Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοOshi Casino - γενική συζήτηση

Oshi Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από kaischildhauer
|
28.240 προβολές 135 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...7
CasinoStreamer88

After they completed my cashout,my account still remain disabled

tieguan

Γιατί αυτό?

Αυτόματη μετάφραση:

Just as I thought ... the complain that I file at AskGamblers was approved with all proof from my side, but no answer from Oshi because they have no proof what so ever,because AskGamblers do not give pardons to anyone, and they score has dropped big time... even do they hold certificate of trust. That is how they suppose to be punished of stealing peoples money!filefile

Boss78

What was its rating before?

We also "rewarded" the casino based on the disputed amount:

file


We always do. It now has 8,2 - AG 7,9 Not a big difference to me. But I'm happy you feel satisfied.

After they completed my cashout,my account still remain disabled

Have you received any explanation? 🤔

Sadly, casinos can close accounts without giving a reason while there's no active balance or withdrawal.

Usually, call that an administrative decision.

Radka

I contacted them thru the chat and they reactivated my acc

tieguan

Awesome! - I'm glad I was the pessimist here! 😉

So, are you staying with Oshi?

Radka

Hello Radka,


I would like to confirm that I have received my winning from

Oshi Casino.

Boss78

Συγχαρητήρια! 🙂

Νομίζω ότι δυσκολεύονται τις τελευταίες ημέρες καθώς συνήθως πληρώνουν πολύ γρήγορα!

Ας ελπίσουμε ότι ήταν απλώς μια εξαίρεση 🙂

Συνεχής επιτυχία!

Αυτόματη μετάφραση:
Boss78

Hello Boss78!

Nice to hear - thanks for sharing 👌 If only the complaint would end as resolved. 🤔


Radka

Hello Radka,


I did reopen the complain here at Casino Guru and confirmed... so you can mark it as resolved from my side

Thanks!

Guys, how's your current experience with Oshi casino? I noticed quite a few negative user reviews on them. They mostly mention unresponsive customer support, closed accounts, winnings confiscated...The casino has a very good reputation on our website including the fair badge so I'm little bit worried or rather curious.

Daniel

παρατήρησα κι εγώ!

Παίζω εδώ από το 2020-2021 όμως και για να είμαι ειλικρινής δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα.

Είχα την τελευταία πληρωμή στις 07/06/23 και ήταν στον λογαριασμό μου μετά από 4 ώρες.

Δεν μπορώ να πω κάτι αρνητικό. 🙂

Ίσως όμως και άλλοι χρήστες

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel

I did not play at Oshi any longer...since the issue I had with them, but in my opinion I think they have changed lately.

Boss78

Changed for better or worse. What would you say?

Περιμένω μια πληρωμή 700 $ και στο μέρος όπου κερδίζω παίρνω μια απάντηση, περιμένετε, περιμένετε, οι ιστότοποι λένε ότι οι πληρωμές στην κρύπτη είναι στιγμιαίες και ως υποστήριξη λένε ότι πρέπει να περιμένετε γραμμή

Αυτόματη μετάφραση:
dmitry87

Don't play..just wait...all they want you to play!They will tell u hundreds of reasons ,just be patient

tieguan

Ναι, είμαι έτοιμος να περιμένω, δεν έγιναν ερωτήσεις, τους έγραψα, πόσο μπορεί να διαρκέσει αυτό; Δεν δίνουν απάντηση, δεν ξέρουμε, συγγνώμη, συγγνώμη, ο εγκέφαλος μου έχει ήδη βουλώσει☹️🤣

Αυτόματη μετάφραση:
tieguan

Έχεις παίξει μαζί τους; Πόση ώρα σε έβγαλαν; Τους ρώτησα, μου είπαν ότι σίγουρα δεν ήταν εβδομάδα

Αυτόματη μετάφραση:
dmitry87

Yes,800$ they paid me in about a week or two i dont remember exactly,this was so annoying..after that i didnt play there anymore

1...3 4 5...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα