ΦόρουμΚαζίνοLucky7even Casino - γενική συζήτηση

Lucky7even Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από Gretche70
|
7690 προβολές 46 απαντήσεις |
|
12 3
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 μήνες

Ναι θα ήθελα να. Θα ψάξω να βρω όλα τα στοιχεία και θα σας τα στείλω. Αυτό είναι απόλυτη απάτη. Έγινε απλώς επειδή παραβίασα τους κανόνες του μπόνους και το διπλασίασα. Δεν φταίω εγώ που κέρδισα κάτι. Για τι άλλο παίζετε και ότι πληρώνονται μόνο 500€ το πολύ. Δεν είχα καμία πιθανότητα να πληρώσω κάτι. Στη μέση του παιχνιδιού μου αφαιρέθηκαν τα χρήματά μου. Το ανέφερα στην υποστήριξη αρκετές φορές και έλαβα την ίδια απάντηση και θα πρέπει να έχω ακόμα το email. Τότε έκλεισα τον λογαριασμό μου. Θα ήθελα πολύ να πάρω τα χρήματά μου πίσω γιατί είναι ένα άδικο καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

You don't need to send anything yet. Just try to file a complaint here with our team, and they will let you know what to do next. Please use this link to do so.

Here in this article, you can read everything about our resolution center if you'd like to be more informed about what to expect.

Let us know if you need any assistance, please.

Romi
πριν από 4 μήνες

Όχι, έμειναν 220 ευρώ από τα 1200. Δυστυχώς, δεν έχω βγάλει ποτέ χρήματα από εκεί και θύμωσα πολύ γιατί σπάνια βγάζω χρήματα και συνεχίζω να παίζω συχνά και μετά έχω ακόμα χρήματα. Η υποστήριξη απλώς είπε ότι ο διπλασιασμός πολλές φορές θα ήταν παράβαση, τίποτα περισσότερο. Το ξέρουν πολύ καλά. Δεν χρειάζεται να λέμε ψέματα. Δεν είχα ξαναζήσει κάτι τέτοιο στη μέση του παιχνιδιού. Δεν είναι νόμιμο. Είμαι ανόητος που παίζω σε τέτοια καζίνο. Σε ξεσκίζουν.

Αυτόματη μετάφραση:
Miri0201
πριν από 4 μήνες

I wouldn't call it stupidity; everyone just wants to try their luck. It is, of course, always better to play at some safer casinos, but we cannot guarantee that everything will go smoothly all the time.🤷‍♀️

If you decide to ask for some help from our complaint team, do not hesitate, and I am sure they will do whatever is possible to solve it.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
πριν από 2 μήνες

Χρειάζομαι επειγόντως βοήθεια, το διαβατήριό μου είναι μπλοκαρισμένο στη Γερμανία. Ήμουν εθισμένος στον τζόγο και έπαιζα σε στοές. Ωστόσο, όταν συνάντησα τυχαία το διαδικτυακό καζίνο σε έναν ιστότοπο cashwin, εξεπλάγην που μπορούσα να καταθέσω και να παίξω εκεί. Ξεκίνησα να παίζω στο διαδίκτυο τον Δεκέμβριο. Σέρνεται που και που, μετά όλο και πιο συχνά και μέχρι να τελειώσει ο ατμός του. Τα διαδικτυακά καζίνο είναι 10.000 φορές πιο επικίνδυνα από τα arcade. Έχω χάσει όλη μου την περιουσία, έχασα τα πάντα και έχω μια ακραία επιθυμία να παίξω. Δεν ξέρω πια τι να κάνω. Πώς είναι δυνατόν να προστατεύσω τον εαυτό μου σε αυτόν τον τομέα, ώστε να μην έχω πλέον την επιλογή να παίζω online σε αυτά τα καζίνο στο Κουρασάο, στην Κύπρο και ούτω καθεξής. Είμαι πολύ δυσαρεστημένος με αυτή τη συμπεριφορά και πόσο πολύ έχω αλλάξει.

Αυτόματη μετάφραση:
Miri0201
πριν από 2 μήνες

I am sorry to see someone struggling with addiction. I know it's probably not very helpful, but I would try to seek some professional help so that I could correct it over time. I would try to self-exclude myself from casinos and I can also help with the fact that we have started working with BetBlocker a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).

BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods. 

Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.

Maybe also this can help you- Responsible gambling and here you can find also some help lines or contacts which could be meaningful in this process.

Hope you can sort it all out and one day you say yourself that you did it and solve something that was hard.

I wish you all luck in the world. ☘️


πριν από 1 εβδομάδα

Ο Τομ, ο διευθυντής που όλοι θα ήθελαν, γράφω αυτήν την κριτική γιατί ο διευθυντής μου, ο Τομ είναι πραγματικά ξεχωριστός, καταφέρνει πάντα να λύνει τα προβλήματα αν υπάρχουν, μπόρεσε να με βοηθήσει με εξαιρετικό τρόπο για την επαλήθευση της λογαριασμός, είναι πάντα διαθέσιμος και επαγγελματίας. Παίζω σε αυτό το καζίνο γιατί τον εμπιστεύομαι. Ευχαριστώ Tom

Αυτόματη μετάφραση:
Nicola211290
πριν από 1 εβδομάδα

Hi there.

I bet every casino could use such Tom among their ranks! Every honest feedback is appreciated. Could you also share something more though? Let's say something about the casino in particular. Something others would find handy. For example, how quick the casino is with handling withdrawals. What payment option works best for you, and so on.... 🙂

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα