Δεν θα εκπλαγώ πολύ αν μάθω ότι και τα δύο καζίνο μοιράζονται υπηρεσίες όπως υποστήριξη ή χρηματοδότηση, ίσως ολόκληρη η πλατφόρμα.
Φαίνεται να είστε σίγουροι ότι και τα δύο καζίνο λένε ψέματα. Πρέπει να πω ότι θα ήμουν αρκετά διστακτικός. Τα τεχνικά προβλήματα είναι δυστυχώς πιο συνηθισμένα λόγω των πολλών παραγόντων. Κάποια δεν είναι καν στην προσιτότητα του καζίνο, είμαι σίγουρος. Ωστόσο, για μένα, φαίνεται να είστε πολύ σίγουροι ότι έκλεισαν τη συνομιλία πρόθυμα. Το είπα σωστά;
Συγγνώμη για τους τρόπους μου, αλλά τα καζίνο το κάνουν για να εξοικονομήσουν τα νεύρα και τον χρόνο όταν αντιμετωπίζουν τους παίκτες που επαναλαμβάνονται στους κύκλους. Ελπίζω να μην ήταν αυτό το θέμα.
Κατανοώ ότι η πληρωμή σας έχει καθυστερήσει και σίγουρα δεν είναι πολύ καθησυχαστικό αν το προσωπικό αλλάξει τους λόγους. Εδώ που τα λέμε, μπορείτε να απαντήσετε και στην ερώτησή μου, παρακαλώ;
" Εν πάση περιπτώσει, μπορώ να γνωρίζω εάν αυτές οι "περισσότερες από" 3 ημέρες περιλαμβάνουν επαλήθευση λογαριασμού οποιουδήποτε είδους ή ίσως οποιεσδήποτε άλλες έρευνες; Αυτό είναι το πιο συνηθισμένο σημείο ανατροπής, οπότε θέλω να είμαι σίγουρος."
Όλοι περιμένουμε κάθε πληρωμή να είναι άμεση - κι εγώ. Ωστόσο, πιστεύω ότι πρέπει να είμαστε υπομονετικοί. υπάρχει πάντα χρόνος για να αποκαλέσουμε κάποιον ψεύτη, παρόλο που θα ήθελα να φανταστώ ότι ήταν έξω από τα νεύρα.
Σε κάθε περίπτωση, ελπίζω ότι η απόσυρση θα είναι πιο γρήγορη από ό, τι περιμένετε!
I would not be very surprised to find out both casino shares services like support or financies, perhaps the whole platform.
You seem to be pretty sure both casinos have been lying. I have to say I would be quite hesitant. Technical issues are sadly more common due to the many factors. Some are even not within the casino's reach, I'm sure. Yet to me, you appear to be very confident they closed the chat willingly. Did I say that correctly?
Pardon my manners, but casinos do that to spare the nerves and time when dealing with the players repeating themselves in the circles. I hope this was not the issue.
I understand your payment is delayed, and surely it is not quite reassuring if the staff changes the reasons. Speaking of which, can you also answer my question, please?
"Anyway, may I know whether these "more than" 3 days include account verification of any sort or perhaps any other investigations? This is the most usual breaking point, so I want to be sure."
We all expect every payment to be immediate - me too. Still, I believe we should be patient; there is always time to call someone a liar, even though I'd like to imagine it was out of the nerves.
In any case, I do hope the withdrawal will be quicker than you expect!
Αυτόματη μετάφραση: