Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRabona Casino - γενική συζήτηση

Rabona Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 21)

 από Radka
|
68.051 προβολές 468 απαντήσεις |
|
1...20 21 22...24
Kruti deleted the post

Τους είπα ότι τα ανέφερα όλα στο Curacao Gambling Control Board, το οποίο και έκανα, καθώς και σε όλα τα αρμόδια ιδρύματα στη χώρα μου, διεθνώς, αλλά και στην Κύπρο, και ότι θα συνεχίσω τα πάντα μέχρι τέλους, άσχετα αν μου πλήρωναν τα χρήματα ή όχι. Και μπλέχτηκαν από άλλο site, όχι εδώ, και επικοινώνησαν μαζί τους και ρώτησαν για την περίπτωσή μου. Σαν να επρόκειτο για εκατομμύρια, ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ..

Αυτόματη μετάφραση:
Kruti

Ποιο site είναι; Χρειάζομαι βοήθεια με αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
Kruti

Δεν κινούνται πολύ εδώ. Εξαρτάται από αυτούς και το εν λόγω καζίνο. Δεν βλέπω πώς έλυσαν το πρόβλημά μου κανονικά.

Αυτόματη μετάφραση:
1bazat

https://forum.icasinobalkan.com/forum/18-pritu%C5%BEbe-na-casino/

Ο καθένας έχει τη λογική και τις απόψεις του, και στο κάτω κάτω, όταν ζήτησα βοήθεια εδώ, κανείς δεν σήκωσε το δάχτυλο, κανείς δεν επικοινώνησε μαζί μου. Κατάφερα να πάρω τα χρήματά μου με τον δικό μου τρόπο και με κάποια άλλη βοήθεια.

Αυτόματη μετάφραση:

The logic behind what you are saying is not there yet I would say. You avoid answering at all, and also when I ask you something that is easy to follow and available, you don't know what to say about it. All you are doing here is telling me general statements that have no weight. 

As for help from us, where did you ask for it? I have not seen you open a complaint anywhere. Do you think that if you post on the forum that everyone will write to you and so on? You have to do something to get help from us, and it's not hard, but I don't see anything. Just talk. 

Jaro

Είσαι λίγο αλαζονικός και αγενής και μιλάς με ακατάλληλο τόνο, σε παρακαλώ σταματήστε να μου γράφετε τις λιτανείες σας, εδώ επικοινωνώ με άλλους ανθρώπους, ΟΧΙ με εσάς. Εντάξει;

Αυτόματη μετάφραση:
Kruti

Because what you're saying doesn't make much sense. I haven't seen a single post where you asked for help. When you talk about the logic where the Curacao license for Rabidi was revoked, that doesn't make sense either. When I asked you normally, you again didn't give any answer where there was a response to what I'm saying. 

But whatever, I can get a picture from what you said.

Μην παίζετε ή εγγραφείτε στο Rabona ή σε οποιοδήποτε από τα καζίνο τους με άλλα ονόματα (Legiano, BankOnBet και πολλά άλλα...) Δεν πληρώνουν. Εδώ είναι ένα στιγμιότυπο οθόνης των αναλήψεών μου καθώς ακυρώνονται πάντα. Ισχυρίζονται ότι παραβίασα έναν όρο τους (δηλαδή ψέμα) και χίλιες δικαιολογίες για να μην πληρώσω. Μείνετε μακριά από όλο αυτό το δίκτυο απατηλών καζίνο. Έχω κάνει επίσης μια καταγγελία στο Συμβούλιο Ελέγχου Παιγνίων του Κουρασάο και χθες επικοινώνησαν μαζί μου. Τους πέρασα όλα τα τεστ και μου είπαν ότι εκτός από το πρόστιμο που κυμαίνεται από 50.000 $ έως 250.000 $ κινδυνεύουν να χάσουν τις άδειές τους. Τους πέρασα τεστ από αρκετούς στοιχηματικούς οίκους όπως Legiano κ.λπ., και μου είπαν ότι έχουν links, δηλαδή ότι είναι όλα ένα δίκτυο και ότι έχουν αρκετά παράπονα από περισσότερους σαν εμένα. Οπότε, αν συνεχίσουν να μην μου πληρώνουν τα λεφτά μου, θα πάω μέχρι το τέλος.


file

,

Αυτόματη μετάφραση:
User98182272

Τώρα αυτός ο έξυπνος τύπος και «τα ξέρουν όλα» θα σου πουν ότι δεν έχουν καν άδεια Κουρασάο και θα σε παρενοχλούν μέχρι να του αποδείξεις ότι έχουν.. 😉

Αυτόματη μετάφραση:
User98182272

Rabona truly does not possess a Curacao license, like many others. Instead, they opted for Comoros (AOFA).

In any case, hopefully the complaint will prove you right; for that, kindly respond in the complaint thread 👈

Not much to add at this point, I guess.


User98182272

Αυτό σου είπα, μπορείς ακόμα να τους γράψεις όμορφα ότι το Curacao επικοινώνησε μαζί σου και όλα τα άλλα, αλλά φαίνονται κωφοί και τυφλοί... Νομίζω ότι υπάρχει μια ορισμένη συσχέτιση μεταξύ του Rabona και αυτού του γκουρού, όπως έχει ήδη συμπεράνει ένας χρήστης.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Λοιπόν, μόλις έστειλα την καταγγελία και στον ΑΟΦΑ των Κομόρων. Μέχρι να με πληρώσουν, δεν θα σταματήσω.

Αυτόματη μετάφραση:
User98182272

Έτσι πρέπει, απειλήστε τους και όλους τους άλλους θεσμούς δίωξης, δικούς σας, δικούς τους, διεθνείς, πείτε τους ότι κάνατε καταγγελία και προσλάβατε δικηγόρο μέχρι να τα κάνετε όλα, ακόμα κι αν δεν πάρετε ποτέ τα λεφτά σας... αυτή είναι η συμβουλή μου.

Αυτόματη μετάφραση:

Λοιπόν, μόλις έστειλα την καταγγελία και στον ΑΟΦΑ των Κομόρων. Μέχρι να με πληρώσουν, δεν θα σταματήσω.

Αυτόματη μετάφραση:

If I may, you should concentrate on the complaint. Licensing authorities are not very fond of direct responses, I'm afraid.

Kruti

There is no "correlation" between Casino Guru, the former Curacao license, AOFA, or Rabona. The thing is that players are not always right or are not able to prove the casinos wrong during the complaint.

Also, a bad user experience is not something we use to punish casinos, insted we present the experience to the community. We focus on adhering to fair rules. So, feel free to ask concrete questions if you like.

Radka

Αν δεν υπάρχει σχέση, έτσι φαίνεται. Δεν καταλαβαίνω την πολύ θετική βαθμολογία που δίνεται σε αυτό το καζίνο και τις θυγατρικές του, ειδικά με τον πολύ χειριστικό τρόπο που ενεργούν, κρατώντας αδικαιολόγητα τα χρήματα των πελατών και αφαιρώντας μπόνους και χρήματα από τους παίκτες.

Πόσα παράπονα χρηστών χρειάζονται για να μειώσεις τη βαθμολογία του RABONA;;;


Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
SERGIO_0

Τους φαίνεται φυσιολογικό, απλώς φιλοσοφούν, δεν έχω βιώσει ποτέ σε κανένα bookmaker στον κόσμο να μην πληρώνουν κέρδη, δηλαδή να περιμένεις και να παλεύεις σχεδόν ένα μήνα για να πάρεις τα λεφτά ΣΟΥ και με το ερωτηματικό αν θα τα πάρεις καθόλου... ΟΛΟΙ που ξέρω και όπου έχω παίξει πληρώνουν το αργότερο την επόμενη μέρα, πχ. Αυτό το rabona δεν είναι ρευστό ή θέλει να σε κουράσει να τα παρατήσεις όλα ή να ακυρώσεις πληρωμές γιατί όπως λένε τα χρήματα θα επιστραφούν στον λογαριασμό σου «με την ταχύτητα του φωτός», δεν υπάρχει πρόβλημα με την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα, οπότε «ξοδέψτε» χρήματα και κάντε όλο αυτό το τσίρκο πιο εύκολο για αυτούς. Αυτοί οι άνθρωποι εδώ στο καζίνο γκουρού απλώς «παλεύουν» αν η rabona έχει άδεια για curacao ή όχι, δεν ασχολούνται με την ουσία του προβλήματος, χθες διάβασα σε ΑΡΚΕΤΑ μέρη ότι έχουν την άδεια τους, που σημαίνει CURACAO και επικοινώνησα και μαζί τους στην αρχή όλου αυτού του χάους. Οι θετικές κριτικές είναι προφανώς «λαδωμένες» και δεν μπορεί να είναι σύμπτωση μετά από τόσα ΙΔΙΑ παραδείγματα με τους παίκτες και τις ΠΛΗΡΩΜΕΣ τους.

Αυτόματη μετάφραση:

Αν δεν υπάρχει σχέση, έτσι φαίνεται. Δεν καταλαβαίνω την πολύ θετική βαθμολογία που δίνεται σε αυτό το καζίνο και τις θυγατρικές του, ειδικά με τον πολύ χειριστικό τρόπο που ενεργούν, κρατώντας αδικαιολόγητα τα χρήματα των πελατών και αφαιρώντας μπόνους και χρήματα από τους παίκτες.

Πόσα παράπονα χρηστών χρειάζονται για να μειώσεις τη βαθμολογία του RABONA;;;


Αυτόματη μετάφραση:

Hello, now we are getting somewhere—you think the Safety Index is inadequately high for Rabona. You have every right to such an opinion.

Since not every complaint is the same and context matters pretty much, I honestly can't say how many unresolved complaints are needed to change the rating. It is never that simple. There are several key aspects—the complaint severity determined by the disputed amount and the fact that such a complaint needs to be closed as unresolved. I hope you see it is not possible to make such a guess.

One unresolved complaint will hardly "do the trick."

file

Besides, we are unable to use unproven feedback as a fundamental basis for mathematical calculation.

Hence, "taking bonuses away" is actually a customer experience, not a matter for changing the Index. Unpaid winnings—that's another story, yet as I showed you, only once a case ended as unresolved. We are not aware of unpaid players; open complaints may also be resolved.

I suggest you read the guides explaining the process. Are you willing to try? I fear we won't get far without that...

Τους φαίνεται φυσιολογικό, απλώς φιλοσοφούν, δεν έχω βιώσει ποτέ σε κανένα bookmaker στον κόσμο να μην πληρώνουν κέρδη, δηλαδή να περιμένεις και να παλεύεις σχεδόν ένα μήνα για να πάρεις τα λεφτά ΣΟΥ και με το ερωτηματικό αν θα τα πάρεις καθόλου... ΟΛΟΙ που ξέρω και όπου έχω παίξει πληρώνουν το αργότερο την επόμενη μέρα, πχ. Αυτό το rabona δεν είναι ρευστό ή θέλει να σε κουράσει να τα παρατήσεις όλα ή να ακυρώσεις πληρωμές γιατί όπως λένε τα χρήματα θα επιστραφούν στον λογαριασμό σου «με την ταχύτητα του φωτός», δεν υπάρχει πρόβλημα με την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα, οπότε «ξοδέψτε» χρήματα και κάντε όλο αυτό το τσίρκο πιο εύκολο για αυτούς. Αυτοί οι άνθρωποι εδώ στο καζίνο γκουρού απλώς «παλεύουν» αν η rabona έχει άδεια για curacao ή όχι, δεν ασχολούνται με την ουσία του προβλήματος, χθες διάβασα σε ΑΡΚΕΤΑ μέρη ότι έχουν την άδεια τους, που σημαίνει CURACAO και επικοινώνησα και μαζί τους στην αρχή όλου αυτού του χάους. Οι θετικές κριτικές είναι προφανώς «λαδωμένες» και δεν μπορεί να είναι σύμπτωση μετά από τόσα ΙΔΙΑ παραδείγματα με τους παίκτες και τις ΠΛΗΡΩΜΕΣ τους.

Αυτόματη μετάφραση:

With all honesty, I did not spot any complaints submitted against a single casino, so why are you just complaining on the forum? That's pointless. You accuse us of ignoring unpaid winnings and whatever else, yet you are the one unable to prove the unfair casino actions.

Act, or stop pushing. Without proving your accusations, you are also a good philosopher here. Don't you think?

In my opinion this is a fair question.

1...20 21 22...24
Μετάβαση στη σελίδααπό 24 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα