Ας ελπίσουμε ότι θα λάβετε τα χρήματά σας...ακόμη και οι περισσότεροι χαρακτηρίζουν ως επιλυμένες υποθέσεις στον άλλο ιστότοπο που έλεγξα στην πραγματικότητα κανένας από τους παίκτες δεν έλαβε τίποτα, αλλά έχει επισημανθεί ως επιλυμένο!
Hopefully you get your money...even most mark as resolved cases on the other site I checked actually non of the players received anything but it is marked as resolved!
Οχι.
Ούτε εγώ σκοπεύω!
Δεν μπορώ να βρω έγκυρη άδεια ή οτιδήποτε άλλο.
Το καζίνο δεν φαίνεται να είναι αξιόπιστο;
No.
I don't intend to either!
I can't find a valid license or anything else.
The casino does not seem to be reputable?
Nein.
Ich habe es auch nicht vor!
Ich finde weder eine gültige Lizenz noch etwas anderes.
Das Casino scheint nicht unbedingt seriös zu sein?
Ας ελπίσουμε ότι θα λάβετε τα χρήματά σας...ακόμη και οι περισσότεροι χαρακτηρίζουν ως επιλυμένες υποθέσεις στον άλλο ιστότοπο που έλεγξα στην πραγματικότητα κανένας από τους παίκτες δεν έλαβε τίποτα, αλλά έχει επισημανθεί ως επιλυμένο!
Hopefully you get your money...even most mark as resolved cases on the other site I checked actually non of the players received anything but it is marked as resolved!
Γειά σου.
Σοκαρίστηκα πολύ τη στιγμή που συνειδητοποίησα ότι η καταγγελία σας έχει κλείσει ως ανεπίλυτη. 🙁
Αλλά για να είμαι δίκαιος, έλεγξα και ορισμένα επιλυμένα παράπονα και οι παίκτες επιβεβαίωσαν ότι παίρνουν τα κέρδη ή τα χρήματα.:
Hello.
I was quite shocked the moment I realized your complaint has been closed as unresolved. 🙁
But to be fair, I checked some resolved complaints too, and players confirmed they get the winnings or money.:
Οχι.
Ούτε εγώ σκοπεύω!
Δεν μπορώ να βρω έγκυρη άδεια ή οτιδήποτε άλλο.
Το καζίνο δεν φαίνεται να είναι αξιόπιστο;
No.
I don't intend to either!
I can't find a valid license or anything else.
The casino does not seem to be reputable?
Nein.
Ich habe es auch nicht vor!
Ich finde weder eine gültige Lizenz noch etwas anderes.
Das Casino scheint nicht unbedingt seriös zu sein?
Γειά σου!
Σκεφτόμαστε το ίδιο καζίνο; 🙂
https://casino.guru/OSHI-CASINO-review#tab=js-tab-reputation
Hello!
Are we considering the same casino? 🙂
https://casino.guru/OSHI-CASINO-review#tab=js-tab-reputation
Γεια σου αγαπητή Radka 🙂
Οχι.
Υπήρχε ένα μέλος που δημοσίευσε έναν σύνδεσμο προς ένα καζίνο και εννοούσα αυτό το μέλος με το σχόλιό μου🙂
Νομίζω ότι ήταν για το Ufabet Casino. 🙂
Με εκτίμηση ♥️🌹💐🌺🌴🌿🪴
Hello dear Radka 🙂
No.
There was a member who posted a link to a casino and I meant this member with my comment🙂
I think it was about Ufabet Casino. 🙂
Kind regards ♥️🌹💐🌺🌴🌿🪴
Hallo liebe Radka 🙂
Nein.
Da war ein mitglied der ein link zu einem casino gepostet hat und diesen mitglied meinte ich mit meinem kommentar🙂
Ich glaube es ging um das Ufabet Casino. 🙂
Liebe Grüße♥️🌹💐🌺🌴🌿🪴
εδώ είναι η απάντηση από αυτούς 1-3 εργάσιμες ημέρες
here is the reply from them 1-3 business days
Το έλαβα.. Σας ευχαριστώ παιδιά για την υποστήριξή σας!
I received it..Thank you guys for yout support!
Γεια σου αγαπητή Radka 🙂
Οχι.
Υπήρχε ένα μέλος που δημοσίευσε έναν σύνδεσμο προς ένα καζίνο και εννοούσα αυτό το μέλος με το σχόλιό μου🙂
Νομίζω ότι ήταν για το Ufabet Casino. 🙂
Με εκτίμηση ♥️🌹💐🌺🌴🌿🪴
Hello dear Radka 🙂
No.
There was a member who posted a link to a casino and I meant this member with my comment🙂
I think it was about Ufabet Casino. 🙂
Kind regards ♥️🌹💐🌺🌴🌿🪴
Hallo liebe Radka 🙂
Nein.
Da war ein mitglied der ein link zu einem casino gepostet hat und diesen mitglied meinte ich mit meinem kommentar🙂
Ich glaube es ging um das Ufabet Casino. 🙂
Liebe Grüße♥️🌹💐🌺🌴🌿🪴
Το σκέφτηκα πολύ 😀
Έχετε ήδη αποκλειστεί τουλάχιστον 10 μέλη σήμερα, λόγω ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σε αυτόν τον ιστότοπο - σύμφωνα με την ομάδα δεδομένων μας, αυτός ο ιστότοπος UFABET είναι αρκετά σκιερός, όχι ακριβώς το καζίνο με τον συνήθη όρο - επομένως κάθε σύνδεσμος εδώ στο φόρουμ = διαγραφή + απαγόρευση.
Κάποιος πρέπει να είναι αυστηρός μερικές φορές!
I thought that much 😀
Have already baned at least 10 members today, because of spamming this site - according to our data team, this UFABET is quite a shady site, not exactly the casino on the usual term - hence every link here on the forum = delete + ban.
One has to be strict sometimes!
Συμφωνώ μαζί σου αγαπητή Radka!
Τα αμφίβολα καζίνο δεν έχουν θέση εδώ 🙂
Σκληρό αλλά ζεστό 🤜🏻🤛🏽🙂
I agree with you dear Radka!
Dubious casinos have no place here 🙂
Hard but warm 🤜🏻🤛🏽🙂
Bin ich ganz deiner meinung liebe Radka!
Unseriöse casinos haben hier nichts verloren 🙂
Hart aber Herzlich 🤜🏻🤛🏽🙂
Συμφωνώ μαζί σου 100%.
Η υπομονή είναι το κλειδί της επιτυχίας 🙂🌿
I agree with you 100%.
Patience is the key to success 🙂🌿
Stimme ich dir zu 100% zu.
Geduld ist der schlüssel zum erfolg 🙂🌿
Εννοώ ότι είμαι υπομονετικός.. αλλά γιατί; Το καζίνο πρέπει να είναι ένα μέρος όπου μπορείτε να χαλαρώσετε, να απολαύσετε το παιχνίδι, να νιώθετε άνετα...όχι όλα αυτά τα γραφειοκρατικά... Θέλουν να στέλνω αντίγραφα συναλλαγών για τουλάχιστον 6 μήνες, γιατί; Είναι αυτό το IRS; Γιατί πρέπει να δείξω πού χρησιμοποιώ τα χρήματά μου;
Τέλος πάντων, τους έστειλα δήλωση, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα ρωτήσουν κάτι άλλο. Μπορείτε παιδιά να προτείνετε ένα καλό καζίνο χωρίς όλα αυτά τα bs;
I mean im patient..but why?Casino needs to be a place,where u can relax,and enjoy playing,feel comfortable...not all this bureaucratic bs...They want me to send transactions statements for atleast 6 months,why?Is this IRS?why i have to show where im using my money?
Anyway,i sent to them statement,but im sure they will ask something else.. Can u guys recommend a good casino without all this bs?
Εννοώ ότι είμαι υπομονετικός.. αλλά γιατί; Το καζίνο πρέπει να είναι ένα μέρος όπου μπορείτε να χαλαρώσετε, να απολαύσετε το παιχνίδι, να νιώθετε άνετα...όχι όλα αυτά τα γραφειοκρατικά... Θέλουν να στέλνω αντίγραφα συναλλαγών για τουλάχιστον 6 μήνες, γιατί; Είναι αυτό το IRS; Γιατί πρέπει να δείξω πού χρησιμοποιώ τα χρήματά μου;
Τέλος πάντων, τους έστειλα δήλωση, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα ρωτήσουν κάτι άλλο. Μπορείτε παιδιά να προτείνετε ένα καλό καζίνο χωρίς όλα αυτά τα bs;
I mean im patient..but why?Casino needs to be a place,where u can relax,and enjoy playing,feel comfortable...not all this bureaucratic bs...They want me to send transactions statements for atleast 6 months,why?Is this IRS?why i have to show where im using my money?
Anyway,i sent to them statement,but im sure they will ask something else.. Can u guys recommend a good casino without all this bs?
Συμφωνώ μαζί σου. Ο τζόγος είναι σαν ένα άθλημα και θα πρέπει να νιώθεις άνετα ενώ παίζεις. Αλλά όπως το βλέπω εγώ, υπάρχει μια τεράστια διαφορά - όταν πρόκειται για χρήματα, πρέπει να λαμβάνονται υπόψη ορισμένοι κανόνες, νόμοι και κανονισμοί.
Το καζίνο είναι υποχρεωμένο να εξασφαλίσει ότι τα κέρδη σας κερδήθηκαν δίκαια, η κατάθεσή σας ήταν πραγματικά δική σας, κατατέθηκε και χρηματοδοτήθηκε από εσάς προσωπικά. Δεν μπορώ να συγκρίνω εάν όλα αυτά τα έγγραφα ήταν απολύτως απαραίτητα, από την άλλη πλευρά, το καζίνο πρέπει να αποδείξει ότι δεν υπάρχει αμφιβολία σχετικά με την ταυτότητά σας, τις καταθέσεις, την προέλευση των κεφαλαίων, το ιστορικό τυχερών παιχνιδιών και ούτω καθεξής.
Ας υποθέσουμε ότι τα αξιοπρεπή καζίνο παίρνουν την επαλήθευση πολύ σοβαρά, η διαδικασία μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τη χώρα διαμονής σας και επίσης με βάση την άδεια του καζίνο.
Έχετε σκεφτεί ποτέ να περάσετε από το KYC πριν κάνετε μια κατάθεση; Θα σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε χρόνο εάν κερδίσετε.
I agree with you. Gambling is like a sport and you should feel comfortable while playing. But the way I see it, there is a huge difference - when money is involved, certain rules, laws, and regulations must be considered.
The casino is obliged to secure that your winnings were fairly gained, your deposit was really yours, deposited and funded by you personally. I can't compare if all those documents were absolutely necessary, on the other hand, the casino must prove there is no question about your identity, deposits, funds origin, gaming history, and so on.
Let's say that decent casinos take verification very seriously, the procedure may even vary based on your country of residence, and also based on the casino's license.
Have you ever considered going through the KYC before making a deposit? It should help you save time if you win.
Δυστυχώς και εγώ το ξέρω 🙂
Ορισμένα καζίνο ζητούν πολλά έγγραφα 🫣
Αλλά το συνηθίζεις κι αυτό 🙂
Πληρώνω μόνο με μετρητά, γι' αυτό και αυτά τα τραπεζικά αντίγραφα είναι δυσάρεστα, αλλά το αντίθετο μέρος εξακολουθεί να μην έχει μεγάλη εικόνα της ζωής μου.
Σε καταλαβαίνω πολύ καλά σε αυτό το θέμα, αλλά αν κάνεις υπομονή και αυτό θα τελειώσει. 🙂
Θα σας συνιστούσα να δείτε την κατηγορία "Κριτικές χρηστών"! Σίγουρα θα βρείτε κάτι εκεί!
Υπάρχουν πάρα πολλά καλά και αξιόπιστα καζίνο!
Δεν ήθελα να είμαι τόσο αγενής όμως και να προτείνω ένα άλλο καζίνο κάτω από την ανάρτηση του Oshi καθώς σέβομαι πολύ τον Oshi και προσωπικά δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα!!
Το καζίνο μπορεί να ήταν πολύ απασχολημένο τις τελευταίες μέρες ή να είχε τεχνικά προβλήματα που θα μπορούσαν να προκαλέσουν προβλήματα, αλλά γενικά ένα πολύ ωραίο καζίνο.
Παίζω εκεί για περίπου 2 χρόνια και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα.
Νομίζω ότι θα γίνει καλύτερο με τον καιρό 🙂🤜🏻🤛🏽
Unfortunately, I know that too 🙂
Some casinos ask for a lot of documents 🫣
But you also get used to that 🙂
I only pay with cash, which is why these bank statements are unpleasant, but the opposite party still doesn't have much insight into my life.
I understand you very well on this topic, but if you are patient, this too will come to an end. 🙂
I would recommend you to look at the "User Reviews" category! You're sure to find something there!
There are very many good and reputable casinos!
I didn't want to be so rude though and recommend another casino under Oshi's post as I respect Oshi very much and personally have never had any problems!!
The casino may have been very busy in the last few days or had technical problems which could cause problems, but in general a very cool casino.
I've been playing there for about 2 years and never had any problems.
I think it will get better with time 🙂🤜🏻🤛🏽
Das kenne ich leider auch 🙂
Manche casinos fragen nach echt Vielen Dokumenten 🫣
Aber auch daran gewöhnt man sich 🙂
Ich zahle nur mit Bargeld weswegen diese Kontoauszüge zwar unangenehm sind aber die gegenüberliegende Partei dennoch nicht viel Einsicht in mein Leben hat.
Ich verstehe dich sehr gut was dieses Thema angeht, aber wenn du geduldig bist hat auch das ein Ende. 🙂
Ich würde dir mal empfehlen bei der Kategorie "Nutzer Bewertungen" zu schauen! Dort wirst du sicher fündig!
Es gibt sehr sehr viele gute und seriöse casinos!
Ich mochte aber nicht so unhöflich sein und unter dem Beitrag von Oshi ein anderes casino empfehlen da ich Oshi sehr respektiere und persönlich nie Probleme hatte!!
Das Casino hat in den letzten Tagen villeicht viel zu tun oder technische probleme weswegen Probleme entstehen können aber im allgemeinen ein sehr geiles casino.
Ich spiele da ungefähr 2 Jahre und nie Probleme.
Ich denke mit der Zeit wird es besser 🙂🤜🏻🤛🏽
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.