ΦόρουμΚαζίνοN1 Casino - γενική συζήτηση

N1 Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Habikab
|
10447 προβολές 57 απαντήσεις |
|
1 23
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το N1 Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Γεια σας,

Έχω προβλήματα με το N1 Casino. Αρνούνται να πληρώσουν ή έχουν διαγράψει τα κέρδη μου. Φόντο, έλαβε ένα μπόνους/επιστροφή μετρητών και έπαιξε με αυτό και κέρδισε επίσης 2000 ευρώ. Επειδή όμως το στοίχημά μου ήταν πάνω από 5 ευρώ όταν έπαιζα και αυτό μάλλον δεν επιτρέπεται, όλα διαγράφηκαν και ο λογαριασμός μου απενεργοποιήθηκε προς το παρόν. Μόνο το μπόνους των 150 ευρώ πίσω και ο λογαριασμός μου ξεκλείδωσε. Γιατί είναι ακόμη δυνατό να στοιχηματίσετε περισσότερα; Δεν είναι επίσης εύκολο να γνωρίζετε πότε εκκαθαρίζεται το μπόνους όταν κερδίζετε. Συγγνώμη, αλλά αυτή είναι μια άλλη πρακτική όπου δεν μπορώ να καταλάβω την καλή βαθμολογία εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Habikab
πριν από 2 έτη

It’s usually in their terms and conditions under bonuses and will state if you wager above the amount stipulated winnings gained will be voided. One of the casinos I use has a x30 wagering on bonuses with a max bet of €2 which is far to low to want to take it.

πριν από 2 έτη

Γεια σας,

Έχω προβλήματα με το N1 Casino. Αρνούνται να πληρώσουν ή έχουν διαγράψει τα κέρδη μου. Φόντο, έλαβε ένα μπόνους/επιστροφή μετρητών και έπαιξε με αυτό και κέρδισε επίσης 2000 ευρώ. Επειδή όμως το στοίχημά μου ήταν πάνω από 5 ευρώ όταν έπαιζα και αυτό μάλλον δεν επιτρέπεται, όλα διαγράφηκαν και ο λογαριασμός μου απενεργοποιήθηκε προς το παρόν. Μόνο το μπόνους των 150 ευρώ πίσω και ο λογαριασμός μου ξεκλείδωσε. Γιατί είναι ακόμη δυνατό να στοιχηματίσετε περισσότερα; Δεν είναι επίσης εύκολο να γνωρίζετε πότε εκκαθαρίζεται το μπόνους όταν κερδίζετε. Συγγνώμη, αλλά αυτή είναι μια άλλη πρακτική όπου δεν μπορώ να καταλάβω την καλή βαθμολογία εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

in the ideal world, you won't be allowed to place such a bet when playing with the bonus.

Let's say that even some warning just before you trigger the spin would be great.

Now you see that is up to the player to read all terms and conditions carefully and stick to these.

You can also ask the support/live chat about the wagering progress, sometimes you can see some kind of a progress bar in your account.

What reason did their support give you I wonder?

They should explain this bonus conditions violation to you:

file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 1 έτος

καλησπερα εχω προβλημα με την αποσυρση χρηματων εδω και 4 μερες δεν με αφηνει να κανω αναληψη τους στελνω καθε μερα μηνυμα και μου λενε περιμενετε να σας απαντησουμε απαραδεκτο..

dimitrdim1998
πριν από 1 έτος

Hello,

may I know whether you already passed the verification, please? Because if not, that would explain the delay.

Or maybe you are waiting for the document approval? Please let me know what is happening.

Thank you.

πριν από 1 έτος

Ναι κανονικα έχει γίνει η ταυτοποίηση

dimitrdim1998
πριν από 1 έτος

That's good. I just hope that this is not another issue with a payment provider like we can see in ther casinos.

What payment option did you opt for? 🤔


πριν από 1 έτος

Γεια σας θέλω να θέσω το ερώτημα αν την έχει πατήσει και άλλος και να δω αν έχασα τα χρήματα.

Άνοιξα πριν πέντε μέρες λογαριασμό στην N1casino Και έβαλα 25 € κάρτα και μου βάλουν κι αυτή αλλά 25 μπόνους όπως έπαιζα κέρδισα δυόμιση χιλιάδες ευρώ και μου λέγανε ότι πρέπει Να παίξω τα 1750 € τελοσπάντων τα έπαιξα και πάω να κάνω ανάληψη τότε ξεκίνησε ότι δεν έγινε σωστά η ταυτοποίηση και στείλτε μας το ένα χαρτί και στείλτε μας το άλλο και τους τα έστειλα όλα η μία στην Εξυπηρέτηση μου έλεγε ότι είναι OK κάνετε ανάληψη έκανα ανάληψη ακυρώνονταν στο τέλος μου είπαν ότι θα μου κλείσουν το λογαριασμό και θα κάνουν την ανάληψη χειροκίνητα και από τότε δεν έχω νέα τους δε μου στέλνουν e-mail και δεν ξέρω τι θα γίνει έχει ξαναπάθει κάποιος το ίδιο πρόβλημα; Τα πήρε τα χρήματα του;

Panagiwtis
πριν από 1 έτος

Hello,

to me, it seems that the casino is not the best one in supporting players.

If I may guess, I'd say that the bonus issue was related to the unfinished wagering, right? But it seems that you completed the wagering after that because the verification was triggered and it usually occurs after the withdrawal request was submitted.

So for now, I'd say that the verification was done, but the casino may have an issue with the payment itself, probably a technical one, if they asked you to submit a new one manually.

What I do not exactly understand is the account closure, has the casino explained why your account needs to be closed? If they did, please share the information.

Anyway, can you still access your account?

I must say that according to our review, the casino is good in general, but very unfair conditions are applied, check it out here.

And what I found in your complaint makes me think whether the bonus you took limited your withdrawable balance. Was a withdrawal limit applied to it by chance?




πριν από 1 έτος

Ανάληψη έκανα 500 ευρώ από τα 2700 δεν έχω όριο στην ανάληψη δεν μου είπαν κιόλας για όριο. Το ποσο ανάληψης που εβαλα εγώ το εβαλα ετσι για να βγάλω ένα ποσο στην αρχη. Στον λογαριασμό μου δεν έχω πρόσβαση και μου είπαν ότι θα τον ανοίξουν όταν μου κάνουν την ανάληψη.

Το ποτε που τους ρώτησα δεν ξέρουν μου είπαν έχουν φόρτο εργασίας και καλα.

Panagiwtis
πριν από 1 έτος

Hello there,

not sure if I get it correctly, but is your account under verification now? If so, it would explain why it is blocked.

Some casinos chose to block the account in order to get it verified, I guess it is better because players don't play away their balance while waiting for the withdrawal.

So, if this is the case, try to cooperate and get the account verified first.

If I'm wrong, please explain further.

πριν από 1 έτος

Είναι επαληθευμένος ο λογαριασμός.

μου τον κλείσανε για να μου κάνουν χειροκίνητα την ανάληψη.

Panagiwtis
πριν από 1 έτος

So are they going to send the whole amount manually or just the 500 euros that you initially requested?

πριν από 1 έτος

Λογικά τα 500 και μετά θα μου ανοίξουν τον λογαριασμό με 2200 μέσα..

Panagiwtis
πριν από 1 έτος

Okey and then you can ask for 500 more and they'll close the account again? I kind of don't understand why you're account is closed now, especially when it's already verified.

πριν από 1 έτος

Δεν ξέρω. Εμένα μου είπαν ότι ο λογαριασμός έχει επαληθευτεί.

Panagiwtis
πριν από 1 έτος

Let's now see how the first manually done withdrawal will be handled. Anyway, I'd ask the casino whether you should expect such complications every time you submit the withdrawal.

Would be good to have some clues, I guess.

This is a big, well-known casino I'd say that maybe they have some technical issues with the payment provider lots of casinos do, so it would make sense to send the money manually, though why the account needs to be blocked is beyond me.

πριν από 1 έτος

Όλα εντάξει, με καθυστέρησαν αλλά μου τα βάλανε

Panagiwtis
πριν από 1 έτος

That is great news, indeed. 🙂

Are you staying with N1, or feel like exploring new casinos horizons?


1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα