Λυπάμαι που σας ταλαιπωρώ με ερωτήσεις, αλλά πιστεύω ότι θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω τη βοήθειά σας με μερικά πράγματα εδώ.
Όπως κατάλαβα την περιγραφή σας, ο λογαριασμός σας έκλεισε λόγω πολλαπλών παραβιάσεων λογαριασμού. Έχει δώσει κάποιος από το καζίνο κάτι που να αποδεικνύει αυτό για το οποίο σας κατηγόρησε προηγουμένως;
Προσωπικά, έχω ελάχιστα εναντίον αξιοπρεπών δικηγόρων, αλλά από την άλλη, ο Γκουρού του Καζίνο ερευνά παρόμοιες καταστάσεις δωρεάν - το ξέρατε; Δεν είναι ότι μπορούμε να εγγυηθούμε την επιτυχία, φυσικά.
Μπορώ να ξέρω πόσο μακριά έχετε φτάσει με τόσο δαπανηρές υπηρεσίες; Άλλοι μπορεί να το βρουν ενδιαφέρον κάποια στιγμή.
Σίγουρα το κάνω. 🤔
I'm sorry to bother you with questioning, yet I feel I could use your help with a few thigs here.
The way I understood your description, your account was closed due to multiple account breaches. Has anyone from the casino provided anything at all proving what they previously accused you of?
Personally, I have little against decent lawyers, but on the other hand, Casino Guru investigates similar situations for free - did you know? It's not that we can guarantee success, of course.
May I know how far you have come with such costly services? Others may find it interesting at some point.
I certainly do. 🤔
Αυτόματη μετάφραση: