Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPolestar Casino - γενική συζήτηση

Polestar Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από kszysio
|
14.274 προβολές 63 απαντήσεις |
|
1 2 34
πριν από 1 έτος

Η Radka ivh πιστεύει ότι η Kristina δυστυχώς δεν θα απαντήσει πλέον για την υπόθεση, υπάρχουν ακόμα 15 ώρες ανοιχτές λόγω της αναφοράς που έκανε η ivh δεν ξέρω αν η Kristina θα απαντήσει. Ελπίζω να με βοηθήσετε με την υπόθεση ή να καλέσετε κάποιον να με βοηθήσει, πρόκειται για πολλά χρήματα για μένα που χρειάζομαι τις επόμενες μέρες.


τις καλύτερες ευχές


Αυτόματη μετάφραση:
mihaelstnc
πριν από 1 έτος

Hello,

as I can see, the complaint was updated by another request for information. She'll most likely transfer your complaint to a new handler soon once all the details are clarified.

I know you need the money, but we also need the time to cooperate. Stay patient, please.


πριν από 10 μήνες

καλησπερα στη παρέα,

Έχω υποστεί μια ταλαιπωρία στη Polestar cazino που δεν μπορείτε να φανταστείτε…Προσπαθώ να κάνω ανάληψη 700€ τα χρήματα μου και εδώ και 14 μέρες επικοινωνώ μόνο με το live chat που κάθε φορά μου λένε διαφορετικά πράγματα και με προωθούν στο τμήμα οικονομικών το οποίο δεν έχει απαντήσει σε κανένα email μου 14 μέρες τώρα….Μια βοήθεια από κάποιον;;;;;Τα χρήματα μου προσπαθώ να πάρω!

nikolakis68
πριν από 10 μήνες

Hello there. I am sorry you have found yourself in a situation like this, I can understand how frustrating it must be. Good that you have submitted a complaint here, our team will try to help you out with this issue. Unfortunately they have been very busy with so many complaints, but I can assure you they will do their best to get your complaint solved.

Is this your first withdrawal attempt, or have you had any successful ones before? Just asking, because you actually said that you are unsure about your account being verified. In most of the casinos it is the main key to get your withdrawal, to pass the verification process first. Have you sent your documents to the casino yet?

Will wait for your reply.

πριν από 10 μήνες

Όχι δεν έχω κάνει ξανά ανάληψη,είναι η πρώτη φορά και για το θέμα της επαλήθευσης ενώ έχω στείλει 5 email για να κάνω δεν μου απαντάνε ποτέ…Ξαναμιλησα με το live chat μόλις χθες και τώρα μου είπαν μετά από 14 μέρες να στείλω στοιχεία χωρίς όμως επίσημα έγγραφα…Ετσι απλά και πρόχειρα….Εγω όμως έστειλα κι επίσημα έγγραφα γιατί βλέπω πως καθυστερεί αδικαιολόγητα η ανάληψη των χρημάτων μου….Αν δεν ζητούσα εγώ να στείλω έστω στο live chat δεν έχω καμία ενημέρωση από πουθενα….Κοιτα σε παρακαλώ όλο το ιστορικό στα ανοιχτά παράπονα της Guru Kazino…

Σ’ευχαριστω εκ των προτέρων για τη βοήθεια σου!!!!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
nikolakis68
πριν από 10 μήνες

So according to what you write your account is still not verified. We give the casinos 14 days for this process as well as for withdrawing the money, so as Romi said it's good that you filed a complaint. 

However, it will probably be most important to cooperate with the casino until you complete the verification and then hopefully you will get your money as soon as possible. When you get it right or have a new update, be sure to let us know in your complaint and also on the forum. 

I wish you the best of luck. ☘️

Jaro
πριν από 10 μήνες

Καλέ μου φίλε Jaro καταρχήν ευχαριστω και σένα και το casino Guru για όλη τη βοήθεια…Απο τις 27/01 που ξεκίνησε το πρόβλημα μου έως και τώρα 12/02 έχω όλες τις συνομιλίες των εκπροσώπων του live chat στη διάθεση σας….Προκειται για πρωτόγνωρες καταστάσεις που σαν πελάτης πολλών στοιχηματικών και casino εταιρειών πρώτη φορά συναντώ…..Ταυτοποίηση ζήτησα ΕΓΩ με αρκετή δικη μου πίεση να κάνω μετά από 10 μέρες και μου είπαν προς το παρόν δε χρειάζεται…Φανταστειτε ότι μπορεί να χρειαστεί και να ταλαιπωρηθώ ακόμα πιο πολύ στο μέλλον!!!!Στη συνέχεια αφού συνομιλησα παρά πολλές φορές και τους ζητούσα επιτελους να γίνει κάτι,μου είπαν να στείλω στο support@polestarcasino στο τμήμα οικονομικών τους τα στοιχεία μου χωρίς επίσημα έγγραφα,έτσι απλά γραπτά..Σας ξαναλέω με δίκη μου προτροπή!!!!!Το έχω σε screenshot..!!!!Δεν το έχω ξαναζήσει αυτό…Αφού το εκανα λοιπόν αλλά έστειλα και επίσημα έγγραφα με δίκη μου πάλι πρωτοβουλία κι έχω στείλει 6 emails συνολικά μέχρι και τώρα που σας γράφω δεν έχω τη παραμικρή ενημέρωση!!!!!Να σας πω επίσης πως έχω δεχτεί πάνω από 15 φορές την ενημέρωση πως το συντομότερο δυνατόν θα επικοινωνήσουν και ότι θα πάρω τα χρήματα μου….ΤΙΠΟΤΑ…!!!!Να σας πω επίσης πως ενώ συνομιλούμε κλείνουν απότομα το livechat και με πετάνε έξω επειδή τους πιέζω πάντα ευγενικά!!!Το χειρότερο???Καθε φορά πρέπει να λεω όλο το ιστορικό από την αρχή και κάθε φορά καταλήγουν πως το βάζουνε ως επείγον και θα λυθεί….17 ΜΕΡΕΣ τώρα δεν έχει επικοινωνήσει Κανείς!Κάθε μέρα συνομιλώ με το livechat,δεν βρίσκεται συννενόηση,τη μια μου λένε πως δεν μπορούν να επικοινωνήσουν με το τμήμα οικονομικών και την άλλη μου λένε πως επικοινωνήσαμε με το τμήμα και είναι σε προτεραιότητα….!!!Η Απόλυτη ταλαιπωρία και τα χρήματα μου παραμένουν εκει!!!!

Καταλαβαινετε λοιπόν πως ποια συνεργασία μου ζητάτε να κάνω όταν από την άλλη πλευρά δεν υπάρχει σαφής και ουσιώδης επικοινωνία!!!

Να μην ξανά αναφέρω τα ποσά που ζητούσαν στην αρχή να παίξω για να ολοκληρώσω δήθεν τον στοιχηματισμό μου και τελικά μου ζήτησαν συγγνώμη γιατί τελικά ήταν λάθος…Μια να παίξω 46€,την άλλη να παίξω αλλά 38€,μετά 29€ και δεν γινόταν τιποτα και τα χρήματα μου πάλι δεν μπορούσα να τα πάρω….Ολο το ιστορικό υπάρχει σε screenshots….

Ελπίζω το θέμα να τελειώσει όπως πρέπει και να μη ξανασυμβεί σε άλλον άνθρωπο…Είναι κρίμα να βάζουμε τα χρήματα μας,οι καταθέσεις να γίνονται άμεσα και να υπάρχει τέτοια ταλαιπωρία και κάκιστη αντιμετώπιση για αναληψη!!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και πάλι για όλα…!!!!!

nikolakis68
πριν από 10 μήνες

Thank you for describing it like that. I agree with you because it's certainly not easy when you basically do everything the casino tells you to do but you don't get any answer or update on what stage things are at. But from your side you are doing everything that is necessary, so since you have a complaint, our team will try to help you as best as they can.

It's also definitely helpful that you have screenshots, because it will absolutely be helpful for our team. 

However, I hope that this situation will be resolved as soon as possible and you will get your money. If there is any new information about your case, please let me know.

I will be waiting.

πριν από 10 μήνες

Από τις 27/01 συζητάω κάθε μέρα με το live chat της εταιρείας και έχω στη διάθεση σας όλες τις συνομιλίες μέχρι και σήμερα 13/2…!!!!Εαν τις διαβάσετε πραγματικά θα καταλάβετε την αγανάκτηση,την ταλαιπωρία και τις διαφορετικές εκδοχες που μου προτείνουν να κάνω κάθε φορά προπαντώς τις πρώτες μέρες….18 μέρες σήμερα…Καμία ενημέρωση-καμία επικοινωνία και τα χρήματα μου εκει…..

file

nikolakis68
πριν από 10 μήνες

I'm sorry to see what you've been through so far. I wish I could say I have the solution for you.

Because I do not want to put more suffering on you, I will skip my usual questions or speculation and leave the progress sharing up to you.

Once you are in the mood, I'd like to see the different versions you mentioned, for instance.

I sincerely hope there is a way out of this mess. Please follow the complaint, thoughit also takes time. 🙏

πριν από 10 μήνες

Θα σας γράψω εδώ λοιπόν τις διάφορες και περίεργες εκδοχές από τη πρώτη στιγμή που ζήτησα ανάληψη και φυσικά παρακάτω θα σας στείλω όσα περισσότερα screenshots μπορώ για να σας αποδείξω ότι τα λόγια μου και η πρωτόγνωρη ταλαιπωρία μου είναι αληθινά…Προσέξτε…Δεν με ανησυχεί τόσο η καθυστερηση που βέβαια δεν έχει λογική αλλά η πολύ κακή ενημέρωση κι επικοινωνία…

Οταν λοιπόν ζήτησα την ανάληψη μου 700€ ξεκίνησε μια απίστευτη κατάσταση λεγοντας μου πως πρέπει να παίξω ένα ποσο για να ολοκληρώσω τον στοιχηματισμό μου…Μου είπαν 46€…Τιποτα..Στη συνέχεια πρέπει να παίξω 38€….Τιποτα…Μετά 28€..Στο τέλος μου ζήτησαν συγγνώμη και μου είπαν πως έκαναν λάθος και πως είχα ολοκληρώσει τον στοιχηματισμό μου…ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ????

Περνανε οι μέρες λοιπόν και μου αναφέρουν πως πρέπει να κάνω καθαρισμό το Chrome και πως πρέπει να αλλάξω browser…Το εκανα…Φυσικά Τιποτα και πάλι…Οι μέρες περνάνε,αγανακτώ στέλνω emails,απάντηση καμία..Με δική μου προτροπή λοιπόν τους λέω να τους στείλω τα στοιχεία μου για ταυτοποίηση και για πιο γρήγορη ανάληψη και μου λένε να τα στείλω έτσι απλά χειρόγραφα στο τμήμα οικονομικών!!!!!!!Τους ρωτάω έτσι απλά χωρίς επίσημα έγγραφα???Μου λένε ναι…..Εγώ βέβαια τα έστειλα και με επίσημα έγγραφα….Απαντηση βέβαια δεν πήρα ποτέ….Τους έχω στείλει 6 emails…!!!19 μέρες εως σήμερα μιλάω καθημερινά με το livechat και καταλήγουμε αφού πρέπει να δούνε όλο το ιστορικό ξανά πως το συντομότερο δυνατό θα λυθεί το θέμα μου και πως είναι σε προτεραιότητα!!!!!!19 μέρες…!!!!Απο τις 27/01/2024…..Μπορώ να σας πω και πόσες φορές με έκλεισαν την συνομιλία έτσι ξαφνικά και έπρεπε να τα ξαναγράψω ξανά από την αρχή….Επισης κάποιοι εκπρόσωποι μου λέγανε πως δεν έχουν επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα και κάποιοι άλλοι πως μιλάνε άμεσα με το τμήμα οικονομικών και βλέπουν το θέμα μου…..Πείτε μετά από όλα αυτά τι να εμπιστευτώ,τι να περιμένω και πως να επεξεργαστώ αυτή τη κατάσταση…..?????Σας αποστέλλω λοιπόν παρακάτω όσα περισσότερα από αυτά που σας είπα για να πιστέψετε πως τα λόγια μου είναι αληθινά….

Τα χρήματα μου,τα χρήματα που κέρδισα ενώ βέβαια έχω κάνει και καταθέσεις σχεδόν 300€ είναι μέσα ακόμα και περιμένω να τα πάρω…Γιατί?Δεν έχω ζήσει ξανά τέτοια κατάσταση ενώ είμαι πελάτης αρκετών στοιχηματικών εταιρειών…!!!!!

Ευχαριστω και σας στέλνω screenshots αλλά δυστυχώς για εσάς είναι στα ελληνικά…

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
πριν από 10 μήνες

filefilefilefilefile

πριν από 10 μήνες

filefilefilefilefile

πριν από 10 μήνες

filefilefilefilefile

πριν από 10 μήνες

filefilefilefilefile

nikolakis68
πριν από 10 μήνες

Well, that is an impressive display!

I also briefly checked your complaint, and everyone is welcome to do the same right here 👈, I have to say I appreciate how much information you've put there. It is time, in my opinion, for someone at the casino to gather their thoughts and appropriately address you as their customer.

Try to hold on, please.

πριν από 10 μήνες

Δεν κάνω τιποτα άλλο από το να περιμένω……

20 μέρες σήμερα και καμία εξέλιξη δυστυχώς…!!!

nikolakis68
πριν από 10 μήνες

I understand that this is not something that would be pleasant, but unfortunately there is no other option at the moment as the complaint is still being investigated. I firmly believe that the whole situation will be resolved. Time is the only thing we have to sacrifice now. 

πριν από 10 μήνες

Οκ δεν μπορώ να κάτι άλλο..Περιμένω..Μακάρι να τελειώσει όπως πρεπει η κατάσταση αυτή για να είμαστε ολοι σωστοί στις υποχρεώσεις μας..Από τη πλευρά μου πάντως σας εξήγησα το θέμα όσο πιο αληθινά μπορούσα και με ξαφνιάζει όλο αυτό γιατί δεν το έχω αντιμετωπίσει άλλη φορά…

Ευχαριατω πολύ για όλα

πριν από 10 μήνες

Μια εξέλιξη που δεν γνωρίζω παραπάνω πράγματα…..Μου αφαίρεσαν 500€ από το λογαριασμό μου…!!!!!!!!

Αναμενω για πληροφοριες

file

1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα