πριν από 10 μήνες
Interact e-transfer 👍 γι' αυτό σοκαρίστηκα από την καθυστέρηση.
Interact e-transfer 👍 that's why I was shocked from the delay.
0
Interact e-transfer 👍 γι' αυτό σοκαρίστηκα από την καθυστέρηση.
Interact e-transfer 👍 that's why I was shocked from the delay.
Γεια σας, θα ήθελα επίσης να παραπονεθώ για το Lucky7seven. Έκανα ανάληψη και μου ζητήθηκε τρέχον αντίγραφο κίνησης. Το ανέβασα και την επόμενη μέρα απορρίφθηκε ξανά, μετά έπρεπε να ανεβάσω απόδειξη κατάθεσης από τον Αύγουστο του 2023 και απλά δεν συμβαίνει τίποτα. χρειάζομαι βοήθεια
Hello, I would also like to complain about Lucky7seven. I made a withdrawal and was asked for a current bank statement. I uploaded that and the next day it was rejected again, then I had to upload proof of deposit from August 2023 and just nothing happens. I need help
Hallo ich möchte mich über Lucky7seven auch beschweren. Ich habe eine Auszahlung veranlasst und es wurden von mir ein aktuellen Kontoauszug verlangt. Das habe ich hochgeladen und am nächsten Tag wurde es erneut abgelehnt, dann musste ich einen Einzahlungsnachweis von August 2023 hochladen und es passiert einfach nichts. Ich brauche Hilfe
Γειά σου!
Μπορώ να σας ζητήσω να ενημερώσετε το παράπονό σας, παρακαλώ; Μη διστάσετε να κάνετε απλώς κλικ ή να πατήσετε αυτόν τον σύνδεσμο 👈
Η συνεργασία εκτιμάται πολύ, αυτά τα δύο είναι πολύ σημαντικά:
«Καταλαβαίνω καλά ότι όλα τα άλλα έγγραφα επαλήθευσης εγκρίθηκαν από το καζίνο;
Πότε ήταν η τελευταία φορά που επικοινωνήσατε με την υποστήριξη πελατών σχετικά με αυτό το ζήτημα;"
Μη διστάσετε να μοιραστείτε λεπτομέρειες ακόμα και εδώ στο φόρουμ, αν δεν σας πειράζει. Η καταγγελία, ωστόσο, είναι μεγάλη.
Hello!
May I ask you to update your complaint, please? Feel free to simply click or tap this link 👈
Cooperation is much appreciated, these two are very important:
"I understand correctly that all the other verification documents were approved by the casino?
When was the last time you communicated with customer support regarding this issue?"
Don't hesitate to share details even here on the forum, if you don't mind. The complaint, however, is major.
Έχω καταθέσει ξεχωριστά συνολικά 800 CAD σε 1 ημέρα και κέρδισα 4000 CAD.
Αποσύρω συνολικά 3000 CAD και απορρίφθηκε και κατασχέθηκε σύμφωνα με την υποστήριξη επειδή παραβίασα ορισμένους όρους και προϋποθέσεις σχετικά με το στοίχημα σε μεγάλο βαθμό ενώ στοιχηματίζω μπόνους που δεν ξέρω περί τίνος πρόκειται.
Το μόνο που ξέρω είναι ότι κατέθεσα 800 CAD, κέρδισα 3000 CAD και με έκλεψαν.
I have separately deposited a total of 800CAD in 1 day and won 4000CAD.
I withdraw a total of 3000CAD and got rejected and confiscated according to the support because I violated some terms and condition on betting to much while on bonuses wagering that I dont know what that is about.
All I know is I deposited 800CAD, won 3000CAD and I got robbed.
Γεια σας, αυτό σημαίνει ότι δεν παίξατε με κανένα μπόνους μόνο με πραγματικά χρήματα; Ή είχατε ενεργοποιήσει ένα μπόνους; Για τι ακριβώς σας κατηγόρησε το καζίνο; Σου πήρε τα λεφτά το καζίνο; Βλέπω επίσης ότι καταφέρατε να υποβάλετε καταγγελία , οπότε ελπίζω ότι όλα θα διευθετηθούν.
Ενημέρωσέ με.
Hello, does that mean you didn't play with any bonus only with real money ? Or did you have a bonus activated ? What exactly did the casino accuse you of ? Did the casino take your money ? I also see that you managed to file a complaint, so hopefully everything will be sorted out.
Let me know.
Έκανα εγγραφή σε αυτό το διαδικτυακό καζίνο, έστειλα τα έγγραφα και φόρτωσα 470 ευρώ. Αφού έκλεισα τη συνεδρία με 600 ευρώ επέλεξα να αποσύρω τα πάντα γιατί η διεπαφή του ιστότοπου ήταν τρομερή και το διαδικτυακό καζίνο ήταν επίσης.
σε αυτό το σημείο ξεκίνησε η απάτη, οι πρώτες αναλήψεις απορρίφθηκαν με το αιτιολογικό ότι, σύμφωνα με αυτούς, δεν είχα παίξει τουλάχιστον 3 φορές το ποσό που πλήρωσα. Μόλις παραπονέθηκα στην εξυπηρέτηση πελατών, παραδέχτηκαν το λάθος τους και με κάλεσαν να επαναλάβω την ανάληψη
σε αυτό το σημείο παρέμεινε σε αναμονή για 3 μέρες χωρίς να εγκριθεί από κανέναν και μετά από την καταγγελία μου σήμερα μπήκα στο site και ο λογαριασμός μου απενεργοποιήθηκε.
ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΞΕΤΕ ΠΟΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΚΛΕΦΤΩΝ
Έχετε κατά τύχη κάποια συμβουλή για το πώς να ανακτήσετε τα 600 ευρώ;
I registered at this online casino, sent the documents and loaded 470 euros. After closing the session with 600 euros I chose to withdraw everything because the site interface was terrible and the online casino was too.
at this point the scam began, the first withdrawals were refused on the grounds that, according to them, I had not played at least 3 times the amount paid. As soon as I complained to customer service they admitted their mistake and invited me to redo the withdrawal
at this point it remained on standby for 3 days without being approved by anyone and following my complaint today I entered the site and my account was disabled.
I INVITE YOU TO NEVER PLAY ON THIS THIEVES SITE
Do you by any chance have any advice on how to recover the 600 euros?
mi Sono registrato a questo casino online mandato i documenti e caricato 470 euro. Dopodiché aver chiuso la sessione con 600 euro ho scelto di prelevare il tutto perché l’interfaccia del sito era pessima e pure il casino online lo era.
a questo punto è iniziata la truffa, i primi prelievi sono stati rifiutati con la motivazione che a loro dire non avevo giocato almeno 3 volte l’importo versato. Appena mi sono lamentato con il servizio clienti hanno ammesso il loro errore e mi hanno invitato a rifare il prelievo
a questo punto è rimasto in standby per 3 giorni senza essere approvato da nessuno e a seguito della mia lamentela oggi sono entrato nel sito e mi è uscito account disabilitato.
VI INVITO A NON GIOCARE MAI SU STO SITO DI LADRI
per caso avete consigli su come recuperare i 600 euro?
Καταλαβαίνω σωστά ότι ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως σε αυτό το καζίνο; Έχω ελέγξει ορισμένους από τους όρους του καζίνο και βρήκα αυτό, στην πραγματικότητα:
Δεν είναι πραγματικά τίποτα ασυνήθιστο για ένα διαδικτυακό καζίνο να έχει τέτοιου είδους κανόνες, οφείλεται σε μια πολιτική AML, για να αποτρέψει τους παίκτες από κάποιου είδους ξέπλυμα χρήματος. Τώρα είναι πολύ σημαντικό να κάνουμε, κατά τη γνώμη μου, καθώς έχουμε δει πολλές περιπτώσεις να συμβαίνουν ειδικά στον διαδικτυακό κόσμο. Επομένως, το καζίνο πρέπει πραγματικά να ελέγξει όλα τα έγγραφα για να μην συμβεί κάτι τέτοιο εκεί. Σας ζήτησαν κάποια πρόσθετα έγγραφα για παροχή, ίσως;🤔 Ενημερώστε μας, εάν μπορείτε να επικοινωνήσετε με το καζίνο σχετικά με το πρόβλημά σας και αν όχι, θα είμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε.
Do I understand correctly that your account is fully verified at this casino? I have checked some of the terms of the casino, and came across this, actually:
It is really nothing unusual for an online casino to have this kind of rule, it is due to an AML policy, to prevent players from some kind of money laundering. Now a days it is really important thing to do, in my opinion, as we have seen many cases happening especially in the online world. So the casino really needs to check all the documents to prevent this from happening there. Have they asked you for some additional documents to provide, perhaps?🤔 Please let us know, if you're able to communicate with the casino regarding your issue, and if not, we will be ready to help you out.
Έπαιζα με cashback και είχα κερδίσει 900€ και πάνω. Ξαφνικά μου έμειναν μόνο 200€. Στη μέση του παιχνιδιού μου αφαιρέθηκαν πάνω από 1400€. Πληρώνω τόσα πολλά χρήματα σε αυτό το καζίνο και έχασα τόσα πολλά χρήματα. Όταν το ανέφερα, μου είπαν ότι δεν επιτρέπεται να κερδίσω περισσότερα από 500 ευρώ. Αυτό είναι άδικο και απάτη. Επίσης χειρίζονται τις κουλοχέρηδες. Πώς ακριβώς υποτίθεται ότι θα κερδίσετε 500€; Αν κάνει 4 ταύρους, δεν μπορώ να κάνω τίποτα γι' αυτό. Πρέπει να ειπωθεί ότι είναι απόλυτοι απατεώνες.
I played with cashback and had won €900 and more. Suddenly I only had €200 left. In the middle of the game, over €1400 was taken away from me. I pay so much money into this casino and lost so much money. When I reported it, I was told I wasn't allowed to win more than €500. That's unfair and a scam. They also manipulate the slots. How exactly are you supposed to win €500? If he makes 4 bulls, I can't do anything about it. It has to be said that they are absolute fraudsters.
Ich habe mit Cashback gespielt und hatte 900€ gewonnen und mehr plötzlich waren nur noch 200€ mitten im Spiel wurde mir über 1400€ weg genommen ich zahle so viele Geld in dieses Casino ein so viel Geld verloren als ich es gemeldet hatte wurde mir gesagt ich darf nicht mehr als 500€ gewinnen das ist unfair und betrug sie manipulieren die slots auch wie soll man genau nur 500€ gewinnen ? Wenn der 4 stiere macht kann ich nichts für das muss hier stehen absolute Betrüger
Μπορώ ευχαρίστως να ανεβάσω τις απαντήσεις στο email Lucky 7 Θα κλείσω τον λογαριασμό μου πάνω από 40000 εκεί χάθηκαν και το μπόνους είναι άδικο και δεν είναι δυνατό είπαν ότι ήταν μόνο για εκεί κάτω
Can gladly upload the email answers Lucky 7 I will close my account over 40000 there lost and bonus is unfair and not possible they said it was only for below there
Kann gerne die email antworten hochladen Lucky 7 werde ich mein Konto schließen über 40000 da verloren und Bonus ist unfair und nicht möglich sie sagten es wäre nur zur unterhalb da
Το μέγιστο cash out θα πρέπει να αναφέρεται πάντα με σαφήνεια στους όρους κάθε μπόνους ή προσφοράς. Έχετε βρει κάποια πληροφορία για αυτό, ίσως; Δεν είναι τίποτα ασυνήθιστο στην πραγματικότητα ότι ένα καζίνο θα το είχε και οι παίκτες δεν μπορούσαν να κάνουν ανάληψη περισσότερο από αυτό που αναφέρεται στους όρους. Φυσικά μπορείτε να κερδίσετε περισσότερα σε ένα παιχνίδι, αλλά δεν θα μπορείτε να το αποσύρετε, δυστυχώς.🤷♀️
The maximum cash out should be always clearly stated in the terms of each bonus or promotion. Have you found any information about it, perhaps? It is nothing unusual actually that a casino would have it and players could not withdraw any more than stated in the terms. Of course you can win more on a game, but you wont be able to withdraw it, unfortunately.🤷♀️
Αυτό είναι απολύτως απίστευτο, υποτίθεται ότι είναι φυσιολογικό, ξαφνικά χάθηκαν πάνω από 1000 € στη μέση ενός παιχνιδιού, όταν επικοινώνησα με την υποστήριξη μου επιβεβαιώθηκε αρκετές φορές, έχω αποδείξεις, email από την υποστήριξη, μπορώ να ανεβάσω ένα στιγμιότυπο οθόνης αν όπως, είστε απατεώνες, αυτό είναι απολύτως απαγορευμένο και άδικο, μου είπαν ότι λήφθηκε επειδή είχα παραβιάσει τους όρους μπόνους κερδίζοντας περισσότερα από 500 €, δεν το έχω ξαναζήσει αυτό σε κανένα καζίνο, μπορείτε να κερδίσετε τόσα πολλά αλλά εξαργυρώστε μόνο 500, αυτό είναι διαφορετικό, αν κερδίσετε πάνω από 500 τα χρήματα έχουν φύγει στη μέση του παιχνιδιού είχαν φύγει, γι' αυτό ξέρω ότι αυτό το καζίνο χειρίζεται όλα τα παιχνίδια, τους κουλοχέρηδες, χαίρομαι πολύ που πήρα ο εαυτός μου μπλοκαρίστηκε, είσαι τόσο απατεώνας και αυτές οι κριτικές από τον Guru δεν είναι απολύτως αληθινές, μην σταματάς, μην τα πιστεύεις όλα, χαίρομαι που δείχνω φωτογραφίες εδώ, οπότε σταματήστε να λέτε ψέματα, είστε οι απατεώνες σας, ήταν επίσης μου επιβεβαίωσε ότι οι δωρεάν περιστροφές με χρήματα μπόνους προορίζονται μόνο για ψυχαγωγία, κάποιος πρέπει να δείξει με φωτογραφίες ότι ήταν σε θέση να μου πληρώσει χρήματα μπόνους ή κάτι άλλο, θέλω να δω, θέλω τα χρήματά μου πίσω, έχασα πάνω από 35 χιλιάδες ευρώ εκεί σε 2 μήνες και ακόμα εξαπατήθηκε
This is absolutely unbelievable, it's supposed to be normal, suddenly over €1000 gone in the middle of a game, when I contacted support it was confirmed to me several times, I have proof, emails from support, I can upload a screenshot if you like, you're scammers, this is absolutely forbidden and unfair, I was told that it was taken because I had violated bonus conditions by winning more than €500, I've never experienced this before in any casino, you can win that much but only cash out 500, that's different, if you win over 500 the money is gone in the middle of the game it was gone, that's why I know that this casino manipulates all games, the slots, I'm so glad that I got myself blocked, you are so deceitful and these reviews from Guru are absolutely not true, please don't stop, don't believe everything, I'm happy to show pictures here, so stop lying, you are your scammers, it was also confirmed to me that bonus money free spins are only meant to be entertainment, someone should show with photos that he was able to pay me bonus money or something else, I want to see, I want my money back, I lost over 35 thousand euros there in 2 months and still cheated
Das ist absolut unfassbar das soll normal sein mitten beim Spiel plötzlich über 1000€ weg als ich das Support kontaktier habe wurde mir bestätigt mehrere Male ich habe Beweise E-Mails vom Support Screenshot kann ich gerne hochladen ihr seit Betrüger sowas ist absolut verbiueb und unfair man sagte mir ja das wurde mit genommen weil ich gegen Bonus Bedingungen verstoßen hätte indem ich mehr als 500€ Gewinnen habe das hab ich noch niemals erlebt in keine einziges Casino man kann so viel gewinnen aber nur 500 auszahlen lassenndas ist was anderes gewinnt man über 500 ist das Geld weg mitten im Spiel war es weg deswegen weiß das dieses Casino alle Spiele manipuliert die slots ich bin so froh das ich mich sperren hab lassen ihr seit so verlogen und diese Bewertungen von Guru absolut nicht wahr bitte hört nicht glaubt nicht alles ich kann gerne Bilder hier zeigen also hören sie auf zu lügen sie sind diene Betrüger mir wurde auch bestätigt das Bonus Geld Freispiele nur als Unterhaltung dienen soll einer zeigen mit Fotos das er mir Bonus Geld was auszahlen konnte oder sonst was will ich sehen ich will mein Geld zurück hab da über 35 tausend Euro verloren in 2 Monate und betrogen trotzdem
Λυπούμαστε για την όλη κατάσταση και αν πιστεύετε ότι η ομάδα παραπόνων μας θα μπορούσε να σας βοηθήσει να το λύσετε, ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να υποβάλετε μια καταγγελία . Σίγουρα θα το ρίξουν μια ματιά και θα ζητήσουν όλες τις αποδείξεις που χρειάζονται. Εάν χρειάζεστε οποιαδήποτε βοήθεια, ενημερώστε μας.
Sorry about the whole situation, and if you feel that our complaint team could help you solve it, please follow this link to file a complaint. They will surely have a look into it and will ask for all the proof needed. If you need any assistance, please let us know.
Ακόμα και με email μου είπαν το ίδιο που είχα ήδη γράψει. Είχα μπλοκάρει τον εαυτό μου. Δεν ήθελα να συνεχίσω να καταθέτω τόσα χρήματα εκεί. Τότε έπρεπε να πω στον εθισμό στον τζόγο ότι ήταν κλειστό. Δεν μπορείτε να το αναιρέσετε. Το ιστορικό μου για όσα έγραψα δεν αποθηκεύεται. Οι συζητήσεις που έγραψα με υποστήριξη. Έχω ακόμα όλα τα email.
Even by email I was told the same thing that I had already written. I had myself blocked. I didn't want to keep depositing so much money there. Then I had to tell gambling addiction that it was closed. You can't undo it. My history of what I wrote is not saved. The conversations I wrote with support. I still have all the emails.
Selbst per email wurde mir das gleiche gesagt was ich schon geschrieben habe ich habe mich sperren lassen ich hatte keine Lust mehr dort weiterhin so viel Geld einzuzahlen musste dann spielsucht sagen das es zu ist man kann es nicht mehr rückgängig machen mein Verlauf über das was ich schrieb müssen sie doch wissen wird das nicht gespeichert die Gespräche schreiben mit Support ich habe alle email noch
Είναι πάντα συνετό να κρατάτε αυτές τις συνομιλίες ή μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε περίπτωση που χρειαστείτε κάποια απόδειξη.
Λοιπόν, θα προσπαθήσετε να υποβάλετε καταγγελία; Είμαι βέβαιος ότι η ομάδα μας θα εξετάσει βαθύτερα τα πράγματα και θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να σας βοηθήσει.
It is always wise to keep those conversations or emails just in case you ever need some proof.
So, are you going to try to file a complaint? I am sure that our team will have a deeper look into things and do everything possible to help you.
Αν το ψάξω θα το βρω, μπορώ να το υποβάλω τότε, δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα κάνει καλό
If I look for it I will find it, I can submit it then, I can't imagine that it will do any good
Wenn ich sie suche werde ich sie finden kann sie gerne dann einreichen kann mir nicht vorstellen das es was bringt
Εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς, φυσικά. Μπορώ απλώς να ρωτήσω αν έχετε κάνει ανάληψη των χρημάτων από αυτό το καζίνο;
It is totally up to you, of course. May I just ask if you have withdrawn the money from this casino?
Γεια σε όλους,
Αυτήν τη στιγμή προσπαθώ να κάνω ανάληψη χρημάτων, αλλά συνεχίζω να αποτυγχάνω στην επιταγή KYC. Το διαδικτυακό καζίνο θέλει απόδειξη τελευταίας κατάθεσης και δεν δέχεται τα έγγραφά μου, αν και η τράπεζα δυστυχώς δεν μου παρέχει τίποτα άλλο.
Τώρα είμαι πολύ απελπισμένος.
τις καλύτερες ευχές
Hi everyone,
I'm currently trying to withdraw money, but I keep failing the KYC check. The online casino wants proof of a last deposit and won't accept my documents, although the bank unfortunately doesn't provide me with anything else.
I am now very desperate.
Best regards
Hi zusammen,
ich versuche mir aktuell Geld auszahlen zu lassen, allerdings scheitere ich immer wieder an der KYC Prüfung. Das Online Casino möchte einen Nachweis über eine letzte Einzahlung und akzeptiert meine Dokumente nicht, obwohl die Bank mir leider nichts anderes zur Verfügung stellt.
Mittlerweile bin ich sehr verzweifelt.
Liebe Grüße
Ναι θα ήθελα να. Θα ψάξω να βρω όλα τα στοιχεία και θα σας τα στείλω. Αυτό είναι απόλυτη απάτη. Έγινε απλώς επειδή παραβίασα τους κανόνες του μπόνους και το διπλασίασα. Δεν φταίω εγώ που κέρδισα κάτι. Για τι άλλο παίζετε και ότι πληρώνονται μόνο 500€ το πολύ. Δεν είχα καμία πιθανότητα να πληρώσω κάτι. Στη μέση του παιχνιδιού μου αφαιρέθηκαν τα χρήματά μου. Το ανέφερα στην υποστήριξη αρκετές φορές και έλαβα την ίδια απάντηση και θα πρέπει να έχω ακόμα το email. Τότε έκλεισα τον λογαριασμό μου. Θα ήθελα πολύ να πάρω τα χρήματά μου πίσω γιατί είναι ένα άδικο καζίνο.
Yes I would like to. I will look for all the evidence and send it to you. This is absolute fraud. It was simply done because I allegedly violated the bonus rules and doubled it. It's not my fault that I won something. What else do you play for and that only €500 is paid out at most. I had no chance of having anything paid out. In the middle of the game my money was taken away from me. I reported it to support several times and got the same answer and should still have the email. I then had my account closed. I would really like to get my money back because it is an unfair casino.
Ja möchte ich ich werde die Beweise alle suchen und ihnen zu senden das ist absoluter Betrug easy dort gemacht wurde einfach so weil ich angeblich gegen die Bonus Regeln verstoßen habe und es verdoppelte ich kann doch nichts dafür das ich was gewinne wofür spielt man sonst und das nur 500€ ausgezahlt werden maximal hatte keine Chance irgdwas auszahlen zu lassen mitten im Spiel wurde mir das Geld weg genommen ich habe mehrmals das den Support gemeldet mit der gleichen Antwort und müsste die email noch haben habe danach mein Konto schließen lassen ich würde so gerne mein Geld wieder zurock erhalten da es um ein unfaires Casinò es sich handelt
Γεια σε όλους,
Αυτήν τη στιγμή προσπαθώ να κάνω ανάληψη χρημάτων, αλλά συνεχίζω να αποτυγχάνω στην επιταγή KYC. Το διαδικτυακό καζίνο θέλει απόδειξη τελευταίας κατάθεσης και δεν δέχεται τα έγγραφά μου, αν και η τράπεζα δυστυχώς δεν μου παρέχει τίποτα άλλο.
Τώρα είμαι πολύ απελπισμένος.
τις καλύτερες ευχές
Hi everyone,
I'm currently trying to withdraw money, but I keep failing the KYC check. The online casino wants proof of a last deposit and won't accept my documents, although the bank unfortunately doesn't provide me with anything else.
I am now very desperate.
Best regards
Hi zusammen,
ich versuche mir aktuell Geld auszahlen zu lassen, allerdings scheitere ich immer wieder an der KYC Prüfung. Das Online Casino möchte einen Nachweis über eine letzte Einzahlung und akzeptiert meine Dokumente nicht, obwohl die Bank mir leider nichts anderes zur Verfügung stellt.
Mittlerweile bin ich sehr verzweifelt.
Liebe Grüße
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.