πριν από 1 έτος
Αφού ολοκλήρωσαν την εξαργύρωση, ο λογαριασμός μου εξακολουθεί να είναι απενεργοποιημένος
After they completed my cashout,my account still remain disabled
Αφού ολοκλήρωσαν την εξαργύρωση, ο λογαριασμός μου εξακολουθεί να είναι απενεργοποιημένος
After they completed my cashout,my account still remain disabled
Ακριβώς όπως σκέφτηκα ... η καταγγελία που υποβάλλω στο AskGamblers εγκρίθηκε με όλες τις αποδείξεις από την πλευρά μου, αλλά καμία απάντηση από τον Oshi επειδή δεν έχουν καμία απόδειξη, επειδή οι AskGamblers δεν δίνουν χάρη σε κανέναν και σκοράρουν έχει έπεσε πολύ... ακόμη και κατέχουν πιστοποιητικό εμπιστοσύνης. Έτσι υποτίθεται ότι τιμωρούνται για την κλοπή χρημάτων του λαού!
Just as I thought ... the complain that I file at AskGamblers was approved with all proof from my side, but no answer from Oshi because they have no proof what so ever,because AskGamblers do not give pardons to anyone, and they score has dropped big time... even do they hold certificate of trust. That is how they suppose to be punished of stealing peoples money!
Ποια ήταν η βαθμολογία του πριν;
Επίσης, «ανταμείψαμε» το καζίνο με βάση το αμφισβητούμενο ποσό:
Πάντα κάνουμε. Τώρα έχει 8,2 - AG 7,9 Δεν είναι μεγάλη διαφορά για μένα. Αλλά χαίρομαι που νιώθεις ικανοποιημένος.
What was its rating before?
We also "rewarded" the casino based on the disputed amount:
We always do. It now has 8,2 - AG 7,9 Not a big difference to me. But I'm happy you feel satisfied.
Έχετε λάβει κάποια εξήγηση; 🤔
Δυστυχώς, τα καζίνο μπορούν να κλείσουν λογαριασμούς χωρίς να αναφέρουν λόγο, ενώ δεν υπάρχει ενεργό υπόλοιπο ή ανάληψη.
Συνήθως, το ονομάζουμε διοικητική απόφαση.
Have you received any explanation? 🤔
Sadly, casinos can close accounts without giving a reason while there's no active balance or withdrawal.
Usually, call that an administrative decision.
Επικοινώνησα μαζί τους μέσω της συνομιλίας και επανενεργοποίησαν τον λογαριασμό μου
I contacted them thru the chat and they reactivated my acc
Φοβερός! - Χαίρομαι που ήμουν ο απαισιόδοξος εδώ! 😉
Λοιπόν, μένεις με τον Oshi;
Awesome! - I'm glad I was the pessimist here! 😉
So, are you staying with Oshi?
Γεια σου Radka,
Θα ήθελα να επιβεβαιώσω ότι έλαβα τη νίκη μου από
Καζίνο Oshi.
Hello Radka,
I would like to confirm that I have received my winning from
Oshi Casino.
Συγχαρητήρια! 🙂
Νομίζω ότι δυσκολεύονται τις τελευταίες ημέρες καθώς συνήθως πληρώνουν πολύ γρήγορα!
Ας ελπίσουμε ότι ήταν απλώς μια εξαίρεση 🙂
Συνεχής επιτυχία!
Congratulations! 🙂
I think they've been struggling the past few days as they usually pay really fast!
Let's hope it was just an exception 🙂
Continued success!
Gratulation! 🙂
Ich denke sie hatten in den letzten Tagen Schwierigkeiten da sie normalerweise wirklich schnell bezahlen!
Hoffen wir das es nur eine Ausnahme war 🙂
Weiterhin viel Erfolg!
Γεια σου Boss78!
Χαίρομαι που το ακούω - ευχαριστώ για την κοινοποίηση 👌 Αν μόνο η καταγγελία έληγε όπως επιλύθηκε. 🤔
Hello Boss78!
Nice to hear - thanks for sharing 👌 If only the complaint would end as resolved. 🤔
Γεια σου Radka,
Άνοιξα ξανά το παράπονο εδώ στο Casino Guru και επιβεβαίωσα... ώστε να μπορείτε να το επισημάνετε ως επιλυμένο από την πλευρά μου
Ευχαριστώ!
Hello Radka,
I did reopen the complain here at Casino Guru and confirmed... so you can mark it as resolved from my side
Thanks!
Παιδιά, πώς είναι η εμπειρία σας με το καζίνο Oshi; Παρατήρησα αρκετές αρνητικές κριτικές χρηστών σε αυτά. Αναφέρουν ως επί το πλείστον την υποστήριξη πελατών που δεν ανταποκρίνεται, τους κλειστούς λογαριασμούς, τα κέρδη που κατασχέθηκαν...Το καζίνο έχει πολύ καλή φήμη στον ιστότοπό μας, συμπεριλαμβανομένου του σήματος δίκαιου, οπότε είμαι λίγο ανήσυχος ή μάλλον περίεργος.
Guys, how's your current experience with Oshi casino? I noticed quite a few negative user reviews on them. They mostly mention unresponsive customer support, closed accounts, winnings confiscated...The casino has a very good reputation on our website including the fair badge so I'm little bit worried or rather curious.
παρατήρησα κι εγώ!
Παίζω εδώ από το 2020-2021 όμως και για να είμαι ειλικρινής δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα.
Είχα την τελευταία πληρωμή στις 07/06/23 και ήταν στον λογαριασμό μου μετά από 4 ώρες.
Δεν μπορώ να πω κάτι αρνητικό. 🙂
Ίσως όμως και άλλοι χρήστες
I noticed too!
I've been playing here since 2020-2021 though and to be honest I've never had any problems.
I had the last payout on 06/07/23 and it was on my account after 4 hours.
I can't say anything negative. 🙂
But maybe other users
Ist mir auch aufgefallen!
Ich spiele hier allerdings seit 2020-2021 und hatte ehrlich gesagt nie Probleme.
Letzte Auszahlung hatte ich am 7.06.23 und die war nach 4 Stunden auf meinem Konto.
Ich kann nichts negatives berichten. 🙂
Aber villeicht andere Nutzer
Δεν έπαιζα πια στο Oshi...από το θέμα που είχα μαζί τους, αλλά κατά τη γνώμη μου νομίζω ότι έχουν αλλάξει τον τελευταίο καιρό.
I did not play at Oshi any longer...since the issue I had with them, but in my opinion I think they have changed lately.
Άλλαξε προς το καλύτερο ή το χειρότερο. Τι θα έλεγες?
Changed for better or worse. What would you say?
Περιμένω μια πληρωμή 700 $ και στο μέρος όπου κερδίζω παίρνω μια απάντηση, περιμένετε, περιμένετε, οι ιστότοποι λένε ότι οι πληρωμές στην κρύπτη είναι στιγμιαίες και ως υποστήριξη λένε ότι πρέπει να περιμένετε γραμμή
I’m waiting for a payment of $ 700, and in the place where I win I get an answer, wait, wait, the sites say that payments to the crypt are instant, and in support, they say that you have to wait in line
Жду выплату 700$, а в место , выигрыша получаю ответ , ждите ждите, на сайтах написано что выплаты на крипту моментальные, а в сапорте, говорят , что надо ждать очереди
Μην παίζεις... απλά περίμενε... όλα αυτά θέλουν να παίξεις! Θα σου πουν εκατοντάδες λόγους, απλά κάνε υπομονή
Don't play..just wait...all they want you to play!They will tell u hundreds of reasons ,just be patient
Ναι, είμαι έτοιμος να περιμένω, δεν έγιναν ερωτήσεις, τους έγραψα, πόσο μπορεί να διαρκέσει αυτό; Δεν δίνουν απάντηση, δεν ξέρουμε, συγγνώμη, συγγνώμη, ο εγκέφαλος μου έχει ήδη βουλώσει☹️🤣
Yes, I'm ready to wait, no questions asked, I wrote to them, how long can this last? They don’t give an answer, we don’t know, sorry, sorry, my brain has already been clogged☹️🤣
Да , я готов подождать, без вопросов, я им написал , сколько по времени это может продолжаться? Они не дают ответа, мы не знаем , сори сори, уже мне мозг засорили☹️🤣
Έχεις παίξει μαζί τους; Πόση ώρα σε έβγαλαν; Τους ρώτησα, μου είπαν ότι σίγουρα δεν ήταν εβδομάδα
Have you played with them? How much time did they take you out? I asked them, they said that it was definitely not a week
Ты у них играл? Они тебе по времени сколько выводили?я у них спросил , сказали , что точно не неделю
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.