Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRevolution Casino - γενική συζήτηση

Revolution Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

36.171 προβολές 167 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1...7 8 9
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες

bro whyu bother with casino guru? they are even worse then those scaming sites.. utterly don' care about you lol. look at their trash response.. they are so discusting

πριν από 10 μήνες

Is there anything we could help you with perhaps? It looks that you really need to solve some issues.

Did we ever not come forward to help with something happening to you, or what is the reason for your words, please?

As I can see from your other post, you have nothing else to say but to abuse us here. What is the point of sticking here, then? I would like to know.🤔

Romi
πριν από 10 μήνες

there is, get a life and stop lying to people, scamming them, offering sites without license, saying that you are helping when you obviously aren't.. this whole site is complete utter scam,evil and making things worse.


bye

randomplayy
πριν από 10 μήνες

Bye, do you want your account to be closed? Sounds appropriate.

Radka
πριν από 10 μήνες

this is the only way you can deal with me? truth hurts doesn't?

randomplayy
πριν από 10 μήνες

Well,

I see you as a guy who keeps presenting negative general opinions without a single supportive fact. A person who has never submitted a single complaint through which he would gain first-person experience about processes and things he is so eager to condemn. Nothing concrete, nothing constructive, just negativism.

So, what do you expect? Why should we leave you here to keep kicking around?

Be constructive or leave. There are many others who seek support; instead, we have to read about scamming, lying, and other of your highly disputable opinions.

Why keep coming back? I do not even understand what you expect by acting like this.

We won't keep losing time trying to understand your motives; instead, you may end up banned.

achsl12
πριν από 10 μήνες

update:


after nearly 4 weeks i got my withdraw (200€)

No verification process, but who cares 😉

πριν από 10 μήνες

Είναι οι ίδιες εβδομάδες που προσπαθώ να κλείσω τον λογαριασμό μου λόγω εθισμού στον τζόγο και πρέπει να είναι ένα πολύ υπεύθυνο καζίνο και δίκαιο παιχνίδι από κάθε άποψη, ειρωνικά φυσικά δεν τους εμπιστεύομαι, είναι απατεώνες, εξαπατούν και εξαπατούν τους παίκτες τους και δεν κλείνουν τον λογαριασμό παικτών με εθισμό στον τζόγο, αυτό υποψιάζεται ότι είναι απατεώνες και οι παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

update:


after nearly 4 weeks i got my withdraw (200€)

No verification process, but who cares 😉

πριν από 10 μήνες

Way too long to wait for a withdrawal, but at least you got it at the end.

If you'd like to write a review about your experience, here's the link for you.

Will you play there again now?


πριν από 10 μήνες

Είναι οι ίδιες εβδομάδες που προσπαθώ να κλείσω τον λογαριασμό μου λόγω εθισμού στον τζόγο και πρέπει να είναι ένα πολύ υπεύθυνο καζίνο και δίκαιο παιχνίδι από κάθε άποψη, ειρωνικά φυσικά δεν τους εμπιστεύομαι, είναι απατεώνες, εξαπατούν και εξαπατούν τους παίκτες τους και δεν κλείνουν τον λογαριασμό παικτών με εθισμό στον τζόγο, αυτό υποψιάζεται ότι είναι απατεώνες και οι παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I am really sorry that this is still ongoing for you.

May I ask if you need any help from our complaint team perhaps? Is there any money you have deposited after your request for the account closure?

πριν από 9 μήνες

Έχω ζητήσει τρεις αναλήψεις για συνολικά 1.410 ευρώ. Έλεγξα για να δω αν χρειαζόταν να στείλω πρόσθετες πληροφορίες και ο ιστότοπος υποδεικνύει ότι έχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Οι αναλήψεις εκκρεμούν επαλήθευση και η συνομιλία μου λέει ότι μπορεί να χρειαστούν έως και τρεις ημέρες (αν και όρισαν ότι ήταν λιγότερες), αλλά δύο από τις τρεις αναλήψεις έχουν ήδη λάβει τρεις ημέρες και δεν έχω ακούσει τίποτα. Προσπάθησα να επικοινωνήσω ξανά μαζί τους μέσω συνομιλίας, αλλά η πρόσβαση δεν λειτουργεί. Ωστόσο, δεν παρουσιάζουν κανένα πρόβλημα με την πραγματοποίηση καταθέσεων. Προσπάθησα να υποβάλω μια καταγγελία μέσω του Casino Guru, αλλά έλαβα ένα σφάλμα captcha.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Καλησπέρα σε όλους, απόψε νομίζω ότι με έχουν εξαπατήσει εντελώς.. Ελπίζω κάποιοι από εσάς να με βοηθήσουν.

επίμαχη τοποθεσία Revolutioncasino.com

εν λόγω λογαριασμός αλληλογραφίας:

Μετατρέπω 50 νομίσματα που κερδίζονται με καταθέσεις σε ένα μπόνους 5 €, το οποίο ως απαίτηση είχε συνολική αξία επανάληψης 200 €, παίζοντας έχω περίπου 311 € και όταν σέβομαι το τελευταίο ευρώ για την απαίτηση μετατροπής σε πραγματικά χρήματα, λαμβάνω ένα μήνυμα συστήματος που λέει "έχετε σεβαστείτε τις απαιτήσεις μπόνους εδώ είναι 25€ σε πραγματικά χρήματα" και επαναφέρει το 12 σε πραγματικά χρήματα.

η υποστήριξη δεν μου απαντά και δεν λαμβάνω καν το μήνυμα "case take in charge" παρακαλώ βοηθήστε με


Αυτόματη μετάφραση:
User21
πριν από 8 μήνες

Φυσικά, εάν ένα καζίνο αρνηθεί να κλείσει τον λογαριασμό ενός παίκτη, είναι ένα ανέντιμο καζίνο και δεν πρέπει να παίξετε εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Έχω ζητήσει τρεις αναλήψεις για συνολικά 1.410 ευρώ. Έλεγξα για να δω αν χρειαζόταν να στείλω πρόσθετες πληροφορίες και ο ιστότοπος υποδεικνύει ότι έχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Οι αναλήψεις εκκρεμούν επαλήθευση και η συνομιλία μου λέει ότι μπορεί να χρειαστούν έως και τρεις ημέρες (αν και όρισαν ότι ήταν λιγότερες), αλλά δύο από τις τρεις αναλήψεις έχουν ήδη λάβει τρεις ημέρες και δεν έχω ακούσει τίποτα. Προσπάθησα να επικοινωνήσω ξανά μαζί τους μέσω συνομιλίας, αλλά η πρόσβαση δεν λειτουργεί. Ωστόσο, δεν παρουσιάζουν κανένα πρόβλημα με την πραγματοποίηση καταθέσεων. Προσπάθησα να υποβάλω μια καταγγελία μέσω του Casino Guru, αλλά έλαβα ένα σφάλμα captcha.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

I am sorry for this late reply, but I'm glad that you managed to file your complaint at the end.

As I can see, the casino hasn't responded yet to it, so could you please provide any updates?

Does it remain the same as of now?

πριν από 8 μήνες

Καλησπέρα σε όλους, απόψε νομίζω ότι με έχουν εξαπατήσει εντελώς.. Ελπίζω κάποιοι από εσάς να με βοηθήσουν.

επίμαχη τοποθεσία Revolutioncasino.com

εν λόγω λογαριασμός αλληλογραφίας:

Μετατρέπω 50 νομίσματα που κερδίζονται με καταθέσεις σε ένα μπόνους 5 €, το οποίο ως απαίτηση είχε συνολική αξία επανάληψης 200 €, παίζοντας έχω περίπου 311 € και όταν σέβομαι το τελευταίο ευρώ για την απαίτηση μετατροπής σε πραγματικά χρήματα, λαμβάνω ένα μήνυμα συστήματος που λέει "έχετε σεβαστείτε τις απαιτήσεις μπόνους εδώ είναι 25€ σε πραγματικά χρήματα" και επαναφέρει το 12 σε πραγματικά χρήματα.

η υποστήριξη δεν μου απαντά και δεν λαμβάνω καν το μήνυμα "case take in charge" παρακαλώ βοηθήστε με


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Was this maximum winning amount written in the rules of the bonus you played with?

It is very important to check the rules of every bonus before playing, you know.

If it says so, unfortunately, there is nothing much to do about it. 🤷‍♀️

πριν από 6 μήνες

Γεια σας, ζήτησα αναλήψεις πριν από μια εβδομάδα, 3 συνολικά, και έγραφα κάθε μέρα και ακόμα δεν γίνεται τίποτα. Στον ιστότοπο λένε ότι οι αναλήψεις χρειάζονται 3 εργάσιμες ημέρες και ακόμα τίποτα. Μπορείτε να με βοηθήσετε με αυτό; Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
opastierik10
πριν από 6 μήνες

Γεια,

Δυστυχώς, μπορούμε μόνο να μαντέψουμε ποιο είναι το πρόβλημα εδώ. Η υποστήριξη ή ένας διευθυντής θα πρέπει να εξηγήσει συγκεκριμένα γιατί καθυστερεί η ανάληψη. Δυστυχώς, δεν θα φτάσουμε πολύ μακριά χωρίς ούτε μία ένδειξη. Θα ρωτήσω λοιπόν αμέσως, σας έχει πει κανείς κάτι συγκεκριμένο σχετικά με αυτό; Αν ξεκινούσαμε να κάνουμε εικασίες, δυστυχώς θα ήταν μια σειρά από ερωτήσεις για να ξεκινήσετε - για παράδειγμα:

Έχετε επαληθευμένο λογαριασμό, έχετε κάνει ποτέ ανάληψη, έχετε χρησιμοποιήσει την ίδια μέθοδο πληρωμής; Και ούτω καθεξής. Μπορεί να ακούγεται ανόητο τώρα με όλες αυτές τις ερωτήσεις, αλλά το καζίνο θα έπρεπε να το εξηγήσει ξεκάθαρα. Μια εβδομάδα είναι πολύς χρόνος για μένα.

Μπορούμε να σας βοηθήσουμε τώρα παραμένοντας εδώ στο φόρουμ μέχρι να παρέλθει ο χρόνος που αναφέρεται στην καταγγελία και κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου αναμονής, ας πούμε, θα προσπαθήσουμε να ανακαλύψουμε την αιτία ή να βρούμε κάτι χρήσιμο.

Νομίζω ότι όλοι θα θέλαμε να μάθουμε περισσότερα εδώ, οπότε ενημερώστε μας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Η κατάθεση έγινε δεκτή. Το μπόνους δεν δόθηκε. Απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
katjaleesch
πριν από 5 μήνες

Hi, you deposited to get the bonus, am I right? Is there any reason the casino would have told you why you didn't get it?

πριν από 3 μήνες

Γεια σας, έχω δύο αναλήψεις των 500€ η καθεμία σε εκκρεμότητα εδώ και 10 ημέρες τώρα, και δεν έχουν καν διεκπεραιωθεί. Δεν ξέρω τι να κάνω πια. Έχω στείλει email και έχω μιλήσει με την υποστήριξη πελατών, αλλά τίποτα δεν λειτουργεί. Δεν λαμβάνω καμία απάντηση και δεν πληρώνονται ούτε διεκπεραιώνονται. Παρακαλώ βοηθήστε με!

Αυτόματη μετάφραση:
Andrea9898
πριν από 2 μήνες

Hello, waiting ten days for two €500 withdrawals without any processing or communication is definitely too long. Can you please confirm if your account is fully verified? Unverified accounts are one of the most common reasons why withdrawals get stuck.

At Casino Guru, we usually give casinos up to 14 days to process a withdrawal. If you still haven’t received your money after that time, you can open a complaint through our Complaint Resolution Center. Please make sure to keep all of your proof such as emails, chat logs, and screenshots of the pending withdrawals so the case can be reviewed properly.

Hope we can resolve it in the meantime and you will have your money.

1...7 8 9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.