ΦόρουμΚαζίνοLucky7even Casino - γενική συζήτηση

Lucky7even Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Gretche70
|
6159 προβολές 44 απαντήσεις |
|
1 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Lucky7even Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Βρήκα αυτό το καζίνο εδώ ως ολοκαίνουργιο και εγγεγραμμένο. Αφού επιβεβαιώσω το email μου, θα πρέπει να συνδεθώ ξανά. Μετά έλαβα το μήνυμα ότι ο λογαριασμός μου ήταν αποκλεισμένος. Στη συνέχεια, είμαι στη ζωντανή συνομιλία για να λάβω μια απάντηση, πώς μπορεί να είναι αυτό. Η κυρία είπε ότι έκλεισα τον λογαριασμό μόνος μου. Είμαι σίγουρος ότι δεν έχω ξαναπαίξει σε αυτό το καζίνο. Την ρώτησα όταν έκανα εγγραφή και έκλεισα τον εαυτό μου, είπε ότι δεν έπρεπε να μου το πει αυτό. Παίζω επίσης σε άλλα καζίνο Hollycorn και δεν έχω μπλοκάρει ποτέ ένα. Δυστυχώς, η κυρία δεν ενδιαφερόταν για αυτά που είπα, απλώς επέστρεφε πολύ εχθρικά, ο λογαριασμός έκλεισε. Αναρωτιέμαι πώς να κλείσω τον λογαριασμό μου στον οποίο δεν έχω παίξει ποτέ. Λέει 23/3 ανοιχτό εδώ, πολύ περίεργο. Αλλά δεν θέλω να παίξω σε ένα καζίνο με τόσο εχθρικούς υπαλλήλους ούτως ή άλλως.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από maksimkapiankou διαγράφηκε από Radka
Αιτία: Ανεπιθύμητα μηνύματα
Gretche70
πριν από 1 έτος

Hi Gretche70,

thanks for sharing this story with us. I must say it is weird, the chat operator or customer support should always do their best to explain the situation clearly. Who would enjoy rude support, I wouldn't for sure.

What just occurred almost sounds like your email or registration details were flagged, still it should be explained by the casino. Is there any chance anybody from your household played there, or someone else uses the same internet connection? It still does not explain the part where she said you blocked the account yourself, though.

Hopefully, you'll find a better site soon ✌

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Δυστυχώς, αυτό το καζίνο δεν το εξηγεί και δεν υπάρχει απάντηση ούτε στο email. Κανείς στο σπίτι μου δεν παίζει εκεί. Απλώς αναρωτιέμαι πώς κλείδωσα τον εαυτό μου εκεί παρόλο που είναι ένα νέο καζίνο και δεν έχω παίξει ποτέ εκεί. Αυτό το καζίνο ανήκει στο Hollycorn; Είμαι ακόμα εγγεγραμμένος σε άλλα καζίνο Hollycorn, μπορώ να κάνω κατάθεση και ανάληψη εκεί, να παίξω κανονικά. Λοιπόν, υπάρχουν καλύτερα sites. Και με ενδιαφέρει πολύ η εξυπηρέτηση πελατών σε ένα καζίνο, και εδώ είναι πολύ εχθρικό.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

To me, it does not make much sense, either. Sounds more like a very unusual sort of mistake🙁.

According to the review, this site is owned by Hollycorn N.V. - that's correct.

Radka
πριν από 1 έτος

Μάλλον αυτό είναι, γιατί λίγο αφότου έγραψα την ανάρτηση εδώ χθες, έλαβα μια απάντηση από αυτό το καζίνο. Υποτίθεται ότι κατά λάθος απαγόρευσαν τον λογαριασμό μου, ήθελαν να απαγορεύσουν κάποιον άλλον. Αυτό που δεν μπορώ να φανταστώ είναι ότι δεν έβαλα το όνομα ή τη διεύθυνσή μου, οπότε έκανα εγγραφή μόνο με το email μου και λίγα λεπτά αργότερα μπλοκαρίστηκε. Και αν ήταν ατύχημα, θα το είχατε δει στη ζωντανή συνομιλία. Εκεί είχα δώσει μόνο το email μου και μόλις ανέβηκε, ο λογαριασμός είναι μπλοκαρισμένος. Και το πιο περίεργο ήταν ότι έλαβα ένα email από άλλα 2 καζίνο Betibet και Lucky Dreams, που είναι μέσω dama nv, ότι ο λογαριασμός μου θα ενεργοποιηθεί ξανά. 1 λεπτό αργότερα στείλτε ξανά email, ο λογαριασμός μου θα απενεργοποιηθεί ξανά. Και λίγα λεπτά αργότερα έλαβα αυτό το email από το lucky7even ότι με μπλόκαρε κατά λάθος και ο λογαριασμός μου είναι πλέον ανοιχτός. Μου φάνηκε περίεργο το όλο θέμα, γιατί είχα κλείσει όλους τους λογαριασμούς μου στο dama nv, έλαβα email από 2 καζίνο dama ότι οι λογαριασμοί ήταν ξανά ανοιχτοί και λίγο μετά τους είχα απενεργοποιήσει ξανά. Και μετά λίγα λεπτά από το lucky7even ότι ήταν ατύχημα; Μου φάνηκε ότι το lucky7even ήταν ένα καζίνο dama, κατά λάθος μου άνοιξαν πρώτα τα άλλα καζίνο, μετά τα έκλεισαν ξανά και μόνο μετά άνοιξαν ξανά τον σωστό λογαριασμό. Θα ήταν περίεργη σύμπτωση αν δεν ήταν έτσι.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Ω ναι, έδωσα μια ευκαιρία στο καζίνο και απλά παίζω. Μόλις χθες έγραψα στο luckydreams ότι έγραψε ο dama ov γιατί μου άνοιξαν ξανά τον λογαριασμό. Τώρα πραγματικά παίρνω την απάντηση ότι πρέπει να περιγράψω την ερώτησή μου με μεγαλύτερη ακρίβεια και να επικοινωνήσω με το letslucky;;;; Το Letslucky είναι επίσης καζίνο hollycorn, αλλά σίγουρα έγραψα στο luckydreams. Έτσι είναι σαν η Ντάμα και το Χόλυκορν να είναι ένα. Τότε είχα δίκιο στην εικασία μου ως προς το γιατί έκλεισαν κατά λάθος τον λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από kathzhang999 διαγράφηκε από Radka
Αιτία: Ανεπιθύμητα μηνύματα
πριν από 1 έτος

Ω ναι, έδωσα μια ευκαιρία στο καζίνο και απλά παίζω. Μόλις χθες έγραψα στο luckydreams ότι έγραψε ο dama ov γιατί μου άνοιξαν ξανά τον λογαριασμό. Τώρα πραγματικά παίρνω την απάντηση ότι πρέπει να περιγράψω την ερώτησή μου με μεγαλύτερη ακρίβεια και να επικοινωνήσω με το letslucky;;;; Το Letslucky είναι επίσης καζίνο hollycorn, αλλά σίγουρα έγραψα στο luckydreams. Έτσι είναι σαν η Ντάμα και το Χόλυκορν να είναι ένα. Τότε είχα δίκιο στην εικασία μου ως προς το γιατί έκλεισαν κατά λάθος τον λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

This is quite a bizarre situation. Now I'd say that more than one mistake was done. I would definitely ask Letslucky where they got the request. Could be useful. I have never heard about the connection between Dama and Hollycorn, but maybe you find it unintentionally.

If you're going to ask the casino, let me know what they tell you, please.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Το καζίνο δεν είναι σε θέση να απαντήσει σε αυτήν την ερώτηση για μένα. Κοίτα letslucky, κάτι έγραψα και εκεί στις συζητήσεις. Το νέο καζίνο 50crowns από το hollycorn, ακριβώς το ίδιο θέμα, το καζίνο από το hollycorn αλλά το email λέει dama. Έγραφα και στις συζητήσεις. Χθες έκανα εγγραφή εκεί και πλήρωσα 20 ευρώ, τα χρήματα δεν μου πιστώθηκαν καν μέχρι σήμερα. Το email από αυτούς δεν υπάρχει γιατί το παίρνω συνέχεια ως ανύπαρκτο

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Hello Gretche70,

I read that all today. What a very surprising coincidence. 🤔I honestly don't know what to say, it almost sounds like those casinos can't figure that out either.

Once you think you need support, the complaint is at your service.

πριν από 9 μήνες

Hi my name is Melanie Beland okay I'm complaining about this casino because of the fact that I was playing with them for a few weeks now and as soon as I went and make a withdrawal and now it's soon it was I was up it was at pending and now it's in progress and they're telling me that they have to wait because it's on my side that's pending or or you know it's my bank that's holding up everything but they're lying pure Line because I already looked I already got an email from gigadat and it clearly told me that there was nothing pending on their side okay so they're trying to tell me that and then I showed them the screenshot of the email when I spoke with interact and they said oh it's the bank on our side so I said you lied to me you straight up lied and you just told me you was on my side. And then I come on your site and I see the reviews for this casino and they have a problem with paying out like withdrawing money 5 to 10 business days bro it's an interact okay it takes two to three minutes it could take 24 hours it doesn't take 5 to 10 business days I know because I'm a Canadian and it's Canadian based company so I know how long it takes you know and they're trying to play games with me bro I have all the screenshots I'm going to show you nowand now I'm still waiting like literally it's in progress it doesn't make any sense of telling me it's on my side I just caught them in the lie read everything that you could see on that side okay I sent you what they were telling meThat's the thing my account is very verified okay my withdrawal has been approved and right now it says it's in progress so this is the problem I don't understand when they're telling me that it takes 5 to 10 business days when it doesn't we all know it doesn't I'm verified I have no kyc problems okay I have no problems with them at all so all of a sudden they give me problems when it comes down to my withdrawal tell me it's 5 to 10 business days read what I wrote you they told me that they don't have time for some entity on my side to open my bank which was totally rude and unaccepted because it's their Bank when I caught them in a lie I said actually no I screenshotted what you said yesterday and you told me it is your bank on your side and you're telling me the same thing today that's why I said I sent you guys a screenshot if it's in progress I've been playing for several years okay and if it's in progress and your kyc you should get your money within 24 hours not even less if it's interact it's a Canadian based company interact so I know how it works they're playing games because I see all the reviews on here and they're having problems with withdrawing their money so I'm not the only one

Sweets55
πριν από 8 μήνες

Hi, could you tell me how long you are waiting for your withdrawal ? Is this your first withdrawal at the casino ? I would like to add that we give casinos 14 days to settle a withdrawal. 

Also I saw that your account is already verified. Did the casino also say why there is a delay in withdrawal ? I am thinking that it is a holiday and the casino may be understaffed and therefore it may take longer. 

However, I also saw that you have filed a complaint so our team will try to help you if your issue persists and you don't get the money by the mentioned time. 

Could you update me on how this is going? 

Jaro
πριν από 8 μήνες

Hi Jaro

Thank you for your reply.

I will keep you posted. I still haven't received my payment. Holidays are over so also I made A withdrawal with interac e-transfer . I'm from Canada so I know interact and gigadat are Canadian based company's so I know how long it takes. Weird vibe . I never heard 5 to 10 business days on a e-transfer it's rather shocking and everytime I ask them it went from pending to progress and it hasn't said accepted yet they said they approved my withdrawal and processed it and said it had something to do with my bank ?? impossible for the simple fact in order to receive my money it has to be with interact and I emailed them I have the email they that they saw nothing pending and to talk to the merchant . So I did. I told that there's pending with interact and it's on there side . Then they told the truth . They said that they approved the withdrawal and processed it but that's not true it's still at the bank on there side and they said yes it is and these type of transactions take up to 10 business days I was like wow you lied to me the whole time I clearly knew that they were lying and stalling for what I don't know but other reviews on here say the same thing I'm verified . Spent a good amount there a few times, no problem taking money right. Anyways they repeat the same thing over and over again like robots . That's why I came here cause I've been playing for several years and this is ridiculous I've never experienced being KYCed and having to wait 10 business days for 229$ e-transfer. Anyways I'm going to get my money trust I don't give up and I go straight to there license provider and complain about the nonsense chamber of commerce in Curacao egaming.... Didn't do it yet hoping they will come to there senses before that. That's why I'm here you guys always helped me so I stay loyay to the ones who stay loyal to me .

Thank you very much I appreciate your response I will keep you posted.

Regards Melanie Beland

Sweets55
πριν από 8 μήνες

It is definitely not pleasant when you are in the middle of a problem and the casino tells you that your withdrawal has been processed and that the bank is at fault, and the bank tells you that there is no fault on their side. 

That's why I think it's good that you came here and filed a complaint so that our team can investigate this situation and see where it ends up. 

However, I firmly believe that this situation will be resolved as soon as possible and there will be no further added problems. 

I will be waiting for your update. 🤞

Jaro
πριν από 8 μήνες

Thank you Jaro I truly appreciate it.

I definitely will give you that update. Regards

Melanie Beland

Sweets55
πριν από 8 μήνες

Great! We'll be here. 🙌

Radka
πριν από 8 μήνες

Thank you for your support.

I really appreciate it Radka.

Regards Melanie Beland

Δημοσίευση από Sweets55 διαγράφηκε
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα