Γεια σου.
Φαντάζομαι ότι δεν είστε διατεθειμένοι να εμπιστευτείτε κανέναν που εργάζεται για το Casino Guru, αλλά εξακολουθώ να θέλω να προσθέσω μερικά σημεία σε αυτό το θέμα επειδή λαμβάνουμε τη διαφάνεια εξαιρετικά σοβαρά. Μερικές φορές, πάρα πολύ, θα έλεγα. 😀
Προφανώς έχετε τις απόψεις σας, ενώ εγώ και ο Jaro γνωρίζουμε πώς λειτουργεί το Casino Guru. Αυτό είναι φυσικό, και μάλλον ο λόγος που συνηθίσαμε τόσο καλά σε τέτοιες συζητήσεις.
Τι θα λέγατε να σας πω αυτό:
Οι παίκτες είναι αυτοί που μας ταΐζουν . Όχι τα καζίνο. Αν απογοητεύσουμε την εμπιστοσύνη των παικτών δείχνοντας λάθος δεδομένα ή υποστηρίζοντας αθέμιτα καζίνο, θα επιστρέψει σε εμάς σαν μπούμερανγκ. Από την άλλη πλευρά, δεν σημαίνει ότι θα αποφασίζουμε πάντα στα τυφλά υπέρ του παίκτη κάθε φορά που υποβάλλει μια καταγγελία κατά ενός καζίνο ή εάν υποβάλλεται μια αναληθής κριτική χρήστη κατά του καζίνο.
Δεν θα βρείτε "τεχνητές βαθμολογίες" εδώ, επειδή δεν πληρωνόμαστε για "προώθηση καζίνο", όπως συνηθίζεται αυτές τις μέρες. Έχουμε θέσει τόσο στενά όρια που αρκετά καζίνο δεν είναι πρόθυμα να συνεργαστούν μαζί μας λόγω των αυστηρών πολιτικών μας και της διαφανούς προσέγγισής μας. Καθημερινά, πρέπει να εξηγήσουμε ότι δεν υπάρχει τρόπος να αγοράσετε "κορυφαίες θέσεις" για συγκεκριμένες χώρες. Πιστέψτε με ή όχι.
Η ζωή είναι μια συνεχής αλλαγή, και ακόμη και το καλύτερο και πιο δίκαιο καζίνο στον κόσμο μπορεί να απογοητεύσει έναν παίκτη. Εδώ έχουμε μια δωρεάν δυνατότητα καταγγελίας. Κάθε φορά που ανακαλύπτουμε ότι το καζίνο δεν συμπεριφέρεται δίκαια στον παίκτη, εμπλέκεται ο Δείκτης Ασφαλείας. αυτή είναι η κύρια διαφορά μεταξύ όλων των γενικών καταγγελιών ή ανησυχιών που παρουσιάζονται στο φόρουμ και των αποδεδειγμένων γεγονότων. Μόνο θέματα που διερευνήθηκαν προσεκτικά επηρεάζουν τις "αξιολογήσεις καζίνο", όχι μόνο επειδή δεν θα ξέραμε καν πώς να υπολογίσουμε ξανά τυχαία τις αξιολογήσεις με βάση μόνο αναρτήσεις στο φόρουμ, αλλά και επειδή δεν θα μπορούσαμε να λάβουμε την άποψη του καζίνο για την κατηγορία. Δίκαιο σημαίνει να δίνω και στις δύο πλευρές την ευκαιρία να μιλήσουν, θα έλεγα. Από αυτή την άποψη, ο Jaro πιθανότατα ήθελε να πει ότι πολλοί παίκτες κάνουν λάθη επειδή δεν τηρούν τους κανόνες του καζίνο, ωστόσο εξακολουθούν να είναι πεπεισμένοι ότι πρέπει να παλέψουμε για να αποκτήσουν τα δικαιωματικά τους κέρδη. Δεν μπορεί να κριθεί κάθε αξίωση υπέρ του παίκτη. Έτσι, οι αναρτήσεις του φόρουμ δεν υπόκεινται σε αλλαγές για την τιμή του δείκτη ασφαλείας - αναγνωρίζονται ως πηγή πληροφοριών που δημιουργούνται κυρίως από παίκτες για παίκτες.
Ίσως κάποιες απαντήσεις σας ακούγονται μεροληπτικές, αλλά θα έλεγα ότι τα μέλη της Ομάδας Γκουρού του Καζίνο ανταποκρίνονται με τον ίδιο τρόπο απλώς και μόνο επειδή είμαστε εξοικειωμένοι με όλα αυτά τα γεγονότα. Ξέρω ότι είναι πολύ εύκολο για μένα να το πω αυτό, όμως.
Ευχαριστώ για την ανάγνωση!
Hi there.
I imagine you are not willing to trust anyone who works for Casino Guru, but I still want to add a few points to this topic because we take transparency extremely seriously. Sometimes, far too much, I'd say. 😀
You obviously have your opinions, while me and Jaro know how Casino Guru works. That's natural, and probably the reason why we got so well used to such conversations.
How about I tell you this:
Players are the ones who feed us. Not the casinos. If we disappoint the players trust by showing wrong data or supporting unfair casinos, it will return to us like a boomerang. On the other hand, it doesn't mean we'll always blindly decide in favour of the player whenever they submit a complaint against a casino, or whether an untruthfull user review is submitted against the casino.
You won't find any "artificial ratings" here, because we are not paid for "promoting casinos," as is so common these days. We have set such tight boundaries that pretty handful of casinos are not willing to cooperate with us due to our strict policies and transparent approach. Daily, we have to explain there is no way to buy "top positions" for specific countries. Believe me or not.
Life is a constant change, and even the best and most fair casino in the world may disappoint a player. Here we come with a free complaint feature. Each time we find out the casino does not treat the player fairly, the Safety Index gets involved. that's the main difference between all the general complaints or concerns presented on the forum and proven facts. Only carefully investigated matters affect "casino ratings", not just because we would not even know how to randomly recalculate ratings solely based on forum posts, but also because we would not be able to get the casino's point of view on the accusation. Fair means giving both sides the chance to speak up, I'd say. In this regard, Jaro most likely wanted to say, that many players make mistakes by not adhering to the casino rules, yet they are still convinced we should fight to get them their rightful winnings. Not every claim can be decided in the favour of the player. Thus, forum posts are not subject to change for the Safety Index value - they are recognized as a source of information mostly generated by players for players.
Perhaps some replies sound biased to you, but I'd say that Casino Guru Team members respond in the same way simply because we are familiar with all these facts. I know it's quite easy for me to say that, though.
Thanks for reading!
Αυτόματη μετάφραση: