Ευχαριστώ Jaro!
Ναι, μου έκαναν email. Δεν είμαι πολύ σίγουρος γιατί αποφάσισαν να μου στείλουν το email ως αποτέλεσμα της καταγγελίας στο Casino Guru ή επειδή έστειλα ένα email στο suppport@oshi.io σήμερα.
Όπως και να έχει, χαίρομαι που υπάρχει κάποια πρόοδος.
Μου ζήτησαν να το στείλω μέσω τραπεζικής κατάθεσης, έτσι το έκανα.
Είχαν 2 συνεργάτες τραπεζικής μεταφοράς "WIRE" και "MIFINITY_AU". Έτσι, μετέφερα 1288 $ μέσω "WIRE" και 1008 $ μέσω "MIFINITY_AU".
Η σελίδα ανάληψης δήλωσε ότι θα χρειαστούν 3-10 ημέρες για να εκκαθαριστεί.
Είναι κρίμα που δεν μου είπαν να το κάνω αυτό νωρίτερα.
Πιστεύω ότι η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας τους είναι απελπιστική. Προτείνω όποιος έχει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ πρόβλημα με το Oshi Casino να στείλει email support@oshi.io αντί να μιλάμε στη ζωντανή συνομιλία .
Θα σας κρατάω ενήμερους για να δω αν τελικά θα πάρω τα χρήματά μου!
Thanks Jaro!
Yes, they did email me. I'm not too sure is it because they decided to send me the email as a result of the complaint on Casino Guru or becasue I sent an email to suppport@oshi.io today.
Eitherway, I'm glad there is some progress.
They have requested me to send it via Bank Transfer, so I did.
They had 2 bank transfer partners "WIRE" & "MIFINITY_AU". So I transferred $1288 via "WIRE" and $1008 via "MIFINITY_AU".
Their withdraw page stated it will take 3-10 days to clear.
It's a shame that they didn't tell me to do this earlier.
I do feel their live chat support is hopeless. I suggest anyone has REAL problem with Oshi Casino to email support@oshi.io rather than talking to the live chat.
Will keep you guys posted to see if I do eventually get my money!
Αυτόματη μετάφραση: