ΦόρουμΚαζίνοRevolution Casino - γενική συζήτηση

Revolution Casino - γενική συζήτηση

πριν από 7 μήνες από johnkamakaris
|
11375 προβολές 133 απαντήσεις |
|
1 2...7
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Revolution Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 7 μήνες

Εκκρεμούν 3 αναλήψεις 100€ 300€ και 200€ η πρώτη από 27/3 και δεν έχω καμία ενημέρωση ακόμα και όσες φορές επικοινώνησα από το chat μου λένε ότι θέλει 3 μέρες να διευθετηθεί

johnkamakaris
πριν από 7 μήνες

As Tomas has explained to you in your complaint, we give casinos 14 full days to procced the payment, so for now there is nothing much to do, unfortunately. I hope the casino will be able to have everything done within this timeframe. Please try to be little patient and let us know if you have any update regarding this.

Have you had any successful withdrawals from this casino before, by any chance? Will wait here for your reply.

πριν από 7 μήνες

Όχι είμαι νέος πελάτης εκεί ..θα κάνω υπομονή και θα ενημερώσω όταν έχω κάποιο νέο από αυτούς

johnkamakaris
πριν από 7 μήνες

Ok then, we'll be here, waiting for he update.

πριν από 7 μήνες

Καμία ενημέρωση ούτε εξέλιξη μέσα στο Σαββατοκύριακο όσον αφορά τις αναλήψεις που εκκρεμούν

johnkamakaris
πριν από 7 μήνες

That's too bad, I thought you would learn something new and the casino would tell you more. But since that didn't happen, Romi told you how much we give the casinos to handle withdrawals. Besides, do you have a verified casino account yet? They haven't contacted you or replied at all ?  

πριν από 7 μήνες

Πριν λίγο ολοκληρώθηκαν οι δύο από τις τρεις αναλήψεις.εκκρεμει άλλη μια..θα ενημερώσω όταν έχω νεότερα

johnkamakaris
πριν από 7 μήνες

Great news, I'm glad to see it moving forward. 

I'll definitely be waiting for an update to get all your money, and it would be just as well if you mentioned it in your open complaint.

Feel free to click here and add what is needed. 

Fingers crossed you get your money as soon as possible. 🤞☘️

πριν από 7 μήνες

Μπορεί να κλείσει η υπόθεση..έγινε και η τελευταία ανάληψη

johnkamakaris
πριν από 7 μήνες

Okay, I'm very happy about that, could you click on the green link I sent you in the post before ? It's your complaint to which it would be appropriate to add that you have received everything and our team will close it afterwards. 

I would be grateful and congratulations again. 🤗🎉👍

πριν από 6 μήνες

Γεια, έκανα ανάληψη στο καζίνο Revolution και θα πρέπει να φτάσει μέχρι αύριο. Διαβάζοντας ο καθένας λέει ότι ο ιστότοπος είναι μισή απάτη και ότι τα χρήματα θα φτάσουν μετά από εβδομάδες. Έχει αποσυρθεί κανείς από αυτόν τον ιστότοπο και γνωρίζει κάτι; Ευχαριστώ

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
rimmeltut
πριν από 6 μήνες

Hopefully you will get some answers here. Have you got any update about your withdrawal?

Romi
πριν από 6 μήνες

Μίλησα με την υποστήριξη και άνοιξα μια καταγγελία για το Casino Guru και περιμένει έγκριση. Τα κεφάλαια έπρεπε να έρθουν σήμερα αλλά μέχρι στιγμής τίποτα. Έγραψα χθες στην υποστήριξη του Revolution Casino και μου είπαν ότι υπάρχουν καθυστερήσεις και να επικοινωνήσω μαζί τους την επόμενη μέρα. Το ίδιο και σήμερα και μου είπαν ότι έχουν στείλει υπενθύμιση στο οικονομικό τμήμα και αν χρειαστεί επικοινωνήστε μαζί τους αύριο το απόγευμα.

Αυτόματη μετάφραση:
rimmeltut
πριν από 6 μήνες

Yeah, I can see your complaint, where our team won't be able to intervene before the 14 day time frame, unfortunately. So please keep us updated, for sure, about any news, until then. We will be here waiting.

πριν από 6 μήνες

Η πληρωμή έφτασε, μετά από πολλές επαφές με την υποστήριξη. Σήμερα το πρωί ρώτησα ξανά για το χρονοδιάγραμμα και 5 λεπτά αργότερα έφτασαν τα χρήματα. Δεν συνιστώ την κατάθεση σε αυτόν τον ιστότοπο στοιχημάτων (η γνώμη μου) γιατί για να λάβω 15 ευρώ περίμενα λίγο επικοινωνώντας κάθε φορά με τη βοήθεια. Η υπόθεση έχει επιλυθεί, αλλά πολλοί σαν εμένα είναι απογοητευμένοι από έναν ιστότοπο στοιχημάτων με πολύ υψηλούς χρόνους ανάληψης. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
rimmeltut
πριν από 6 μήνες

Hi, if it's been a long time for you to choose, I understand why you don't recommend this casino. 

But could I ask you to mention this fact that you received money in your complaint

It would be appropriate since our team will be able to close it. Thank you very much and I firmly believe that you will have a better experience. 🙂

πριν από 6 μήνες

Γεια σου! Υπάρχει κάποια πληροφορία εάν κάποιος Φινλανδός είχε προβλήματα με το καζίνο;

Το Σάββατο 13.4 στις 0:48 έλαβα μια επιβεβαίωση στο email μου σχετικά με το αίτημα ανάληψης. Δηλαδή, αυτό είναι πολύ φρέσκο, οπότε δεν υπάρχει καμία βοήθεια από το να περιμένετε. Αλλά κάτι άλλο, από το Σάββατο μέχρι σήμερα έχω στείλει 4 email στο τμήμα υποστήριξης της Revolution και δεν έχει απαντηθεί κανένα από αυτά. Έχω λάβει επιβεβαίωση ότι το αίτημά μου έχει ληφθεί.

Έχω διαβάσει ότι πολλοί άνθρωποι είχαν κάποιου είδους προβλήματα με αυτό το καζίνο και αυτή τη στιγμή προσπαθώ να κάνω ό,τι μπορώ στην αρχή, ώστε αυτό να μην μετατραπεί σε μάχη πέρα δώθε δύο εβδομάδες.

Αυτόματη μετάφραση:
saaristo
πριν από 6 μήνες

That's pretty good news. I guess you're right and we'll just have to wait for the money to actually come in. 

Be sure to let me know if it does.

As far as if any Finns have a problem with this casino, I would recommend to check the complaints and see if they do or not. 

I'll keep my fingers crossed for you. 🤞

Jaro
πριν από 6 μήνες

Το μόνο που με ανησυχεί λίγο είναι ότι τις τελευταίες τρεις μέρες δεν έχει απαντηθεί κανένα από τα email μου. Θα σκεφτόσασταν ότι αν ο ιστότοπος του Καζίνο διαβάζει το email υποστήριξής του, τότε κάποιος θα τους απαντούσε τουλάχιστον μία φορά την ημέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα