πριν από 2 εβδομάδες
the delay is that my account has been permanently closed!!!!!!
η καθυστερηση ειναι οτι εχει κλησει οριστικα ο λογαριασμος μου !!!!!!
0
the delay is that my account has been permanently closed!!!!!!
η καθυστερηση ειναι οτι εχει κλησει οριστικα ο λογαριασμος μου !!!!!!
Είπατε ότι δεν λάβατε καμία εξήγηση για τον αποκλεισμό του λογαριασμού σας, ναι; Αυτό σίγουρα θα ήταν καλό να το γνωρίζουμε, καθώς οτιδήποτε μπορεί να κρύβεται πίσω από αυτό. Παίξατε με κάποιο μπόνους ή όχι;
Τέλος πάντων, όπως ειπώθηκε, θα πρέπει να περιμένετε και να δείτε πού πάει το παράπονό σας από εδώ.
Ελπίζω όλα να λυθούν σύντομα.
You said you didn't get any explanation for your account being blocked, yes ? That would definitely be good to know, as anything could be behind it. Did you play with any bonus or not ?
Anyway, as has been said, you will have to wait and see where your complaint goes from here.
I hope everything will be resolved soon.
Γεια σε όλους!
Έχω διαβάσει όλα τα σχόλια σχετικά με το καζίνο Revolution. Ξεκίνησα μια πληρωμή στις 25.08, αλλά δεν έχει γίνει τίποτα μέχρι σήμερα. Κάθε μέρα γράφω στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, αλλά παίρνω την ίδια ουδέτερη απάντηση, υπάρχει πολλή επεξεργασία, ζητούν υπομονή, είναι ήδη σε εξέλιξη..... και παρόμοιες απαντήσεις. Κάθομαι πάνω του σχεδόν 2 εβδομάδες.
Hello Everyone!
I have read all the comments regarding Revolution casino. I initiated a payment on 08.25, but nothing has happened until today. Every day I write to the customer service, but I get the same neutral answer, there is a lot of processing, they ask for patience, it is already in progress..... and similar answers. I have been sitting on it for almost 2 weeks.
Γεια, θα έλεγα επίσης ότι 2 εβδομάδες είναι ακριβώς αυτό που δίνουμε στα καζίνο για να πληρώσουμε τους παίκτες. Εάν αυτό δεν λειτουργήσει, τότε μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας.
Έχω την αίσθηση ότι ίσως το καζίνο να έχει καθυστέρηση αφού αρκετοί παίκτες το γράφουν αυτό, αλλά ελπίζω ότι θα βγει καλά στο τέλος και θα έχετε τα χρήματα τελικά.
Θα περιμένεις λίγο ακόμα για να δεις αν αλλάξει κάτι; Αν όχι, τότε, όπως είπα, το πιο λογικό πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να παραπονεθείτε.
Hi, I would also say that 2 weeks is exactly what we give casinos to pay off players. If that doesn't work, then you can file a complaint with us.
I have a feeling that maybe the casino might have a delay since several players are writing this, but hopefully it will turn out well in the end and you will have the money after all.
Are you going to wait a little longer to see if something changes ? If not, then as I said, the most sensible thing to do is to complain.
Γειά σου. Ακόμα περιμένω, δεν ξέρω κάτι άλλο :) αλλά δεν έχω πάει ακόμα. 1 εβδομάδα ήταν το μέγιστο.
Hello. I'm still waiting, I don't know anything else :) but I haven't been there yet. 1 week was the maximum.
finally you, casino guru, have not done anything substantial in my case, you have not helped me, you only make findings, I am judged and I thought you would help me, you are useless, finally, hello
τελικα εσεις σας guru casino δεν εχετε κανει κατι το ουσιαστικο στην υποθεση μου δεν με εχετε βοηθησει μονο διαπιστωσεις κανετε κριμαι και εγω νομιζα οτι θα με βοηθησετε ειστε αχρηστοι τελικα γεια σας
Γεια σου. Είναι σωστό που έλαβες τελικά τα χρήματα;
Είδα τις πληροφορίες στην καταγγελία σας τώρα.
Αυτό είναι υπέροχο. Θα συνεχίσεις να παίζεις εκεί; Τι πιστεύεις;🤔
Hey. Is it right that you have received the money finally?
I saw the information in your complaint now.
That's great. Are you going to continue playing there? What do you reckon?🤔
Γειά σου.
Νομίζω ότι θα παίξω σε αυτή την πλευρά, αξίζουν μια ευκαιρία από κάθε άποψη. Ωστόσο, η επανάσταση casno πρέπει να δώσει προσοχή στην προθεσμία, η οποία συνοψίζεται στους δικούς της κανονισμούς. Νομίζω ναι! Νομίζω ότι η πλειοψηφία των παικτών χρησιμοποιεί τον ιστότοπό τους με νόμιμο τρόπο, δεν τους αξίζει μια τέτοια τιμωρία 🙂
Hello.
I think I will play on this side, they deserve a chance in every way. However, revolution casno must pay attention to the deadline, which is summarized in their own regulations. I think so! I think the majority of players use their site in a legal way, they don't deserve such a punishment 🙂
finally you, casino guru, have not done anything substantial in my case, you have not helped me, you only make findings, I am judged and I thought you would help me, you are useless, finally, hello
τελικα εσεις σας guru casino δεν εχετε κανει κατι το ουσιαστικο στην υποθεση μου δεν με εχετε βοηθησει μονο διαπιστωσεις κανετε κριμαι και εγω νομιζα οτι θα με βοηθησετε ειστε αχρηστοι τελικα γεια σας
Πρέπει πραγματικά να είστε υπομονετικοί όταν πρόκειται να λύσετε το παράπονό σας από την πλευρά μας. Σας παρακαλούμε να γνωρίζετε ότι αντιμετωπίζουμε εκατοντάδες καταγγελίες καθημερινά και γι' αυτό εφαρμόζεται το χρονόμετρο σε κάθε καταγγελία.
Τώρα, όπως διάβασα στην καταγγελία σας, όμως, μπορώ να δω ότι σχετίζεται με το αθλητικό στοίχημα, το οποίο, δυστυχώς, είναι έξω από τα χέρια μας καθώς δεν έχουμε τμήμα που να ασχολείται με τον αθλητισμό.
Πρέπει να περιμένουμε την ομάδα μας να εξετάσει τις τελευταίες πληροφορίες που έχετε δώσει και να δούμε πώς θα εξελιχθεί το παράπονό σας.
Ελπίζω ότι όλα θα λυθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για εσάς.
You really need to be patient when it comes to resolving the complaint of yours from our side. Please know that we deal with hundreds of complaints every day and that is why the timer in each complaint is implemented.
Now, as I read in your complaint, though, I can see that is related to the sports betting, which, unfortunately, is out of our hands as we don't have any department dealing with sports.
We need to wait for our team to look at the last information you have provided and see how your complaint will develop.
I hope that everything will get solved in the best way possible for you.
Γειά σου.
Νομίζω ότι θα παίξω σε αυτή την πλευρά, αξίζουν μια ευκαιρία από κάθε άποψη. Ωστόσο, η επανάσταση casno πρέπει να δώσει προσοχή στην προθεσμία, η οποία συνοψίζεται στους δικούς της κανονισμούς. Νομίζω ναι! Νομίζω ότι η πλειοψηφία των παικτών χρησιμοποιεί τον ιστότοπό τους με νόμιμο τρόπο, δεν τους αξίζει μια τέτοια τιμωρία 🙂
Hello.
I think I will play on this side, they deserve a chance in every way. However, revolution casno must pay attention to the deadline, which is summarized in their own regulations. I think so! I think the majority of players use their site in a legal way, they don't deserve such a punishment 🙂
Αυτό είναι το πνεύμα! 🙂 Βλέπω ότι έχουμε κοινή αίσθηση δικαιοσύνης. Μπορούμε μόνο να ελπίζουμε ότι αυτό ήταν ένα μοναδικό θέμα. Ελπίζω οι επόμενες εμπειρίες σας να είναι ακόμα καλύτερες!
That's the spirit! 🙂 I see we have a common sense of fairness. We can only hope that this was a unique issue. I hope your next experiences are even better!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.