Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
αδερφέ γιατί ασχολείσαι με τον γκουρού του καζίνο; είναι ακόμη χειρότερα από αυτές τις τοποθεσίες απάτης.. δεν νοιάζομαι για σένα lol. κοιτάξτε την απάντησή τους στα σκουπίδια.. είναι τόσο αηδιαστικά
bro whyu bother with casino guru? they are even worse then those scaming sites.. utterly don' care about you lol. look at their trash response.. they are so discusting
Υπάρχει κάτι που θα μπορούσαμε να σας βοηθήσουμε ίσως; Φαίνεται ότι πρέπει πραγματικά να λύσετε ορισμένα ζητήματα.
Δεν ήρθαμε ποτέ να βοηθήσουμε σε κάτι που σας συμβαίνει ή ποιος είναι ο λόγος για τα λόγια σας, παρακαλώ;
Όπως καταλαβαίνω από την άλλη ανάρτησή σου, δεν έχεις τίποτα άλλο να πεις παρά να μας κακομεταχειριστείς εδώ. Τι νόημα έχει λοιπόν να μένεις εδώ; Θα ήθελα να ξέρω.🤔
Is there anything we could help you with perhaps? It looks that you really need to solve some issues.
Did we ever not come forward to help with something happening to you, or what is the reason for your words, please?
As I can see from your other post, you have nothing else to say but to abuse us here. What is the point of sticking here, then? I would like to know.🤔
υπάρχει, πάρτε μια ζωή και σταματήστε να λέτε ψέματα στους ανθρώπους, να τους εξαπατάτε, να προσφέρετε ιστοσελίδες χωρίς άδεια, να λέτε ότι βοηθάτε ενώ προφανώς δεν είστε.. όλος αυτός ο ιστότοπος είναι απόλυτη απάτη, κακό και χειροτερεύει τα πράγματα.
αντίο
there is, get a life and stop lying to people, scamming them, offering sites without license, saying that you are helping when you obviously aren't.. this whole site is complete utter scam,evil and making things worse.
bye
Αντίο, θέλετε να κλείσει ο λογαριασμός σας; Ακούγεται κατάλληλο.
Bye, do you want your account to be closed? Sounds appropriate.
αυτός είναι ο μόνος τρόπος που μπορείς να με αντιμετωπίσεις; η αλήθεια πονάει δεν είναι;
this is the only way you can deal with me? truth hurts doesn't?
Λοιπόν,
Σε βλέπω σαν έναν τύπο που συνεχίζει να παρουσιάζει αρνητικές γενικές απόψεις χωρίς ούτε ένα υποστηρικτικό γεγονός. Ένα άτομο που δεν έχει υποβάλει ποτέ ούτε μια καταγγελία μέσω της οποίας θα αποκτούσε εμπειρία πρώτου προσώπου σχετικά με διαδικασίες και πράγματα που είναι τόσο πρόθυμος να καταδικάσει. Τίποτα συγκεκριμένο, τίποτα εποικοδομητικό, απλώς αρνητισμός.
Λοιπόν, τι περιμένετε; Γιατί πρέπει να σας αφήσουμε εδώ για να συνεχίσετε να κλωτσάτε;
Να είστε εποικοδομητικός ή να φύγετε. Υπάρχουν πολλοί άλλοι που αναζητούν υποστήριξη. Αντίθετα, πρέπει να διαβάσουμε για απάτη, ψέματα και άλλες πολύ αμφισβητούμενες απόψεις σας.
Γιατί να συνεχίσεις να επιστρέφεις; Δεν καταλαβαίνω καν τι περιμένεις με το να συμπεριφέρεσαι έτσι.
Δεν θα συνεχίσουμε να χάνουμε χρόνο προσπαθώντας να κατανοήσουμε τα κίνητρά σας. Αντίθετα, μπορεί να καταλήξετε να αποκλειστείτε.
Well,
I see you as a guy who keeps presenting negative general opinions without a single supportive fact. A person who has never submitted a single complaint through which he would gain first-person experience about processes and things he is so eager to condemn. Nothing concrete, nothing constructive, just negativism.
So, what do you expect? Why should we leave you here to keep kicking around?
Be constructive or leave. There are many others who seek support; instead, we have to read about scamming, lying, and other of your highly disputable opinions.
Why keep coming back? I do not even understand what you expect by acting like this.
We won't keep losing time trying to understand your motives; instead, you may end up banned.
εκσυγχρονίζω:
μετά από σχεδόν 4 εβδομάδες πήρα την απόσυρσή μου (200 €)
Δεν υπάρχει διαδικασία επαλήθευσης, αλλά ποιος νοιάζεται 😉
update:
after nearly 4 weeks i got my withdraw (200€)
No verification process, but who cares 😉
Είναι οι ίδιες εβδομάδες που προσπαθώ να κλείσω τον λογαριασμό μου λόγω εθισμού στον τζόγο και πρέπει να είναι ένα πολύ υπεύθυνο καζίνο και δίκαιο παιχνίδι από κάθε άποψη, ειρωνικά φυσικά δεν τους εμπιστεύομαι, είναι απατεώνες, εξαπατούν και εξαπατούν τους παίκτες τους και δεν κλείνουν τον λογαριασμό παικτών με εθισμό στον τζόγο, αυτό υποψιάζεται ότι είναι απατεώνες και οι παίκτες.
These are the same weeks that I have been trying to close my account due to gambling addiction and it must be a very responsible casino and fair play in every sense, ironically of course I do not trust them, they are a fraud, they deceive and scam their players and they do not close the account of players with gambling addiction, this makes one suspect that it is a scam and the players are unprotected.
Son las mismas semanas que llevo yo intentando cerrar la cuenta por adicción al juego y debe de ser un casino de lo más responsable y juego limpio en todos los sentidos en ironía claro no me fío son un fraude engañan y estafan a sus jugadores y no cierran la cuenta a jugadores con adicción al juego eso hace sospechar que es estafa y los jugadores están desprotegidos.
Πάρα πολύ καιρό για να περιμένετε για απόσυρση, αλλά τουλάχιστον το καταλάβατε στο τέλος.
Εάν θέλετε να γράψετε μια κριτική για την εμπειρία σας, εδώ είναι ο σύνδεσμος για εσάς.
Θα παίξεις ξανά εκεί τώρα;
Way too long to wait for a withdrawal, but at least you got it at the end.
If you'd like to write a review about your experience, here's the link for you.
Will you play there again now?
Είναι οι ίδιες εβδομάδες που προσπαθώ να κλείσω τον λογαριασμό μου λόγω εθισμού στον τζόγο και πρέπει να είναι ένα πολύ υπεύθυνο καζίνο και δίκαιο παιχνίδι από κάθε άποψη, ειρωνικά φυσικά δεν τους εμπιστεύομαι, είναι απατεώνες, εξαπατούν και εξαπατούν τους παίκτες τους και δεν κλείνουν τον λογαριασμό παικτών με εθισμό στον τζόγο, αυτό υποψιάζεται ότι είναι απατεώνες και οι παίκτες.
These are the same weeks that I have been trying to close my account due to gambling addiction and it must be a very responsible casino and fair play in every sense, ironically of course I do not trust them, they are a fraud, they deceive and scam their players and they do not close the account of players with gambling addiction, this makes one suspect that it is a scam and the players are unprotected.
Son las mismas semanas que llevo yo intentando cerrar la cuenta por adicción al juego y debe de ser un casino de lo más responsable y juego limpio en todos los sentidos en ironía claro no me fío son un fraude engañan y estafan a sus jugadores y no cierran la cuenta a jugadores con adicción al juego eso hace sospechar que es estafa y los jugadores están desprotegidos.
Λυπάμαι πραγματικά που αυτό είναι ακόμα σε εξέλιξη για εσάς.
Μπορώ να ρωτήσω αν χρειάζεστε βοήθεια από την ομάδα παραπόνων μας; Υπάρχουν χρήματα που έχετε καταθέσει μετά το αίτημά σας για το κλείσιμο του λογαριασμού;
I am really sorry that this is still ongoing for you.
May I ask if you need any help from our complaint team perhaps? Is there any money you have deposited after your request for the account closure?
Έχω ζητήσει τρεις αναλήψεις για συνολικά 1.410 ευρώ. Έλεγξα για να δω αν χρειαζόταν να στείλω πρόσθετες πληροφορίες και ο ιστότοπος υποδεικνύει ότι έχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Οι αναλήψεις εκκρεμούν επαλήθευση και η συνομιλία μου λέει ότι μπορεί να χρειαστούν έως και τρεις ημέρες (αν και όρισαν ότι ήταν λιγότερες), αλλά δύο από τις τρεις αναλήψεις έχουν ήδη λάβει τρεις ημέρες και δεν έχω ακούσει τίποτα. Προσπάθησα να επικοινωνήσω ξανά μαζί τους μέσω συνομιλίας, αλλά η πρόσβαση δεν λειτουργεί. Ωστόσο, δεν παρουσιάζουν κανένα πρόβλημα με την πραγματοποίηση καταθέσεων. Προσπάθησα να υποβάλω μια καταγγελία μέσω του Casino Guru, αλλά έλαβα ένα σφάλμα captcha.
I have requested three withdrawals for a total of 1,410 euros. I checked to see if I needed to send any additional information, and the website indicates they have all the necessary information. The withdrawals are pending verification, and the chat tells me it can take up to three days (although they specified it used to be less), but two of the three withdrawals have already received three days, and I haven't heard anything. I tried contacting them via chat again, but access isn't working. However, they don't present any problems with making deposits. I tried to file a complaint through Casino Guru, but I got a captcha error.
He solicitado 3 reintegros por un total de 1410 euros. He revisado si hacía falta enviar algún dato más y la página indica que disponen de todos los datos necesarios. Los retiros se quedan pendientes de verificar y desde el chat me indican que pueden pasar hasta 3 días (aunque especificaron que solía ser menos) pero, ya han pasado estos días en dos de los tres reintegros y no tengo noticia alguna. He intentado volver a contactar por chat y no funciona el acceso. Sin embargo para hacer ingresos no ponen problema alguno. Intento poner una queja desde casino gurú pero me da error de captcha
Καλησπέρα σε όλους, απόψε νομίζω ότι με έχουν εξαπατήσει εντελώς.. Ελπίζω κάποιοι από εσάς να με βοηθήσουν.
επίμαχη τοποθεσία Revolutioncasino.com
εν λόγω λογαριασμός αλληλογραφίας:
Μετατρέπω 50 νομίσματα που κερδίζονται με καταθέσεις σε ένα μπόνους 5 €, το οποίο ως απαίτηση είχε συνολική αξία επανάληψης 200 €, παίζοντας έχω περίπου 311 € και όταν σέβομαι το τελευταίο ευρώ για την απαίτηση μετατροπής σε πραγματικά χρήματα, λαμβάνω ένα μήνυμα συστήματος που λέει "έχετε σεβαστείτε τις απαιτήσεις μπόνους εδώ είναι 25€ σε πραγματικά χρήματα" και επαναφέρει το 12 σε πραγματικά χρήματα.
η υποστήριξη δεν μου απαντά και δεν λαμβάνω καν το μήνυμα "case take in charge" παρακαλώ βοηθήστε με
Good evening everyone, tonight I think I've been scammed outright.. I hope some of you can help me.
site in question Revolutioncasino.com
mail account in question:
I convert 50 coins earned with deposits into a €5 bonus which as a requirement had a total replay value of €200, playing I get to have about €311 and when I respect the last euro for the requirement of conversion into real money I get a system message that says "you have respected the bonus requirements here is €25 in real money" and it resets the 311 to make me figure out the 25, crazy stuff.
support is not answering me and I am not even receiving the message "case taken in charge" please help me
Buonasera a tutti, stasera credo di essere stato truffato in piena regola.. spero qualcuno di voi possa aiutarmi.
sito in questione Revolution casinò.com
mail account in questione: [email protected]
converto 50 monete guadagnate con i depositi in 5€ di bonus che come requisito avevano un totale di rigioco di 200€, giocando arrivo ad avere circa 311€ e nel momento che rispetto l’ultimo euro per il requisito della conversione in denaro reale mi esce un messaggio di sistema che dice " hai rispettato i requisiti del bonus ecco a te 25€ in denaro reale " e mi azzera i 311 per farmi figurare i 25, roba da pazzi.
il supporto non mi risponde e non mi arriva nemmeno il messaggio di " caso preso in carica " vi prego aiutatemi
Φυσικά, εάν ένα καζίνο αρνηθεί να κλείσει τον λογαριασμό ενός παίκτη, είναι ένα ανέντιμο καζίνο και δεν πρέπει να παίξετε εκεί.
Naturally, if a casino refuses to close a player's account, it is a dishonest casino and you shouldn't play there.
Естественно если казино отказывает в закрытии счета игрока, это нечестное казино и не стоит в нем играть
Έχω ζητήσει τρεις αναλήψεις για συνολικά 1.410 ευρώ. Έλεγξα για να δω αν χρειαζόταν να στείλω πρόσθετες πληροφορίες και ο ιστότοπος υποδεικνύει ότι έχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Οι αναλήψεις εκκρεμούν επαλήθευση και η συνομιλία μου λέει ότι μπορεί να χρειαστούν έως και τρεις ημέρες (αν και όρισαν ότι ήταν λιγότερες), αλλά δύο από τις τρεις αναλήψεις έχουν ήδη λάβει τρεις ημέρες και δεν έχω ακούσει τίποτα. Προσπάθησα να επικοινωνήσω ξανά μαζί τους μέσω συνομιλίας, αλλά η πρόσβαση δεν λειτουργεί. Ωστόσο, δεν παρουσιάζουν κανένα πρόβλημα με την πραγματοποίηση καταθέσεων. Προσπάθησα να υποβάλω μια καταγγελία μέσω του Casino Guru, αλλά έλαβα ένα σφάλμα captcha.
I have requested three withdrawals for a total of 1,410 euros. I checked to see if I needed to send any additional information, and the website indicates they have all the necessary information. The withdrawals are pending verification, and the chat tells me it can take up to three days (although they specified it used to be less), but two of the three withdrawals have already received three days, and I haven't heard anything. I tried contacting them via chat again, but access isn't working. However, they don't present any problems with making deposits. I tried to file a complaint through Casino Guru, but I got a captcha error.
He solicitado 3 reintegros por un total de 1410 euros. He revisado si hacía falta enviar algún dato más y la página indica que disponen de todos los datos necesarios. Los retiros se quedan pendientes de verificar y desde el chat me indican que pueden pasar hasta 3 días (aunque especificaron que solía ser menos) pero, ya han pasado estos días en dos de los tres reintegros y no tengo noticia alguna. He intentado volver a contactar por chat y no funciona el acceso. Sin embargo para hacer ingresos no ponen problema alguno. Intento poner una queja desde casino gurú pero me da error de captcha
Λυπάμαι για αυτήν την καθυστερημένη απάντηση, αλλά χαίρομαι που καταφέρατε να υποβάλετε το παράπονό σας στο τέλος.
Όπως μπορώ να δω, το καζίνο δεν έχει ανταποκριθεί ακόμη σε αυτό, οπότε θα μπορούσατε να παρέχετε τυχόν ενημερώσεις;
Παραμένει το ίδιο από τώρα;
I am sorry for this late reply, but I'm glad that you managed to file your complaint at the end.
As I can see, the casino hasn't responded yet to it, so could you please provide any updates?
Does it remain the same as of now?
Καλησπέρα σε όλους, απόψε νομίζω ότι με έχουν εξαπατήσει εντελώς.. Ελπίζω κάποιοι από εσάς να με βοηθήσουν.
επίμαχη τοποθεσία Revolutioncasino.com
εν λόγω λογαριασμός αλληλογραφίας:
Μετατρέπω 50 νομίσματα που κερδίζονται με καταθέσεις σε ένα μπόνους 5 €, το οποίο ως απαίτηση είχε συνολική αξία επανάληψης 200 €, παίζοντας έχω περίπου 311 € και όταν σέβομαι το τελευταίο ευρώ για την απαίτηση μετατροπής σε πραγματικά χρήματα, λαμβάνω ένα μήνυμα συστήματος που λέει "έχετε σεβαστείτε τις απαιτήσεις μπόνους εδώ είναι 25€ σε πραγματικά χρήματα" και επαναφέρει το 12 σε πραγματικά χρήματα.
η υποστήριξη δεν μου απαντά και δεν λαμβάνω καν το μήνυμα "case take in charge" παρακαλώ βοηθήστε με
Good evening everyone, tonight I think I've been scammed outright.. I hope some of you can help me.
site in question Revolutioncasino.com
mail account in question:
I convert 50 coins earned with deposits into a €5 bonus which as a requirement had a total replay value of €200, playing I get to have about €311 and when I respect the last euro for the requirement of conversion into real money I get a system message that says "you have respected the bonus requirements here is €25 in real money" and it resets the 311 to make me figure out the 25, crazy stuff.
support is not answering me and I am not even receiving the message "case taken in charge" please help me
Buonasera a tutti, stasera credo di essere stato truffato in piena regola.. spero qualcuno di voi possa aiutarmi.
sito in questione Revolution casinò.com
mail account in questione: [email protected]
converto 50 monete guadagnate con i depositi in 5€ di bonus che come requisito avevano un totale di rigioco di 200€, giocando arrivo ad avere circa 311€ e nel momento che rispetto l’ultimo euro per il requisito della conversione in denaro reale mi esce un messaggio di sistema che dice " hai rispettato i requisiti del bonus ecco a te 25€ in denaro reale " e mi azzera i 311 per farmi figurare i 25, roba da pazzi.
il supporto non mi risponde e non mi arriva nemmeno il messaggio di " caso preso in carica " vi prego aiutatemi
Αυτό το μέγιστο ποσό κέρδους γράφτηκε στους κανόνες του μπόνους με το οποίο παίξατε;
Είναι πολύ σημαντικό να ελέγχετε τους κανόνες κάθε μπόνους πριν παίξετε, ξέρετε.
Αν το λέει αυτό, δυστυχώς, δεν υπάρχει τίποτα να κάνουμε γι 'αυτό. 🤷♀️
Was this maximum winning amount written in the rules of the bonus you played with?
It is very important to check the rules of every bonus before playing, you know.
If it says so, unfortunately, there is nothing much to do about it. 🤷♀️
Γεια σας, ζήτησα αναλήψεις πριν από μια εβδομάδα, 3 συνολικά, και έγραφα κάθε μέρα και ακόμα δεν γίνεται τίποτα. Στον ιστότοπο λένε ότι οι αναλήψεις χρειάζονται 3 εργάσιμες ημέρες και ακόμα τίποτα. Μπορείτε να με βοηθήσετε με αυτό; Ευχαριστώ.
Hello, I requested withdrawals a week ago, 3 in total, and I wrote every day and still nothing happens. On the website they say that withdrawals take 3 business days and still nothing. Can you help me with this? Thank you
Zdravím, už před týdnem jsem žádal o výběry, celkem 3 a každý den psal a pořád se nic neděje. Na stránkách mají psáno že výběr trvá 3 pracovní dny a pořád nic. Můžete mi s tím pomoct? Děkuji
Γεια,
Δυστυχώς, μπορούμε μόνο να μαντέψουμε ποιο είναι το πρόβλημα εδώ. Η υποστήριξη ή ένας διευθυντής θα πρέπει να εξηγήσει συγκεκριμένα γιατί καθυστερεί η ανάληψη. Δυστυχώς, δεν θα φτάσουμε πολύ μακριά χωρίς ούτε μία ένδειξη. Θα ρωτήσω λοιπόν αμέσως, σας έχει πει κανείς κάτι συγκεκριμένο σχετικά με αυτό; Αν ξεκινούσαμε να κάνουμε εικασίες, δυστυχώς θα ήταν μια σειρά από ερωτήσεις για να ξεκινήσετε - για παράδειγμα:
Έχετε επαληθευμένο λογαριασμό, έχετε κάνει ποτέ ανάληψη, έχετε χρησιμοποιήσει την ίδια μέθοδο πληρωμής; Και ούτω καθεξής. Μπορεί να ακούγεται ανόητο τώρα με όλες αυτές τις ερωτήσεις, αλλά το καζίνο θα έπρεπε να το εξηγήσει ξεκάθαρα. Μια εβδομάδα είναι πολύς χρόνος για μένα.
Μπορούμε να σας βοηθήσουμε τώρα παραμένοντας εδώ στο φόρουμ μέχρι να παρέλθει ο χρόνος που αναφέρεται στην καταγγελία και κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου αναμονής, ας πούμε, θα προσπαθήσουμε να ανακαλύψουμε την αιτία ή να βρούμε κάτι χρήσιμο.
Νομίζω ότι όλοι θα θέλαμε να μάθουμε περισσότερα εδώ, οπότε ενημερώστε μας.
Hi,
Unfortunately, we can only guess what the problem is here. Support or a manager should specifically explain why the withdrawal is delayed. Unfortunately, we won't get very far without a single clue. So I'll ask straight away, has anyone told you anything specific about this? If we were to start speculating, it would unfortunately be a set of questions to get you started - for example:
Do you have a verified account, have you ever made a withdrawal, have you used the same payment method? And so on. It may sound silly now with all these questions, but the casino should really explain it clearly. A week is a long time for me.
We can help you right now by staying here on the forum until the time mentioned in the complaint has passed and during that waiting period, let's say, we will try to uncover the cause or find anything useful.
I think we'd all love to know more here, so let us know.
Ahoj,
bohužel my si tady můžeme spíše jen tipovat, v čem je problém. Podpora nebo manager by měl knkrétně vysvětlit, proč je výběr zpožděný. Bez jediné indície se bohužel moc daleko nedostaneme. Čili se zeptám rovnou, řekl Ti k tomu někdo něco konkrétního? Pokud bychom měli začít spekulovat, bude to bohužel zase sada otázek na rozjezd - např.:
Máš ověřený účet, už jsi někdy vybíral, použil si stejnou platební metodu? A tak dále. Možná to teď zní se všemi těmi otázkami hloupě, ale opravdu by to mělo jasně vysvětlit casino. Týden už je za mě dlouhá doba.
Můžeme Ti pomoci momentálně tak, že budeme tady na fóru v kontatu, dokud neuplyne doba zmíněná ve stížnosti a během toho řekněme čekání se pokusíme odhalit příčinu nebo najít cokoliv užitečného.
Myslím, že se tady všichni rádi dozvíme víc, tak dej vědět.
Γεια σας, κάνατε κατάθεση για να λάβετε το μπόνους, σωστά; Υπάρχει κάποιος λόγος που το καζίνο θα σας είχε πει γιατί δεν το λάβατε;
Hi, you deposited to get the bonus, am I right? Is there any reason the casino would have told you why you didn't get it?
Γεια σας, έχω δύο αναλήψεις των 500€ η καθεμία σε εκκρεμότητα εδώ και 10 ημέρες τώρα, και δεν έχουν καν διεκπεραιωθεί. Δεν ξέρω τι να κάνω πια. Έχω στείλει email και έχω μιλήσει με την υποστήριξη πελατών, αλλά τίποτα δεν λειτουργεί. Δεν λαμβάνω καμία απάντηση και δεν πληρώνονται ούτε διεκπεραιώνονται. Παρακαλώ βοηθήστε με!
Hi, I have two withdrawals of €500 each pending for 10 days now, and they haven't even been processed. I don't know what to do anymore. I've emailed and talked to customer support, but nothing works. I'm getting no response, and they're not being paid or being processed. Please help!
Salve,ho 2 prelievi da 500€ l’uno pendenti da ormai 10 giorni che non sono stati nemmeno lavorati. Non so più cosa fare,scrivo mail,parlo con l’assistenza. Ma nulla da fare. Non ricevo risposte e non vengono pagati nè avanzano. Chiedo aiuto per favore!
Γεια σας, το να περιμένετε δέκα ημέρες για δύο αναλήψεις των 500€ χωρίς καμία επεξεργασία ή επικοινωνία είναι σίγουρα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Μπορείτε να επιβεβαιώσετε αν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως; Οι μη επαληθευμένοι λογαριασμοί είναι ένας από τους πιο συνηθισμένους λόγους για τους οποίους οι αναλήψεις κολλάνε.
Στο Casino Guru, συνήθως δίνουμε στα καζίνο έως και 14 ημέρες για να επεξεργαστούν μια ανάληψη. Εάν δεν έχετε λάβει τα χρήματά σας μετά από αυτό το χρονικό διάστημα, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία μέσω του Κέντρου Επίλυσης Παραπόνων. Βεβαιωθείτε ότι έχετε κρατήσει όλα τα αποδεικτικά σας στοιχεία, όπως email, αρχεία καταγραφής συνομιλίας και στιγμιότυπα οθόνης των εκκρεμών αναλήψεων, ώστε η υπόθεση να εξεταστεί σωστά.
Ελπίζω να μπορέσουμε να το λύσουμε στο μεταξύ και να έχεις τα χρήματά σου.
Hello, waiting ten days for two €500 withdrawals without any processing or communication is definitely too long. Can you please confirm if your account is fully verified? Unverified accounts are one of the most common reasons why withdrawals get stuck.
At Casino Guru, we usually give casinos up to 14 days to process a withdrawal. If you still haven’t received your money after that time, you can open a complaint through our Complaint Resolution Center. Please make sure to keep all of your proof such as emails, chat logs, and screenshots of the pending withdrawals so the case can be reviewed properly.
Hope we can resolve it in the meantime and you will have your money.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.