Δεν είναι ωραίο αν το καζίνο δεν επικοινωνεί καθόλου με τους παίκτες του και λυπάμαι για αυτό.
Συνήθως δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να προχωρήσουν στην πληρωμή προτού παρέμβει η ομάδα παραπόνων μας, επομένως εάν δεν υπάρξει αλλαγή στην περίπτωσή σας, ενημερώστε μας και θα σας βοηθήσουμε.
Είναι η πρώτη σας απόπειρα ανάληψης σε αυτό το καζίνο; Είναι σωστό;
Να είστε υπομονετικοί και προσπαθήστε να ελέγξετε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας στο email σας, καθώς μερικές φορές αυτού του είδους τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να τελειώσουν και εκεί.
It is not nice if the casino doesn't communicate with its players at all, and I am sorry for this.
We usually give casinos 14 full days to proceed with the payment before our complaint team can intervene, so if there is no change in your case, please let us know and we will assist you.
Is this your first withdrawal attempt at this casino? Is that right?
Please be patient and try to check the spam folder in your email, as sometimes these kinds of emails can finish there as well.