πριν από 2 μήνες
Γειά σου. Ακόμα περιμένω, δεν ξέρω κάτι άλλο :) αλλά δεν έχω πάει ακόμα. 1 εβδομάδα ήταν το μέγιστο.
Hello. I'm still waiting, I don't know anything else :) but I haven't been there yet. 1 week was the maximum.
0
Γειά σου. Ακόμα περιμένω, δεν ξέρω κάτι άλλο :) αλλά δεν έχω πάει ακόμα. 1 εβδομάδα ήταν το μέγιστο.
Hello. I'm still waiting, I don't know anything else :) but I haven't been there yet. 1 week was the maximum.
finally you, casino guru, have not done anything substantial in my case, you have not helped me, you only make findings, I am judged and I thought you would help me, you are useless, finally, hello
τελικα εσεις σας guru casino δεν εχετε κανει κατι το ουσιαστικο στην υποθεση μου δεν με εχετε βοηθησει μονο διαπιστωσεις κανετε κριμαι και εγω νομιζα οτι θα με βοηθησετε ειστε αχρηστοι τελικα γεια σας
Γεια σου. Είναι σωστό που έλαβες τελικά τα χρήματα;
Είδα τις πληροφορίες στην καταγγελία σας τώρα.
Αυτό είναι υπέροχο. Θα συνεχίσεις να παίζεις εκεί; Τι πιστεύεις;🤔
Hey. Is it right that you have received the money finally?
I saw the information in your complaint now.
That's great. Are you going to continue playing there? What do you reckon?🤔
Γειά σου.
Νομίζω ότι θα παίξω σε αυτή την πλευρά, αξίζουν μια ευκαιρία από κάθε άποψη. Ωστόσο, η επανάσταση casno πρέπει να δώσει προσοχή στην προθεσμία, η οποία συνοψίζεται στους δικούς της κανονισμούς. Νομίζω ναι! Νομίζω ότι η πλειοψηφία των παικτών χρησιμοποιεί τον ιστότοπό τους με νόμιμο τρόπο, δεν τους αξίζει μια τέτοια τιμωρία 🙂
Hello.
I think I will play on this side, they deserve a chance in every way. However, revolution casno must pay attention to the deadline, which is summarized in their own regulations. I think so! I think the majority of players use their site in a legal way, they don't deserve such a punishment 🙂
finally you, casino guru, have not done anything substantial in my case, you have not helped me, you only make findings, I am judged and I thought you would help me, you are useless, finally, hello
τελικα εσεις σας guru casino δεν εχετε κανει κατι το ουσιαστικο στην υποθεση μου δεν με εχετε βοηθησει μονο διαπιστωσεις κανετε κριμαι και εγω νομιζα οτι θα με βοηθησετε ειστε αχρηστοι τελικα γεια σας
Πρέπει πραγματικά να είστε υπομονετικοί όταν πρόκειται να λύσετε το παράπονό σας από την πλευρά μας. Σας παρακαλούμε να γνωρίζετε ότι αντιμετωπίζουμε εκατοντάδες καταγγελίες καθημερινά και γι' αυτό εφαρμόζεται το χρονόμετρο σε κάθε καταγγελία.
Τώρα, όπως διάβασα στην καταγγελία σας, όμως, μπορώ να δω ότι σχετίζεται με το αθλητικό στοίχημα, το οποίο, δυστυχώς, είναι έξω από τα χέρια μας καθώς δεν έχουμε τμήμα που να ασχολείται με τον αθλητισμό.
Πρέπει να περιμένουμε την ομάδα μας να εξετάσει τις τελευταίες πληροφορίες που έχετε δώσει και να δούμε πώς θα εξελιχθεί το παράπονό σας.
Ελπίζω ότι όλα θα λυθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για εσάς.
You really need to be patient when it comes to resolving the complaint of yours from our side. Please know that we deal with hundreds of complaints every day and that is why the timer in each complaint is implemented.
Now, as I read in your complaint, though, I can see that is related to the sports betting, which, unfortunately, is out of our hands as we don't have any department dealing with sports.
We need to wait for our team to look at the last information you have provided and see how your complaint will develop.
I hope that everything will get solved in the best way possible for you.
Γειά σου.
Νομίζω ότι θα παίξω σε αυτή την πλευρά, αξίζουν μια ευκαιρία από κάθε άποψη. Ωστόσο, η επανάσταση casno πρέπει να δώσει προσοχή στην προθεσμία, η οποία συνοψίζεται στους δικούς της κανονισμούς. Νομίζω ναι! Νομίζω ότι η πλειοψηφία των παικτών χρησιμοποιεί τον ιστότοπό τους με νόμιμο τρόπο, δεν τους αξίζει μια τέτοια τιμωρία 🙂
Hello.
I think I will play on this side, they deserve a chance in every way. However, revolution casno must pay attention to the deadline, which is summarized in their own regulations. I think so! I think the majority of players use their site in a legal way, they don't deserve such a punishment 🙂
Αυτό είναι το πνεύμα! 🙂 Βλέπω ότι έχουμε κοινή αίσθηση δικαιοσύνης. Μπορούμε μόνο να ελπίζουμε ότι αυτό ήταν ένα μοναδικό θέμα. Ελπίζω οι επόμενες εμπειρίες σας να είναι ακόμα καλύτερες!
That's the spirit! 🙂 I see we have a common sense of fairness. We can only hope that this was a unique issue. I hope your next experiences are even better!
μην λέτε ψέματα στους ανθρώπους είναι απατεώνες
don't lie to people they are frauds
Γιατί είσαι αυτής της άποψης, τι σου συνέβη εδώ όταν δεν έχεις κανένα καλό λόγο για αυτό το καζίνο; 🤔
Why are you of this opinion, what happened to you here when you have no good word for this casino? 🤔
I made a deposit of 50 euros. And it was a 100% bonus on my deposit. As I was playing I had a balance of 270 euros and 1 hour had passed since my deposit. My money disappeared. And from the conversation with the representative he told me that the bonus has expired. While I only had one hour to play
Έκανα καταθεση 50 ευρώ . Και ήταν ένα μπόνους 100% στην κατάθεση μου . Καθώς έπαιζα είχα υπόλοιπο 270ευρω και είχε περάσει 1ωρα από την κατάθεση μου . Τα χρήματα μου εξαφανίστηκαν . Και από την συνομιλία με τον εκπρόσωπο μου είπε πως το μπόνους έληξε. Ενώ είχα μία ώρα μόνο που έπαιξα
Γεια σας, δεν φαίνεται ότι είναι φυσιολογικό να λήξει το μπόνους μετά από μία ώρα. Έχετε επίσης κάποια συζήτηση με τον εκπρόσωπο που θα μπορούσατε να δημοσιεύσετε; Μόνο αυτό σου είπε και έμεινε έτσι; Κοίταξες και τις απαιτήσεις για το μπόνους ή είχε γραφτεί κάτι αντίστοιχο εκεί;
Παρακαλώ ενημερώστε με.
Hello, it doesn't seem like it's normal for the bonus to expire after one hour. Do you also have any conversation with the rep that you could post? That's all he said to you and it stayed that way? Did you also look at the requirements for the bonus, or was there something similar written there?
Please let me know.
My issue is solved. They refunded me the amount. But quite suddenly my luck was completely gone. I was locked out of my account. I recommend not playing in a casino with a croissant license. This is the second time something has happened to me. And the first one was 2.5 years ago and they confiscated €14,000 for no reason. There must finally be an end to those who do whatever they want with the world's money
Το θέμα μου επιλίθηκε. Μου επιστρέψαν το ποσό. Αλλά εντελώς ξαφνικά χάθηκε τελείως η τύχη μου. Έκλεισα από τον λογαριασμό μου. Συνιστώ να μην παίζετε σε καζίνο με άδεια κρουασάο. Είναι η δεύτερη φορά που μου συμβαίνει κάτι. Και η πρώτη ήταν πριν 2,5 χρόνια και μου κατασχέσαν 14.000€ χωρίς λόγο. Πρέπει επιτέλους να δοθεί ένα τέλος σε αυτούς που κάνουν ό,τι θέλουν με τα χρήματα του κόσμου
Σας ευχαριστούμε που μας ενημερώσατε. Φαντάζομαι ότι δεν θα ήμουν πολύ ευχαριστημένος με τέτοια εξέλιξη. Τουλάχιστον πήρατε την κατάθεσή σας πίσω, αλλά και πάλι, από αυτό που περιγράψατε έναν περίεργο τρόπο φροντίδας για τους παίκτες.
Ποια άδεια, κατά τη γνώμη σας, είναι η καλύτερη επιλογή αυτές τις μέρες;
Thank you for letting us know. I imagine I would not be very pleased with such turn of events. At least you got your deposit back, but still, from what you described a strange way how to care for players.
Which license, in your opinion, is the best option these days?
Γεια σας, έχει κανείς εμπειρία με αναλήψεις; Θα ήθελα να κάνω ανάληψη 120.000, αλλά μπορώ να κάνω ανάληψη μόνο 20.000 ανά ημέρα, οπότε θέλω να μάθω αν είναι δυνατόν να κάνω ανάληψη με κάποιο τρόπο
Hello, does anyone have experience with withdrawals? I would like to withdraw 120,000, but I can only withdraw 20,000 per day, so I want to know if it is possible to somehow withdraw more
Zdravím máte někdo zkušenost s výběrem chtěl bych vybrat 120 000 ale jde mi to jen po 20000 za den tak chci vědět zda je možne nějak vybrat víc
Γεια,
γενικά, δυστυχώς, στο καζίνο τα όρια ανάληψης τίθενται κυρίως επειδή ισχύουν και το καζίνο θέλει να τα συμμορφωθεί. Από όσο γνωρίζω, ορισμένα καζίνο επιτρέπουν την αύξηση του ορίου όταν ο παίκτης αυξάνει, για παράδειγμα, το VIP status του. Το οποίο, με τη σειρά του, συνήθως συνεπάγεται την ανάγκη να καταθέσετε περισσότερα και να παίξετε περισσότερο συνολικά. Εάν έχετε έναν προσωπικό μάνατζερ στο καζίνο, προτείνω οπωσδήποτε να τον ρωτήσετε για την απαλότητα των ορίων. Στα Τσέχικα, προσπαθούμε να εξηγήσουμε στους παίκτες ότι είναι καλό να γνωρίζουν αμέσως τα όρια, γιατί αν είναι πολύ χαμηλά, σίγουρα μπορεί να χαλάσει τη χαρά μιας μεγαλύτερης νίκης αργότερα.
Από όσο μπορούμε να πούμε, αυτό το καζίνο έχει ένα τυπικό όριο ανάληψης
175.000 CZK το μήνα
12.500 CZK την ημέρα
Άρα ταιριάζει αρκετά. Τι πιστεύετε για αυτό;
Hi,
in general, unfortunately, in the casino, the withdrawal limits are mostly set because they are valid and the casino wants to comply with them. As far as I know, some casinos allow the limit to be increased when the player increases, for example, his VIP status. Which, in turn, usually involves the need to deposit more and play more overall. If you have a personal manager in the casino, I definitely recommend asking him about the softness of the limits. In Czech, we try to explain to players that it is good to get to know the limits right away, because if they are too low, it can certainly spoil the joy of a bigger win later on.
As far as we can tell, this casino has a standard withdrawal limit
175,000 CZK per month
12,500 CZK per day
So it fits quite well. What do you think about it?
Ahoj,
obecně bohužel oni v casinu ty limity výběru jsou většinou nastaveny proto, že platí a casino je chce dodržovat. Pokud já vím, některá casina umožňují navýšení limtu když hráč zvýší například svůj VIP status. Což ale zase většinou zahrnuje nutnost více vkládat a celkově více hrát. Pokud máš v casinu nějakého osobního manažera, určitě doporučuji se ho na mažnosti limitů zeptat. Cekově se snažíme hráčům vysvětlit že je dobré se s limity seznámit hned z kraje, protože pokud jsou příliš nízko určitě to může později zkazit radost z větší výhry.
Podle toho, comáme zjištěno my, toto casino má standardní limit výběru
175,000 Kč měsíčně
12,500 Kč denně
Takže to docela sedí. Co o tom soudíš Ty?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.