Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPolestar Casino - γενική συζήτηση

Polestar Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από kszysio
|
14.035 προβολές 63 απαντήσεις |
|
12 3 4
πριν από 10 μήνες

fileΓια να είμαι όπως σε όλη αυτή την συζήτηση ειλικρινής αναγράφεται αυτό στο λογαριασμό μου και βέβαια αναμένω……

Να δούμε αν θα ξεκινήσω άλλο εμπόδιο,μακάρι όχι!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
nikolakis68
πριν από 10 μήνες

We certainly thank you for that, and it is important to say things truthfully. We will see what can be done and like you I await a fair resolution to this whole problem that has arisen. 

As for your money that was taken from you, did the casino give you any reason why this happened ? 

Also I see that you updated everything in the complaint, which was definitely a good move, so we'll hold on to see where everything goes. 

πριν από 10 μήνες

Όχι δεν έχω καμία απολύτως ενημέρωση ούτε στη πλατφόρμα ούτε με email…..Αυτο είναι το μεγάλο μου παράπονο τόσο καιρό στη polestarcazino…..Δείχνει ότι τα 500€ είναι μάλλον σε μια διαδικασία ανάληψης αλλά επιφυλάσσομαι για το τι και αν μου ζητήσουν εκ νέου κάτι…..Ελπίζω να μην εξαφανιστούν…Εγώ είμαι εδώ για να ανακοινώσω και τα σωστά και τα λάθη…

Ευχαριστω και πάλι για όλα….

πριν από 10 μήνες

Μόλις μου έστειλαν αυτό το email….Οταν και αν τα πάρω θα ενημερώσω και υπολείπονται 200€…

file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
πριν από 10 μήνες

Έχω να σας ενημερώσω ότι μετά από όλα αυτά που πέρασα μόλις μπήκαν επίσημα στο λογαριασμό μου τα 500 από τα 700€ με προμήθεια 3€……Αναμενω και τα αλλά 200€

file

πριν από 10 μήνες

Μόλις μου αναφέρανε πως αφού βγάζει το ίδιο αρχικό σφάλμα και για τα 200€ και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη η διαδικασία θα είναι ξανά με χειροκίνητη ανάληψη από το τμήμα οικονομικών……..Ξανά από την αρχή διαδικασία!!!!!!!!Δηλαδη βλέπω άλλες 20 μέρες αναμονή……..Γιατί ρε παιδιά??????

nikolakis68
πριν από 10 μήνες

On the one hand I am glad that most of your money has arrived, but on the other hand I saw that your next withdrawal of 200€ will have to be manual again, so you will have to wait. That would bother me personally and I think it would bother you too, but the most important thing in the end is that you have already received 500€ and therefore the casino has paid you. 😊😉

Unfortunately, now you will have to be patient for your next money, and when it comes you can decide whether you want to stay or not. 😥 Also, don't forget to mention it in your complaint, so that Tomas knows that you have received some money.

Anyway, I will wait for your next update. 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
πριν από 10 μήνες

Πραγματικά δεν θέλω να προτρέξω αλλά γιατί να συμβαίνουν αυτά τα πρωτόγνωρα πράγματα σε καταστάσεις που αφορούν τα ΔΙΚΑ ΜΑΣ χρήματα??????Αλλες 20 μέρες δηλαδή για να πάρω και τα υπόλοιπα????

Απιστευτα πράγματα….

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
πριν από 10 μήνες

Μόλις παρέλαβα επιτέλους τα 500€ στον λογαριασμό μου…Σας είπα πως ότι γίνεται θα είμαι απόλυτα ειλικρινής…..Αλλά……….!!!!!!!!

Για τα υπόλοιπα 200€ που υπολείπονται μίλησα ξανά με το livechat και επειδή πάλι μου βγάζει σφάλμα στην ανάληψη θα πρέπει να αναμένω ξανά το τμήμα οικονομικών για χειροκίνητη ανάληψη…..Δηλαδή????Αλλες 20 μέρες?????

Ε όχι ρε παιδιά δεν θέλω να το πιστέψω……

nikolakis68
πριν από 10 μήνες

I don't know why this is happening if I am to be completely honest. It looks like the casino has some technical problems, so I can't do anything about it. 

Anyway, you'll only be waiting for a 200€ and it will probably be longer, but you can leave the casino for good when that happen, as I can see that it's a very long time for you. 

Either way, you'll have to be patient now. 😕

πριν από 10 μήνες

Πάλι αναμονή..Ξανά θα περιμένω απ’οτι φαίνεται..Τι να πω…Εταιρείες που ενώ θέλεις να τις στηρίξεις χάνουν την αξιοπιστία τους και δεν υπάρχει πλέον εμπιστοσύνη με τέτοιες συμπεριφορές προς τον πελάτη….!!!!

Εγω εδώ θα είμαι πάλι να σας ενημερώσω για ότι νεότερο….

πριν από 10 μήνες

Δηλαδή πραγματικά θα τρελαθώ με αυτή την εταιρεία….Μετα από τόση ταλαιπωρία και συνολικά 20 μέρες ίδρωσα να πάρω τα 500€ από τα 700€..Μιλάω σήμερα με το live support και ενώ έχω κάνει εκείνη την απίστευτη ανάληψη ταλαιπωρίας,για τα υπόλοιπα 200€ ξεκινάνε μια ακριβως ιδια διαδικασία ταλαιπωρίας,κούρασης και κακής επικοινωνίας!!!!!!

Ξανα από την αρχή τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια για να πάρω τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ χρήματα…!!!!!!

Πως να εμπιστευτείς να ξαναπαιξεις τα χρήματα σου πείτε μου σε μια τέτοια εταιρεία??????Μια απλή ανάληψη ζητάω επιτέλους…..!!!!!Αφου υπάρχουν πλέον τα στοιχεία μου κι έχει γίνει προηγούμενη ανάληψη!!!!!

Γιατι τέτοια συμπεριφορά?????

nikolakis68
πριν από 10 μήνες

Hello. I am really sorry you have this kind of experience and it is understandable how frustrated you must be. I hope you will be able to receive all your money at he end, despite the long waiting. Talking about this, you could help some other players by sharing your experience at this casino, if you don't mind, of course. If you are interested, you can write a review just by clicking/tapping on this link 👈 and please keep us informed about the outcome of this long lasting situation. 🙏

πριν από 10 μήνες

Διαβάστε παρακάτω στα screenshots και βγάλτε τα συμπεράσματα σας…!!!!!!!!

Τους ρωτάω τι συμβαίνει με την ανάληψη των 200€ που υπολείπονται και μου λένε πως πριν 4 μέρες πήραμε τα στοιχεία σας κάντε λίγο υπομονή!!!!!!!!Αν είναι δυνατόν????Μα έχω κάνει ήδη ανάληψη τους γράφω και τα στοιχεία μου τα έχετε……Δηλαδή κάθε φορά που κάνω ανάληψη πρεπει να στέλνω τα στοιχεία μου με έγγραφα??????……Και μου έκλεισαν τη συνομιλά……Πραγματικά είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ….!!!!!!!!!

file



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
πριν από 10 μήνες

ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ….Ενα μήνα τώρα επεξεργάζονται…..και επεξεργάζονται…..και επεξεργάζονται μια ανάληψη……!!!!!Με κλείνουν κιόλας γιατί αλλάζουν βάρδιες και ξανά από την αρχή να εξηγώ!!!!!!!!

ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ!!!!!

filefile


πριν από 10 μήνες

Έχουμε εξέλιξη μόλις μηδενίστηκε ο λογαριασμός μου και περιμένω….

filefile

πριν από 10 μήνες

ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ….Ενα μήνα τώρα επεξεργάζονται…..και επεξεργάζονται…..και επεξεργάζονται μια ανάληψη……!!!!!Με κλείνουν κιόλας γιατί αλλάζουν βάρδιες και ξανά από την αρχή να εξηγώ!!!!!!!!

ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ!!!!!

filefile


πριν από 10 μήνες

I know you're not gonna like it, but I'd say they were also overwhelmed by your active approach, and maybe you used too many exclamation marks combined with capslock? Those are people on the other side, and I can imagine at some point they just decided to close the chat option for good.

Of course, I understand your frustration, and yes, I've made my own opinion. Let's just hope the casino staff will get together soon, and this mess will be resolved!


πριν από 10 μήνες

Τι σημαίνει αποφάσισαν να κλείσουν τη συνομιλία???Ειμαι πελάτης,έχω στοιχηματίσει τα χρήματα μου και μου φέρονται εντελώς λανθασμένα και αντιεπαγγελματικά…Ζητώ αληθινή προσέγγιση και ενημέρωση για την ανάληψη των χρημάτων μου και όχι μπερδέματα..Έπαιξα,στοιχημάτισα και απαιτώ να πάρω τα χρήματα που μου αξίζουν σε σωστό χρόνο για να ξαναπαίξω!Δεν συμφωνώ καθόλου και δεν νομίζω ότι είναι θέμα τα θαυμαστικά και τα κεφαλαία..Συμφωνώ μόνο ότι πρόκειται για ένα χάος όπως λέτε κι εσείς!Τις επόμενες ώρες θα κάνω ένα απολογισμό γιατί μόλις μπήκαν και τα τελευταία 200€ στο λογαριασμό μου μετά από αυτή την μεγάλη ταλαιπωρία πολλών συνομιλιών..!Σας είπα από την αρχή πως θα κάνω εδώ στο forum μια ειλικρινής και αληθινή συνομιλία-καταγγελία!

Το θέμα επιτέλους λύθηκε αλλα η εμπιστοσύνη χάθηκε!!!!!!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
πριν από 10 μήνες

Τα χρήματα μου μπήκανε στο λογαριασμό μου!Σας είπα πως ότι γίνεται και κάθε νέα εξέλιξη θα τη δημοσιοποιώ..Όμως δεν θα αφήσω έτσι όλη αυτή τη ταλαιπωρία που πέρασα με κάκιστη ενημέρωση και επικοινωνία..Θεωρώ πως σίγουρα με τη δίκη σας βοήθεια αλλα και με τη δίκη μου επιμονή καταφέραμε να πάρω τι???Τα χρήματα που μου ανήκουν!

Θα ακολουθήσει αργότερα ολοκληρωμένη προσέγγιση-ενημέρωση και ο καθένας να κρίνει αν πρέπει να εμπιστευτεί τη polestar Casino ή Όχι…..

Ευχαριστω

nikolakis68
πριν από 10 μήνες

Hello. I am sorry you had to go thru this really frustrating situation and I can understand your anger. Luckily you got your money at the end and if you like to describe the whole experience to others as well, why not to express it in the review for this casino. There you can describe the whole situation, from the begining till the very end. What do you think of that? If you decide to write it, just do it easily over here 👈. Hopefully you won't have to get thru any similar issue in the future. 🙏

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα