ΦόρουμΚαζίνοLionSpin Casino - γενική συζήτηση

LionSpin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από Mco00
|
9878 προβολές 80 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 10 μήνες

My complaint is currently being investigated here on Casino.Guru. So far, I haven't filed a complaint with the licensing authority, Curacao Gaming. I'll wait to see what Casino.Guru's verdict is on the matter, but I believe we won't be able to avoid involving Curacao Gaming, as the casino is unwilling to pay and is making false claims about me.

alterhun
πριν από 10 μήνες

Hello,

This is, more or less, what Jaro said. Let's see where the current complaint leads, and then it may turn out to be handy to call the licensing authority for help. Sure thing!

I'm quite interested in this case since it reflects a sort of questionable decision - if you ask me.

Well, I hope the resolution is at hand!

So far, you have been very patient and brave, I wish you a fair ending! 🤞🤞🤞


πριν από 10 μήνες

They do not want to negotiate, they do not want to pay the winnings, and close the claim as resolved

πριν από 9 μήνες

Hey there.

We were talking about these situations on today's regular call, and thanks to my colleague Andrej, I recalled your issue. Thus, I thought I should stop by and share my point of view:

Simply put, you should also submit the complaint here through the Casino Guru Resolution Center.

I'd say you have nothing to lose; let's try to help you find a fair solution.

If you like the idea, and I certainly hope you will follow my advice, please use this link to start the complaint.


πριν από 9 μήνες

Hello Radka, my claim on another site has reopened, for the third time, now the casino wanted it.

dmitry87
πριν από 9 μήνες

After the casino itself opened and ignored the claim, the second time it closed again as unresolved, and a few days later the casino reopened the claim, for the third time

πριν από 9 μήνες

Δεν με βολεύει να γράφω στα αγγλικά, θα γράφω στα ρωσικά. στον Τελευταίο ιστότοπο, πριν από λίγους μήνες η αξίωσή μου έκλεισε ως ανεπίλυτη, το καζίνο το αγνόησε εντελώς. Στη συνέχεια, πέρασαν περίπου 2 μήνες και η αξίωση άνοιξε ξανά με πρωτοβουλία του καζίνο, το καζίνο προσπάθησε να αποδείξει ότι εάν ένα άτομο δεν εργάζεται, αυτός είναι ένας λόγος για να μην τον πληρώσει, καθώς δεν μπορεί να επιβεβαιώσει την πηγή του εισοδήματός του. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει, σύμφωνα με την άδεια του Κουρασάο, υπάρχουν πολλές επιλογές για τον τρόπο επιβεβαίωσης της προέλευσης του εισοδήματος, δεν ήταν οι μόνοι που είπαν για αυτό. Το καζίνο το αγνόησε ξανά και η αξίωση έκλεισε ξανά ως εκκρεμή, πέρασαν αρκετές ημέρες, το καζίνο αποφάσισε να ανοίξει ξανά αξίωση και συμφώνησε ότι θα μπορούσα να παράσχω εναλλακτικά έγγραφα, έστειλα αυτά τα έγγραφα πριν από 2 ημέρες😂🤣🤣🤣

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 9 μήνες

filefile μετά από 3 μήνες συμφώνησαν σε εναλλακτικά έγγραφα😃

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
dmitry87
πριν από 9 μήνες

Great so it looks like things are moving forward yes ? I wonder if you'll get your money then. Could you please let us know if anything changes and moves ahead again ? I think this could be a good sign that the situation could be resolved. 

If this does not happen, then you have the option of filing a complaint with us as Radka mentioned. But fingers crossed. 🤞🤞☘️

Jaro
πριν από 9 μήνες

Είπαν ότι εντός 3 ημερών θα έδιναν πίσω τα κέρδη.

Αυτόματη μετάφραση:
dmitry87
πριν από 9 μήνες

Περιμένω πληρωμή από αυτούς.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

👍👍👍👍👍😃🙏🙏

dmitry87
πριν από 9 μήνες

That's a great feeling. I hope it happens and you get your money in the end, because it's been quite a long time since this case has been dragging on. So if you get the money or again any response from the casino, don't hesitate to update me. I believe your money will be in your account as soon as possible. 😉😊

Jaro
πριν από 9 μήνες

Hi Jaro, I sent the wallet details yesterday, they promised to give the winnings within 3 days.

dmitry87
πριν από 9 μήνες

So let's see if they will meet the deadline and the money will come by then. I am also pleased for you that it looks like this endless story is coming to an end. Hopefully a happy one. 😊

Jaro
πριν από 9 μήνες

The casino has paid out the winnings💰💶💶🤝🍾🍾🍾💪

dmitry87
πριν από 9 μήνες

Perfect, we're popping champagne. I'm happy with you that you finally got your money after so long. I hope you enjoy your winnings. 🎉☘️🎉

Anyway, my question is whether you will stay in the casino now or will such a long time to withdraw convince you to go somewhere else ? 

dmitry87
πριν από 9 μήνες

Unbelievable. Sounds good! Good luck Mate!

πριν από 9 μήνες

The casino has paid out the winnings💰💶💶🤝🍾🍾🍾💪

πριν από 9 μήνες

What a joy! I'm soooo glad to hear that! ✨✨✨🙌🐱‍🏍👏👏

Enjoy it!

Radka
πριν από 9 μήνες

🙏🙏🙏

alterhun
πριν από 9 μήνες

🙏

1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα