Έχω το ίδιο ζήτημα. Έκανα το πρώτο μου αίτημα ανάληψης πριν από περίπου 7 ημέρες, στη συνέχεια ακύρωσαν με το σκεπτικό ότι πρέπει να χρησιμοποιήσω άλλη μέθοδο. (αυτό ήταν την περασμένη Παρασκευή) έτσι έκανα.
Τώρα είναι Τρίτη, μπαίνει στη 10η μέρα συμπεριλαμβανομένου του Σαββατοκύριακου και ακόμα δεν το επεξεργάστηκαν. Για το αίτημα ανάληψης τράπεζας μπορεί να διαρκέσει από 3 -5 ημέρες, οπότε μόλις το κάνουν θα πρέπει να περιμένω άλλες 3 -5 ημέρες.
Αυτό δεν θα ήταν πρόβλημα εάν μπορούσαν απλώς να το επεξεργαστούν.
Είμαι κάτοχος όλων των μεταγραφών συνομιλίας που είχα μαζί τους και μπορώ να τις μοιραστώ μαζί σας μέσω email.
Μπορώ επίσης να δω εδώ περίπου 70 παρόμοια παράπονα και πολύ κακές κριτικές χρηστών σε άλλους ιστότοπους.
Οι πράκτορες υποστήριξης δεν είναι καν πραγματικοί εκεί και δεν υπάρχει τίποτα που μπορεί να κάνει ο παίκτης για να βοηθήσει τον εαυτό του.
Είναι προφανές τι συμβαίνει καθώς δεν έχουν καν άδεια.
Υπάρχει τρόπος για εσάς (η ομάδα γκουρού του καζίνο) να το σταματήσετε ή τουλάχιστον να μας δώσετε το όνομα του κατόχου της άδειας;
I have the same issue. I made my first withdrawal request around 7 days ago, then they canceled with reasoning that I have to use other method. ( this was last friday) so I did.
Now it is tuesday, entering 10th day including weekend and they still didn't process it. For the bank withdrawal request it can take up from 3 -5 days so once they do I will have to wait another 3 -5 days.
This would not be a problem if they could just processs it.
I own all the chat transcripts I had with them and I can share them with you on email.
I can also see here around 70 similiar complaints and very bad user reviews on other sites.
Support agents are not even real there and there is nothing player can do to help himself.
It is obvious what is happening as they don't even own license.
Is there a way for you ( Casino guru team ) to stop this or at least provide us with the name of their license holder?
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: