ΦόρουμΚαζίνοRevolution Casino - γενική συζήτηση

Revolution Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 7 μήνες από johnkamakaris
|
12555 προβολές 133 απαντήσεις |
|
1 2 3...7
saaristo
πριν από 7 μήνες

Yes I would probably have similar feelings to tell you the truth and at least one answer would be appreciated. 

However, if the casino has confirmed that they have sent you the money we will see what happens next. Be sure to let me know if the money has arrived or not. 😉

πριν από 7 μήνες

Τα λεφτά έφτασαν σήμερα! Οπότε σύμφωνα με το πρόγραμμα. Τα Σαββατοκύριακα, το οικονομικό τμήμα δεν επεξεργάζεται αναλήψεις, οπότε από τη Δευτέρα είχαν 1-3 ημέρες για να διεκπεραιώσουν την ανάληψη. Το έκαναν σε δύο μέρες οπότε είμαι ικανοποιημένος. Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι έχουν παραπονεθεί για τη λειτουργία του Καζίνο, οπότε δεν θα τολμήσω να παίξω εκεί στο μέλλον. Πολλοί άνθρωποι αντιμετώπισαν δυσκολίες με τις αναλήψεις και σήμερα οι χρόνοι ανάληψης πολλών ημερών δεν ικανοποιούν τον πελάτη. Είμαι ικανοποιημένος με το τελικό αποτέλεσμα, αλλά στο μέλλον δεν θα παίξω σε αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
saaristo
πριν από 7 μήνες

Clearly it's your decision and everyone accepts it. We all have the opportunity to choose where we play and nowadays players put a lot of emphasis on withdrawals and to be fast. 

So I'll just say that I'm glad you got your money and may your future experience be better. 

Good luck. ☘️😊

πριν από 7 μήνες

Αλλά δεν λαμβάνω τίποτα στον λογαριασμό μου στο καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

πώς είναι το έχει βιώσει κάποιος εδώ αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
siegfried
πριν από 7 μήνες

Hi, you mean you deposited in the casino and nothing was credited to your gaming account, do I understand that correctly ? If so, have you tried contacting support or your payment provider to see if the money has gone ? 

Let me know. 

πριν από 7 μήνες

Καλησπέρα σας,έχω πραγματοποιήσει από 20/4 δύο αναλήψεις από το συγκεκριμένο καζίνο και πλέον δεν μπορώ να συνδεθώ καθολου στο site,δεν μου ζήτησαν καν τα έγραφα μου για ταυτοποίηση ,τι κάνω ; Έχω στείλει 3 email και δεν έχω πάρει καμία απάντηση

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
georgebro
πριν από 7 μήνες

May I ask if you cannot load the site of the casino or if you cannot log into your account? Try to check your spam folder as well, as sometimes the emails from the casino could end up there.

We actually give casinos 14 full days to process the payment, so if you haven't received the money after that, our team will surely try to help you out.

πριν από 7 μήνες

Δεν μπορούσα να φορτώσω την σελίδα του καζίνο και έπρεπε να αλλάξω διεύθυνση τελικά τα κατάφερα χθες ,μίλησα στο chat και με ενημέρωσαν πως είμαι πολύ κοντά στο βήμα εξέλιξης για την πραγματοποίηση των αναλήψεων,τους ενημέρωσαν πως σήμερα κλείνουμε μια εργάσιμη εβδομάδα και δεν υπάρχει λόγος να καθυστερούν τοσο,αναμένω ενημέρωση τους ,καθώς δεν μου έχουν ανοίξει καν το βήμα ταυτοποίησης γιατι σίγουρα θα υπάρξει και εκεί καθυστέρηση

georgebro
πριν από 7 μήνες

That is great that you were able to log into your account. Please keep us informed about any developments with your withdrawal.

georgebro
πριν από 7 μήνες

Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ με αναλήψεις.. κάνανε περίπου δέκα μέρες να τα βάλουν..αλλά τα βάλανε..απλά από chat και mail δεν βγάζεις άκρη

johnkamakaris
πριν από 7 μήνες

Σε ευχαριστώ για την απάντηση φιλαράκι να σε ρωτήσω πότε σου άνοιξαν το πεδίο για να κάνεις ταυτοποίηση ; Εγώ άνοιξα πριν μια εβδομάδα τον λογαριασμό που έκανα.και ανάληψη και ακόμα δεν έχουν ανοίξει το πεδίο για να.μπορεσω να ανεβάσω τα αρχεία

πριν από 7 μήνες

Δεν ζήτησαν τίποτα.. ούτε ταυτότητα ούτε κάρτες ούτε τίποτα..έκανα εγγραφή και στο casinoin .. ούτε εκεί ζήτησαν ταυτοποίηση και έκανα ανάληψη και τα βάλανε σε δευτερόλεπτα

johnkamakaris
πριν από 7 μήνες

Στην κάρτα σου ; Απευθείας ;

georgebro
πριν από 7 μήνες

Ναι

johnkamakaris
πριν από 7 μήνες

Εγώ από 20 του μήνα και έχει 27 κανένα νέο τίποτα όλο θα τα βάλουν μην ανησυχείτε τα ξέρεις ,εσένα πόσο καιρό συνολικά σου έκαναν 10 εργάσιμες ;

πριν από 7 μήνες

Εγώ έπεσα πάνω στο Πάσχα των καθολικών τοτε.. έκαναν κάνα δεκαήμερο σίγουρα

johnkamakaris
πριν από 7 μήνες

Αρα το πιθανότερο μέσα στην άλλη εβδομάδα θα τα βάλουν ,καθώς εγώ την προηγούμενη Κυριακή τα έκανα ανάληψη ήδη μια εβδομάδα εργάσιμη πόσο πια να καθυστερήσουν ,τους πιέσεις τίποτα.με κα ένα τρόπο ;

πριν από 7 μήνες

Τους μίλαγα στο chat αλλά και εκεί μποτάκια έχουν με προκαθορισμένες απαντήσεις..αν δεις στο φόρουμ εδώ όλοι το ίδιο πρόβλημα έχουν..και στο τέλος τα βάζουν..απλά δεν αξίζει να ρίξεις αλλά λεφτά σε αυτούς

johnkamakaris
πριν από 7 μήνες

Έχεις βρει κανένα άλλο να αξίζει από θέμα συννενόησης και εξυπηρέτησης ; Σε ευχαριστώ για τις ενημερώσεις φίλε

1 2 3...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα