ΦόρουμΚαζίνοRevolution Casino - γενική συζήτηση

Revolution Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 μήνα από johnkamakaris
|
1922 προβολές 57 απαντήσεις |
|
12 3
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 εβδομάδα

Εγώ δοκίμασα και το casinoin που το έχουν πρώτο στην λίστα με αξιοπιστία εδώ..μια φορά έκανα ανάληψη και σου λέω σε δευτερόλεπτα μπήκαν

πριν από 1 εβδομάδα

Έχει καθυστερήσει μια ανάληψη από το revolution casino των 35€ εδώ και 10 μέρες και με κοροϊδεύουν κατάμουτρα λέγοντας μου τις ίδιες δικαιολογίες..σας παρακαλώ βοηθήστε με να τους κάνω να νιώσουν άσχημα γιατί με έχουν εκνευρίσει..και δεν μπορώ ούτε να απενεργοποιησω τον λογαριασμό μου ούτε άλλες αναλήψεις να κάνω λόγω του αριθμού των εκκρεμών αναλήψεων

dzefkopoulos
πριν από 1 εβδομάδα

May I ask if your account is fully verified at this casino? We usually give casinos 14 full days for the payment to be processed, especially if it is a first withdrawal, as the casino needs to go through the documents to verify an account. If you do not have any updates from the casino and you feel that you need our complaints team to help you out with this issue, please do not hesitate to contact us. We will wait for your reply.

Romi
πριν από 1 εβδομάδα

Today is the 10th day and nothing ,they do not answer at any email I have send 5 ,and also when I speak with the support team they inform me that the payment is proceed soon ,every day the same thing but nothing ,what we can do ? It's really disappointing the all situation ,thanks

georgebro
πριν από 1 εβδομάδα

I can understand your frustration, but unfortunately, our team needs to wait for the 14-day time period as explained in your complaint before they can intervene. Have you checked your email to see if the casino has sent you some information regarding your withdrawal? Try to look in your spam folder as well. Sometimes the emails from online casinos could end up there, actually. Let us know if you have any news, please.

Romi
πριν από 1 εβδομάδα

Thy don't send nothing to my email as I have told you I have sent 5-6 email and nothing yet no response ,I speak today and as every day they told the same things please be patient the department is working for the progress ,every day the same ,it's so disappointing to play your money and if you win or not the withdraws to be a delay so much time ,at Wednesday there be the 14 th day so you will contact to them ?

georgebro
πριν από 1 εβδομάδα

All is fine because they finally proceed to my withdraws so the case is solved,thanks for all

georgebro
πριν από 1 εβδομάδα

I'd say it's hard to accept there is nothing to do when you're told to be patient over and over again. 🙁

Yet, as we can see now, it worked in the end, and I thank you for the update.

Just out of curiosity, have you ever waited longer than this in any casino? In my opinion, this was pretty slow.




Radka
πριν από 1 εβδομάδα

No it's the first time to wait so much and the best is that they never want to add my documents for verification

georgebro
πριν από 1 εβδομάδα

Oh! So, what took them so long? 😀 It really opens up a space for ideas. Well, I hope you have met the longest one and all the others will be ok!

Radka
πριν από 5 ημέρες

Αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα, σας παρακαλώ να είστε υπομονετικοί και εμπιστευθείτε με. Όμως η εμπιστοσύνη είναι κάτι που χτίζεται, αποκτάται σιγά σιγά. Έκανα ανάληψη πριν από 11 μέρες, και δεν έχει φτάσει ακόμα εδώ, μπαίνω στον ιστότοπο για να ελέγξω αν χρειάζονται έγγραφα και δεν ζητείται τίποτα. Η συμπεριφορά αυτού του καζίνο είναι περίεργη.


Αυτόματη μετάφραση:
falusantos
πριν από 3 ημέρες

Hi, you're getting pretty close to the 14 days we give casinos to resolve withdrawals. Did they tell you why it takes them so long ? I would say that casinos should have a reason if something is going on.

Regarding verification, the casino doesn't always have to ask for documents right away, so if it's not necessary, then I wouldn't worry too much. 

Let me know if anything has changed.

Jaro
πριν από 3 ημέρες

Δεν μας είπαν για την καθυστέρηση. Απλώς ζητούν υπομονή...

Αυτόματη μετάφραση:
falusantos
πριν από 2 ημέρες

Well, as I said, if that's all the casino says and the 14 days pass, then I wouldn't hesitate because that would be insufficient information for me and I'd like to know what's behind the fact that I've been waiting for my money for almost 2 weeks now. 

So I will wait and see if you have any positive update and if not, then you know what I will recommend. 

Jaro
πριν από 2 ημέρες

Δεν υπάρχουν θετικές κριτικές. Έκανα την καταγγελία...

Αυτόματη μετάφραση:
falusantos
χθες

You have done the right thing to submit a complaint. Our team is actually waiting for more information, so please update them whenever possible.

Romi
χθες

Ελπίζω να το επιλύσουν, καθώς ποτέ δεν επιλύθηκε κάτι με παράπονα εδώ στο Casino Guru. Ομολογώ ότι είμαι ακόμη και δύσπιστος ως προς αυτό, γιατί απάντησα σε ερωτήσεις και τελικά δεν πέτυχε τίποτα. Με έχουν κλέψει σε άλλες περιπτώσεις άλλα καζίνο και τελικά ήταν ακριβώς αυτό.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη χθες
Αυτόματη μετάφραση:
falusantos
πριν από 11 ώρες

I'm sorry and you know that if you have a problem you can always contact us. 

Anyway, I looked at your complaints and 2 of them were resolved. And speaking of the others, if you fail to respond in 2 weeks or don't have enough evidence, or if the complaints are assessed as unjustified by our team after the investigation, then it doesn't mean we didn't try to help. 

We try to approach everything fair and square. 

I have also seen that the casino has some resolved complaints, so I strongly believe that this will happen in your case as well. Sometimes players have waited 2 weeks, so I hope it works out well. 

If you have an update by chance, I'll be here. 

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα