Χμμ από τα στιγμιότυπα οθόνης καταλαβαίνω ότι η κατάθεση πρέπει να γίνει 1x για AML, αυτό είναι εντάξει. Είπατε ότι σπάσατε το μέγιστο στοίχημα, αλλά βλέπω από το επόμενο στιγμιότυπο οθόνης ότι το στοίχημά σας ήταν 2 € που δεν θα έπρεπε να είναι πρόβλημα για μένα. Δεν νομίζω ότι είναι σωστό να σου πήραν τα χρήματά σου επειδή μπορείς να κάνεις 1x κατάθεση ακόμα και μετά τη νίκη, οπότε είναι καλό που έκανες καταγγελία. Ας δούμε πώς θα το προσεγγίσει η ομάδα μας.
Hmm from the screenshots I understand that the deposit should be rolled 1x for AML that's fine. You said you broke max bet but I see from the next screenshot that your bet was €2 which shouldn't be a problem for me. I don't think it's right that they took your money because you can still spin 1x deposit even after winning, so it's good that you filed a complaint. Let's see how our team will approach it.
Καλώς ήρθες, ελπίζω να μπορέσω να σε βοηθήσω και να πάρεις τα χρήματά σου.
Ωστόσο, εξακολουθώ να σκέφτομαι ότι μπορεί να πληρούσατε αυτήν την προϋπόθεση εάν καταφέρατε να αποχωρήσετε. Διαφορετικά δεν θα πρέπει να σας επιτραπεί να το κάνετε. Έφτασαν τα χρήματα στον λογαριασμό σας ή όχι ακόμα;
You're welcome, I hope it will be possible to help you and you will get your money.
However, I am still thinking that you may have fulfilled this condition if you managed to withdraw. Otherwise you should not be allowed to do it. Has the money arrived in your account or not yet ?
Ναι τα 3000 έφτασαν σήμερα στον τραπεζικό μου λογαριασμό
Yes the 3000 arrived today in my bank account
Γεια σου Jaro, έχω υπέροχα νέα για την διερεύνηση του προβλήματος και μου επιστρέφουν όλο το ποσό, ευχαριστώ για τη βοήθειά σου
Hello Jaro I have great news the investigate the problem and they refund me all the amount back thanks for your help
Χαίρομαι πολύ που το ακούω και είναι υπέροχο που δεν άργησε και όλα πήγαν καλά στο τέλος. Ελπίζω ότι τώρα θα μπορείτε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων σας και να μην υπάρχουν άλλα προβλήματα. Σας εξήγησε το καζίνο ποιο ήταν το ζήτημα;
Επίσης, αν μπορούσα να σας ρωτήσω, θα σας πείραζε να αναφέρετε αυτό το γεγονός στην καταγγελία , ώστε ο Νικ να γνωρίζει ότι έχει επιλυθεί;
Θα ήμουν ευγνώμων. 😊😎
I'm so glad to hear that, and it's great that it didn't take long and everything turned out well in the end. I hope that now you will be able to withdraw your money and there will be no more troubles. Did the casino explain to you what the issue was ?
Also, if I could ask you, would you mind mentioning this fact in the complaint so that Nick knows that it has been resolved ?
I would be grateful. 😊😎
Jaro Θα γράψω πίσω όταν όλα τακτοποιηθούν ο vip manager βοήθησε πολύ αλλά αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να κάνω ανάληψη ακόμα περιμένω
Jaro I will write back when everything is sort out the vip manager helped a lot but at the moment I'm not able to withdrawal I'm still waiting
Σίγουρα, αυτό είναι ένα καλό σημείο και πιθανότατα δεν χρειάζεται να κλείσετε ακόμα την καταγγελία εκτός και αν όλα είναι καλά.
Εν πάση περιπτώσει, μπορείτε σίγουρα να αναφέρετε ότι έχετε κάποια πρόοδο, αλλά αν πείτε στον Nick ότι το ζήτημα δεν έχει επιλυθεί ακόμα και θέλετε να κρατήσετε το παράπονο ανοιχτό μέχρι να μπουν τα χρήματα στον λογαριασμό σας, τότε δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα με αυτό.
Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσετε να πάρετε τα υπόλοιπα κεφάλαια και να τα απολαύσετε.
Ενημερώστε με αν υπάρχει αλλαγή στην περίπτωσή σας. 🙂
Certainly, that's a good point and there's probably no need to close the complaint yet unless everything is fine.
Anyway, you can definitely mention that you have some progress, but if you tell Nick that the issue is still not resolved and you would like to keep the complaint open until the money is in your account, then there will be no issue with that.
Hopefully you will be able to get the rest of the funds and enjoy them.
Let me know if there is a change in your case. 🙂
Απλά γράψε του στην καταγγελία και θα ρίξει μια ματιά, δηλαδή όλα όσα πρέπει να αναφέρεις εκεί.
Just write to him in the complaint and he will take a look, that is, everything you need to mention there.
Hello Jaro το πρόβλημα λύθηκε, ευχαριστώ για όλα
Hello Jaro problem solved thanks for everything
Αυτό είναι υπέροχο και είμαι πραγματικά χαρούμενος που τα πράγματα λειτούργησαν στο τέλος. Πώς καταφέρατε να το λύσετε; Θα μείνεις και θα παίξεις εδώ; 🎉☘️
That's great and I'm really glad things worked out in the end. How did you manage to resolve it ? Will you stay and play here ? 🎉☘️
Ναι, ο διευθυντής με βοήθησε και θα συνεχίσω να παίζω στο N1casino
Yes the manager helped me and I will continue play in N1casino
Είναι καλό να το ακούς αυτό. Αν θέλετε να γράψετε μια κριτική περιγράφοντας την εμπειρία σας, εδώ είναι ο σύνδεσμος για εσάς.😉
It's good to hear this. If you'd like to write a review describing your experience, here's the link for you.😉
Για μένα εξακολουθεί να είναι μια από τις καλύτερες διευθύνσεις, ακόμα κι αν τώρα υπάρχουν λιγότερες επιλογές κατάθεσης από πριν, εξακολουθώ να απολαμβάνω να παίζω εδώ. Μπορώ να το προτείνω.
For me it is still one of the best addresses, even if there are now fewer deposit options than before, I still enjoy playing here. I can recommend it.
Für mich eine der besten Adressen immer noch, auch wenn es mittlerweile wengier Einzahlungsmöglichkeiten gibt als früher spiele ich hier gerne. Kann ich empfehlen.
Λοιπόν, τι σας αρέσει περισσότερο στο καζίνο αν έπρεπε να το βαθμολογήσετε; Πόσο καιρό παίζεις εδώ; Είχατε κανένα πρόβλημα εδώ; 🙂
So what do you like most about the casino if you had to rate it ? How long have you been playing here ? Have you had any problems here ? 🙂
Καλησπέρα,
Χθες το βράδυ κέρδισα €2700 στο N1 online καζίνο. Μετά από ώρες συζήτησης με τη συνομιλία υποστήριξης και μεταφόρτωση περίπου 40 εγγράφων, τελικά έλαβα επιβεβαίωση από την υποστήριξη ότι ο λογαριασμός μου είχε πλέον επαληθευτεί πλήρως και ότι μπορούσα να κάνω ανάληψη. Έλαβα επίσης ένα email που έλεγε ότι ο λογαριασμός μου έχει πλέον επαληθευτεί πλήρως.
Το έκανα αυτό και ήθελα να πληρωθούν τα 2700 € στον λογαριασμό μου. Λίγες ώρες αργότερα, αυτό απορρίφθηκε ξανά και η συνομιλία υποστήριξης είπε ξανά ότι έπρεπε να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου και να ανεβάσω την απόδειξη της διεύθυνσης, παρόλο που το είχα κάνει ήδη εδώ και πολύ καιρό και ο λογαριασμός είχε ήδη επαληθευτεί πλήρως.
Αυτά τα chat bots δεν με βοηθούν καθόλου, δεν υπάρχει αριθμός τηλεφώνου και νιώθω ότι με ξεσκίζουν. Υπάρχει κάποιος τρόπος να επικοινωνήσω με ένα πραγματικό άτομο από το N1 που μπορεί να μου λύσει αυτό το πρόβλημα;
Ή μπορεί κάποιος εδώ στο φόρουμ να με βοηθήσει;
Θα ήμουν ευτυχής για οποιαδήποτε απάντηση.
Καλησπέρα σε όλους.
Good evening,
Last night I won €2700 in the N1 online casino. After hours of discussion with the support chat and uploading around 40 documents, I finally received confirmation from support that my account was now fully verified and that I could make a withdrawal. I also received an email stating that my account was now fully verified.
I did this and wanted to have the €2700 paid out to my account. A few hours later, this was rejected again and the support chat said again that I had to verify my account and upload proof of address even though I had already done this a long time ago and the account was already fully verified.
These chat bots don't help me at all, there is no phone number and I feel like I'm being ripped off. Is there any way to reach a real person from N1 who can solve this problem for me?
Or can someone here in the forum maybe help me?
I would be happy about any answer.
Good evening everyone.
Guten Abend,
Ich habe Gestern Abend 2700€ im Online Casino von N1 gewonnen, nach stundenlangem diskutieren mit dem support chat und ca. 40 Hochgeladenen Dokumenten hatte ich dann die bestätigung vom support, dass mein Konto nun vollständig verifiziert sei und ich eine Auszahlung tätigen kann, eine E mail, dass mein Konto nun vollständig verifiziert ist bekam ich auch.
Dies tat ich und ich wollte mir die 2700€ auf mein Konto auszahlen lassen, einige stunden später wurde diese wieder abgelehnt und der support chat meinte erneut ich müsse mein Konto verifizieren und einen Adressnachweis Hochladen obwohl ich dies schon längst tat und das Konto schon Vollständig verifiziert ist.
Diese Chat Bots helfen mir kein Stück, es gibt keine Telefonnummer und ich fühle mich langsam über den Tisch gezogen. gibt es nicht irgendeine Möglichkeit eine reale Person von N1 zu erreichen die dieses Problem für mich lösen kann?
oder kann mir vielleicht jemand hier im Forum weiterhelfen?
Ich würde mich über jede Antwort Freuen.
Schönen Abend euch allen.
Γεια σου. Αυτό είναι πολύ απογοητευτικό, φαντάζομαι. Λοιπόν, δεν βρήκα άμεση επαφή, μόνο τη συνήθη διεύθυνση email υποστήριξης:
Επίσης, η περιγραφή που λέει ότι η συνομιλία είναι διαθέσιμη 24/7, αλλά αντιστοιχεί σε αυτήν την ιερή περίοδο διακοπών, υποθέτω ότι το chatbot κάλυπτε τις περισσότερες ερωτήσεις.
Θα έλεγα ότι πρέπει να περιμένετε λίγο ακόμα για να έρθετε σε επαφή με ένα πραγματικό πρόσωπο. 🙁
Λυπάμαι που δεν βρήκα κάτι πιο σταθερό. Να μας ενημερώνετε συχνά, παρακαλώ. Τουλάχιστον καλό θα ήταν να κατανοήσουμε το θέμα με τη δεύτερη επαλήθευση.
Hi there. That is very disappointing, I imagine. Well, I have found no direct contact, just the usual support email address: support@n1casino.com
Also the description saying the chat is available 24/ 7 yet thamks to this holy holiday time, I guess the chatbot was covering the most of the questions.
I'd say you have to wait a bit longer to get in touch with a real person. 🙁
I'm sorry I could not find something more solid. Do update us frequently, please. At least it would be good to understand the matter with the second verification.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.