ΦόρουμΚαζίνοPolestar Casino - γενική συζήτηση

Polestar Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από kszysio
|
5028 προβολές 60 απαντήσεις |
|
1 2...4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Polestar Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

i checked casino

created an account because of the 100% bonus> The type of bonuses is selected during registration this casino.

after creating an account and selecting and depositing i did not receive the bonus. .

I went on live chat because waiting in line as 10, I got the information. that I will not receive a bonus because the administration dont want.

I said either bonus or deposit refund.I heard information that without the game I can't withdraw. I must wager 1 time

Who likes to play with a bonus, I advise against the casino because you can not get it.


I winto triple deposit. and now I'm checking how it is with withdrawals. I will describe it here




Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
kszysio
πριν από 1 έτος

Hello,

I'd say that this is truly a dishonest practice because as far as I understand you deposited to get the deposit bonus. Can you paste the casino's response in a form of a print screen, please?

Sadly, yes deposits have to be wagered several times to submit the withdrawal.

πριν από 1 έτος

okfile

πριν από 1 έτος

first day without withdraw...

kszysio
πριν από 1 έτος

Hello and thank you. From my point of view, this is wrong and the casino should act fairly.

I also find it very strange to say that they're offerings various winnings in the tournaments, that's a very poor choice of words when you deposited to get the deposit bonus. 🤔


πριν από 1 έτος

casino Cashout today, without veryfication.


kszysio
πριν από 1 έτος

Hello, what do you mean, please? Did they sent you back the deposit or were you finally able to withdraw? I don't think that much can be done without account verification. 🤔

πριν από 1 έτος

finnaly winning withdraw,

No need veryfication.but I have withdrawn less than 70 euros from the casino


πριν από 11 μήνες

Έπαιξα στο Polestar Casino. Έπαιξε μέχρι και 4.300€ (παίχτηκε χωρίς μπόνους). Μετά είδα ότι οι ημερήσιες πληρωμές ήταν 500€. Έκανα ανάληψη 500 ευρώ κάθε μέρα, οπότε ήταν μόνο 3 ημέρες. €1500 εκκρεμή πληρωμή που ήταν σήμερα. Δεν μπορούσα να αποσύρω άλλο γιατί αυτό είναι το όριο. Μετά από αυτό μου είπαν ότι πρέπει να επαληθεύσω τον εαυτό μου. Το έκανα και έγινε αποδεκτό. Στη συνέχεια, σήμερα κοιτάω ξαφνικά το gmail μου και λέει ότι ο λογαριασμός μου έχει κλείσει αν και είχα ακόμα χρήματα στον λογαριασμό 2.800 € και 1.500 € εκκρεμείς πληρωμές. Μου είπαν ότι δεν πληρούσα τους όρους απασχόλησης και έγραψα σε τρίτο μέρος. Έχω παίξει σε άλλα διαδικτυακά καζίνο από το rabidi και πολλά άλλα στο φορητό υπολογιστή και στο κινητό μου ή από το κινητό τηλέφωνο της δουλειάς μου και ποτέ δεν έχω κατηγορηθεί για αποκλεισμό του λογαριασμού μου. Μετά από αυτό τους ζήτησα αρκετές φορές να πληρώσουν τα χρήματά μου μέσω ζωντανής συνομιλίας και gmail, αλλά η απάντηση είναι πάντα η ίδια. Οπότε δεν μπορούσα να κάνω τίποτα άλλο. Το καζίνο με έκλεισε χωρίς λόγο και δεν μου πλήρωσε τα χρήματα. Είμαι συντετριμμένος γιατί χρειάζομαι τα χρήματα και το caisno δεν θέλει να με πληρώσει.


Σας ζητώ να με βοηθήσετε θα σας ήμουν πολύ ευγνώμων.❤️


(Το καζίνο δεν επιτρέπεται να μπλοκάρει τον λογαριασμό μου αν έχω χρήματα σε αυτό και αναλήψεις μου είπαν οι ίδιοι οι πάροχοι καζίνο dwm και μετά το έκαναν)


Νομίζω ότι ο Rabidi και ο Estolio (συνεργάζονται μαζί) είναι απάτη και δεν πληρώνει μεγάλα ποσά. Μικρές ποσότητες, αλλά όχι μεγαλύτερες.


τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
mihaelstnc
πριν από 11 μήνες

Hello.

I must say, I do not exactly understand the explanation "didn't meet the terms of employment and signed up with a third party". The only thing that rings the bell is playing under someone's else profile, though I'm wildly guessing now.

I also checked the complaint for further information, yet only the 3rd party is mentioned.

Submitting the complaint was a good choice and I'm eager to see additional updates.

Have you been explained this situation fully, I wonder? Or do you have any suggestions about what could go wrong?

Anyway, keep us posted about the progress, please.

I'm curious about what it all means.🤔


Radka
πριν από 11 μήνες

Σας εξηγώ λοιπόν τη λήξη του λογαριασμού μου,


Κέρδισα χρήματα, οπότε κατέθεσα 400 ευρώ και έπαιξα στον εαυτό μου μέχρι και 4300 ευρώ. Μου είπαν ότι πρέπει να επαληθεύσω τον εαυτό μου, το έκανα και επαληθεύτηκα με επιτυχία. Από τότε έχω 3 εκκρεμείς πληρωμές στο λογαριασμό μου, συνολικού ύψους 1500€. Δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη άλλο γιατί αυτό είναι το όριο και δεν ήθελαν να επεξεργαστούν την ανάληψη. Στη συνέχεια, μου είπαν ότι η ανάληψη είναι υπό επεξεργασία και θα φτάσει στο λογαριασμό σας το συντομότερο δυνατό. Τι συμβαίνει μετά τη συνομιλία 2 ώρες αργότερα. Γράψτε μου ένα email με αυτό το περιεχόμενο:


Γεια σου Μιχάλη,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Polestar.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο λογαριασμός σας είναι κλειστός για συνεργασία με άλλους πελάτες ή τρίτους σύμφωνα με τους όρους 9.1. Αυτό περιλαμβάνει, χωρίς περιορισμό, το παιχνίδι για λογαριασμό άλλων, την ανταλλαγή πληροφοριών, τη συνεργασία ή τον συντονισμό με άλλους.


Αυτό που είναι εντελώς λάθος είναι ότι πολύ συχνά παίζω μόνος μου με 2 κινητά γιατί το ένα το χρησιμοποιώ πιο συχνά για προσωπικά πράγματα και το άλλο για δουλειά. Πάντα λοιπόν έκανα πληρωμές στο ένα κινητό και απλώς έπαιζα στο άλλο. Τώρα με κατηγορούν ότι έδωσα σε κάποιον τα στοιχεία του λογαριασμού μου στο καζίνο, όταν όλα είναι δικά μου κινητά τηλέφωνα και δεν έχω κάνει τίποτα κακό.


Αυτό που πρέπει να αναφέρω είναι ότι έχω παίξει πολλές φορές με τον ίδιο πάροχο σε άλλες ιστοσελίδες και έχω χρησιμοποιήσει τόσες φορές το άλλο μου τηλέφωνο και ποτέ δεν έχω κατηγορηθεί για κάτι κακό. Αλλά τώρα σε τόσο υψηλό ποσό.


Τι έκανε το καζίνο μετά το email. Μου έκλεισαν τον λογαριασμό και μου έστειλαν email τη Δευτέρα πριν 4 μέρες ότι μου επέστρεψαν την αρχική μου κατάθεση, άρα μόνο 400€. (Μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει ακόμη χρήματα ούτε τα 400€ που μου είπε το καζίνο ότι θα φτάσει).


Συμπέρασμα του συνόλου:


Απλώς με κατηγόρησαν για κάτι που έκανα πάντα χωρίς λόγο και δεν θέλουν να πληρώσουν τα χρήματά μου επειδή είναι ένα υψηλότερο ποσό 4300 €. Πιστεύω ότι είναι απλώς μια απάτη και όποτε ένας παίκτης θέλει να κάνει ανάληψη υψηλότερων ποσών κάτι συμβαίνει και το καζίνο σας αποκλείει ή δεν σας γράφει πίσω.

Έχω δοκιμάσει τα πάντα και έχω γράψει σε όλους από το rabidi και από το καζίνο αλλά καμία απάντηση. Είμαι πολύ στεναχωρημένος που μου συνέβη κάτι τέτοιο με τόσο μεγάλο ποσό. Χρειάζομαι τα χρήματα επειγόντως γιατί χρειάζομαι χρήματα και σε αυτή την κατάσταση στη ζωή δεν έχω τόσα χρήματα.


Ελπίζω να με βοηθήσετε σε αυτή την υπόθεση


τις καλύτερες ευχές

Μιχαήλ

Αυτόματη μετάφραση:
mihaelstnc
πριν από 11 μήνες

Hello Michael!

It makes more sense now. The casino realized you used several devices and assumed you breached the rules. Got it now.

Were you able to explain the situation to the casino?

Anyway, you should provide this explanation, plus all relevant communications to the complaint.

Kindly note that complaint is not a live chat feature, furthermore Easter is upon us, so the team has over four days to go through the case and respond.

file

I strongly recommend updating the complaint.


πριν από 11 μήνες

Ναι, εξήγησα την κατάσταση και τίποτα δεν βοήθησε, επαναλάμβαναν συνεχώς ότι παραβίασα τους όρους και τις προϋποθέσεις παρόλο που τους εξήγησα τα πάντα λεπτομερώς. Οπότε πραγματικά δεν μπορώ να κάνω τίποτα πια, απλά ελπίζω στη βοήθειά σας για να πάρω πίσω τα χρήματα και τον λογαριασμό μου.


ναι ευχαριστώ θα το κάνω τώρα.


τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

filefilefilefilefile κοιτάξτε αυτές τις ζωντανές συνομιλίες που είχα μαζί τους. Αυτό επαναλαμβάνεται, οπότε πάντα ζητάω απόδειξη ότι γράφουν πάντα το ίδιο πράγμα.




τώρα πάλι αποβλήθηκε από τη ζωντανή συνομιλία χαχαχαχ αυτό είναι γελοίο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

θα εξεταστεί το παράπονό μου από την Κριστίνα ή όχι;


τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Λυπάμαι που γράφω τόσο συχνά και που χάνω τον χρόνο σας αλλά και πάλι δεν νιώθω καλά γιατί χρειάζομαι τα χρήματα ελπίζω για μια γρήγορη απάντηση.


Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας.


τις καλύτερες ευχές

Μιχαήλ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

filefilefilefilefile κοιτάξτε αυτές τις ζωντανές συνομιλίες που είχα μαζί τους. Αυτό επαναλαμβάνεται, οπότε πάντα ζητάω απόδειξη ότι γράφουν πάντα το ίδιο πράγμα.




τώρα πάλι αποβλήθηκε από τη ζωντανή συνομιλία χαχαχαχ αυτό είναι γελοίο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

I'm sorry - I can't read in German. 🙁

πριν από 11 μήνες

θα εξεταστεί το παράπονό μου από την Κριστίνα ή όχι;


τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

As I explained, today is a national holiday, as it is tomorrow. Please be patient, there are currently hundreds of open complaints. The members of the complaint Team can't work 24/7, they're pushing their limits every week.

I know you feel like something must be done immediately, just try not to think about it, and wait for the update. Kristina will update your complaint as soon as she can.

πριν από 11 μήνες

Λυπάμαι που γράφω τόσο συχνά και που χάνω τον χρόνο σας αλλά και πάλι δεν νιώθω καλά γιατί χρειάζομαι τα χρήματα ελπίζω για μια γρήγορη απάντηση.


Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας.


τις καλύτερες ευχές

Μιχαήλ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

The team will get to you. Don't worry - once the complaint is submitted and reviewed, it will be handled.

Kindly give the team some time. 🙏

1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
PragmaticGates_alt
Μπείτε στο τουρνουά μας στις Πύλες του Ολύμπου δωρεάν!
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα