ΦόρουμΚαζίνοLeon Casino - γενική συζήτηση

Leon Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από tiagomendes
|
16729 προβολές 93 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
Προσθήκη ανάρτησης
Andreas001
πριν από 12 μήνες

Hi, you're welcome and I'm glad your problem is finally solved. So what exactly was the problem when it showed you the identification problem when you wanted to withdraw ? I'm asking because it might be useful for players who might encounter a similar problem. Were you able to withdraw your money without any issues in the end ? 🙂

Jaro
πριν από 12 μήνες

Well to be thruth withrawing money with leon is difficult alot.I mean they do 1-3 days but usually more than 2 days..Also whenever i ask for withdraw they ask me for a document while i have already give evrything.Right now for example im waiting for 100 bucks but they do make it diff to get it..dont know we will see in couple days

Andreas001
πριν από 12 μήνες

I think as long as it only takes them a couple of days, it's definitely okay. We give the casinos 14 days to resolve the withdrawal. 

However, I'm not sure why you have to provide a document every time you make another withdrawal when your account has already been verified. Have you tried asking the casino ? 

Nevertheless, I see that you have more money that the casino should give you, so be sure to update us on how it went in this case as well.

Jaro
πριν από 11 μήνες

Good evening.They did ask me again for another document right now and after i gave them one They did ask again at the same time another one.At this point it seems a bit unfair and it scares u to deposit cause u may think that they will be doing anything they can so they slow down the process of withdrawing

Andreas001
πριν από 11 μήνες

I get it. So your money still hasn't arrived? If you continue to have problems, then I recommend filing a complaint.

However, what documents does the casino require from you this time? I have a feeling that in a while there won't be any more that you could add, because they keep asking everytime something else.

Jaro
πριν από 11 μήνες

Good evening sir.Not yet i would make a conplain if they do not send it but right now they ask a document about my address and i did send them my e_estatement from my bank but they still complaing that the document its not enough.I would try again…if they dont accept i ll make a complain.

Andreas001
πριν από 11 μήνες

I see, and the casino didn't advise you any other alternative to deliver this document ? What's the problem with your address or document, did you ask and that too ? 

Of course, if nothing is resolved, let us know if you have filed a complaint. I will wait.

πριν από 11 μήνες

Έκανα κατάθεση 130 ευρώ.Παίζοντας στοιχημα(δημοφιλής αγορες) και λίγο καζινο , έφτασα λεφτά μου στα 600 ευρώ.Ζητησα ανάληψη πριν 2μηνες περιπου και για όλο αυτό το διάστημα μου ζητάνε διαφορετικά έγγραφα, τα οποία τα στέλνω αλλά βρίσκουν δικαιολογίες ότι δε τους κάνει.Μολις τους είπα ότι θα κινηθώ νομικά μου είπαν να περιμένω να εξετάσουν τα χαρτιά.Περασαν 20 μέρες και τώρα μου ζητάνε βιντεοκληση.

Είμαι σίγουρος ότι το κάνουν επίτηδες, πιστεύω, η πλατφόρμα αυτή είναι ψεύτικη και δε δίνουν ποτέ τα κερδοφορα χρήματα του πελάτη, εκτός κ αν είναι μικρά ποσά.

Μακριά από αυτούς θα σας κλέψουν τα λεφτά .Υπάρχουν πολλές καταγγελίες γιαυτους αλλά δε γίνεται τίποτα, κλέβουν το κοσμο


antonisantonis230
πριν από 11 μήνες

Hi, I see that you have a problem with verification and money withdrawal. What exactly is the casino's problem with the documents when it doesn't accept them ? Did it say anything specific ? 

Anyway, in this case I would definitely recommend you to file a complaint, because it's been quite a long time to verify the documents. Just click here and you can file a complaint

However, as far as the video call is concerned, are you yet to have it or have you already had it ? 

πριν από 8 μήνες

Η χειρότερη μακραν στοιχηματική που υπάρχει στην Ελλαδα. Πιστεψτε με εχω ανοιξει λογαριασμους στις περισσοτερες στοιχηματικές εταιρίες και την θεωρώ ίσως την χειρότερη. Αργη αλλα και ασαφή εξυπηρετηση στο live chat για οποιαδηποτε θέμα και εμένα προσωπικά μου χρωστάνε 3 αναλήψεις εδώ και ενα μήνα και μου λένε συνεχεία οτι το θεμα το εχουν στείλει στο ειδικο τμήμα και ακόμα δεν εχω λάβει καποια ενημέρωση. Επίσης κακές αποδόσεις στο στοίχημα σε συγκριση με άλλες στοιχηματικές.

antonisantonis230
πριν από 8 μήνες

Ναι φιλε και εμένα μου χρώστανε λεφτά 1 μηνα τωρα. Μακρια!! Κλεβουν κοσμο

Jaro
πριν από 8 μήνες

Ειστε οτι χειροτερο!!!!

alexandrianopoulos
πριν από 8 μήνες

Dear player,

I empathize with your feelings, but we are not the Leon Casino. We are Casino Guru.

Anyway, thank you for sharing and also for submitting the review. I really hope your next casino makes you feel more satisfied. 🙏

πριν από 6 μήνες
Δημοσίευση από salomefernandes1984 διαγράφηκε
πριν από 6 μήνες

Hi, do you have only negative experiences with this casino ? 

Unfortunately, I have to say that casinos always have an advantage over the player, who usually ends up losing his deposit here, so even though it's hard to say, it's not unusual what you're describing.

However, you have the option not to play in such a casino if you think that every time you deposit it just goes down the drain. 


πριν από 5 μήνες

Για μένα, τα καλύτερα παιχνίδια είναι τα απλά στα οποία απλώς κάνω κλικ και βλέπω το αποτέλεσμα αμέσως, δεν με ενδιαφέρουν τα περίπλοκα παιχνίδια με κάρτες όπου πρέπει να ξέρεις πραγματικά πώς να παίζεις. Εγώ ο ίδιος παίζω το παιχνίδι Planezinho ή Tigrinho στην πλατφόρμα του Leon Casino , το οποίο για μένα ήταν το καλύτερο και πιο εύκολο στη χρήση μέχρι στιγμής. Η υποστήριξή τους είναι επίσης καλή και τα μπόνους βοηθούν επίσης πολύ όταν μου λείπουν χρήματα, οπότε όποιος θέλει να δοκιμάσει μια νέα πλατφόρμα και να δει αν μπορεί να βγάλει κέρδος, προτείνω αυτό το καζίνο leon που έχει πολλά αποκλειστικά παιχνίδια και πληρώνουν πραγματικά. Έχω δοκιμάσει πολλές πλατφόρμες στοιχηματισμού κουλοχέρηδων και για μένα αυτή ήταν καλή.

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 5 μήνες
Αιτία: Απαγορευμένος σύνδεσμος
Αυτόματη μετάφραση:
Pupivupi5
πριν από 5 μήνες

Second post, second link.

Sadly, even such links are forbidden. 🙂 Would you perhaps submit an official user review stating also your casino ID or email? Feel free to do so here 👈


πριν από 4 μήνες

I have been playing on Leon casino for a while now and have made numerous withdrawals successfully no problem with is great I now have requested to withdraw $11700 and have been sent a email saying my withdrawals have been suspended while the security run verification checks


At the moment the gaming activity on your account is undergoing a standard technical check-up stipulated by the Terms and Conditions of LEON for all users


has anyone has this happen I really worried about getting my money now

Markgun
πριν από 4 μήνες

And yes I’m fully verified

Markgun
πριν από 4 μήνες

Hello, I would say that you don't have to worry yet if you say that you have had a good experience so far and the money has always come to you. 

If you have won a larger amount, then it is common in casinos that they have some kind of investigation and you won't be able to play for the time being. Did they also give you a timeframe or say they would get back to you ? Did you play with the bonus or not ? 

Anyway, no need to stress for now and see what they come up with. As long as you haven't done anything against the rules, you have nothing to be concerned about. 

So let me know when you know more. 🙂

πριν από 3 μήνες

Αναληψη κερδων δεν πιστωνονται τα κερδη

1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα