Όταν πληρώσουν θα ποστάρω εδώ.
αν συνεχιστεί αυτό έχω να σας πω άλλα πράγματα για αυτό το ΚΑΖΙΝΟ με πράβας!
ΤΕΛΟΣ παντων . όλα άχρηστα
When they pay I'll post here.
if this continues I have other things to tell you about this CASINO with pravas!
anyway . all useless
Quando pagarem venho postar aqui .
se isto continuar tenho outras coisas pra contar deste CASINO com pravas !
enfim . Tudo escusado
νομίζω?
σοβαρά
🧐
Είμαι σίγουρος ....
think?
seriously
🧐
I'm sure ....
Pensa ?
a sério
🧐
eu tenho certeza ....
Έχω κάνει ήδη τον ισχυρισμό,
υπαινίσσονται την ακύρωση των ζητούμενων αξιών και την τεράστια έλλειψη ηθικής και αντίκειται στις αρχές του υπεύθυνου παιχνιδιού!
Και εξακολουθείτε να κάνετε διαφήμιση με το
το όνομα του παίκτη στον ιστότοπο μιας νίκης που δεν έχει ακόμη πληρωθεί!
μεταξύ άλλων ζητημάτων που διεκδικούνται.
I already made the claim,
allude to the cancellation of requested values and a huge lack of ethics and goes against the principles of responsible gaming!
And still do advertising with the
player's name on the site of a win that hasn't even been paid yet!
among other issues claimed.
Ja fiz a Reclamacao ,
fazer alusão ao cancelamento de valores pedidos e de uma falta de ética enorme e vai contra aos princípios de jogo responsável !
E ainda fazer publicidade com o
nome do jogador no site de um ganho que ainda nem foi pago !
entre outras questões reclamadas .
Φτιάξτε τα μαζί σας αλλά καθυστερούν με ηλίθιες δικαιολογίες. Δεν ξέρω γιατί . Πληγώνονται μόνο επειδή δεν παίζω.
Make it with you but they delay with stupid excuses. I do not know why . They only get hurt because I don't play.
Conseguir consigo mas eles atrasam com desculpas idiotas . Não sei porque . Só se prejudicam porque não jogo .
Έχω κάνει ήδη τον ισχυρισμό,
υπαινίσσονται την ακύρωση των ζητούμενων αξιών και την τεράστια έλλειψη ηθικής και αντίκειται στις αρχές του υπεύθυνου παιχνιδιού!
Και εξακολουθείτε να κάνετε διαφήμιση με το
το όνομα του παίκτη στον ιστότοπο μιας νίκης που δεν έχει ακόμη πληρωθεί!
μεταξύ άλλων ζητημάτων που διεκδικούνται.
I already made the claim,
allude to the cancellation of requested values and a huge lack of ethics and goes against the principles of responsible gaming!
And still do advertising with the
player's name on the site of a win that hasn't even been paid yet!
among other issues claimed.
Ja fiz a Reclamacao ,
fazer alusão ao cancelamento de valores pedidos e de uma falta de ética enorme e vai contra aos princípios de jogo responsável !
E ainda fazer publicidade com o
nome do jogador no site de um ganho que ainda nem foi pago !
entre outras questões reclamadas .
Χαίρετε,
παίρνουμε πολύ σοβαρά τα υπεύθυνα θέματα τζόγου, δεν είμαι ακριβώς σίγουρος τι πήγε στραβά, αλλά μπορείτε πάντα να υποβάλετε μια καταγγελία εάν αισθάνεστε κακομεταχείριση - βλέπω ότι το έχετε ήδη κάνει. 👍
Θα εξετάσω ορισμένες λεπτομέρειες όταν ανατεθεί η καταγγελία .
Hello,
we take the responsible gambling matters very seriously, I'm not exactly sure what went wrong, but you can always submit a complaint if you feel mistreated - I can see that you have already done so. 👍
I will go through some details when the complaint is assigned.
Ναι το καζίνο πλήρωσε.
κανένα πρόβλημα το CASINO είναι σοβαρό.
απλώς δοκιμάζουν τακτικές μερικές φορές. Για να δούμε αν πιάνει. Σε συγχαίρουν όταν κερδίζεις,
αλλά συγχαρητήρια, ελάτε να παίξετε περισσότερο και να χάσετε την ισορροπία σας.
αγκαλιάζω
Yes the casino paid.
no problems the CASINO is serious.
they just try tactics sometimes. To see if it catches. They congratulate you when you win,
but congratulations , come play more and lose your balance .
hug
Sim o casino pagou .
não tem problemas o CASINO e sério .
só que tentam as vezes táticas . Para ver se pega . Eles dão os parabéns quando ganhas ,
mas é um parabéns , vem jogar mais e perder o saldo .
abraço
Θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου στο Leon Casino.
Η 1η εμπειρία μου με αυτό το καζίνο πήγε καλά. Η επαλήθευση λογαριασμού ήταν γρήγορη και η ανάληψη έγινε ομαλά. Η μεταφορά στον λογαριασμό μου πραγματοποιήθηκε εντός των ημερών που ορίζουν οι ίδιοι. Έκανα νέα κατάθεση και περιμένω την ανάληψη που έκανα. Ελπίζω να πάνε όλα καλά ξανά. Είχα πολύ καλές εμπειρίες στο Casino Live
I would like to share my experience at Leon Casino.
My 1st experience with this casino went well. Account verification was quick and withdrawal went smoothly. The transfer to my account was carried out within the days stipulated by them. I made a new deposit and am waiting for the withdrawal I made. I'm hoping that everything goes well again. I had very good experiences at Casino Live
Gostaria de partilhar a minha experiência no Leon Casino.
A minha 1ª experiência com este casino correu bem. A verificação de conta foi rápida e o saque foi feito sem problemas. A transferência para a minha conta foi realizada dentro dos dias por eles estipulada. Fiz novo depósito e estou à espera do saque que fiz. Estou na expetativa que tudo corra bem novamente. Tive experiencias muito boas no Casino Live
Το καζίνο φαίνεται να είναι καλό ακόμα και σύμφωνα με την αξιολόγηση στην ιστοσελίδα μας, οπότε χαίρομαι που μπορείτε μόνο να το επιβεβαιώσετε. Μπορείτε επίσης να γράψετε μια κριτική για το καζίνο αν θέλετε.
The casino seems to be good even according to the rating on our website so I'm glad that you can only confirm it. You can also write a review on the casino if you wish.
I can't make a withdrawal. but it has been verified. they send me a message in English and tell me that the bank's system does not accept the transaction. I contacted the bank and they tell me that there doesn't seem to be a transfer attempt. what should I do?
Δεν μπορώ να κάνω ανάληψη.ενω έχει γίνει επαλήθευση.μου στέλνουν Μήνυμα στα αγγλικά και μου λένε ότι το σύστημα της τράπεζας δεν δέχεται τη συναλλαγή.επικοινωνησα με τη τράπεζα και μου λένε ότι δε φαίνεται να γίνεται προσπάθεια μεταφοράς.τι να κάνω?
Χαίρετε,
Θα έλεγα ότι ο ευκολότερος τρόπος θα ήταν να δοκιμάσετε μια διαφορετική επιλογή πληρωμής, ωστόσο θα ρωτούσα το καζίνο αν αυτό είναι δυνατό.
Μπορείς να το κάνεις αυτό?
Επιτρέπουμε στο καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να εκπληρώσει την ζητούμενη απόσυρση, επομένως θα ήταν καλό να προσπαθήσετε να βρείτε μια εναλλακτική λύση με το καζίνο στο μεταξύ.
Hello,
I'd say the easiest way would be to try a different payment option, I would ask the casino whether this is possible, though.
Can you do that?
We allow the casino 14 full days to fulfill the requested withdrawal, so it would be good to try to find an alternative solution with the casino in the meantime.
I have won at leon bet casino.I made a small withdrawal it was done.and then I won again and went to withdraw and it was cancelled.They asked. Verification and I have sent all the documents but still they are not verifying me
Έχω κερδίσει στο καζίνο leon bet.εκανα μια μικρή ανάληψη έγινε.και μετά κέρδισα ξανά και πήγα να κάνω ανάληψη και ακυρώθηκε.Ζητησανε. Επαλήθευση και έστειλα όλα τα έγγραφα αλλά ακόμα δεν μου κάνουν επαλήθευση
Γεια σου,
Μερικές φορές χρειάζονται μερικές μέρες για το καζίνο να περάσει τα έγγραφα, μερικές φορές χρειάζεται ακόμη περισσότερος χρόνος. Λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών, και αυτό συνήθως προκαλεί κάποια καθυστέρηση αργά ή γρήγορα.
Δυστυχώς, βλέπω ότι έχασες την ισορροπία σου 🙁
Λοιπόν, ίσως την επόμενη φορά μπορείτε να ζητήσετε από το καζίνο να επιβεβαιωθεί αμέσως μετά την εγγραφή, ώστε η ανάληψη να είναι ευκολότερη.🤔
Hi there,
sometimes it takes a couple of days for the casino to get through the documents, sometimes it takes even more time. I'm sorry to say that but Christmas is around the corner, and this usually causes some delay sooner or later.
Sadly, I can see you lost your balance 🙁
Well, maybe next time you can ask the casino to get yourself verified immediately after the registration so the withdrawal should be easier.🤔
Ευχαριστώ για την ενημέρωση. Η τράπεζά σας αποδέχτηκε τη συναλλαγή ή έπρεπε να επιλέξετε άλλο τρόπο πληρωμής;
Thanks for the update. Did your bank accept the transaction or did you have to choose another payment method?
He accepted it, it was just that the verification of personal data by the casino was delayed.... logical, I just didn't understand that this was the problem. Thanks again....
Την αποδέχτηκε,απλά είχε καθυστερήσει η επαλήθευση των προσωπικών δεδομένων από το casino.... λογικό,απλά δεν είχα καταλάβει ότι αυτό ήταν το πρόβλημα.ευχαριστω και πάλι....
Γεια σου.
Σκοπεύετε να εξηγήσετε το θέμα; Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι σε κοροϊδεύουν;
Μπορεί να είμαστε σε θέση να βοηθήσουμε, αλλά αυτό θα απαιτούσε περαιτέρω εξηγήσεις.
Hi there.
Do you intend to explain the matter? What makes you think you are being fooled?
We may be able to help, but that would require further explanation.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.