Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRevolution Casino - γενική συζήτηση

Revolution Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 8 μήνες από johnkamakaris
|
14.105 προβολές 133 απαντήσεις |
|
1...5 6 7
hunter88
πριν από 5 μήνες

Sadly, I don't understand your question. Why is supposed to be "us" in "Oh and why are you of that opinion if I may know ? Have you had any experience with us that was not pleasant for you ?"

Also, the response I provided was not for you, but for member "apple127", as the post suggests.

Feel free to explain; I'm a bit lost at this moment.

Thank you.

πριν από 4 μήνες

Μπήκα στην επιλογή στις 17.8. 2024 και μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει τα κεφάλαια. Κάλεσα πολλές φορές μέσω της υποστήριξης, πάντα διαβεβαίωσα ότι θα το χειρίζονταν εντός τριών εργάσιμων ημερών και μόλις άρχισε να γίνεται περισσότερο. Κανείς δεν τακτοποίησε την επιλογή, κανείς δεν απάντησε στο email, οπότε δεν ξέρω αν είναι σωστό να συμπεριφέρομαι έτσι.

Αυτόματη μετάφραση:
Rezervist
πριν από 4 μήνες

Γεια, θα έλεγα ότι δεν είναι πολύ επαγγελματικό να μην απαντάς στον παίκτη και βασικά να τον αγνοείς. Σας είπε επίσης το καζίνο γιατί διαρκεί περισσότερο από ό,τι είπαν;

Ωστόσο, θα ήθελα να επισημάνω ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν τα πάντα γύρω από την ανάληψη και να στείλουν τα χρήματα στον παίκτη. Αν λοιπόν δεν τα καταφέρουν, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.

Αν μπορώ να ρωτήσω, είναι αυτή η πρώτη σας επιλογή; Ήταν απαραίτητο να επαληθεύσετε τον εαυτό σας στο καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 4 μήνες

Ήταν η πρώτη μου επιλογή και το καζίνο αντεπιτίθεται συνεχώς ότι έχουν πολλές συναλλαγές και παίρνει περισσότερο χρόνο. Χθες δεν μπόρεσα να έχω πρόσβαση στο Καζίνο μέσω της εφαρμογής, αλλά μπορώ να φτάσω εκεί κανονικά μέσω της διεπαφής ιστού. Ο λογαριασμός αναφέρει ότι είναι καλά και δεν ήθελαν καμία επαλήθευση.

Αυτόματη μετάφραση:
Rezervist
πριν από 4 μήνες

Μέχρι στιγμής ακούγεται σαν μια πραγματική επανάσταση στο καζίνο που δεν πάει καλά...

Σε αυτό το σημείο, λυπάμαι πραγματικά που δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά ακόμα και η διοίκηση του καζίνο θα πρέπει πραγματικά να σκεφτεί τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι διαδικασίες τους.



Αυτόματη μετάφραση:
Rezervist
πριν από 4 μήνες

Σίγουρα καταλαβαίνω. Μερικές φορές συμβαίνει τα καζίνο να έχουν καθυστέρηση στις αναλήψεις και δεν είναι κάτι εντελώς σπάνιο. Ωστόσο, σε συμπονώ και καταλαβαίνω ότι δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα να ακούς συνέχεια το ίδιο πράγμα.

Θα δούμε λοιπόν πού θα πάει μετά και αν πουθενά, όπως είπα, μπορείτε να προσπαθήσετε να μας βοηθήσετε. 🙂

Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα ότι δεν θα χρειαστεί και θα λάβετε τα χρήματά σας το συντομότερο δυνατό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

geia sas στο revolution casino

πριν από 3 μήνες

ειχα λογαριασμο στο revolution casino μου εγκριθηκαν 7500 ευρω οπου ζητουσα αναληψη 500 ευρω την ημερα αυτο ηταν το οριο ωσπου η τελευταια αναληψη πριν 11 ημερες δεν εχει εγκριθει ακομα τους ειπα οτι θα τους κανω καταγγελια στης ελληνικες αρχες ΑΝΑΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΠΑΙΓΝΙΩΝ και σημερα μου εκλησαν το λογαριασμο δεν μπορω να μπω

n34ikos
πριν από 3 μήνες

Did you get any email from the casino with an explanation regarding the closure of your account?

Try to check in your spam folder as well, because many times it happens that emails of this kind can finish there.

In your complaint, I can see that your winnings are related to sports betting, so I cannot be sure now that our team will be able to help you out.🤔 We actually do not have any department dealing with sports here.

Anyway, check in your emails if there has been any explanation given to you, and hopefully we'll be able to get to the bottom of the things.

πριν από 3 μήνες

Γεια σας, το εν λόγω Καζίνο πλήρωσε μετά από δύο εβδομάδες και μόνο μετά από τρία επείγοντα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Φυσικά, άφησα τα άλλα κέρδη που ζήτησα λόγω του χρόνου που χρειάζεται για να τα εξοφλήσω. Το να περιμένω τόσο πολύ για μια νίκη δεν μου αξίζει στο εν λόγω καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 3 μήνες

ελενξα τα email μου οχι δεν μου εχει ερθει τιποτα

πριν από 3 μήνες

Γεια σας, το εν λόγω Καζίνο πλήρωσε μετά από δύο εβδομάδες και μόνο μετά από τρία επείγοντα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Φυσικά, άφησα τα άλλα κέρδη που ζήτησα λόγω του χρόνου που χρειάζεται για να τα εξοφλήσω. Το να περιμένω τόσο πολύ για μια νίκη δεν μου αξίζει στο εν λόγω καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

When you say that you left the money there, do you mean you played them down or they are still in your account? If you don't mind, of course.

Isn't it worth waiting for it to be paid out?🤷‍♀️

πριν από 3 μήνες

ελενξα τα email μου οχι δεν μου εχει ερθει τιποτα

πριν από 3 μήνες

No explanation at all from the casino, okay.🤔

Well, then we need to wait to see if our complaint team will be able to find out something. Try to be patient, please, and they will surely get back to you as soon as possible.

Romi
πριν από 3 μήνες

ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΒΡΗΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ 1177 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΤΟ REVOLUTION CASINO

Romi
πριν από 3 μήνες

καντε οτι μπορειτε επικοινωνηστε με το revolution casino

n34ikos
πριν από 3 μήνες

Yes, that is something we know about, but really, please be patient. Allow the complaint to develop further. The most important step is to define the issue and gather all relevant data. This part cannot be skipped. Stick with the complaint timer, and stay patient, please.

Just to be sure, are you aware of any other complications with the payout, or is that only the huge delay?

Radka
πριν από 3 μήνες

η καθυστερηση ειναι οτι εχει κλησει οριστικα ο λογαριασμος μου !!!!!!

n34ikos
πριν από 3 μήνες

You said you didn't get any explanation for your account being blocked, yes ? That would definitely be good to know, as anything could be behind it. Did you play with any bonus or not ? 

Anyway, as has been said, you will have to wait and see where your complaint goes from here. 

I hope everything will be resolved soon. 

πριν από 3 μήνες

Hello Everyone!


I have read all the comments regarding Revolution casino. I initiated a payment on 08.25, but nothing has happened until today. Every day I write to the customer service, but I get the same neutral answer, there is a lot of processing, they ask for patience, it is already in progress..... and similar answers. I have been sitting on it for almost 2 weeks.







Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
janeska1009
πριν από 3 μήνες

Hi, I would also say that 2 weeks is exactly what we give casinos to pay off players. If that doesn't work, then you can file a complaint with us. 

I have a feeling that maybe the casino might have a delay since several players are writing this, but hopefully it will turn out well in the end and you will have the money after all. 

Are you going to wait a little longer to see if something changes ? If not, then as I said, the most sensible thing to do is to complain. 

1...5 6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα