πριν από 1 έτος
Do you have any to recommend?
I don't trust it anymore.
Έχετε να μου προτείνετε κάποιο;
δεν το εμπιστεύομαι πλέον .
Do you have any to recommend?
I don't trust it anymore.
Έχετε να μου προτείνετε κάποιο;
δεν το εμπιστεύομαι πλέον .
Νόμιζα ότι λύθηκε το θέμα, έτσι δεν είναι;
Αν θέλετε να βρείτε ένα νέο καζίνο, λάβετε υπόψη την ενότητα του Διαδικτυακού Καζίνο , υπάρχουν χρήσιμες κατηγορίες που μπορείτε να βρείτε:
I thought that the issue was solved, wasn't it?
If you wish to find yourself a new casino, mind the Online Casino section, there are useful categories to be found:
Απόσυρση καζίνο n1.
Casino n1 withdrawl.
Γεια, καταφέρατε να το λύσετε; Φαίνεται ότι μπορεί να είναι μόνο ορισμένα ζητήματα με την ζητούμενη απόσυρση. Έχετε προσπαθήσει να κάνετε ανάληψη χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για τις καταθέσεις;
Hi, have you managed to resolve this? It sounds like they might be only some issues with the withdrawal requested. Have you tried to withdraw using the same payment method as you used for the deposits?
Γειά σου,
Σύμφωνα με την κριτική χρήστη σας, φαίνεται ότι ο λογαριασμός σας αποκλείστηκε επίσης. Λοιπόν, έχετε ιδέα γιατί;
Έχετε επικοινωνήσει με τη συνομιλία; Ίσως μπορείτε να μοιραστείτε κάποια στιγμιότυπα οθόνης ή μεταγραφές ίσως - τι πιστεύετε; 🤔
Hello,
According to your user review, it seems your account also got blocked. Well, do you have any idea why?
Have you reached out to the chat? Maybe you can share some screenshots or transcripts perhaps - what do you think? 🤔
Απάντησα πίσω:
Χρειάζεστε περαιτέρω εξηγήσεις; Θα τα έχεις. Πρώτα απ 'όλα παίζω στους Έλληνες N1 Thiefs που χρησιμοποιούσαν νεαρά κορίτσια που με καλούσαν κάθε εβδομάδα για να με ενημερώσουν για τις προσφορές κλπ (το αναφέρω γιατί λένε ότι δεν έχουμε υποστήριξη μέσω κλήσης). Επιτρέψτε μου να ξεκινήσω από το αποτέλεσμα. Έχασα σε αυτό το καζίνο 14k σε 1 εβδομάδα και απαγόρευσαν τον λογαριασμό μου για πάντα επειδή είμαι εθισμένος όπως πιστεύουν (χαχαχχα) και το έκαναν για το καλό μου (2xhahaha). Αρχικά, απλά έπαιξα λίγο για να δω πώς αντιδρούν τα παιχνίδια. Δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο, αλλά εντάξει είπα γιατί όχι καθώς αυτό το καζίνο έχει μόνο κουλοχέρηδες χωρίς αθλητικά στοιχήματα κ.λπ. για τα οποία δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Οπότε, μετά τις 3 πρώτες φορές επειδή έβγαζα λεφτά και πίεσα λίγο μήπως έχω καλή απόδοση, έχασα 3 χιλ. Εντάξει είπα ότι θα μπορούσε να είναι απλώς μια κακή ενότητα, αλλά ανησυχώ ότι θα επιστρέψουν κάποια χρήματα στα επόμενα τμήματα (3xhhahaha). Μετά από αυτήν την απώλεια, ανέστειλαν τον λογαριασμό μου μόνο προσωρινά για να ζητήσουν το εισόδημά μου και τις πηγές του!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Έμεινα έκπληκτος και σοκαρισμένος και αρχικά δεν ήθελα να δώσω τέτοιες προσωπικές πληροφορίες, αλλά απλώς επέλεξα μερικές τυχαίες απαντήσεις για να μου επιτρέψουν να συνεχίσω να χρησιμοποιώ τον λογαριασμό μου. Κατά τη διάρκεια αυτού του περιστατικού προσπαθούσα να κάνω ανάληψη χρημάτων και όταν έβαζα περισσότερα για να συνεχίσω να παίζω αυτόματα απορρίπτονταν!!!! Αυτό δεν συνέβη ξανά, πράγμα που σημαίνει ότι μπόρεσα να κάνω αναλήψεις και να καταθέσω περισσότερα χρήματα.
Οι επόμενες ενότητες όπως αντιλαμβάνεστε ήταν χειρότερες από εκείνη που έχασε τα 3k...χωρίς επιστροφές, χωρίς μπόνους ή αν έπαιρνες το μπόνους στροφές x3, x10, μέγιστο x20.
Την ίδια στιγμή αν είχα ανάληψη λίγων χιλιάδων ευρώ όπως 300 ή 400 ευρώ, η ομάδα VIP μου έστελνε συγχαρητήρια για τα κέρδη μου!!!!!!!!!!! LOL την ίδια ώρα που έχανα 17k!!!!!!!
Τέλος, επειδή αντέδρασα υπερβολικά όταν έχανα αυτό το ποσό και τους έστειλα μερικά καλά λόγια και είπα ότι αυτή η εμπειρία με έχει προκαλέσει μόνο απογοήτευση και δεν υπάρχει ψυχαγωγία σε αυτή την αποκρουστική εμπειρία, μπλόκαραν τον λογαριασμό μου για πάντα και συνέχισαν να με προσβάλλουν ότι είμαι εθισμένος!!!!!!!(4xhahahah)
Συμπερασματικά, ένα άλλο καζίνο κακής απάτης που θέλει να κλέψει χρήματα από τους παίκτες και στη συνέχεια να τους κατηγορήσει ότι είναι οι κακοί. Επιπλέον στην Ελλάδα έχουμε φόρο πάνω από 100 ευρώ κέρδος ανά τμήμα..!!!!!!!!!!! Τι σημαίνει αυτό? Παίζεις 1000 ευρώ χάνεις. Παίζεις την επόμενη φορά που θα κερδίσεις 1000 και κρατάνε 180 φόρο!!!! Σύνολο:820 ευρώ!!!!! + το ποσοστό που κρατά το καζίνο: ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΘΑ ΧΑΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ - ΚΑΝΕΙΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ !ΜΟΝΟ ΟΙ ΓΑΜΙΜΕΝΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ.
Τελευταία, θέλω να αναφέρω ότι έχω παιχνίδια σε όλα τα ελληνικά καζίνο και λίγα διεθνή. Τα ελληνικά καζίνο είναι η μεγαλύτερη απάτη. Ο υψηλότερος πολλαπλασιαστής που είδα ποτέ είναι 1500 και φυσικά μετά έχανα χρήματα. Αυτό ισχύει επίσης για όλους τους φίλους και τις βίντεό μου στον Ιστό. Έχω στοίχημα ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ!!!!!! σε όλα τα online καζίνο πάντα μόνο σε κουλοχέρηδες και δεν είδα ποτέ μέγιστη νίκη ακόμα και σε παιχνίδι με 2000x 3000x. Δίνουν μέγιστες νίκες μόνο σε άτομα που παίζουν 0,20 ευρώ και φυσικά επειδή έχουν χάσει τα χρήματά του.
Επομένως κατά τη γνώμη μου το playngo + ελληνικά καζίνο (ειδικά οι κλέφτες Ν1) + γενικά οι κουλοχέρηδες είναι μια από τις μεγαλύτερες απάτες και η μόνη φορά που μπορείς να δεις παιχνίδια να δίνουν μεγάλη νίκη είναι μόνο αν παίζεις με ψεύτικα χρήματα ή αν είσαι είναι ένας youtuber που κάνει streaming κουλοχέρηδες για να μπορούν να διαφημιστούν και να εξαπατήσουν τον κόσμο ότι θα μπορούσαν να κερδίσουν και αυτοί.
ΑΙΣΧΟΣ - ΑΠΟΚΛΗΤΙΚΟ!
I replied back:
You ned further explanations? You will have them. First of all I play to the greek N1 Thiefs who were using young girls calling me ecvery week to inform me about the promotions etc(I report this because they say we do not have support via call). Let me start from the result. I lost in this casino 14k in 1 week and they banned my account forever because I am addicted as they believe(hahahha) and they did this for my own good(2xhahaha). Initially, I just played a little bit to see how the games react. It was nothing special but ok I said why not as this casino has only slots no sports bets etc. on which I am not intersted at all. So, after the first 3 times because I was loogsing money and I pushed a little bit in case I get a good return, I lost 3k. Ok I said that could be just a bad section npo worries they will return back some money on the next sections(3xhhahaha). After this loss they suspended my account just temporarily to ask for my income and the sources of it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I was surprised and shocked and initally I did not want to provide such personal information but I just selcted some random answers in order to allow me continune using my account. During this incident I was trying to withdraw money and when I was depositing more to continue playing they were automatically being rejected!!!! This did not happen again, meaning I was able to have peding withdrawls and to deposit more money.
The next sections as you realise were worst than the one tha lost the 3k...no returns, no bonuses, or if you were getting the bonus rturns x3, x10, maximum x20.
The same time if I had a withdrawl of just few haundreds of euros like 300 or 400 euros, the VIP team was sending me congratulations for my winnings!!!!!!!!!!! LOL the same time that I was loosing 17k!!!!!!!
Finally because I overeacted when I was loosing this ammount and I sent them some nice words and I said that this experince has caused me only disatisfaction and there is no entertainment to this disgusting appauling experience they blocked my account forever and they kept insulting me that I am addicted!!!!!!!(4xhahahah)
In conclusion, another poor-scam casino that wants to steal money from the players and then accuse them that they are the bad guys. Furthermore, in Greece we have tax over 100 euro profit per section..!!!!!!!!!!! What does this mean? You play 1000 euro you loose. You play next time you win 1000 and they keep 180 tax!!!! Total:820 euros!!!!! + the percentage that the casino keeps : PLAYERS WILL ALWASY LOOSE THEIR MONEY - NOONE WINS !ONLY THE FUCKING THIEFS.
Laslty, I want to mention that I have playes to all Greek casinos and few international. Greek casinons are the biggest scam. Highest multiplier that I ever saw is 1500 and of course after I was loosing money. This applies also for all my friends and vides on the web. I have wager MILLIONS!!!!!! to all the onliune casino always only on slots and I never saw a max win even in game with 2000x 3000x. They only give max wins to peple that are playing 0.20 euros and of course becvause they have lost his money.
Therefore in my opinion playngo + greek casinos(especially the N1 thiefs) + in general slots is one of the biggest scams ever and the only time that you can see games giving a big win is only if you play with fake money or if y ou are a youtuber who streams slots so they can be advertised and to scam the people that they could win too.
DISGUSTING - APPAULING!
Γειά σου.
η απάντηση είναι εδώ - αν σας ενδιαφέρει.
Hello.
the reply is here - if you are interested.
Ανάρτησα και εδώ σε περίπτωση που χάσετε την απάντησή μου.
Δεν νομίζω ότι διάβασες προσεκτικά την απάντησή μου και η "εικόνα" στην οποία αναφέρεσαι μου φαίνεται ότι προσπαθείς να δικαιολογήσεις το καζίνο. Γιατί αν είχατε διαβάσει προσεκτικά την απάντησή μου θα είχατε καταλάβει ότι παίζω πολλά χρόνια σε διαδικτυακά καζίνο και παίζω μόνο κουλοχέρηδες. Λοιπόν, η γνώμη μου έχει σημασία και επίσης εάν η "εικόνα" σας ήταν αληθινή, θα έπρεπε να έχω τα ίδια προβλήματα και με άλλα καζίνο. Έτσι η "εικόνα" που έχετε φαίνεται ότι είδατε αυτό που θα θέλατε να δείτε που είναι λίγο ύποπτο.
Επίσης για τις απορίες τους για τις πηγές των εσόδων προσπαθείς να τους δικαιολογήσεις ξανά χωρίς επιχείρημα. Είναι αηδιαστικό να ζητάς από τους πελάτες τέτοια πράγματα και δεν έχουν καμία εξουσία να το κάνουν. Οι κυβερνήσεις έχουν τις φορολογικές τους υπηρεσίες για να ελέγξουν αυτά τα πράγματα.
Τέλος, σχετικά με τις κλήσεις, αυτό συνέβη πριν αρχίσετε να παίζετε περισσότερα χρήματα, οπότε αυτό δεν αποτελεί ξανά δικαιολογία. Δεν με ενδιαφέρει να κάνω παράπονο. Ελπίζω απλώς ότι οι χρήστες θα δουν την κριτική μου και δεν θα παίξουν σε αυτό το καζίνο. Υπάρχουν πολλά άλλα ωραία καζίνο που ΣΕΒΟΥΝΤΑΙ τους πελάτες και ΣΕΒΟΝΤΑΙ τα χρήματα που παίζουν οι πελάτες στα καζίνο τους.
Να εχεις μια ωραια μερα.
I posted also here in case you miss my reply.
I do not think that you read my answer carefully and the "picture" that you are referring to it seems to me like you are trying to justify the casino. Because if you had read carefully my reply you would have realised that I am playing many years on online casinos, and I am playing only slots. So, my opinion matters and also if your "picture" was true, I should have the same issues with other casinos too. So the "picture" that you have it seems like you saw what you would like to see which is a little bit suspicious.
Also about their questions for the sources of the income you are trying to justify them again with no argument. It is disgusting to ask customers such things and they do not have any authority to do so. Goverments have their tax services to check these things.
Lastly, about the calls, this happened before starting playing more money so this is not an excuse again. I do not care to make a complaint. I just hope that the users will see my review and will not play to this casino. There are many other nice casinos that they RESPECT the customers and they RESPECT the money that customers play on their casinos.
Have a nice day.
Γειά σου.
Μην ανησυχείτε, η απάντηση περιμένει στο δεύτερο νήμα.
Να έχεις ένα καλό (και τυχερό)! 🙏
Hello.
Don't worry, the reply is waiting in the second thread.
Have a good (and lucky) one! 🙏
Γεια σας, έχω το εξής πρόβλημα
Προσπαθώ να επαληθεύσω τον εαυτό μου στο n1 Casino για περίπου 2 εβδομάδες, κάτι που σε μεγάλο βαθμό λειτούργησε, εκτός από την επαλήθευση της τελευταίας συναλλαγής.
Το πρόβλημα είναι ότι το N1 Casino όχι μόνο θέλει να δει τη μεταφορά αλλά απαιτεί, μεταξύ άλλων, να δείτε το όνομα, το iban, την προβλεπόμενη χρήση κ.λπ. κατά την πραγματοποίηση της μεταφοράς.
Τώρα το πρόβλημα:
Προφανώς δεν μπορείτε να το δείτε με τον ακόλουθο πάροχο "Payabl" και επομένως δεν μπορώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου. Η υποστήριξη καζίνο δεν λαμβάνει στιγμιότυπο οθόνης προηγούμενων μεταφορών, ούτε καν λαμβάνει υπόψη μια κατάσταση λογαριασμού από τον Ιανουάριο, η οποία εμφανίζει επίσης μεταφορές που έγιναν με άλλους «παρόχους μεταφορών».
Σε ερωτήσεις όπως αν μπορώ να πραγματοποιήσω νέα μεταφορά με διαφορετικό πάροχο, ώστε αυτή τη φορά να μπορείτε να δείτε τα δεδομένα συναλλαγής με περισσότερες λεπτομέρειες, δεν υπήρχε απάντηση από την υποστήριξη και η συνομιλία απλώς ολοκληρώθηκε λίγο αργότερα.
Hello, I have the following problem
I've been trying to verify myself at n1 Casino for about 2 weeks, which has largely worked, except for the verification of the last transaction.
The problem is that N1 Casino not only wants to see the transfer but also requires, among other things, that you see the name, iban, intended use, etc. when making the transfer.
Now the problem:
Apparently you can't see this with the following provider "Payabl" and so I can't manage to verify my account. The casino support does not take a screenshot of previous transfers, nor does it even take into account an account statement from January, which also shows transfers that were made with other "transfer providers".
To questions such as whether I can carry out a new transfer with a different provider so that this time you can see the transaction data in more detail, there was no answer from support and the conversation was simply ended shortly afterwards.
Hallo, ich habe folgendes Problem
Ich versuche mich seit bestimmt 2 Wochen beim n1 Casino zu verifizieren was auch weitestgehend funktioniert hat, bis auf die Verifikation der letzten Transaktion.
Das Problem ist das N1 Casino will nicht nur die Überweisung sehen sondern verlangen auch unter anderem das man bei der Überweisung den Namen die iban den Verwendungszweck usw sieht.
Jetzt das Problem:
Man sieht das anscheinend nicht bei folgendem Anbieter „Payabl" und somit bekomme ich es auch nicht hin mein Konto zu verifizieren. der Support vom Casino nimmt auch kein Screenshot von früheren Überweisungen an nichtmal ein Konto Auszug aus Januar wird beachtet auf dem auch Überweisungen zu sehen sind die mit anderen „überweisungsanbietern" getätigt worden sind.
auf Fragen wie z.B. ob ich eine neue Überweisung ausführen kann mit einem anderen Anbieter sodass man hier diesmal die transaktionsdaten genauer sehen kann kam keine Antwort vom Support und die Unterhaltung wurde auch kurz daraufhin einfach wieder beendet.
Γεια σας, λυπάμαι που βρίσκεστε σε αυτήν την κατάσταση. Όσον αφορά την επαλήθευση, την έχετε ολοκληρώσει επιτυχώς ή ακόμα όχι; Όσον αφορά την απόσυρση, βλέπω ότι το καζίνο δεν σας συμβούλεψε καμία εναλλακτική για επαλήθευση και μετά απόσυρση, κάτι που είναι κρίμα, γιατί θα έπρεπε να είναι αυτοί που θα σας καθοδηγήσουν. Νομίζω ότι σκεφτήκατε επίσης καλά αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικό τρόπο πληρωμής και να επαληθεύσετε εδώ για να μπορέσετε να κάνετε ανάληψη, αλλά επειδή η υποστήριξη δεν απάντησε σε αυτές τις ερωτήσεις, πιθανότατα θα βρίσκεστε στο ίδιο σημείο.
Ωστόσο, εάν η όλη διαδικασία επαλήθευσης και ανάληψης συνεχίζεται για δύο εβδομάδες, αυτή ακριβώς είναι η ώρα που δίνουμε στα καζίνο για να διευθετήσουν τη διαδικασία, οπότε αν χρειάζεστε βοήθεια, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία μαζί μας.
Μπορείτε να το κάνετε σε αυτόν τον σύνδεσμο . ⬅️
Πιστεύετε ότι θα το καταφέρετε;
Hello, I'm sorry you're in this situation. As far as the verification is concerned, have you completed it successfully or still not ? Regarding the withdrawal, I see the casino didn't advise you any alternative to verify and then withdraw, which is a pity, because they should be the ones to guide you. I think you also thought well if you wanted to use a different payment method and verify here to be able to withdraw, but since the support did not answer these questions, you will probably be in the same point.
However, if the whole verification and withdrawal process has been going on for two weeks, that's exactly the time we give casinos to sort out the process, so if you need help, you can file a complaint with us.
You can do so at this link. ⬅️
Do you think you'll go for it?
Γεια σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, έχω ήδη υποβάλει καταγγελία χθες και τώρα περιμένω με ανυπομονησία τις απαντήσεις/προτεινόμενες λύσεις
Hello, thank you very much for the answer, I already submitted a complaint yesterday and am now looking forward to the answers/suggested solutions
Hallo vielen Dank für die Antwort ich habe gestern auch schon eine Beschwerde eingereicht und bin nun auf die Antworten/Lösungsvorschläge gespannt
Ω, συγγνώμη, κακό μου. Ο Νικ σίγουρα θα σας απαντήσει και θα συνεχίσει να προσπαθεί να κάνει ό,τι μπορεί για να επιλύσει την υπόθεσή σας.
Φυσικά, σας παρέχω έναν οδηγό για να ξέρετε τι να περιμένετε όσον αφορά το παράπονο και τις γενικές χρήσιμες πληροφορίες.
Μπορείτε να το βρείτε εδώ . ⬅️
Ελπίζω ότι το παράπονό σας θα επιλυθεί το συντομότερο δυνατό.
Oh, sorry, my bad. Nick will certainly reply to you and will continue to try to do everything he can to resolve your case.
Of course, I'm providing you with a guide so you know what to expect in terms of complaint and overall useful information.
I hope that your complaint will be resolved as soon as possible.
Γεια σας χθες κάνω κατάθεση 200 ευρώ τα αγόρασα όλα στο sugar rush 1000 και κέρδισα 15588,40 έκανα ανάληψη 3000 και μετά από 2-3 ώρες το απορρίπτουν λόγω παραβίασης μπόνους δεν είχα κανένα μπόνους μόλις έπαιξα και κέρδισα τα απέρριψαν όλα Μίλησα μαζί τους μου είπαν συγγνώμη παράβαση και μπλα μπλα μπλα σήμερα έλαβα τα 3000 της ανάληψης αλλά τα υπόλοιπα τίποτα πώς μπορώ να πάρω όλο το ποσό πίσω; Χρειάζομαι βοήθεια παρακαλώ
Hello yesterday I make a deposit of 200 euros I bought all of it on sugar rush 1000 and I won 15588,40 I made a withdrawal of 3000 and after 2-3 hours they reject it because of a bonus violation I didn't had any bonus on I just played and I won they rejected all of it I talk with them they said sorry a violation and bla bla bla today I received the 3000 of the withdrawal but the rest of it nothing how can I have the whole amount back ? I need help please
Γεια, ήθελα να προτείνω ένα παράπονο αμέσως και το έχετε ήδη κάνει, που είναι ένα καλό βήμα.
Όσο για το μπόνους, είπες ότι δεν έχεις. Ήταν λοιπόν μια δυνατότητα παιχνιδιού που αγοράσατε; Ποια εξήγηση σας έδωσε το καζίνο για το ότι πήρατε τα άλλα κέρδη;
Ενημέρωσέ με.
Hi, I wanted to recommend a complaint right away and you have already done so, which is a good step.
As for the bonus, you said you didn't have one. So was it an ingame feature you bought? What explanation did the casino give you for taking the other winnings ?
Let me know.
Ναι, ήταν μια δυνατότητα παιχνιδιού που αγόρασα. Το παιχνίδι ήταν sugar rush 1000. Το καζίνο μου είπε ότι ξεπέρασα το μέγιστο στοίχημα και Λόγω παραβίασης των όρων και προϋποθέσεων, αυτή η απόφαση δεν μπορεί να αναιρεθεί. Και ρωτάω αν δεν μπορούσα να παίξω ή να αγοράσω τη δυνατότητα γιατί να με επιτρέψει;;
Yes it was an ingame feature I bought . The game was sugar rush 1000. The casino told me that I exceeded the maximum bet and Due the terms and conditions violation this decision cannot be undone. And I'm asking if I couldn't play or buy the feature why the let me??
Λοιπόν, αν έπαιζες με ένα μπόνους που είχες ενεργοποιήσει και κατά τη διάρκεια του μπόνους αγόρασες ένα μπόνους απευθείας στο παιχνίδι, τότε είναι διαφορετική περίπτωση και τις περισσότερες φορές δεν επιτρέπεται να έχεις 2 μπόνους στο παιχνίδι . Ωστόσο, εάν δεν επιβεβαιώσατε κανένα μπόνους και απλώς καταθέσατε και παίξατε με πραγματικά χρήματα, τότε τέτοια πράγματα δεν πρέπει να ισχύουν. Είναι πάντα καλή ιδέα να ελέγχετε με τους όρους και τις προϋποθέσεις. Βρήκατε κάτι εκεί που να λέει ή να περιγράφει το πρόβλημά σας;
Oh well, if you were playing with a bonus that you had activated and during the bonus you bought a bonus buy directly in the game, then it is a different case and most of the time you are not allowed to have 2 bonuses in the game. However, if you did not confirm any bonus and just deposited and played with real money, then such things should not apply. It is always a good idea to check with the terms and conditions. Did you find anything there that says or describes your problem ?
Όχι δεν έλεγξα αλλά δεν είχα ενεργά μπόνους. Αν υπήρχε κάποιο άλλο πρόβλημα πιστεύω ότι δεν θα λάμβανα την ανάληψη των 3000 ευρώ που κάνω μετά τα κέρδη . Ακυρώνουν πρώτα την ανάληψη αλλά αφού το στείλουν τώρα χρειάζομαι το 12588,40 πίσω. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με έναν διευθυντή αλλά δεν έλαβα καμία απάντηση.
No I didn't check but I didn't had any active bonuses. If there was any other problem I believe I wouldn't receive the 3000 euro withdrawal that I make after the winnings . They cancel firstly the withdrawal but after they send it now I need the 12588,40 back. I tried to communicate with a manager but I didn't receive any answer.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.