Αγαπητή ομάδα Γκουρού του Καζίνο,
Χρειάζομαι τη βοήθειά σου. Στις αρχές Απριλίου, κέρδισα σχεδόν 600.000 HUF στον ιστότοπο. Θα μπορούσα να το ζητήσω σε τέσσερα μέρη των 150.000 HUF το καθένα λόγω ορίων ανάληψης. Οι δύο πρώτες αναλήψεις χρειάστηκαν 10 και 11 ημέρες για να ληφθούν, κάτι που δεν με ενόχλησε. Είδα ότι και άλλοι είχαν παρόμοια προβλήματα αλλά τελικά πληρώθηκαν. Μετά από αυτό, ο ιστότοπος ζήτησε έγγραφα από εμένα. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες για το πόσο δύσκολο ήταν να συγκεντρωθούν τα πάντα, καθώς ζητούσαν συνέχεια διαφορετικά πράγματα. Τελικά μου ζήτησαν και έγγραφο που να δείχνει την κατάθεσή μου από τον Φεβρουάριο. Το μεγαλύτερο αστείο είναι ότι έγραψα μαζί τους στα τέλη Μαρτίου, οπότε δεν μπορούσα να προσκομίσω τέτοιο έγγραφο. Όταν το εξήγησα για να το υποστηρίξω, μου ζήτησαν να το αποδείξω. Σε εκείνο το σημείο, σκεφτόμουν ήδη να ζητήσω τη βοήθειά σας, αλλά πάντα πίστευα ότι τελικά θα επιλυόταν. Τελικά, μετά από πολλά ακόμη email και περίπου 100 συνομιλίες με υποστήριξη, δέχτηκαν τα πάντα σε σύνολο 50 ημερών, ακριβώς στις 20 Μαΐου. Δεν υπερβάλλω. αν χρειαστεί, μπορώ να το αποδείξω. Υπήρχαν στιγμές που επικοινώνησα μαζί τους κατά τη διάρκεια της δουλειάς γιατί η όλη κατάσταση ήταν τόσο απογοητευτική.
Μετά από αυτό, ζήτησα τα χρήματα σε δύο μέρη: στις 20 Μαΐου 150.000 HUF και στις 21 138.000 HUF. Είναι ενδιαφέρον ότι το τελευταίο αίτημα καταβλήθηκε εντός 7 ημερών, αλλά εξακολουθώ να περιμένω την ανάληψη των πρώτων 150.000 HUF. Έχουν περάσει 18 εργάσιμες ημέρες και σήμερα, μετά από πολλά email, έλαβα την απάντηση: "συγγνώμη, έχει καθυστερήσει λίγο, αλλά μην ανησυχείτε, όλα είναι καλά". Να προσθέσω ότι έγραψα πριν 3 μέρες, χθες, αλλά και σήμερα. Τελικά απάντησαν στο σημερινό μήνυμα με την ίδια απάντηση που έλαβα την προηγούμενη εβδομάδα. Σας παρακαλώ βοηθήστε γιατί αυτό είναι εξωφρενικό και ό,τι και να γράψω δεν με πληρώνουν.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τη βοήθεια και τον χρόνο σας!
Δαβίδ
Dear Casino Guru Team,
I need your help. In early April, I won nearly 600,000 HUF on the site. I could request it in four parts of 150,000 HUF each due to withdrawal limits. The first two withdrawals took 10 and 11 days to receive, which didn't bother me. I saw that others had similar issues but were eventually paid. After that, the site requested documents from me. I won't go into detail about how difficult it was to gather everything, as they kept asking for different things. In the end, they even asked for a document showing my deposit from February. The biggest joke is that I registered with them at the end of March, so I couldn't provide such a document. When I explained this to support, they asked me to prove it. At that point, I was already considering asking for your help, but I always thought it would eventually be resolved. Finally, after many more emails and around 100 conversations with support, they accepted everything in a total of 50 days, precisely on May 20th. I'm not exaggerating; if needed, I can prove it. There were times when I contacted them during work because the whole situation was so frustrating.
After this, I requested the money in two parts: on May 20th, 150,000 HUF, and on the 21st, 138,000 HUF. Interestingly, the latter request was paid within 7 days, but I'm still waiting for the first 150,000 HUF withdrawal. It has now been 18 business days, and today, after many emails, I received the response: "sorry, it's a bit delayed, but don't worry, everything is fine." I should add that I wrote 3 days ago, yesterday, and today as well. They finally replied to today's message with the same response I received last week. Please help, because this is outrageous, and no matter what I write, they are not paying me.
Thank you very much in advance for your help and time!
David
Αυτόματη μετάφραση: