Ελέγχω εν συντομία τις ανοιχτές καταγγελίες και όντως υπάρχουν παρόμοιες περιπτώσεις.
Λυπάμαι που το λέω, αλλά όταν πρόκειται για τεχνικά ζητήματα, κανείς εκτός από το καζίνο δεν μπορεί να τα λύσει.
Είναι εξαιρετικά ενοχλητικό να περιμένεις χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση, ωστόσο, καταλαβαίνω ότι για να σου δώσω μια αξιοπρεπή εικασία, πρέπει πρώτα να ενημερωθείς - αυτό ισχύει και για τα καζίνο.
Ξέρετε, όλες οι πληρωμές συνήθως διεκπεραιώνονται από μια εταιρεία τρίτου μέρους - τον πάροχο πληρωμών, όχι από το ίδιο το καζίνο. Δυστυχώς, καθώς οι πληρωμές ανατίθενται σε εξωτερικούς συνεργάτες, το καζίνο βρίσκεται στην ίδια θέση με εσάς. Μάλλον περιμένει ενημέρωση. 🙁
Πιστεύετε όμως ότι η αλλαγή του τρόπου πληρωμής θα ήταν λύση; Θα περίμενα μερικές ακόμη μέρες και θα ρωτήσω το καζίνο, υποθέτω.
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα διαρκέσει πολύ.
I check currently opened complaints briefly, and there are indeed similar cases.
I'm sorry to say it, but when it comes to technical issues, no one aside from the casino can solve them.
It's extremely annoying to be waiting without further notice, still, I understand that to give you a decent guess, one must be informed first - this also applies to casinos.
You know, all payments are usually handled by a 3rd party company - the payment provider, not by the casino itself. Sadly, since the payouts are outsourced, the casino is in the same position as you. Probably waiting for an update. 🙁
Do you think changing the payment method would be a solution, though? I would wait a few more days then ask the casino, I guess.
Hopefully it won't take too long.
Αυτόματη μετάφραση: