ΦόρουμΚαζίνοRevolution Casino - γενική συζήτηση

Revolution Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 7 μήνες από johnkamakaris
|
12028 προβολές 133 απαντήσεις |
|
1...6 7
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 2 μήνες

Hello. I'm still waiting, I don't know anything else :) but I haven't been there yet. 1 week was the maximum.

Jaro
πριν από 2 μήνες

τελικα εσεις σας guru casino δεν εχετε κανει κατι το ουσιαστικο στην υποθεση μου δεν με εχετε βοηθησει μονο διαπιστωσεις κανετε κριμαι και εγω νομιζα οτι θα με βοηθησετε ειστε αχρηστοι τελικα γεια σας


πριν από 2 μήνες

Hello. I'm still waiting, I don't know anything else :) but I haven't been there yet. 1 week was the maximum.

πριν από 2 μήνες

Hey. Is it right that you have received the money finally?

I saw the information in your complaint now.

That's great. Are you going to continue playing there? What do you reckon?🤔

Romi
πριν από 2 μήνες

Hello.


I think I will play on this side, they deserve a chance in every way. However, revolution casno must pay attention to the deadline, which is summarized in their own regulations. I think so! I think the majority of players use their site in a legal way, they don't deserve such a punishment 🙂

πριν από 2 μήνες

τελικα εσεις σας guru casino δεν εχετε κανει κατι το ουσιαστικο στην υποθεση μου δεν με εχετε βοηθησει μονο διαπιστωσεις κανετε κριμαι και εγω νομιζα οτι θα με βοηθησετε ειστε αχρηστοι τελικα γεια σας


πριν από 2 μήνες

You really need to be patient when it comes to resolving the complaint of yours from our side. Please know that we deal with hundreds of complaints every day and that is why the timer in each complaint is implemented.

Now, as I read in your complaint, though, I can see that is related to the sports betting, which, unfortunately, is out of our hands as we don't have any department dealing with sports.

We need to wait for our team to look at the last information you have provided and see how your complaint will develop.

I hope that everything will get solved in the best way possible for you.

πριν από 2 μήνες

Hello.


I think I will play on this side, they deserve a chance in every way. However, revolution casno must pay attention to the deadline, which is summarized in their own regulations. I think so! I think the majority of players use their site in a legal way, they don't deserve such a punishment 🙂

πριν από 2 μήνες

That's the spirit! 🙂 I see we have a common sense of fairness. We can only hope that this was a unique issue. I hope your next experiences are even better!

janeska1009
πριν από 1 μήνα

don't lie to people they are frauds

hunter88
πριν από 1 μήνα

Why are you of this opinion, what happened to you here when you have no good word for this casino? 🤔

πριν από 1 μήνα

Έκανα καταθεση 50 ευρώ . Και ήταν ένα μπόνους 100% στην κατάθεση μου . Καθώς έπαιζα είχα υπόλοιπο 270ευρω και είχε περάσει 1ωρα από την κατάθεση μου . Τα χρήματα μου εξαφανίστηκαν . Και από την συνομιλία με τον εκπρόσωπο μου είπε πως το μπόνους έληξε. Ενώ είχα μία ώρα μόνο που έπαιξα

Panolas1984
πριν από 1 μήνα

Hello, it doesn't seem like it's normal for the bonus to expire after one hour. Do you also have any conversation with the rep that you could post? That's all he said to you and it stayed that way? Did you also look at the requirements for the bonus, or was there something similar written there?

Please let me know.

πριν από 1 μήνα

Το θέμα μου επιλίθηκε. Μου επιστρέψαν το ποσό. Αλλά εντελώς ξαφνικά χάθηκε τελείως η τύχη μου. Έκλεισα από τον λογαριασμό μου. Συνιστώ να μην παίζετε σε καζίνο με άδεια κρουασάο. Είναι η δεύτερη φορά που μου συμβαίνει κάτι. Και η πρώτη ήταν πριν 2,5 χρόνια και μου κατασχέσαν 14.000€ χωρίς λόγο. Πρέπει επιτέλους να δοθεί ένα τέλος σε αυτούς που κάνουν ό,τι θέλουν με τα χρήματα του κόσμου

Panolas1984
πριν από 1 μήνα

Thank you for letting us know. I imagine I would not be very pleased with such turn of events. At least you got your deposit back, but still, from what you described a strange way how to care for players.

Which license, in your opinion, is the best option these days?

πριν από 1 μήνα

Γεια σας, έχει κανείς εμπειρία με αναλήψεις; Θα ήθελα να κάνω ανάληψη 120.000, αλλά μπορώ να κάνω ανάληψη μόνο 20.000 ανά ημέρα, οπότε θέλω να μάθω αν είναι δυνατόν να κάνω ανάληψη με κάποιο τρόπο

Αυτόματη μετάφραση:
petakubica
πριν από 1 μήνα

Γεια,

γενικά, δυστυχώς, στο καζίνο τα όρια ανάληψης τίθενται κυρίως επειδή ισχύουν και το καζίνο θέλει να τα συμμορφωθεί. Από όσο γνωρίζω, ορισμένα καζίνο επιτρέπουν την αύξηση του ορίου όταν ο παίκτης αυξάνει, για παράδειγμα, το VIP status του. Το οποίο, με τη σειρά του, συνήθως συνεπάγεται την ανάγκη να καταθέσετε περισσότερα και να παίξετε περισσότερο συνολικά. Εάν έχετε έναν προσωπικό μάνατζερ στο καζίνο, προτείνω οπωσδήποτε να τον ρωτήσετε για την απαλότητα των ορίων. Στα Τσέχικα, προσπαθούμε να εξηγήσουμε στους παίκτες ότι είναι καλό να γνωρίζουν αμέσως τα όρια, γιατί αν είναι πολύ χαμηλά, σίγουρα μπορεί να χαλάσει τη χαρά μιας μεγαλύτερης νίκης αργότερα.

Από όσο μπορούμε να πούμε, αυτό το καζίνο έχει ένα τυπικό όριο ανάληψης

175.000 CZK το μήνα

12.500 CZK την ημέρα

Άρα ταιριάζει αρκετά. Τι πιστεύετε για αυτό;


Αυτόματη μετάφραση:
1...6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα