Γεια σου Radka,
Ναι, δεν είχα άλλη επιλογή αφού ο διευθυντής προφανώς είναι απασχολημένος για 9 ημέρες 24/7 και η οικονομική ομάδα χρειάζεται περισσότερες από 9 ημέρες για να στείλει 250 ευρώ στον λογαριασμό μου στο neteller. Επιπλέον, δεν απαντούν σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Προσπάθησα να είμαι καλός, τους εμπόδισα να απαντήσουν, έτσι τουλάχιστον ξέρω γιατί τόση αναμονή πριν υποβάλουν καταγγελία εδώ, αλλά δεν τους πείραζε να απαντήσουν.
Ωστόσο, προσθέτουν υπόλοιπο μπόνους στον λογαριασμό και στέλνουν μηνύματα για να προσφέρουν μπόνους κατά την κατάθεση παρεμπιπτόντως. Είναι σαν να προσπαθούν όλες αυτές τις μέρες να βρουν κάτι να χρησιμοποιήσουν εναντίον μου για να μην πληρώσουν κέρδη.
Hello Radka,
Yes, I had no choice since the manager apparently is busy for 9 days 24/7 and the finance team need more than 9 days to send 250 euros on my neteller account. In plus, they are not responding to emails.
I tried to be nice, I prevented them to reply so at least i know why such a long wait before submitting complaint here but they didn't mind answering.
But, they add bonus balance on account and send mails to offer bonus on deposit by the way. It's like they are trying all these days to find something to use against me to not pay winnings.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση: