Απλά κάνε υπομονή.
Το καζίνο Oshi έχει μια ενότητα όπου μπορείτε να ορίσετε όρια.
Εάν ορίσετε ένα όριο απώλειας 1 €, δεν μπορείτε να το παίξετε ούτως ή άλλως.
👌🏻
Just be patient.
Oshi casino has a section where you can set limits.
If you set a loss limit of €1 then you can't gamble it away anyway.
👌🏻
Einfach Geduld haben.
Oshi casino hat einen Bereich wo du Limits erstellen kannst.
Stelle dir ein Verlust limit von 1€ auf dann kannst du es soweiso nicht verspielen.
👌🏻
Δεν πρόκειται να τα παίξω, δεν μου αρέσει που δεν δίνουν χρονικό πλαίσιο, αλλά γράψτε μια φράση, δεν ξέρουμε!!
I'm not going to play them, I don't like the fact that they don't give a time frame, but write a phrase, we don't know!!
Я не собираюсь их проигрывать, мне не нравится то , что они , не дают временных рамок, а пишут фразу, мы не знаем!!
Αγαπητέ μου φίλε, καλύτερα να το συνηθίσεις, αλλιώς θα γκριζάρεις ακόμα περισσότερο και εντελώς άσκοπα.
Τέτοιος είναι ο κόσμος του καζίνο.
Οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις σας έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να έχετε την οικονομική δυνατότητα να το κάνετε αυτό και αποδεχόμαστε όλους αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις με την εγγραφή σας.
Έτσι είναι ο κόσμος του καζίνο, είναι άβολο για τους παίκτες να περιμένουν, αλλά είναι φυσιολογικό για ένα καζίνο μερικές φορές να παίζει για χρόνο καθώς αυξάνει τα κέρδη τους.
Κάποιοι θα πουν τώρα "δεν θα το έκανα ποτέ αυτό", αλλά αν είχατε ένα διαδικτυακό καζίνο θα κάνατε το ίδιο. 🙂
Απλώς χαλαρώστε, δεν μπορείτε να κάνετε περισσότερα γιατί δεν μπορείτε να το επηρεάσετε και να το ελέγξετε.
Το Oshi είναι ένα παλιό καζίνο που κυκλοφορεί στην αγορά εδώ και πολύ καιρό και παίζω εκεί για πολύ καιρό και πάντα πληρωνόμουν, ακόμα κι αν μερικές φορές παίρνει λίγο χρόνο.
Υπομονή σίγουρα θα το κυκλοφορήσουν σύντομα.
Αυτός είναι μόνο ο εσωτερικός αγώνας που κάνεις ενάντια στον εαυτό σου. 🙂
Είναι επίσης ένα είδος τζόγου για το καζίνο είτε επιβιώσετε είτε γίνετε αδύναμοι και το καζίνο αποκομίζει περισσότερα κέρδη μέσω λεπτής αδυναμίας.
Μείνετε δυνατοί, υπάρχουν χειρότερα πράγματα από το να περιμένετε χρήματα από τα καζίνο 🙂
My dear friend, you had better get used to it, otherwise you'll grow even more gray hair & completely unnecessarily.
Such is the casino world.
Your general terms and conditions are designed in such a way that you can afford to do this and we accept all of these terms and conditions by registering.
That's the way the casino world is, it's uncomfortable for players to wait, but it's normal for a casino to sometimes play for time as it increases their profit.
Some will now say "I would never do this" but if you had an online casino you would do the same. 🙂
Just relax you can't do more because you absolutely can't influence & control it.
Oshi is an old casino that has been on the market for a long time & I've been playing there for a very long time and have always been paid, even if it sometimes takes a while.
Be patient they will surely release it soon.
That's just the inner fight you against yourself. 🙂
Is also a kind of gamble for the casino whether you survive or become weak and the casino makes more profits through subtle weakness.
Stay strong there are worse things than waiting for money from casinos 🙂
Mein lieber Freund daran solltest du dich besser gewöhnen sonst wachsen dir noch mehr graue Haare & das völlig unnötig.
So ist die casino Welt.
Ihre Allgemeinen Geschäftsbedingungen sind so konstruiert das sie sich dies erlauben können und wir alle diese AGB'S akzeptieren in dem wir uns registrieren.
So ist nunmal die casino Welt es ist für Spieler unangenehm zu warten aber für ein casino völlig normal das manchmal auf Zeit gespielt wird da sie so ihren peofit erhöhen.
Einige werden jetzt sagen "Ich würde dies niemals tun" aber wenn du ein online casino hättest würdest du es genauso machen. 🙂
Entspann dich einfach mehr kannst du nicht tun da du es absolut nicht beeinflussen & kontrollieren kannst.
Oshi ist ein altes casino das schon lange auf dem Markt ist & ich auch schon sehr lange dort spiele und immer bezahlt wurde auch wenn es manchmal dauert.
Hab Geduld sie werden es sicher bald freigeben.
Das ist halt der innerliche Kampf du gegen dich selber. 🙂
Ist auch eine Art Glücksspiel für das Casino ob du durchaltest oder schwach wirst und das Casino durch feine Schwäche mehr Gewinne macht.
Bleib stark es gibt schlimmeres als auf Geld von casino zu warten 🙂
Γεια, μπορείτε να δημοσιεύσετε κάποιο στιγμιότυπο οθόνης του ορίου παρακαλώ;
Όσο για την ίδια τη βαθμολογία του καζίνο, εδώ μπορείτε να διαβάσετε πώς βαθμολογείται το καζίνο και ποιες πτυχές είναι σημαντικές σε αυτή τη διαδικασία: https://casino.guru/our-casino-reviews
Ωστόσο, παίζετε σε αυτό το καζίνο και λάβατε αυτές τις πληροφορίες τυχαία; Εναλλακτικά, επρόκειτο να παίξετε και το βρήκατε στους Όρους και Προϋποθέσεις;
Hi can you post some screenshot of the limit please ?
As for the casino rating itself, here you can read how the casino is rated and what aspects are important in this process: https://casino.guru/our-casino-reviews
However, are you playing in this casino and did you get this information by accident ? Alternatively, were you about to play and found it in the Terms and Conditions ?
Ήμουν για το έργο όταν διάβασα τους Όρους
I was about the play when I read the Terms
Ναι, ευχαριστώ, το βλέπω τώρα.
Θα ήθελα να επισημάνω ότι έτσι αντιμετωπίζουμε τέτοια πράγματα και το έχουμε γραμμένο στον κώδικα δίκαιων τυχερών παιχνιδιών μας.
"Εάν ένα καζίνο εφαρμόζει ένα όριο κέρδους που δεν απαιτείται από τη νομοθεσία, το προσεγγίζουμε διαφορετικά. Εάν το εθελοντικό (δηλαδή, δεν απαιτείται από το νόμο) όριο κέρδους του καζίνο είναι πολύ υψηλό (500.000 € για παράδειγμα), δεν το εγκρίνουμε από αυτό, αλλά είμαστε σε θέση να το ανεχτούμε στις περισσότερες περιπτώσεις (ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες του ορίου), εφόσον δεν ισχύει για προοδευτικές νίκες τζάκποτ.
Εάν ένα καζίνο εφαρμόζει οικειοθελώς ένα χαμηλότερο όριο κέρδους, μειώνουμε τον Δείκτη Ασφάλειας και προειδοποιούμε τους παίκτες για το περιοριστικό όριο κέρδους του καζίνο."
Σας ευχαριστώ λοιπόν για τις πληροφορίες και θα τις μεταφέρω. Υποθέτω ότι πιθανότατα δεν θα παίζετε εκεί αν βρείτε αυτές τις πληροφορίες. Ή κάνω λάθος;
Yes, thank you, I see it now.
I would like to point out that this is how we treat such things and we have it written in our fair gambling codex.
"If a casino applies a win limit that is not required by law, we approach it differently. If the casino's voluntary (i.e., not required by law) win limit is very high (€500,000 for example), we still don't approve of it, but we are able to tolerate it in most cases (depending on the specifics of the limit), as long as it doesn't apply to progressive jackpot wins.
If a casino voluntarily applies a lower win limit, we decrease its Safety Index and warn players against the casino's restrictive win limit."
So thank you for the information and I'll pass it forward. I suppose you probably won't be playing there if you found this information. Or am I wrong?
Αυτή είναι η πρώτη μου φορά που παίζω σε ένα διαδικτυακό καζίνο. Έτσι επέλεξα το #1 που αναφέρεται στο Casino Guru - Oshi Casino
Δεν ξέρω αν είναι όλο το διαδικτυακό καζίνο, αλλά η αίτηση πληρωμής περιμένει εξαιρετικά οδυνηρή.
Πρώτον, λένε ότι δεν χρειάζονται έγγραφα για καταθέσεις και ανάληψη
Ναι, δεν απαιτήθηκαν έγγραφα κατάθεσης. Ωστόσο, όταν αποσύρθηκαν, ζήτησαν πολλά έγγραφα. Ωστόσο, συμμορφώθηκα σε όλα όσα ήθελαν. Ακόμα και στο βαθμό που κρατάω την άδεια οδήγησης μου δείχνει τον αγκώνα μου.
Μέσω της συνομιλίας εξυπηρέτησης πελατών, είπαν ότι η απόσυρση κρυπτογράφησης θα πρέπει συνήθως να διαρκέσει 4 ώρες. Οπότε περίμενα (με πολλές συνομιλίες για υποστήριξη), αλλά ακόμα σε εξέλιξη (δεν έχει υποβληθεί ακόμη σε επεξεργασία από την οικονομική τους ομάδα). Έχει 1,5 μέρα τώρα και ακόμα δεν έχει υποβληθεί σε επεξεργασία.
Σημείωση, έχω επιβεβαιώσει με τη συνομιλία υποστήριξης πελατών ότι όλα τα έγγραφά μου είναι εντάξει, επομένως δεν θα πρέπει να υπάρχει πρόβλημα.
Το ρομπότ συνομιλίας τους απάντησε στο χρονικό πλαίσιο ανάληψης ως "έως 24 ώρες" - θα νόμιζε κανείς ότι είναι το ΜΕΓΙΣΤΟ χρονικό πλαίσιο.
Κάθε φορά που ζητάω ένα μέγιστο χρονικό πλαίσιο για την απόσυρση, συνεχίζουν να απαντούν "Σας παρακαλούμε να περιμένετε έως ότου η οικονομική μας ομάδα θα ελέγξει το αίτημά σας. Θα ήθελα να σας πω τα χρονικά πλαίσια, αλλά δεν θέλω να παραπληροφορήσω εσείς"
Επίσης, δεν ξέρω αν αυτό έχει να κάνει με αυτό, καταθέτω συνολικά περίπου 1000 $ AUD και τώρα θέλω να κάνω ανάληψη 2000 $ AUD.
Ερωτήσεις/θέμα:
Οποιαδήποτε ανατροφοδότηση θα είναι εξαιρετική.
Θα ενημερώσω την έκβασή μου αργότερα.
This is my first time to play on an online casino. So I chose the #1 listed on Casino Guru - Oshi Casino
I don't know if it's all online casino, but requesting a payout it extremely agonising wait.
Firstly, they say don't need documents for deposits & withdraw
Yes, deposit was no documents required. However, when withdraw, they requested lots of documents. Nonetheless, I complied to everything they wanted. Even to the extent of holding my drivers license showing my elbow.
Through customer service chat, they said crypto withdraw should typically take 4 hours. So I waited (with numerous chat to support), but still in progress (not yet processed by their finance team). It has 1.5 days now and still not processed.
Note, I have confirmed with customer support chat that all my documents is in order, so this should not be an issue.
Their chat bot replied on withdraw timeframe as "up to 24 hours" - one would think it's MAXIMUM time frame.
Every time I ask for a maximum time frame for the withdraw, they keep on responding "We kindly ask you to wait till our financial team will check your request. I would like to tell you the time frames but I don't want to misinform you"
Also, don't know if this has anything to do with it, I deposit in total about AUD$1000 and now wanting to withdraw AUD$2000.
Questions/issue:
Any feedback will be great.
I will inform my outcome later.
Γεια, υποθέτω ότι θα ξεκινήσω λέγοντας ότι συνήθως απαιτείται επαλήθευση όταν το ζητήσει το καζίνο. Αν δεν το χρειάζονται την πρώτη φορά που κάνετε ανάληψη, είναι εντάξει, αλλά μπορεί να χρειαστεί να κάνετε επαλήθευση μία φορά, όπως πρέπει να επαληθεύσετε τώρα, και μετά δεν θα πρέπει να υπάρχει πια πρόβλημα. Δεν θα μπορείτε να κάνετε ανάληψη μέχρι να ολοκληρωθεί επιτυχώς η όλη διαδικασία.
Νομίζω λοιπόν ότι κάτι τέτοιο είναι συνηθισμένο στα καζίνο και δεν είναι ασυνήθιστο.
Όταν το ίδιο το καζίνο θα σας πληρώσει τα χρήματα δεν μπορούν να πουν με σιγουριά. Εξαρτάται από το πότε θα κάνετε επιτυχή επαλήθευση. Τότε δεν πρέπει να υπάρχει θέμα.
Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν τόσο την ανάληψη όσο και την επαλήθευση, οπότε αν εξακολουθείτε να υπάρχει πρόβλημα, μπορείτε να με ενημερώσετε και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.
Hi, I guess I'll start by saying that verification is usually required when the casino asks for it. If they don't need it the first time you make a withdrawal, that's fine, but you may have to verify once, as you have to verify now, and then it shouldn't be a problem anymore. You won't be able to make a withdrawal until the whole process has been completed successfully.
So I think that this kind of thing is common in casinos and it is not abnormal.
When the casino itself will pay you the money they can't say for sure. It depends on when you successfully verify. Then there should be no issue.
We give casinos 14 days to resolve both withdrawal and verification, so if there is still a trouble, you can let me know and we'll see what we can do.
Αυτή είναι η πρώτη μου φορά που παίζω σε ένα διαδικτυακό καζίνο. Έτσι επέλεξα το #1 που αναφέρεται στο Casino Guru - Oshi Casino
Δεν ξέρω αν είναι όλο το διαδικτυακό καζίνο, αλλά το να ζητήσεις απόσυρση είναι εξαιρετικά αγωνιώδες να περιμένεις.
Πρώτον, στις Συχνές Ερωτήσεις τους, λέει ότι δεν χρειάζονται έγγραφα για καταθέσεις και ανάληψη εκτός και αν είναι ύποπτο. Αυτό είναι ψευδές, καθώς η υποστήριξη συνομιλίας τους λέει ότι όλες οι αποσύρσεις απαιτούν επαλήθευση λόγω της απαίτησης αδειοδότησης.
Προφανώς δεν απαιτείται κατάθεση χωρίς έγγραφα. Ωστόσο, όταν αποσύρθηκαν, ζήτησαν πολλά έγγραφα. Ωστόσο, συμμορφώθηκα σε όλα όσα ήθελαν. Ακόμα και στο βαθμό που κρατάω την άδεια οδήγησης μου δείχνει τον αγκώνα μου.
Μέσω της συνομιλίας εξυπηρέτησης πελατών, είπαν ότι η απόσυρση κρυπτογράφησης θα πρέπει συνήθως να διαρκέσει 4 ώρες. Οπότε περίμενα (με πολλές συνομιλίες για υποστήριξη), αλλά ακόμα σε εξέλιξη (δεν έχει υποβληθεί ακόμη σε επεξεργασία από την οικονομική τους ομάδα).
Έχει 2,5 μέρες τώρα και ακόμα δεν έχει επεξεργαστεί!!!
Σημείωση, έχω επιβεβαιώσει με τη συνομιλία υποστήριξης πελατών ότι όλα τα έγγραφά μου είναι εντάξει, επομένως δεν θα πρέπει να υπάρχει πρόβλημα.
Η αυτόματη απάντηση του ρομπότ συνομιλίας είπε ότι το χρονικό πλαίσιο ανάληψης είναι "έως 24 ώρες" - θα νόμιζε κανείς ότι είναι το ΜΕΓΙΣΤΟ χρονικό πλαίσιο.
Κάθε φορά που ζητάω ένα μέγιστο χρονικό πλαίσιο για την απόσυρση, συνεχίζουν να απαντούν "Σας παρακαλούμε να περιμένετε έως ότου η οικονομική ομάδα μας θα ελέγξει το αίτημά σας. Θα ήθελα να σας πω τα χρονικά πλαίσια, αλλά δεν θέλω να παραπληροφορήσω you" (αισθάνεται σαν απάντηση αντιγραφής και επικόλλησης).
Επίσης, δεν ξέρω αν αυτό έχει να κάνει με αυτό, καταθέτω συνολικά περίπου 1000 $ AUD και τώρα θέλω να κάνω ανάληψη 2000 $ AUD.
Επιπλέον, δεν χρησιμοποίησα κανένα από τα μπόνους εγγραφής τους, καθώς αυτό περιόρισε τα στοιχήματά μου μόνο σε $5, πολύ λίγα για τα στοιχήματά μου στη ρουλέτα.
ΠΟΛΥ ΑΠΟΘΑΡΡΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ONLINE CASINO ΕΜΠΕΙΡΙΑ!!!
Ποια είναι η τυπική αναμονή για πρώτη απόσυρση;
Εάν δεν λάβω την ανάληψη μου μετά από 14 ημέρες, σίγουρα θα υποβάλω ένα παράπονο στον Γκουρού του Καζίνο.
This is my first time to play on an online casino. So I chose the #1 listed on Casino Guru - Oshi Casino
I don't know if it's all online casino, but requesting a withdraw it extremely agonising wait.
Firstly, on their FAQ, it says don't need documents for deposits & withdraw unless it is suspicious. This is false, as their chat support says all withdraw requires verification due to their licensing requirement.
Obviously deposit required no documentation. However, when withdraw, they requested lots of documents. Nonetheless, I complied to everything they wanted. Even to the extent of holding my drivers license showing my elbow.
Through customer service chat, they said crypto withdraw should typically take 4 hours. So I waited (with numerous chat to support), but still in progress (not yet processed by their finance team).
It has 2.5 days now and still not processed!!!
Note, I have confirmed with customer support chat that all my documents is in order, so this should not be an issue.
Their chat bot auto reply said withdraw timeframe as "up to 24 hours" - one would think it's MAXIMUM time frame.
Every time I ask for a maximum time frame for the withdraw, they keep on responding "We kindly ask you to wait till our financial team will check your request. I would like to tell you the time frames but I don't want to misinform you" (it feels like a copy & paste response).
Also, don't know if this has anything to do with it, I deposit in total about AUD$1000 and now wanting to withdraw AUD$2000.
Furthermore, I did not use any of their signup bonus, as that restricted my bets to only $5, too little for my bets on roulette.
VERY DISCOURAGING FOR A FIRST TIME ONLINE CASINO EXPERIENCE!!!
What is the typical wait for a first time withdraw?
If I don't receive my withdraw after 14 days, I will certainly raise a complain with Casino Guru.
Είμαι στην ευχάριστη θέση να αναφέρω ότι η απόσυρση εγκρίθηκε. Ναι!
Δεν είμαι πολύ σίγουρος αν οφείλεται σε δημοσίευση σε αυτό το φόρουμ (ή όχι).
Ωστόσο, πιστεύω ότι δεν είναι απαραίτητο να περιμένω ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ για να εγκρίνω την πληρωμή.
Τώρα το ερώτημα είναι, εάν παίξω ξανά και μετά αποσύρω, θα χρειαστεί ακόμα ο ίδιος χρόνος για να εγκριθεί;
Ίσως τους δώσω άλλη μια ευκαιρία παίζοντας μικρά και να δω πόσο χρόνο θα πάρει η επόμενη απόσυρσή μου.
I am happy to report the withdraw has been approved. Yah!
Not too sure if its because of me posting to this forum (or not).
Nonetheless, I do feel it is not necessary to wait WHOLE 3 DAYS to approve payment.
Now the question, is, if I play again and then withdraw, will it still take the same amount of time to approve?
I might give them another chance by playing small and see how long my next withdraw will take.
Γεια σου!
Σας ευχαριστώ πολύ που μοιραστήκατε την εμπειρία σας. Όταν είδα την πρώτη σου ανάρτηση, ανησύχησα λίγο. 😀
Κατά τη γνώμη μου, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην υπάρξουν πρόσθετες καθυστερήσεις επαλήθευσης εάν επιμείνετε στην ίδια επιλογή πληρωμής, ειδικά εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως. Αλλά ως συνήθως, εξαρτάται...
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, σας εύχομαι μόνο ομαλές αναλήψεις.
Πιστεύετε ότι η εμπειρία σας αξίζει να υποβάλετε μια κριτική χρήστη; Απλώς ρωτάω φυσικά. Καμία πίεση για υποβολή.
Hey!
Thank you very much for sharing your experience. When I saw your first post, I was worried a bit. 😀
In my opinion, there is a good chance that there won't be any additional verification delays if you stick with the same payment option, especially if your account has been fully verified. But as usual, it depends,...
One way or another, I wish you only smooth withdrawals.
Do you think your experience is worth submitting a user review? I'm just asking, of course. No pressure to submit one.
Ευχαριστώ Radka & Jaro,
Η απάντησή σας και είναι υπέροχη, μόνο και μόνο για το γεγονός ότι υπάρχει κάπου που μπορώ να εκφράσω και να μοιραστώ την απογοήτευσή μου βοήθησε (ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα).
Είμαι πολύ χαρούμενος που υπάρχει μια κοινότητα εδώ που υποστηρίζει ο ένας τον άλλον για να περιηγηθείτε σε αυτό το άγριο και νέο έδαφος των διαδικτυακών καζίνο.
Μετά την επόμενη απόσυρσή μου, θα κάνω μια κριτική για αυτά
Υ.Γ. Έπαιξα λίγο περισσότερο, αλλά τελικά έχασα 1000$ Αυστραλίας, οπότε δεν είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω τη δεύτερη ανάληψη μου 😛.
Thanks Radka & Jaro,
Your reply and is great, just for the fact there is somewhere I can express and share my frustration helped (regardless of the result).
I'm very pleased that there is a community here to support each other to navigate this wild & new terrain of online casinos.
After my next withdraw, I will make a review on them
PS I did play a bit more, but end up losing A$1000, so haven't had a chance to test my second withdraw 😛.
Hehe, νομίζω ότι αυτό είναι το σκοπό της κοινότητας, να υποστηρίζει, να συμβουλεύει και να ενημερώνει όταν οι παίκτες κάνουν κάτι που δεν πρέπει. Είναι μια πηγή πληροφοριών και εμπειρίας που μπορεί να είναι χρήσιμη.
Επίσης, μπορείτε να γράψετε μια κριτική χρήστη ανά πάσα στιγμή, οπότε αφιερώστε λίγο χρόνο όταν είστε έτοιμοι.
Για το ότι έχασες, λυπάμαι πολύ, ελπίζω την επόμενη φορά να είναι το αντίθετο.
Καλή τύχη. ☘️
Hehe, I think that's what the community is for, to support, advise and inform when players do something they shouldn't. It's a source of information and experience that can be helpful.
Also, you can write a user review anytime, so take your moment when you are ready.
Regarding the fact that you lost, I'm quite sorry, I hope that next time it will be the opposite.
Good luck. ☘️
Παρακολούθηση των καθυστερήσεων ανάληψης με το Oshi Casino.
Δυστυχώς ακόμα καθυστερούν τις αποσύρσεις.
Έχω κάνει ανάληψη μερικές φορές, κάποια στιγμή θα έρθει μέσα σε 1 ημέρα κάποια άλλη μέρα και ακόμη και κάποια στιγμή απορρίπτεται και επιστρέφεται στον λογαριασμό μου.
Αυτή η τελευταία ανάληψη έχει περάσει πάνω από 72 ώρες και είναι ακόμη σε εκκρεμότητα.
Η ανάληψη σε κρυπτονόμισμα BNB. Άρα θα πρέπει να είναι σχετικά άμεσο.
Ρώτησα για αυτήν την τελευταία απόσυρση, μου λένε ότι υπάρχει ένα τεχνικό πρόβλημα με τη διαδικασία απόσυρσής τους.
Κάθε φορά που ζητάω πότε μπορώ να περιμένω να επιλυθεί, πάντα λαμβάνω μια αδιέξοδη απάντηση όπως:
και
Οι αναλήψεις του καζίνο Oshi μαστίζονταν πάντα με καθυστερήσεις και τώρα μου λένε ότι υπάρχει τεχνικό πρόβλημα.
Δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν εδώ.
Είτε έτσι είτε αλλιώς, δεν είναι καλό για το Oshi Casino.
Προτείνω ανεπιφύλακτα το Casino Guru να υποβαθμίσει το Oshi Casino και να απογυμνωθεί από τη θέση του Νο 1 στο "κορυφαίο διαδικτυακό καζίνο".
Following up on withdraw delays with Oshi Casino.
Unfortunately they are still delaying withdraws.
I have withdrew a few time, sometime it will come within 1 day sometime next day and even sometime it gets rejected and returned to my account.
This latest withdraw it has been over 72 hours and it is still pending.
The withdraw in crypto currency BNB. So it should be relatively instant.
I enquired about this last withdraw, they're telling me there is a technical issue with their withdraw process.
Every time I ask for when I can expect it to be resolved, I always get a dead-end reply like:
and
Oshi casino's withdraws has always been plagued with delays and now telling me there is technical issue.
Two things could possibly be happening here.
Either way, its not good for Oshi Casino.
I highly suggest Casino Guru to downgrade Oshi Casino and strip off their position as #1 on "top online casino".
Γεια, βλέπω ότι επιστρέψατε με μια ενημέρωση όπως υποσχεθήκατε όταν κάνατε την επόμενη ανάληψη σας. Δεν θα ήμουν δύσπιστος αμέσως, καθώς δεν έχει συνεχιστεί τόσο πολύ και έχουν περάσει μόνο λίγες μέρες, αν και ξέρω ότι οι αναλήψεις κρυπτογράφησης υποτίθεται ότι είναι βασικά άμεσες.
Ωστόσο, εάν το καζίνο έχει πραγματικά τεχνικά προβλήματα και εργάζονται για να τα διορθώσουν, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος. Θα το έπαιρνα ως συν ότι ακόμα επικοινωνούν μαζί σου και σου εξηγούν τι συμβαίνει γιατί πιστέψτε με, δεν είναι έτσι σε πολλά καζίνο και κάπου μπορεί να μην πάρετε καμία απάντηση. Θεωρώ επίσης πολύ δίκαιο το γεγονός ότι το καζίνο σου πρόσφερε εργαλεία ορίου για να μην χάσεις χρήματα μέχρι να λυθεί το πρόβλημα. Θα το έπαιρνα αυτό ως μεγάλο πλεονέκτημα.
Μπορώ επίσης να καταλάβω γιατί πιθανότατα δεν θα σας δώσουν κανένα χρονοδιάγραμμα για να το διευθετήσετε ή ακόμη και μια εκτίμηση εάν πραγματικά δεν μπορούν να πουν. Αν σου έδιναν έστω και μια εκτίμηση και δεν την πληρούσαν, υποθέτω ότι δεν θα ήσουν ευχαριστημένος. Γι' αυτό λοιπόν το παίζουν πάντα προς τα έξω και δεν το δίνουν.
Λοιπόν, ξέρετε, εάν έχετε επίμονα προβλήματα, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε, αλλά επειδή έχετε ήδη πάρει χρήματα μερικές φορές, δεν θα ανησυχούσα πολύ και θα προσπαθούσα να περιμένω. Εάν δεν συμβεί τίποτα και περάσουν οι 14 ημέρες που δίνουμε στα καζίνο, σίγουρα θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hi, I see you're back with an update as you promised when you made your next withdrawal. I wouldn't be skeptical right away since it hasn't been going on all that long and it's only been a few days, although I know that crypto withdrawals are supposed to be basically instant.
However, if the casino really has technical problems and they are working on fixing them, it might take some time. I would take it as a plus that they are still communicating with you and explaining to you what is going on because believe me, it is not like that in many casinos and somewhere you might not get any answer. I also consider it quite fair that the casino offered you a limit tools so that you don't lose money until the issue is resolved. I would be taking that as a big advantage.
I can also understand why they probably won't give you any timeframe to sort it out or even an estimate if they really can't tell. If they gave you even an estimate and they didn't meet it, I assume you wouldn't be happy. So that's why they always play it to the out and don't give it.
So, you know, if you have persistent problems, we'll try to help, but since you've already gotten money a couple of times, I wouldn't worry too much and try to wait. If nothing happens and the 14 days we give casinos pass, we will certainly try to assist you.
5 μέρες ακόμα εκκρεμούν....
Εξακολουθούν να αναφέρουν τεχνικά ζητήματα στο σύστημα πληρωμών τους και μου είπαν απλά να περιμένω....
5 days still pending....
They still state technical issues in their payment system and told me to simply to wait....
Ευχαριστώ Jaro,
Θα συνεχίσει να προσπαθεί και θα εγείρει μια διαφωνία αν δεν επιλυθεί μέχρι την 14η ημέρα.
Προτείνω ανεπιφύλακτα να μην βάλει κανείς χρήματα στο καζίνο Oshi, γιατί αν κερδίσετε οτιδήποτε, όσο μεγάλο ή μικρό κι αν είναι, "αυτή τη στιγμή" ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να αποσύρετε τα κέρδη σας.
Thanks Jaro,
Will keep trying and will raise a dispute if it doesn't get resolved by the 14th day.
I highly suggest no one put money into Oshi casino, because if you win anything no matter how big or small, you "currently" CAN'T withdraw your winnings.
Θα ήταν καλό να ξέρετε εάν το καζίνο έχει πραγματικά προβλήματα με τον πάροχο πληρωμών, αλλά επειδή δεν είχατε πρόβλημα με την ανάληψη χρημάτων πριν, μάλλον θα τους εμπιστευόμουν. Μερικές φορές μπορεί να προκύψουν ζητήματα που δεν φταίει το καζίνο, αλλά σίγουρα θα προσπαθούσα να τα επιλύσω το συντομότερο δυνατό.
Φαίνεται λοιπόν ότι το μόνο που μένει να κάνουμε είναι να περιμένουμε να δούμε αν θα το φτιάξουν. Εάν όχι, τότε καθώς μιλάμε, έχετε την επιλογή να επικοινωνήσετε μαζί μας και να υποβάλετε μια καταγγελία.
It would be good to know if the casino really has problems with the payment provider, but since you had no trouble withdrawing money before, I would probably trust them. Sometimes issues can come up that aren't the casino's fault, but I would definitely try to get it resolved as soon as possible.
So it looks like the only thing left to do is wait and see if they fix it. If not, then as we speak, you have the option of reaching out to us and open a complaint.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.