ΦόρουμΚαζίνοPowerUp Casino - γενική συζήτηση

PowerUp Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από zanidona
|
4028 προβολές 42 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
Romi
πριν από 2 μήνες

Οπότε αφού επικοινωνήσω ξανά με την υποστήριξη, πιθανότατα θα διεκπεραιωθεί σύντομα, αλλά δεν μπόρεσαν να μου δώσουν συγκεκριμένες πληροφορίες και δεν μου έχει ζητηθεί επαλήθευση μέχρι σήμερα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Σήμερα λοιπόν πέρασε μια ολόκληρη εβδομάδα και σιγά σιγά έχω την αίσθηση ότι δεν θα λάβω καθόλου τα κέρδη μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Kyami
πριν από 2 μήνες

Did the support confirm the withdrawal for you?

If you see that it is really going nowhere and the 14-day timeframe passes, our complaint team will gladly look into this issue and try to get it solved. So, please stay patient just a little more and then let us know if you wish to file a complaint. Unfortunately, for now, our team won't be able to intervene.

We'll wait for the updates here.

Romi
πριν από 2 μήνες

Έτσι, επικοινώνησα ξανά με την υποστήριξη σήμερα και μου είπαν "Η πληρωμή βρίσκεται υπό επεξεργασία και θα λάβετε ένα email όταν ολοκληρωθεί η επεξεργασία". Λαμβάνω αυτό ακριβώς το κείμενο υποστήριξης συνεχώς εδώ και λίγες μέρες και δεν συμβαίνει απολύτως τίποτα. Καταλαβαίνω ότι τα καζίνο έχουν μερικές φορές καθυστερήσεις πληρωμών, αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι να ακούω τις ίδιες ανοησίες για μια εβδομάδα και να μην πλησιάζω καν στην έναρξη της διαδικασίας επαλήθευσης ή οτιδήποτε άλλο.


Κατά τη γνώμη μου, με τέτοια απολύτως αβοήθητη υποστήριξη και τόσο μεγάλους χρόνους πληρωμής, δεν είναι καθόλου διασκεδαστικό. Τώρα αμφιβάλλω ότι θα πάρω ποτέ έστω και ένα μέρος της πληρωμής μου. Η υπηρεσία στο site φαίνεται να είναι ανύπαρκτη, κάτι που δεν καταλαβαίνω απολύτως. Δεν κρατάτε έτσι τους παίκτες και μπορώ να πω από τώρα ότι αυτή είναι μακράν η χειρότερη εμπειρία καζίνο που είχα ποτέ.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Τώρα μου είπαν ότι υπάρχει καθυστέρηση, οπότε αναρωτιέμαι πώς θα ήταν αν δεν υπήρχε ένα, μάλλον παρόμοιο. Αυτό το καζίνο κάνει ό,τι μπορεί για να καθυστερήσει την πληρωμή όσο το δυνατόν περισσότερο. Όσο περισσότερο μιλάω με την υποστήριξη, τόσο πιο αμφίβολο γίνεται αυτό το καζίνο. Δεν πρόκειται να περιμένω άλλο για την πληρωμή και θα πω αμέσως ότι κανείς δεν πρέπει ποτέ να παίξει σε αυτόν τον αμφίβολο ιστότοπο. αντ 'αυτού.

Αυτόματη μετάφραση:
Kyami
πριν από 2 μήνες

Have they explained to you what kind of delay it is? What could cause it?🤔

Sometimes the live chat is not fully informed about the withdrawal process, and that is why they just paste the same answers, I believe.

May I ask, though, what do you plan to do now? You said that you weren't going to wait.🤔


Romi
πριν από 2 μήνες

Επιτέλους έλαβα τα χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
Kyami
πριν από 2 μήνες

Hey, that is great. So it worked out in the end. And without verification, right?

Are you going to continue with this casino now? What do you think? 🤔

Romi
πριν από 2 μήνες

Σε καμία περίπτωση, αν πρέπει να περιμένω μια εβδομάδα για πληρωμή, είναι άσκοπο για μένα, θα πάω για εναλλακτικές,

Αυτόματη μετάφραση:
Kyami
πριν από 2 μήνες

From my perspective, no wonder you are leaving. Well, good luck elsewhere, surely we can count on you for further insights, right? Wishing you a fair and quick casino to be found soon.

Radka
πριν από 2 μήνες

Έχω ήδη δοκιμάσει πολλά καλά καζίνο, απλά συνεχίζω να δοκιμάζω

Αυτόματη μετάφραση:
Kyami
πριν από 2 μήνες

It looks like you have been very active 🙂. Let's hope you won't pick up some bad ones too!

Radka
πριν από 2 μήνες

Θα δούμε τι θα φέρει το μέλλον, γράφω πάντα ουδέτερα τις κριτικές μου. Δεν με ενδιαφέρει το RTP αλλά οι πληρωμές.

Αυτόματη μετάφραση:
Kyami
πριν από 2 μήνες

So we will be looking forward to reading those reviews.😉

Romi
πριν από 2 μήνες

Ελπίζω ότι μπορώ να αποκτήσω γρήγορα κάποια εμπειρία και ότι οι χρήστες εδώ θα το διαβάσουν και θα το χρησιμοποιήσουν προς όφελός τους

Αυτόματη μετάφραση:
Kyami
πριν από 1 μήνα

I hope that it'll be a good experience and that you will come back to share some positive news with us.

πριν από 1 μήνα

Unethical casino.

Casino Guru - I don't know how you guys can promote this site.

I submitted a complaint to you.

LuckySimon
πριν από 1 μήνα

Hi, we don't promote casinos but we give information about them which is quite a big difference I would say.

Anyway, can you please explain what happened to you there?

πριν από 1 μήνα

My apologies @Jaro, I agree it is a big difference.

Just frustrating that casinos can get away with unethical behaviour with zero consequence.

LuckySimon
πριν από 1 μήνα

Here's a little tip, you can respond to me using the "reply" button, because if more players join in, I can see you replying directly to me or using it for someone else. 

Also, I would like to ask, what happened to you in the casino ? The whole complaint hasn't ended yet, so it might not be without consequences at all. 

I'll be waiting for an answer. 

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα