πριν από 2 έτη
Γεια σου και πάλι,
Το πρόβλημα διορθώθηκε και πληρώθηκαν τα χρήματα. Ναί!!!
Hello again,
The issue was fixed and money paid out. Yes!!!
0
Γεια σου και πάλι,
Το πρόβλημα διορθώθηκε και πληρώθηκαν τα χρήματα. Ναί!!!
Hello again,
The issue was fixed and money paid out. Yes!!!
Γεια σου mrmileena,
Ναι ναι 😀. Όχι και τόσο άσχημα, θα έλεγα. Θα προτείνατε κάτι σε άλλους παίκτες όσον αφορά το Lucky Crypto Casino;
Hello mrmileena,
Yupííí yey 😀. Not so bad, I'd say. Anything you would recommend to other players when it comes to Lucky Crypto Casino?
Γεια σου Radka,
Είναι ένα πολύ καλό καζίνο για να παίξετε αν σας ενδιαφέρει περισσότερο να παίξετε περισσότερο από το να κερδίσετε πραγματικά μεγάλα κέρδη. Προσφέρουν ένα πολύ μεγάλο ποσό μπόνους και έχουν πολλά παιχνίδια. Αν και θα μπορείτε να κάνετε ανάληψη μόνο 5 φορές την κατάθεσή σας μέχρι να φτάσετε στο σύνολο της κατάθεσης 500, το οποίο σας δίνει τη δυνατότητα να κάνετε ανάληψη 20 φορές το ποσό της κατάθεσής σας.
Επίσης, να είστε προσεκτικοί όταν παίζετε με μπόνους, μείωσαν το όριο πονταρίσματος από 30 τοις εκατό σε 20 από την κατάθεση. Για παράδειγμα, εάν καταθέσετε 20 ευρώ, δεν μπορείτε να ποντάρετε 4 ευρώ ή περισσότερα.
Ο χρόνος ανάληψης είναι πολύ μεγάλος σε σύγκριση με άλλα καζίνο αλλά δεν πρέπει να ανησυχούν, στο τέλος θα πληρωθούν. Έχω κάνει αναλήψεις πάνω από 10 φορές και πάντα πληρωνόμουν.
Παρεμπιπτόντως έχω κερδίσει ξανά και πρέπει να περιμένω ξανά 😁.
Hello Radka,
It's a very good casino to play at if you are more interested in playing longer than actually winning big. They offer a very large amount of bonuses and they have a lot of games. Although you will only be able to withdraw 5 times your deposit until you reach a deposit total of 500, which gives you the opportunity to withdraw 20 times your deposit amount.
Also be careful when playing with a bonus, they reduced the bet limit from 30 percent to 20 from the deposit. For example if you deposit 20 euros, you cannot bet 4 euros or more.
The withdrawal time is very long compared to other casinos but they should not worry, in the end they will be paid. I have made withdrawals more than 10 times and I was always paid.
By the way I have won again and I have to wait again 😁.
Γεια σου Radka,
ξέρεις τι έκαναν; Εφόσον συνέχισα να κερδίζω, έβαλαν όριο κατάθεσης 1 ευρώ στον λογαριασμό μου χωρίς λόγο, οπότε είναι αδύνατο να κάνω οποιαδήποτε κατάθεση.
Επικοινώνησα μαζί τους για να το φτιάξουν και έχουν περάσει πάνω από 2 εβδομάδες από τότε που υπάρχει το όριο.
Ο διευθυντής μου είπε μετά από μια εβδομάδα ότι θα διορθωθεί και θα με καλέσουν προσωπικά, αλλά μέχρι τώρα, όλοι φαίνονται νεκροί.
Είναι τόσο προφανές, δεν χρειάζεστε 16 ημέρες για να αφαιρέσετε ένα όριο σε έναν λογαριασμό, ειδικά όταν δεν έγραψα ποτέ για να το ζητήσω.
Hello Radka,
you know what they did? Since i kept winning, they installed a deposit limit of 1 euro on my account for no reason, so it is impossible for me to make any deposit.
I contacted them to fix it and it has been more than 2 weeks since the limit is there.
The manager told me after a week that it would be fixed and i would be personnally called but until now, everyone seems dead.
It is so obvious, you do not need 16 days to remove a limit on an account, especially when i never wrote to ask for it.
Χαίρετε,
Μου είναι πολύ δύσκολο να αποδείξω κάτι τέτοιο 🙁. Θα σας αφαιρούσε πραγματικά το καζίνο από τις καταθέσεις; Αν ναι, θα ήταν πολύ έξυπνο απλά να κλείσετε τον λογαριασμό σας από κάποιου είδους διοικητική απόφαση.
Τέλος πάντων, γιατί να καταθέτετε, αν προηγουμένως ήσασταν τόσο τυχεροί; Έχετε ήδη χάσει την ισορροπία σας;
Ή μήπως επειδή μπορείτε να κάνετε ανάληψη μόνο x φορές το κατατεθειμένο ποσό;
Μπορείτε πάντα να δοκιμάσετε το παράπονο εάν πιστεύετε ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Ωστόσο, εξακολουθώ να έχω τις αμφιβολίες μου για τα στοιχεία.
Hello,
I find it very hard to prove such a thing 🙁. Would the casino realy strip you from deposits? If so, would be much clever simply close your account from some sort of administrative decision.
Anyway, why would you deposit, if you were previously so lucky? Have you already lost your balance?
Or is it because you can only withdraw x times the deposited sum?
You can always try the complaint if you feel there is no other way. I still have my doubts about the evidence, though.
Χαίρετε,
Κέρδισα πολύ συχνά σε αυτό το καζίνο, κατέθεσα και εγώ αλλά κέρδισα 20 φορές. Την τελευταία φορά κέρδισα 470 με κατάθεση 20. Τις περισσότερες φορές, έκανα αναλήψεις την ίδια μέρα που έκαναν την πληρωμή.
Αλλά μετά την τελευταία μου ανάληψη, μόλις πληρώθηκαν τα χρήματα, προσπάθησα να κάνω κατάθεση για να παίξω ξανά αλλά υπήρχε όριο στον λογαριασμό μου, δεν μπορώ να καταθέσω.
Ναι, είναι δύσκολο να αποδειχθεί κάτι τέτοιο, αν και δεν καταλαβαίνω γιατί να βάλω ένα όριο που δεν ζήτησα ξαφνικά. Και όχι απλά να το βγάλω όπως ρώτησα. Το όριο είναι ακόμα ενεργό και δεν μπορώ να κάνω κατάθεση για να παίξω εδώ και 18 μέρες...
Δυστυχώς, κάποια καζίνο κάνουν τέτοια πράγματα. Κέρδιζα σε ένα άλλο καζίνο που ονομαζόταν spinmadness και για να μην κερδίσω, το στοίχημά μου μειώθηκε στα 40 σεντς ανά περιστροφή.
Hello,
I won very often on this casino, I deposited too but I won like 20 times. Last time I won 470 on a deposit of 20. Most of the time, I made withdrawals on the same day they made the pay out.
But after my last withdrawal, once the money was paid, I tried to deposit to play again but there was a limit on my account, I am not able to deposit.
Yes it is hard to prove such thing, although I don't understand why put a limit I didn't ask all of a sudden. And not simply taking it off like I asked. The limit is still active and I cannot deposit to play for 18 days now...
Unfortunately, some casinos do such things. I used to win on another casino called spinmadness and to stop me from winning, my bet was reduced to 40 cents per spin.
Χαίρετε,
όπως είπα, δοκιμάστε το παράπονο δεν έχω καλύτερη ιδέα, εκτός από τη συνεχή καταγραφή κάθε gaming συνεδρίας σας. Αν και ακόμα δεν φαίνεται σαν απόδειξη σε περίπτωση που αλλάξουν ξανά τα όρια.
Κατανοώ ότι η περίοδος κατά την οποία το πρόσφατα τροποποιημένο όριο δεν μπορεί να αλλάξει ξανά χρησιμεύει ως προστασία για τους εθισμένους παίκτες, επομένως δεν θα τολμούσα να σκεφτώ ότι το καζίνο μπορεί να το αντιστρέψει, ωστόσο, εξαρτάται από το πώς έχει σχεδιαστεί το σύστημα, οπότε και πάλι δεν έχω ιδέα τι είναι αλήθεια.
Hello,
as I said, try the complaint I have no better idea, aside from the constant recording of each of your gaming sessions. Although it still does not seems like proof in case the limits are changed again.
I understand that the period during which the recently changed limit can't be changed again serves as a protection for addicted players, so I would not dare to think that the casino can reverse that, still, it depends on how the system is designed, so again have no clue what is true.
Γεια σου Radka,
Είχα δίκιο. Έβαλαν έναν αυτο-αποκλεισμό στον λογαριασμό μου, οπότε δεν μπορώ να καταθέσω γιατί συνέχισα να κερδίζω.
Έγραψα ένα mail για να κλείσω λογαριασμό μιας και το πρόβλημα δεν διορθώθηκε και είπα ότι είναι άχρηστο να έχω λογαριασμό αν δεν μπορώ να κάνω κατάθεση.
Ο λογαριασμός έκλεισε τις επόμενες ώρες χωρίς καν απάντηση.
Hello Radka,
I was right. They put in place a self exclusion on my account so I cannot deposit because I kept on winning.
I wrote a mail to close account since the problem wasn't fixed and I said it was useless having an account if I can't deposit.
The account was closed in the next hours without even a reply.
Γεια σου mrmileena,
Δεν μπορώ ακόμα να αποφασίσω αν αξίζει μια καταγγελία. Γνωρίζω ότι το ζήτημα είναι εντελώς αντίθετο από το συνηθισμένο, επομένως δεν υπάρχει διαθέσιμο αμφισβητούμενο ποσό και το καζίνο είχε ήδη αμφισβητούμενη φήμη, παραπονούμενοι για ας πούμε ότι η γενική εμπειρία μάλλον δεν έχει νόημα. 🤔 Αλλά αν το καζίνο μετριάζεται πραγματικά με τα όρια, θεωρώ ότι η κακή χρήση ασφαλών εργαλείων τζόγου είναι πολύ ανεύθυνη, αυτό είναι σίγουρο.
Για να είμαι απόλυτα σίγουρος, έχετε ζητήσει ποτέ να αυτο-αποκλειστείτε σε αυτό το καζίνο, αν όχι, θα ήθελα να δω την απόδειξη ότι το ζητήσατε πραγματικά από το καζίνο.
Hello mrmileena,
I still can't decide whether this is worth a complaint. I know that the issue is quite opposite to the usual so no disputed amount is available and the casino already possed a questionable reputation, complaining about let's say general experience probably makes no sense. 🤔 But if the casino truly tempers with the limits, I find misusing safe gambling tools very unresponsible, that's for sure.
Just to be perfectly sure, have you ever asked to be self-excluded in this casino, if not, I'd like to see the proof that you actually asked for it provided by the casino.
Γεια σου Radka,
Έχω ρωτήσει ένα τον Φεβρουάριο νομίζω όταν μπήκα στο καζίνο. Έχασα περίπου 200 ευρώ και θεώρησα ότι ήταν αρκετό χωρίς να κάνω ανάληψη, αλλά ήθελα απλώς να κλείσει, δεν ανέφερα το θέμα του τζόγου, οπότε δύο μήνες αργότερα, ζήτησα να το ανοίξω ξανά και ήταν ανοιχτό. Μετά από εκείνη τη στιγμή, συνέχισα να κερδίζω, νομίζω ότι κέρδισα περίπου 5 χιλιάδες εκεί συνολικά, πολλές φορές 400 και 470 ευρώ.
Ζήτησα επίσης με ένα e-mail να κλείσω τον λογαριασμό αλλά επειδή κέρδισα αμέσως μετά, έστειλα άλλο mail για να ακυρώσω το κλείσιμο. Αλλά ποτέ δεν ζήτησα όριο αυτοαποκλεισμού στις καταθέσεις.
Επίσης, αν ήταν η αιτία το mail μου, θα μου έλεγαν ότι ρώτησα στο παρελθόν, δεν θα μου πουν ότι είναι ένα σφάλμα που πρέπει να διορθώσουν. Ο διευθυντής Michael μου είπε ότι θα εξετάσει μόνος του το πρόβλημα και θα το διορθώσει την επόμενη μέρα και θα με καλέσει, αλλά δεν πήρα ποτέ καμία απάντηση.
Και όπως είπα, έγραψα πολλά mail και δεν πήρα ποτέ απάντηση. Αλλά όταν ζήτησα κλείσιμο έκλεισε αμέσως και δεν τόλμησαν να στείλουν ένα mail, μια απάντηση στην απαίτησή μου.
Hello Radka,
I have asked one in February I think when I joined the casino. I lost about 200 euros and I considered it was enough without having a withdrawal but I just wanted it closed, I didn't mention gambling issue so couple months later, I asked to reopen it and it was open. After that moment, I kept on winning, I think I won around 5k there in total, a lot of times 400 and 470 euros.
I also asked with one e-mail to close account but since I won just after it, I sent another mail to cancel the closure. But I have never asked a self exclusion limit on deposits.
Also, if my mail was the reason, they would have told me that I asked in the past, they will not tell me it is a bug they need to fix. The manager Michael told me he will look in the problem himself and fix it the next day and will call me but I never got any answer.
And like I said, I wrote several mails and I never got a reply. But when I asked closure it was immediately closed and they didn't even dare send a mail, a reply to my demand.
Χαίρετε,
Νομίζω ότι δεν μπορώ να προσθέσω κάτι άλλο αυτή τη στιγμή. Απλώς όχι η καλύτερη υποστήριξη πελατών τουλάχιστον, θα ήταν πολύ πιο εύκολο να πούμε ότι ήταν σφάλμα 😀. Ας περιμένουμε αν κάποιος άλλος βίωσε κάτι παρόμοιο.
Λυπάμαι που δεν έχω κάτι καλύτερο να πω.
Hello,
I think there is nothing further I can add at the moment. Just not the best customer support at least, would be much easier to say that it was a bug 😀. Let's wait whether somebody else experienced anything similar.
I'm sorry I have nothing better to say.
Γεια σας, άρα πληρώνουν 20 φορές από ό,τι πληρώσατε και μετά, αν συνεχίσετε να παίζετε και κερδίσετε, μπορείτε επίσης να το πληρώσετε;
Hello, so they pay out 20 times what you paid in and afterwards if you keep playing and win you can also have it paid out?
Hallo also sie zahlen ja das 20 fache aus wo du einbezahlt hast und nachher wenn du weiter spielst und gewinnst kannst du auch den das auszahlen lassen?
Γεια σου,
Ήθελα απλώς να αναφέρω ότι θα ήμουν προσεκτικός.
Ακόμη και τα μπόνους περιορίζονται ως "Ελάχιστη κατάθεση: 20 €, Μέγιστη εξαργύρωση: 5x αξία κατάθεσης "
Επιπλέον, το όριο ανάληψης είναι από μόνο του αρκετά χαμηλό: 3.000 € ανά μήνα
Hi there,
I just wanted to mention that I'd be careful.
Even the bonuses are limited as "Minimum deposit: €20, Maximum cashout: 5x deposit value"
Plus, the withdrawal limit is pretty low itself: per month €3,000
Γειά σου,
Πληρώθηκα μία ή δύο φορές και την τελευταία φορά κέρδισα μεγαλύτερο (1700+) και τώρα δεν πληρώνουν για πάνω από 30 μέρες, κάθε φορά που το ζητάω λένε ότι θα ελεγχθεί από την οικονομική ομάδα και φυσικά όχι, την επόμενη εβδομάδα η ίδια ιστορία ξανά και ξανά...
Hello,
I was paid once or twice and last time I won bigger (1700+) and now they don't pay for over 30 days, everytime I ask for it they say it will be checked by finance team and it's of course not, next week same story over and over again...
Γειά σου,
Υπάρχει περίπτωση το καζίνο να θέσει τον λογαριασμό σας υπό περαιτέρω έρευνα; Προσπαθώ να καταλάβω τι προκαλεί μια τέτοια καθυστέρηση.
Ωστόσο, θα ήταν ωραίο να λάβετε μια ευθεία απάντηση από το καζίνο. Εάν πιστεύετε ότι χρειάζεστε βοήθεια, σκεφτείτε να υποβάλετε μια καταγγελία. Είναι δωρεάν ένα αρκετά αποτελεσματικό εργαλείο για να σας βοηθήσει.
Χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο , αν θέλετε ή δοκιμάστε το.
Hello there,
Any chance the casino put your account under further investigation? I'm trying to figure out what causes such a delay.
Would be nice to get a straight answer from the casino, though. If you feel you need help, consider submitting a complaint. It's free a quite an effective tool to help you out.
Use this link, if you want o try that out.
Οπότε στην πραγματικότητα ένα μπόνους καζίνο για δείπνο και έχουν πραγματικά μεγάλη ποικιλία, αλλά όσον αφορά την πληρωμή, περιμένετε πάρα πολύ Περιμένω πάνω από 4 εβδομάδες τώρα στις 08/03/ Ζήτησα πληρωμή και τίποτα δεν έχει συνέβη μέχρι σήμερα και σήμερα έχουμε 11/04
So actually a supper casino bonus and they really have a large selection, but as far as the payout is concerned, you wait far too long I've been waiting for over 4 weeks now on 08/03/ I requested a payout and nothing has happened to date and today we have 11/04
Also eigentlich ein supper casino bonus und das haben sie echt eine grosse auswahl,aber was die auszahlung angeht man wartet viel zu lange ich warte jetzt schon über 4 wochen am 08/03/ habe ich eine auszahlung beantragt und bis heute ist noch nichts passiert und heute haben wir den 11/04
Ήλπιζα για μια θετική εμπειρία μέχρι που έφτασα στο κομμάτι που περιγράφει την απόσυρση...
Έχει το καζίνο μια λογική εξήγηση για μια τέτοια καθυστέρηση; Ελπίζω πραγματικά να είστε σε επαφή με την υποστήριξή του. 🤔
Για κάθε περίπτωση, προσφέρουμε μια δωρεάν διαδικασία καταγγελίας για να υποστηρίξουμε παίκτες σε παρόμοια κατάσταση. Εάν ενδιαφέρεστε, διαβάστε αυτόν τον οδηγό , παρακαλώ.
Το ίδιο το παράπονο μπορεί να υποβληθεί χρησιμοποιώντας αυτόν τον σύνδεσμο - εάν προτιμάτε να το κάνετε.
Πείτε μου τι πιστεύετε για αυτό.
I was hoping for a positive experience until I reached the part describing the withdrawal...
Has the casino provided a reasonable explanation for such a delay? I really hope you're in touch with its support. 🤔
Just in case, we offer a free complaint process to support players in a similar situation. If you're interested, go through this guide, please.
The complaint itself can be submitted by using this link - if you prefer to do so.
Let me know what you think about it.
Το καζίνο μου λέει ότι έχουν πολύ μεγάλους νικητές έχει περάσει πολύς καιρός και λένε ότι κάθε φορά στη συνομιλία θα υποβληθεί σε επεξεργασία αυτή την εβδομάδα, αλλά το λένε εδώ και 3 εβδομάδες
The casino tells me they have very big winners it's been a long time and they say every time in the chat it will be processed this week but they've been saying that for 3 weeks
Das casino sagt Mir sie haben sehr grosse gewinner darum geht es so lange,und sie sagen jedes mal im chat es wird diese woche bearbeitet aber das sagen sie schon 3 wochen
Το καζίνο βαθμολογήθηκε χαμηλότερα λόγω των χαμηλότερων εσόδων, λέει "Τα μεγαλύτερα καζίνο είναι γενικά πιο ασφαλή για τους παίκτες, επειδή τα υψηλά έσοδα τους επιτρέπουν να πληρώνουν ακόμη και πολύ μεγάλες νίκες χωρίς προβλήματα και η ποιότητά τους έχει αποδειχθεί από μεγάλο αριθμό παικτών Λαμβάνουμε υπόψη τα εκτιμώμενα έσοδα τα τελευταία 4 χρόνια."
Θα ήθελα πολύ να μάθω πόσα κέρδισαν αυτοί οι τυχεροί, καθώς καθυστερεί τις τυπικές αναλήψεις.
Μοιραστείτε όλες τις σχετικές πληροφορίες με τον υπεύθυνο χειρισμού παραπόνων. 🙏
The casino was rated lower because of the lower revenues, it says "Bigger casinos are generally safer for players, because their high revenues allow them to pay out even very big wins without any issues and their quality has been proven by a large number of players. We take into account estimated revenues over the last 4 years."
I would love to know how much those lucky winners won, since it delays standard withdrawals.
Please share all related info with the complaint handler. 🙏
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.