τότε θα ήθελαν να σχετίζονται με την περίπτωσή μου με κάποιο τρόπο και έτσι πιστεύουν ότι θα εξαπατήσουμε λίγους οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να μας πληρώνουν κεφάλαια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hi Radka,


Is the summary "No reaction, passive regulator" not wrong? Since the casino has no regulator the closure status should be : No reaction, and no Regulator to complain.

πριν από 2 έτη

Hello,

It's an interesting note, and like to know more myself.

Will get back to you.

I also find that you probably posted to the wrong thread, since the thread name is RichPrize but you complained about RichKing. Do you agree?

We could not evaluate the RichPrize's license - it's probably fake, but we evaluated RichKing's license - it's a fake

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka


Με εξαπάτησε το καζίνο με αναιδή και προδοτικό τρόπο και η αξιολόγησή του δεν έχει αλλάξει με κανέναν τρόπο... Δεν προσπάθησαν καν να μου εξηγήσουν γιατί κλείνουν τον λογαριασμό μου και μου παίρνουν όλα τα λεφτά...; Πρέπει να υπάρξουν ακόμη 100 άτομα που εξαπατήθηκαν πριν πέσει η βαθμολογία του καζίνο Richprize... Ίσως αν η βαθμολογία τους έπεφτε δραματικά προς τα κάτω, ίσως τότε θα ήθελαν να σχετίζονται με την περίπτωσή μου με κάποιο τρόπο και έτσι πιστεύουν ότι θα εξαπατήσουμε λίγους οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να μας πληρώνουν κεφάλαια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello kaczka381,

I'm sorry that the complaint team was not able to help you. It happens if the casino decides to ignore the complaint. Since we could not verify the casino's license, there is no other option we could suggest. 🙁

I'm sorry.

Radka
πριν από 2 έτη

Hi Radka,


I had an issue with both the casinos and they both hold no license (I had informed Jozef couple a months ago about the situation with proof).


But the standard response of 'No reaction, passive regulator' does not always give a good view on the case as that suggest they do hold some license with an regulator while this is obvious not the case.

Anonymized255
πριν από 2 έτη

Hi Yousst,

so this is the missing piece, now it makes sense - thank you for the clarification.

I agree that the pre-defined category is not the proper one, it's not within my power to change that, on the other hand, I'll ask Jozef about his point of view.

(I can imagine that we take "no regulator" as a passive regulator 🤔.)

Thanks for the suggestion!


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Radka
πριν από 2 έτη

Αγαπητή κυρία Radko ... Σας καταλαβαίνω ότι δεν θα μπορέσω να ανακτήσω τα κλεμμένα κεφάλαιά μου ... Ωστόσο, πιστεύω ότι η έλλειψη υποβάθμισης μόνο ενθαρρύνει το Richprize Casino να συνεχίσει να εξαπατά τους ανθρώπους ... Παρακαλώ δείτε τα πιο πρόσφατα βαθμολογίες και κριτικές για το καζίνο ... 1/5 βαθμολογίες και έντονα αρνητικά σχόλια ... Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι εδώ και αρκετό καιρό το καζίνο Richprize έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί κακές πρακτικές και εξαπατούν τον κόσμο ... Είναι ένα κρίμα που έχουν εξαπατηθεί περισσότεροι άνθρωποι και η βαθμολογία 6.1 ενθαρρύνει σε κάποιο βαθμό να δωρίσουν χρήματα στο καζίνο Richprize για το παιχνίδι... Αλλά σας ευχαριστώ πάντως για τη μεσολάβησή σας σε αυτό το θέμα.

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 έτη

At least one brighter point of this situation is that any players wise enough to check the casino before playing there will see, that this casino does not handle complaints well. I share your concern.

file

πριν από 2 έτη

Σωστά .... Ευχαριστώ 😉

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 έτη

Anytime kaczka381!

Allow me just a question, after such a bad experience, do you still find gambling a fun thing to do?


12 3 4...12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα