Τι πιστεύετε για ένα καζίνο του οποίου η εξυπηρέτηση πελατών είναι τόσο ικανή όσο ένα κομμάτι τοστ;!
Δεν βλέπω κανέναν πάροχο στον παρακάτω ιστότοπο, ούτε άδεια, εδώ στο Casino Guru παρατίθεται ένας πάροχος για τον οποίο δεν έχω ακούσει ποτέ. Στο καζίνο στην υποστήριξη ρώτησα αρκετές φορές ποιος είναι ο πάροχος αυτού του καζίνο, προφανώς δεν ξέρουν οι ίδιοι για ποιον εργάζονται, η κυρία από την υποστήριξη μου λέει, ο πάροχος είναι στον ιστότοπο αν και έγραψα αρκετές φορές ότι δεν υπάρχει πάροχος και επίσης δεν υπάρχει άδεια, τότε με παραπέμπει στη διεύθυνση e-mail του καζίνο που θα πρέπει να ρωτήσω με e-mail.
Αυτό το καζίνο είναι πανομοιότυπο με τα καζίνο Rabidi NV όσον αφορά την παρουσίαση, την τεχνογνωσία υποστήριξης, τα συνεχή σφάλματα διακομιστή και τις περιστροφές κυλίνδρων Book of Dead και είμαι πολύ σίγουρος ότι αυτό το καζίνο λειτουργεί από την Rabidi NV.
Αυτό δεν θα ήταν πρόβλημα από μόνο του, αλλά με μπλοκάρει ο πάροχος επειδή τα συνεχή προβλήματα σε ένα από τα καζίνο από τον πάροχο με έβγαζαν νεύρα και η υποστήριξη εκείνη τη στιγμή δεν κατάλαβε ότι ήθελα απλώς ένα κανονικό αποκλεισμός λογαριασμού και δεν είχα όρεξη να το συζητήσω περαιτέρω και αποκλερίστηκα λόγω εθισμού στον τζόγο, επειδή τα καζίνο αντιδρούν πάντα άμεσα σε κάτι τέτοιο, πράγμα που ίσχυε. Δεν επιτρέπεται λοιπόν να παίξω σε κανένα καζίνο Rabidi NV.
Εάν συνεχίσω να καταθέτω χρήματα σε αυτό το καζίνο και αν είμαι τυχερός και κερδίσω, εάν οι υποθέσεις μου είναι σωστές, θα έχω μόνο προβλήματα με την πληρωμή και δεν θα πληρώσω ποτέ τα κέρδη μου ούτως ή άλλως. Είναι υπερβολικό να ζητάς να είναι ορατό ένας πάροχος και μια άδεια στο κάτω μέρος του ιστότοπου του καζίνο;
Υποθέτω ότι ο πάροχος που αναφέρεται εδώ στο Casino Guru δεν είναι αυτός του καζίνο. Τουλάχιστον για τους παίκτες στη Γερμανία.
What do you think of a casino whose customer service is as competent as a piece of toast?!
I don't see any provider on the website below, no license either, here at Casino Guru a provider is listed that I have never heard of. In the casino at the support I asked several times who the provider of this casino is, apparently they don't know themselves who they work for, the lady from the support says to me, the provider is on the website although I wrote several times that there is no provider and also no license, then she refers me to the e-mail address of the casino I should ask by e-mail.
This casino is identical to Rabidi NV casinos in terms of presentation, support expertise, constant server errors and Book of Dead reel spins and I am very sure that this casino is operated by Rabidi NV.
That would not be a problem in and of itself, but I am blocked by the provider because the constant problems in one of the casinos from the provider were getting on my nerves and the support at the time did not understand that I just wanted a normal account block and I didn't feel like discussing it any further and got banned because of gambling addiction because casinos always react directly to something like that, which was the case. So I am not allowed to play in any Rabidi NV casino.
If I continue to deposit money in this casino and if I should be lucky and win, if my assumptions are correct, I will only have problems with the payout and will never get my winnings paid out anyway. Is it too much to ask to have a provider and license visible at the bottom of the casino's website?
I am guessing that the provider listed here at Casino Guru is not that of the casino. At least for the players in Germany.
Was soll man von einem Casino halten, dessen Kundenservice so kompetent wie ein Stück Toastbrot ist?!
Ich sehe auf der Website unten keinen Anbieter, auch keine Lizenz, hier bei Casino Guru ist ein Anbieter angegeben, von dem ich nie gehört habe. Im Casino beim Support mehrmals nachgefragt, wer der Anbieter dieses Casinos ist, anscheinend wissen die selber nicht, für wen sie arbeiten, sagt die Dame vom Support zu mir, der Anbieter steht auf der Website obwohl ich mehrmals schrieb, dass da kein Anbieter steht und auch keine Lizenz, daraufhin verweist sie mich auf die E-Mailadresse des Casinos ich solle doch per Mail nachfragen.
Dieses Casino ist von der Aufmachung, der Kompetenz des Supports, der ständigen Serverfehler und der Drehungen der Walzen bei Book of Dead identisch mit den Casinos von Rabidi N.V und ich bin mir sehr sicher, dass dieses Casino vom Betreiber Rabidi N.V ist.
Das wäre an und für sich kein Problem, jedoch bin ich bei dem Anbieter gesperrt da mich die ständigen Probleme in einem der Casinos vom Anbieter auf die Nerven gingen und der Support es damals nicht verstand, dass ich einfach nur eine normale Sperre des Kontos will und ich dann keine Lust hatte weiter zu diskutieren und mich sperren lies wegen Spielsucht da Casinos ja bei sowas immer direkt reagieren, was auch der Fall war. Somit darf ich in keinem Casino von Rabidi N.V spielen.
Sollte ich in diesem Casino weiterhin Geld einzahlen und wenn ich mal Glück haben sollte und gewinnen sollte, werde ich, im Fall dass meine Vermutungen stimmen, ja nur Probleme mit der Auszahlung bekommen und meinen Gewinn sowieso nie ausgezahlt bekommen. Ist es denn zu viel verlangt, einen Anbieter und die Lizenz unten auf der Website des Casinos sichtbar zu machen?
Ich schätze mal, dass der Anbieter der hier bei Casino Guru angegeben ist, nicht der des Casinos ist. Zumindest für die Spieler in Deutschland.
Αυτόματη μετάφραση: