ΦόρουμΚαζίνοPowerUp Casino - γενική συζήτηση

PowerUp Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από zanidona
|
1801 προβολές 17 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το PowerUp Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
zanidona
πριν από 1 έτος

Hi there,

I truly think that such a statement requires more details. Can you explain what went wrong, please? We may be even able to help you, so it is truly worth an explanation.

Let us know.

πριν από 1 έτος

Γεια,


Ως νεοεισερχόμενος σε αυτό το φόρουμ (ασχολούμαι ενεργά με τον GambleJoe για πολλά χρόνια, μεταξύ άλλων..) Μπορώ να συνεισφέρω αμέσως - σας ευχαριστώ πολύ για την πολύ καλή αξιολόγηση του PowerUpCasino. Καταλαβαίνω καλά όλα τα σημεία, αυτή τη στιγμή περιμένω συνολικά 1700 ευρώ και με δυσκολεύουν πάρα πολύ.

Λόγω του ελκυστικού σχεδιασμού (ναι, το ξέρω...) αποφάσισα να δοκιμάσω το PowerUp Casino. Τουλάχιστον δεν υπήρχαν προειδοποιήσεις, μαύρες λίστες κ.λπ. - ωστόσο, φαίνεται ότι είναι ένα καζίνο που δεν ενδιαφέρεται για την ανάπτυξη και την αφοσίωση των πελατών - δεν μπορώ να εξηγήσω διαφορετικά τα τεχνητά εμπόδια στις πληρωμές.

Κέρδισα 1700 ευρώ και στη συνέχεια έμαθα για τους άθλιους όρους πληρωμής. Τόσα πολλά μπορούν να αποκαλυφθούν: είναι αγωνία και είμαι μόνο στην αρχή... Έχω επίσης αμφιβολίες ότι θα πάρω ποτέ τα λεφτά μου. Μέχρι στιγμής έχουν παρατηρηθεί τα εξής:

  • άθλιοι, άδικοι όροι και προϋποθέσεις (όπως αναφέρονται σωστά εδώ)
  • Μπορούν να ζητηθούν έως και 500 € για πληρωμή κάθε 24 ώρες (το αίτημά μου είναι σχεδόν 48 ωρών και είναι ακόμα σε "εκκρεμότητα")
  • Μόνο μετά την πλήρη ολοκλήρωση της πληρωμής (σύμφωνα με ζωντανή συνομιλία 3-5 εργάσιμες ημέρες) μπορείτε να ζητήσετε περαιτέρω πληρωμές (π.χ. τα επόμενα 500€)
  • Εύκολη κατάθεση με το ApplePay, η ανάληψη αρχικά μπλοκάρεται επειδή το ApplePay δεν προσφέρει ανάληψη. Εάν θέλετε να πληρώσετε απευθείας μέσω του Maestro, όπως και με όλες τις άλλες μεθόδους, εμφανίζεται η ένδειξη "παρακαλώ πληρώστε πρώτα χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο".
  • η ζωντανή συνομιλία το επιβεβαιώνει όταν ρωτήθηκε, φαίνεται να είναι σχετικά φυσιολογικό εκεί.
  • στη σελίδα επαλήθευσης, όπου ήθελα να κάνω την επαλήθευση εκ των προτέρων (μαθαίνεις..), λέει "Μην διστάσετε να ανεβάσετε τα έγγραφα που αναφέρονται παρακάτω εκ των προτέρων". Κανένα δεν αναφέρεται εκεί, η συνομιλία λέει: "κανονικά δεν χρειάζεται" και όταν ρωτήθηκε δεν ξέρω ποια έγγραφα απαιτούνται/μπορεί να απαιτηθούν, πόσος χρόνος χρειάζεται
  • Η ποιότητα της υπηρεσίας πολύ διαφορετική, οι δύο πρώτες συνομιλίες ήταν σχεδόν ένα μάγουλο. Τουλάχιστον πήρα δήλωση από τον υπηρεσιακό συνάδελφο αρ. 3: Πριν από 3-5 μέρες δεν χρειάζεται καν να περιμένω να διεκπεραιωθεί η αίτηση για τα πρώτα 500 ευρώ. Στη συνέχεια (αν και προληπτικά ζήτησα επαλήθευση σε κάθε ζωντανή συνομιλία) μπορεί να υπάρχει ακόμα έλεγχος εγγράφων (απλώς υποθέτω ότι θα έρθει σύντομα).


Γύρω στα μεσάνυχτα σήμερα έχουν περάσει 48 ώρες και περιμένω να γίνει επεξεργασία. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος - θα περάσω υπομονετικά όλη τη διαδικασία και θα δω αν τα χρήματά μου φτάσουν σε εμένα προτού δώσω στο καζίνο μια τελική βαθμολογία. Η τελευταία εμπειρία υπηρεσίας μου έδωσε κάποιες ελπίδες, γιατί τουλάχιστον ήρθαν ειλικρινείς λέξεις. Εάν αυτή η ελπίδα διαψευστεί, φυσικά θα παράσχω μια σαφή προειδοποίηση εδώ και όπου μπορώ.


Κρίμα PowerUp Casino. Απλώς δεν καταλάβατε την αρχή του πώς να κερδίσετε χρήματα...


Αυτόματη μετάφραση:
charlierozco
πριν από 1 έτος

Hello,

I feel that would be meaningless to add anything to your well-written summary.

Just a slight detail: it is a standard, that casinos prefer the same payment option for deposit and as well for withdrawal because any other options you'd like to use for the withdrawal need to be verified first and the deposit serves as the verification. This is usual especially for the first few withdrawals.

Looking forward to the next post, though🤞



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους,


μια μέρα μετά την ανάρτησή μου έλαβα τουλάχιστον την πρώτη πληρωμή των 500 EUR. Τώρα θα περιμένω να δω τι θα συμβεί και αν μπορείτε πιθανώς να εμπιστευτείτε το Powerup Casino. Τουλάχιστον, θα ήθελα να δηλώσω προσωρινά τη δήλωσή μου - προς το παρόν δεν φαίνεται να είναι καζίνο "απάτη".


Πολλές ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
charlierozco
πριν από 1 έτος

I'll take that as good news then, hoping the rest will smoothly follow.👍

πριν από 1 έτος

Ενημέρωση: οι δύο εκκρεμείς πληρωμές συνολικού ύψους 1000 ευρώ ήρθαν ταυτόχρονα σε μένα πριν λίγες μέρες.


Επομένως ΔΕΝ είναι ένα καζίνο απάτης (από την εμπειρία μου).

Αυτόματη μετάφραση:
charlierozco
πριν από 1 έτος

Thank you for this positive update! 🌟🎉👍

It just needs some time, right? 🙂

πριν από 1 έτος

Γεια σας, δυστυχώς πρέπει να επιστρέψω ξανά - θα είναι το ίδιο παιχνίδι για την επόμενη μεγαλύτερη νίκη, αυτή τη φορά δεν έχω λάβει καθόλου σχόλια.


Περιμένω τις 3 αναλήψεις μου των 500EUR η καθεμία (που είναι το μέγιστο) εδώ και 5 μέρες. Δεν υποβάλλονται σε επεξεργασία και λαμβάνω μηνύματα στον λογαριασμό ότι "υπερβαίνω το όριο" και θα πρέπει να διαγράψω ένα από τα αιτήματα ανάληψης.


Είναι αρκετά απογοητευτικό το γεγονός ότι δεν μπορούν να πληρωθούν καθόλου λιγότερο από 3000 ευρώ, καθώς τα όρια και οι προθεσμίες είναι τόσο αναιδής (μέγιστο ένα αίτημα για 500 ευρώ την ημέρα, μέγ. 7000 ευρώ συνολικά ανά μήνα στο επίπεδό μου).


Προφανώς αυτό το καζίνο δεν καταλαβαίνει ακόμα πώς να διατηρεί καλούς πελάτες. Το μέγ. Ο χρόνος αναμονής 5 ημερών είναι πολύ μεγάλος, θα μπορούσα να ζήσω με αυτό κάπου, δυστυχώς αυτή τη φορά δεν έλαβα καμία απολύτως πληρωμή και επίσης κανένα σημάδι, επειδή η συνομιλία δυστυχώς λέει κάτι νέο κάθε μέρα (φυσικά τίποτα που θα πρόσθετο αξία ).


Είναι απογοητευτικό γιατί καταθέτω 100-300, μερικές φορές 400 ευρώ εκεί κάθε μέρα. Μόλις κερδίσεις κάτι, γίνεται δύσκολο. Κρίμα

Αυτόματη μετάφραση:
charlierozco
πριν από 1 έτος

Hello there.

Well, I would not be satisfied with such limits and limitations either. I guess checking other casinos with higher limits, and possibly smoother withdrawals sounds inevitable.

Thank you for taking your time and sharing your point of view!

If you struggle longer with the latest withdrawal, consider the complaint process. It's free of charge.

πριν από 1 έτος

Τι πιστεύετε για ένα καζίνο του οποίου η εξυπηρέτηση πελατών είναι τόσο ικανή όσο ένα κομμάτι τοστ;!


Δεν βλέπω κανέναν πάροχο στον παρακάτω ιστότοπο, ούτε άδεια, εδώ στο Casino Guru παρατίθεται ένας πάροχος για τον οποίο δεν έχω ακούσει ποτέ. Στο καζίνο στην υποστήριξη ρώτησα αρκετές φορές ποιος είναι ο πάροχος αυτού του καζίνο, προφανώς δεν ξέρουν οι ίδιοι για ποιον εργάζονται, η κυρία από την υποστήριξη μου λέει, ο πάροχος είναι στον ιστότοπο αν και έγραψα αρκετές φορές ότι δεν υπάρχει πάροχος και επίσης δεν υπάρχει άδεια, τότε με παραπέμπει στη διεύθυνση e-mail του καζίνο που θα πρέπει να ρωτήσω με e-mail.


Αυτό το καζίνο είναι πανομοιότυπο με τα καζίνο Rabidi NV όσον αφορά την παρουσίαση, την τεχνογνωσία υποστήριξης, τα συνεχή σφάλματα διακομιστή και τις περιστροφές κυλίνδρων Book of Dead και είμαι πολύ σίγουρος ότι αυτό το καζίνο λειτουργεί από την Rabidi NV.


Αυτό δεν θα ήταν πρόβλημα από μόνο του, αλλά με μπλοκάρει ο πάροχος επειδή τα συνεχή προβλήματα σε ένα από τα καζίνο από τον πάροχο με έβγαζαν νεύρα και η υποστήριξη εκείνη τη στιγμή δεν κατάλαβε ότι ήθελα απλώς ένα κανονικό αποκλεισμός λογαριασμού και δεν είχα όρεξη να το συζητήσω περαιτέρω και αποκλερίστηκα λόγω εθισμού στον τζόγο, επειδή τα καζίνο αντιδρούν πάντα άμεσα σε κάτι τέτοιο, πράγμα που ίσχυε. Δεν επιτρέπεται λοιπόν να παίξω σε κανένα καζίνο Rabidi NV.


Εάν συνεχίσω να καταθέτω χρήματα σε αυτό το καζίνο και αν είμαι τυχερός και κερδίσω, εάν οι υποθέσεις μου είναι σωστές, θα έχω μόνο προβλήματα με την πληρωμή και δεν θα πληρώσω ποτέ τα κέρδη μου ούτως ή άλλως. Είναι υπερβολικό να ζητάς να είναι ορατό ένας πάροχος και μια άδεια στο κάτω μέρος του ιστότοπου του καζίνο;


Υποθέτω ότι ο πάροχος που αναφέρεται εδώ στο Casino Guru δεν είναι αυτός του καζίνο. Τουλάχιστον για τους παίκτες στη Γερμανία.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized359
πριν από 1 έτος

Hello there.

The way I see it, the term "provider" refers to the company which runs this casino, am I correct? Honestly, I can't tell for sure myself.

So, the owner we found is stated in the casino review:

"Creative Visions Ltd"

The license provider is Curacao - Antillephone:

filefile

But to be sure, I'll check the owner again for you. 🙂

Will be back once it has been done.



πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka,


Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Ακριβώς, καλά, δυστυχώς δεν μπορώ να δω ποιος είναι ο χειριστής, το βλέπω μόνο στην παρακάτω ιστοσελίδα όπου συνήθως γράφεται ο χειριστής και η άδεια (βλέπε φωτογραφία).

file

Ευχαριστώ που ελέγξατε ότι είναι πολύ σημαντικό για μένα γιατί δυστυχώς δεν έχουν απομείνει τόσα καζίνο για παίκτες στη Γερμανία με τους αγαπημένους μου κουλοχέρηδες. Λοιπόν, υπάρχουν ήδη, αλλά τα αγαπημένα μου κουλοχέρηδες είναι μπλοκαρισμένα για Γερμανούς παίκτες στα περισσότερα καζίνο, οπότε πρέπει απλώς να έχω πρόσβαση στα λίγα καζίνο και ένα από αυτά είναι αυτό.


Πραγματικά όλα σε αυτό το καζίνο μου θυμίζουν τα Zet Casino, Casinoly, Exctewin κ.λπ. και τα καζίνο είναι όλα από το Rabidi NV

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized359
πριν από 1 έτος

Hello.

I emphasize such information is important, and now I got the update:

"Rabidi is the provider but Creative Visions Ltd would be the owner."

Since we list the owner, it makes sense Rabidi is mentioned through the license seal.

Do you find the update useful?

πριν από 4 μήνες

this casino should have bnever been given above average, very disappointed in way/how guru can give this casino above average rating

Anonymized467
πριν από 4 μήνες

What seems to be wrong with this casino, aside from the safety index, which should not be mistaken for a rating, by the way?

I mean, what makes you think the casino is doing far worse? Try us, we aim to help.

Of course, help requires a certain explanation. Well, we're here.

To answer how, kindly mind the tab called "Safety Index of PowerUp Casino explained"


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
πριν από 6 ημέρες

Scam casino, The money has not been withdrawn for more than a week, tech support answers every time like this : Dear Customer,


We would like to inform you that we are currently experiencing an increased volume of requests, which has resulted in a delay in response time.


Please be assured that we are actively working on all requests, starting with those received prior to your request. If at all possible, could you please return for assistance in about 60 minutes?


We appreciate your patience during this time. 



smartbotrules
πριν από 5 ημέρες

It is actually nothing unusual that a casino can have some delays which could happen if there have been too many requests, so they become overloaded somehow, or even if the casino is understaffed, as well.

May I ask if your account has been fully verified there, have you had any successful withdrawal before, perhaps?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
tour_fashm_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα