ΦόρουμΚαζίνοLeon Casino - γενική συζήτηση

Leon Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από tiagomendes
|
16713 προβολές 93 απαντήσεις |
|
12 3 45
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Μεγαλη απάτη 4 μηνες προσπαθώ να παρω τα χρηματα μου και δεν βρίσκω άκρη ενω απξ την καρτα μου visa τα πηραν σε ενα λεπτο.. Οταν ηταν για ανάληψη μου εδωσαν μονο μια επιλογή σε αλλους απατεώνες

alexlegkou
πριν από 1 έτος

Wow, that sounds serious! Have you ever tried to opt for a different payment method? I would certainly try that.

Has the casino suggested a solution? Let me know, please!

πριν από 1 έτος

Ξυπνήστε όλοι εσείς που παίζετε καζίνο....όλα τα καζίνο είναι φτιαγμένα να χάνετε τα λεφτά σας ,και εγώ κάποτε είχα πέσει σε παγίδα με τον τζόγο αλλά το ξεπέρασα.ειναι ρυθμισμένα να χάνετε τα λεφτά σας .... Δώστε τα λεφτά σας σε ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη πραγματικά,και όχι σε ανθρώπους που κάθονται σε καρέκλα και πλουτίζουν

fakosanastasios6
πριν από 1 έτος

That's true. Casinos make you lose your money. It's always been like that, but some people still like to try their luck. That's why the gambling industry persisted through centuries.

πριν από 1 έτος

Ο λογαριασμός μου είναι πλήρως ταυτοποιημενος, εχω υποβάλει ένα αίτημα για ανάληψη 950€ την 25.5.2023, το οποίο όπως με είχε διαβεβαιώσει το καζίνο θα έπαιρνε το μέγιστο 3 μέρες για να ολοκληρωθει, παρόλα αυτά εκκρεμεί ακόμα.

Έχω επικοινωνήσει πολλές φορές με την εξυπηρέτηση του καζίνο και ενώ αρχικά με ενημέρωσαν ότι η ανάληψη θα είχε ολοκληρωθεί την 29.5.2023, στη συνέχεια μου είπαν ότι θα ολοκληρωθεί στις 30.5.2023 και τώρα μου λένε ότι δεν γνωρίζουν πότε θα ολοκληρωθεί γιατί υπάρχει τεχνικό πρόβλημα και δεν ξέρουν πότε θα διορθωθεί, χωρίς να μου δίνουν οποιοδήποτε άλλο στοιχείο και εμένα αυτό μου φαίνεται πολύ ύποπτο.

Συμβαίνει και σε κάποιον άλλον αυτό και πως το αντιμετωπίσατε?

Nikkibeach83
πριν από 1 έτος

I check currently opened complaints briefly, and there are indeed similar cases.

I'm sorry to say it, but when it comes to technical issues, no one aside from the casino can solve them.

It's extremely annoying to be waiting without further notice, still, I understand that to give you a decent guess, one must be informed first - this also applies to casinos.

You know, all payments are usually handled by a 3rd party company - the payment provider, not by the casino itself. Sadly, since the payouts are outsourced, the casino is in the same position as you. Probably waiting for an update. 🙁

Do you think changing the payment method would be a solution, though? I would wait a few more days then ask the casino, I guess.

Hopefully it won't take too long.




Radka
πριν από 1 έτος

Hello Radka,

Thank you for your answer, i understand the points that you refering, but in my eyes its at least unprofessional when a customer asks you details about his withdrawal your answer to be i don't know.

You have to give a responsible answer especially when you have on your terms and on your withdrawal section the information that the withdrawal will be completed from 1-3 days.

The payment provider is a partner of the casino so i guess that they have the right to ask him for the reasons of the delay and not saying that its not our problem we did our part.

If you believe i am wrong on that please by all means let me know so we can discuss it further

Nikkibeach83
πριν από 1 έτος

Hello!

I agree with you, and I'm also happy you know how it works.

I was just explaining the process because from what I've learned here on the forum, many players have never heard about payment providers.

I didn't mean to excuse the casino - no way!

Sadly, it won't change the fact casinos rely on their partners, and can't handle their issues. 🙁


Daniel
πριν από 1 έτος

Δεν ισχύει αυτό που λες εν μέρει....δεν είναι θέμα τύχης αλλά θέμα κλεψιας , γιατί κάποιος τα ρυθμίζει το ποσό θα ρουφάει λεφτά και το ποσό θα μοιράζει,όλοι μαζί τα τρώνε

πριν από 1 έτος

Ααα και κάτι άλλο υπάρχουν site casino που σου δείχνουν το ποσό κερδίζει ο κάθε παίχτης φυσικά πάνω από 10.000 ευρώ εννοείται ψευδής είδηση αυτοι οι άνθρωποι δεν πρέπει να τιμωρούνται από το νόμο?

fakosanastasios6
πριν από 1 έτος

I wouldn't say it is a theft. Take the slots for example: you know the RTP (return to player) is below 100% meaning - you'll lose. If you pick up a game with a lower RTP, and high volatility, and apply a not-so-good strategy, your chances get even lower.

This is a common situation.

I have never heard about casinos manipulating games provided by licensed dame providers, streamed from original servers. Fake games, on the other hand, were designed to lower the chances by setting an unofficial RTP. Be aware of such practices.

fakosanastasios6
πριν από 1 έτος

I think you first need to prove there is some sort of fraud first. No one gets punished without decent inquiry if you ask me.

Some players were convinced the results were somehow manipulated though in several casinos - not there. Like the winner was not an actual player. But I have never got any feedback.



πριν από 1 έτος

Σας ευχαριστώ πολύ δεν είπα ότι είναι απατεώνες.....αλλά να ελενχανε τα slots , τέλος πάντων σας ευχαριστώ να είστε καλά,μην ασχοληθείτε άλλο για εμένα,απλά δεν θα ξανά παίξω σας ευχαριστώ πολύ

fakosanastasios6
πριν από 1 έτος

No problem at all. Sometimes it happens while the auto translator is used, so don't take it harshly, please. 🙂

I honestly do not want to bother you further, but just on occasion another complaint has arisen, and it's about the tournament manipulations. Check it out if you are interested:

https://casino.guru/velvet-spin-casino-player-alleges-leaderboard-manipulation

This is the associated forum thread if you like.

Stay well!

πριν από 1 έτος

Στις 30/08/2023,

Ώρα: 20:22 Έκανα ένα pix στο Casino Leon αξίας 54,00 R$ που δεν πιστώθηκε στον λογαριασμό μου, έκανα πολλά παράπονα με το Casino Leon και τίποτα δεν επιλύθηκε, οπότε οι φίλοι μην καταθέτετε τίποτα εκεί, αυτό το Καζίνο θα σας καταπιεί χρήματα, είναι ανέντιμοι


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Το Casino Lion απατάει παίκτες

Αυτόματη μετάφραση:
ivansilvestre1970
πριν από 1 έτος

Hello!

I understand you're upset! To help you through the submitted complaint, however, we need you to provide further answers. Check it out here:

https://casino.guru/leon-casino-player-s-deposit-has-not-been-credited-1

I am especially interested in this:

"Could you please advise if it was your first deposit in this casino? Have you contacted your bank already? Ideally, they should be part of the investigation."

πριν από 1 έτος

Καλησπερα ειμαι καινουριος στην πλατφορμα του leon και θα ηθελα να ρωτησω προσπαθησα να κανω αναληψη με μεταφορα χρηματων μεσο τραπεζικου λογαριασμου και μου εδειξε προβλημα προσδιορισμου λογαριασμου. Ελεξα τα νουμερα της καρτας μου αλλα ηταν σωστα.Τι κανω λαθος;

Andreas001
πριν από 1 έτος

Hi, I've moved your post under this particular casino. Regarding the problem you are having, do you have a fully verified account with the casino ? Have you tried asking the support what the problem might be when it gives you an error ? I think it would be best to ask there and they will be able to give you the best answer. It would definitely be good to post it here as well, so that I and other players have a better idea of the situation.

Would that be possible ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Ολα καλα λυθηκε το θεμα μου απαντησαν αμεσως. και με βοηθασαν ευχαριστω πολυ για το χρονο σας!!

12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα