ΦόρουμΚαζίνοLucky7even Casino - γενική συζήτηση

Lucky7even Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Gretche70
|
7748 προβολές 46 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 10 μήνες

Interact e-transfer 👍 that's why I was shocked from the delay.

Sweets55
πριν από 10 μήνες

Well, that's interesting! 🤔

πριν από 9 μήνες

Γεια σας, θα ήθελα επίσης να παραπονεθώ για το Lucky7seven. Έκανα ανάληψη και μου ζητήθηκε τρέχον αντίγραφο κίνησης. Το ανέβασα και την επόμενη μέρα απορρίφθηκε ξανά, μετά έπρεπε να ανεβάσω απόδειξη κατάθεσης από τον Αύγουστο του 2023 και απλά δεν συμβαίνει τίποτα. χρειάζομαι βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
nagsinm
πριν από 9 μήνες

Hello!

May I ask you to update your complaint, please? Feel free to simply click or tap this link 👈

Cooperation is much appreciated, these two are very important:

"I understand correctly that all the other verification documents were approved by the casino?

When was the last time you communicated with customer support regarding this issue?"

Don't hesitate to share details even here on the forum, if you don't mind. The complaint, however, is major.

πριν από 8 μήνες

I have separately deposited a total of 800CAD in 1 day and won 4000CAD.


I withdraw a total of 3000CAD and got rejected and confiscated according to the support because I violated some terms and condition on betting to much while on bonuses wagering that I dont know what that is about.


All I know is I deposited 800CAD, won 3000CAD and I got robbed.

maaarkvelascooo
πριν από 8 μήνες

Hello, does that mean you didn't play with any bonus only with real money ? Or did you have a bonus activated ? What exactly did the casino accuse you of ? Did the casino take your money ? I also see that you managed to file a complaint, so hopefully everything will be sorted out.

Let me know.

πριν από 7 μήνες

Έκανα εγγραφή σε αυτό το διαδικτυακό καζίνο, έστειλα τα έγγραφα και φόρτωσα 470 ευρώ. Αφού έκλεισα τη συνεδρία με 600 ευρώ επέλεξα να αποσύρω τα πάντα γιατί η διεπαφή του ιστότοπου ήταν τρομερή και το διαδικτυακό καζίνο ήταν επίσης.

σε αυτό το σημείο ξεκίνησε η απάτη, οι πρώτες αναλήψεις απορρίφθηκαν με το αιτιολογικό ότι, σύμφωνα με αυτούς, δεν είχα παίξει τουλάχιστον 3 φορές το ποσό που πλήρωσα. Μόλις παραπονέθηκα στην εξυπηρέτηση πελατών, παραδέχτηκαν το λάθος τους και με κάλεσαν να επαναλάβω την ανάληψη

σε αυτό το σημείο παρέμεινε σε αναμονή για 3 μέρες χωρίς να εγκριθεί από κανέναν και μετά από την καταγγελία μου σήμερα μπήκα στο site και ο λογαριασμός μου απενεργοποιήθηκε.

ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΞΕΤΕ ΠΟΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΚΛΕΦΤΩΝ

Έχετε κατά τύχη κάποια συμβουλή για το πώς να ανακτήσετε τα 600 ευρώ;

Αυτόματη μετάφραση:
malarati79
πριν από 7 μήνες

Do I understand correctly that your account is fully verified at this casino? I have checked some of the terms of the casino, and came across this, actually:

file

It is really nothing unusual for an online casino to have this kind of rule, it is due to an AML policy, to prevent players from some kind of money laundering. Now a days it is really important thing to do, in my opinion, as we have seen many cases happening especially in the online world. So the casino really needs to check all the documents to prevent this from happening there. Have they asked you for some additional documents to provide, perhaps?🤔 Please let us know, if you're able to communicate with the casino regarding your issue, and if not, we will be ready to help you out.

πριν από 5 μήνες

Έπαιζα με cashback και είχα κερδίσει 900€ και πάνω. Ξαφνικά μου έμειναν μόνο 200€. Στη μέση του παιχνιδιού μου αφαιρέθηκαν πάνω από 1400€. Πληρώνω τόσα πολλά χρήματα σε αυτό το καζίνο και έχασα τόσα πολλά χρήματα. Όταν το ανέφερα, μου είπαν ότι δεν επιτρέπεται να κερδίσω περισσότερα από 500 ευρώ. Αυτό είναι άδικο και απάτη. Επίσης χειρίζονται τις κουλοχέρηδες. Πώς ακριβώς υποτίθεται ότι θα κερδίσετε 500€; Αν κάνει 4 ταύρους, δεν μπορώ να κάνω τίποτα γι' αυτό. Πρέπει να ειπωθεί ότι είναι απόλυτοι απατεώνες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Μπορώ ευχαρίστως να ανεβάσω τις απαντήσεις στο email Lucky 7 Θα κλείσω τον λογαριασμό μου πάνω από 40000 εκεί χάθηκαν και το μπόνους είναι άδικο και δεν είναι δυνατό είπαν ότι ήταν μόνο για εκεί κάτω

Αυτόματη μετάφραση:
Miri0201
πριν από 5 μήνες

The maximum cash out should be always clearly stated in the terms of each bonus or promotion. Have you found any information about it, perhaps? It is nothing unusual actually that a casino would have it and players could not withdraw any more than stated in the terms. Of course you can win more on a game, but you wont be able to withdraw it, unfortunately.🤷‍♀️

Romi
πριν από 5 μήνες

Αυτό είναι απολύτως απίστευτο, υποτίθεται ότι είναι φυσιολογικό, ξαφνικά χάθηκαν πάνω από 1000 € στη μέση ενός παιχνιδιού, όταν επικοινώνησα με την υποστήριξη μου επιβεβαιώθηκε αρκετές φορές, έχω αποδείξεις, email από την υποστήριξη, μπορώ να ανεβάσω ένα στιγμιότυπο οθόνης αν όπως, είστε απατεώνες, αυτό είναι απολύτως απαγορευμένο και άδικο, μου είπαν ότι λήφθηκε επειδή είχα παραβιάσει τους όρους μπόνους κερδίζοντας περισσότερα από 500 €, δεν το έχω ξαναζήσει αυτό σε κανένα καζίνο, μπορείτε να κερδίσετε τόσα πολλά αλλά εξαργυρώστε μόνο 500, αυτό είναι διαφορετικό, αν κερδίσετε πάνω από 500 τα χρήματα έχουν φύγει στη μέση του παιχνιδιού είχαν φύγει, γι' αυτό ξέρω ότι αυτό το καζίνο χειρίζεται όλα τα παιχνίδια, τους κουλοχέρηδες, χαίρομαι πολύ που πήρα ο εαυτός μου μπλοκαρίστηκε, είσαι τόσο απατεώνας και αυτές οι κριτικές από τον Guru δεν είναι απολύτως αληθινές, μην σταματάς, μην τα πιστεύεις όλα, χαίρομαι που δείχνω φωτογραφίες εδώ, οπότε σταματήστε να λέτε ψέματα, είστε οι απατεώνες σας, ήταν επίσης μου επιβεβαίωσε ότι οι δωρεάν περιστροφές με χρήματα μπόνους προορίζονται μόνο για ψυχαγωγία, κάποιος πρέπει να δείξει με φωτογραφίες ότι ήταν σε θέση να μου πληρώσει χρήματα μπόνους ή κάτι άλλο, θέλω να δω, θέλω τα χρήματά μου πίσω, έχασα πάνω από 35 χιλιάδες ευρώ εκεί σε 2 μήνες και ακόμα εξαπατήθηκε

Αυτόματη μετάφραση:
Miri0201
πριν από 5 μήνες

Sorry about the whole situation, and if you feel that our complaint team could help you solve it, please follow this link to file a complaint. They will surely have a look into it and will ask for all the proof needed. If you need any assistance, please let us know.

πριν από 5 μήνες

Ακόμα και με email μου είπαν το ίδιο που είχα ήδη γράψει. Είχα μπλοκάρει τον εαυτό μου. Δεν ήθελα να συνεχίσω να καταθέτω τόσα χρήματα εκεί. Τότε έπρεπε να πω στον εθισμό στον τζόγο ότι ήταν κλειστό. Δεν μπορείτε να το αναιρέσετε. Το ιστορικό μου για όσα έγραψα δεν αποθηκεύεται. Οι συζητήσεις που έγραψα με υποστήριξη. Έχω ακόμα όλα τα email.

Αυτόματη μετάφραση:
Miri0201
πριν από 5 μήνες

It is always wise to keep those conversations or emails just in case you ever need some proof.

So, are you going to try to file a complaint? I am sure that our team will have a deeper look into things and do everything possible to help you.


Romi
πριν από 5 μήνες

Αν το ψάξω θα το βρω, μπορώ να το υποβάλω τότε, δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα κάνει καλό

Αυτόματη μετάφραση:
Miri0201
πριν από 5 μήνες

It is totally up to you, of course. May I just ask if you have withdrawn the money from this casino?

πριν από 4 μήνες

Γεια σε όλους,


Αυτήν τη στιγμή προσπαθώ να κάνω ανάληψη χρημάτων, αλλά συνεχίζω να αποτυγχάνω στην επιταγή KYC. Το διαδικτυακό καζίνο θέλει απόδειξη τελευταίας κατάθεσης και δεν δέχεται τα έγγραφά μου, αν και η τράπεζα δυστυχώς δεν μου παρέχει τίποτα άλλο.


Τώρα είμαι πολύ απελπισμένος.


τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 4 μήνες

Ναι θα ήθελα να. Θα ψάξω να βρω όλα τα στοιχεία και θα σας τα στείλω. Αυτό είναι απόλυτη απάτη. Έγινε απλώς επειδή παραβίασα τους κανόνες του μπόνους και το διπλασίασα. Δεν φταίω εγώ που κέρδισα κάτι. Για τι άλλο παίζετε και ότι πληρώνονται μόνο 500€ το πολύ. Δεν είχα καμία πιθανότητα να πληρώσω κάτι. Στη μέση του παιχνιδιού μου αφαιρέθηκαν τα χρήματά μου. Το ανέφερα στην υποστήριξη αρκετές φορές και έλαβα την ίδια απάντηση και θα πρέπει να έχω ακόμα το email. Τότε έκλεισα τον λογαριασμό μου. Θα ήθελα πολύ να πάρω τα χρήματά μου πίσω γιατί είναι ένα άδικο καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Γεια σε όλους,


Αυτήν τη στιγμή προσπαθώ να κάνω ανάληψη χρημάτων, αλλά συνεχίζω να αποτυγχάνω στην επιταγή KYC. Το διαδικτυακό καζίνο θέλει απόδειξη τελευταίας κατάθεσης και δεν δέχεται τα έγγραφά μου, αν και η τράπεζα δυστυχώς δεν μου παρέχει τίποτα άλλο.


Τώρα είμαι πολύ απελπισμένος.


τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Hello. Have you checked if the document is in the right format? Usually, a PDF is needed.🤔

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα