ΦόρουμΚαζίνοJupi Casino - γενική συζήτηση

Jupi Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 2 έτη από DeeDragee
|
53782 προβολές 205 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...11
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Τίποτα νέο για μένα αυτή τη στιγμή. Ζητήθηκε πληρωμή 500,00 € στις 14/02/22 στις 05:06 μ.μ. Επομένως, το αργότερο έως τις 17.02. 17.06 προς επεξεργασία. Σταυρωμένα δάχτυλα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

... και ένα παράπονο από εμένα μέσω του AskGamblers έχει επίσης δημοσιευτεί τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Έλαβα το ίδιο email για τρίτη φορά. Για ποιο λόγο, δεν μπορώ καν να πω.

"Αγαπητέ πελάτη,

Σας ευχαριστούμε που μας παρείχατε τα έγγραφά σας.

Τα έγγραφά σας παραλήφθηκαν και εξετάστηκαν.

Σε περίπτωση που χρειαστεί περαιτέρω τεκμηρίωση, θα ενημερωθείτε από το αρμόδιο τμήμα μέσω e-mail».

Αν και δεν ανέβασα τίποτα.. απλά τυχαία προφανώς


Αυτόματη μετάφραση:
Dandosch
πριν από 2 έτη

Or they go through the documents again now. All is possible I guess.

πριν από 2 έτη

Δεν έχω ιδέα αν θα πάρω ποτέ μια πληρωμή. Δεν έχω παίξει για αρκετές μέρες γιατί δεν νομίζω ότι έχει νόημα να συνεχίσω να παίζω. Έχω 5.000,00 € στον λογαριασμό μου. Η απόσυρσή μου διεκπεραιώνεται ξανά και μου λένε να περιμένω 72 ώρες. Δεν ξέρω τι να κάνω. Πάντα βρίσκουν κάτι καινούργιο. Πρώτα η selfie, μετά το φερόμενο ως ανορθόγραφο επώνυμο και μετά άλλο ένα τραπεζικό έγγραφο. Πραγματικά αναρωτιέμαι τι θα γίνει αν δεν πληρώσουν και ταυτόχρονα μείνουν τα 5.000,00 € στον λογαριασμό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

It definitely doesn't make sense to continue playing. You should stop until the withdrawal gets processed and you receive your winnings.

πριν από 2 έτη

Υπάρχει πράγματι κάτι θετικό να αναφέρουμε. Πριν συμπληρωθούν οι 72 ώρες, το αίτημα ανάληψης μου έχει πλέον εξαφανιστεί και δεν έχει ακυρωθεί. Τα χρήματα (500,00 €) έχουν ήδη πιστωθεί στον λογαριασμό μου και έχει ζητηθεί η επόμενη πληρωμή.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Συγχαρητήρια @ Τότε παίρνεις τα λεφτά σου ναι!! Θα πάρει λίγο στα 500€ αλλά δουλεύει!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Υπάρχει πράγματι κάτι θετικό να αναφέρουμε. Πριν συμπληρωθούν οι 72 ώρες, το αίτημα ανάληψης μου έχει πλέον εξαφανιστεί και δεν έχει ακυρωθεί. Τα χρήματα (500,00 €) έχουν ήδη πιστωθεί στον λογαριασμό μου και έχει ζητηθεί η επόμενη πληρωμή.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Congratulations. 🙂

So if I counted days correctly, it took 4-5 days in total for you to get paid, right?

πριν από 2 έτη

Είμαι από τις 10 Φεβρουαρίου. πλήρως επαληθευμένο. Συμπεριλαμβανομένης μιας selfie. Μετά από αυτό, θα μπορούσε πράγματι να έχει πραγματοποιηθεί μια πληρωμή. Λοιπόν, θα σας ενημερώσω εάν λάβω άλλες πληρωμές.

Αυτόματη μετάφραση:
Dandosch
πριν από 2 έτη

Ναι, αν ο ρυθμός συνεχιστεί ή 5 χιλιάδες στον λογαριασμό, μία πληρωμή την εβδομάδα σημαίνει τώρα 9 ακόμη εβδομάδες 😀 μέχρι να σας εξοφλήσουν πλήρως! Τότε σημαίνει μείνε σίδερο και μην αγγίζεις! Ή μήπως παίζετε σε άλλο καζίνο στο πλάι ή ήταν κάτι που μόνο μια φορά;! Ή γιατί να μην πάρετε ένα γνωστό καζίνο; πλατίνα ή κ.λπ

Αυτόματη μετάφραση:
DeeDragee
πριν από 2 έτη

I'd say since the account it verified and the 1st withdrawal was processed, it could be faster than 9 weeks 🙂

πριν από 2 έτη

Θα σας πω πως πήγε...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ενημέρωση: Μετά την πρώτη μου επιτυχημένη πληρωμή στις 17 Φεβρουαρίου, ζήτησα την επόμενη πληρωμή την ίδια μέρα. Ήδη χθες, στις 21.02. Η ανάληψη που ζήτησα δεν βρισκόταν πλέον στο στοιχείο "αναλήψεις σε εκκρεμότητα" και προφανώς υποβλήθηκε σε επεξεργασία με επιτυχία. Σε αντίθεση με πριν, τα χρήματα ήταν στον λογαριασμό μου την ίδια μέρα. Ακόμα περιμένω να μπουν τα χρήματα. Στο chat μου είπαν ότι μπορεί να χρειαστούν 3-5 μέρες για να έρθουν τα χρήματα. (Απολύτως δεν είναι σωστό, γιατί οι διεθνείς μεταφορές χρειάζονται το πολύ 1 εργάσιμη ημέρα). Λοιπόν, ακόμα εντάξει, αρκεί να μπουν τα χρήματα. Φυσικά έκανα αίτηση για την τρίτη πληρωμή των 500,00 € μόλις χθες. Σήμερα αυτή η πληρωμή στη συνέχεια ακυρώθηκε. Αιτία: Το καζίνο δεν διαθέτει επίσημο έγγραφο από τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας μου. Αν και δύο πληρωμές έχουν ήδη διεκπεραιωθεί και παρόλο που αυτό το έγγραφο φυσικά ανέβηκε πριν από 2 εβδομάδες! Το δράμα λοιπόν συνεχίζεται...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Δεν μπορώ να μπω στο chat αυτή τη στιγμή..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ω φίλε... τι μαγαζί!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Δεν είμαι καν σίγουρος αν η δεύτερη πληρωμή των 500 € θα μου περάσει. Τα 500€ έφυγαν και δήθεν μεταφέρθηκαν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Τώρα, αφού μπήκα στο chat και παραπονέθηκα, μου εστάλη ξανά ένα email που επιβεβαίωνε ότι όλα τα έγγραφα είχαν παραληφθεί και ελεγχθεί. Τώρα υποτίθεται ότι μπορώ να πληρώσω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Απλώς προσπαθούν να παίξουν για χρόνο με όλα τα μέσα, ώστε να τα στοιχηματίσετε όλα ξανά! Δεν ξέρω γιατί ένα τέτοιο καζίνο είναι ακόμα στην αγορά! Υπάρχουν πολλά καλά καζίνο του Κουρασάο που πληρώνουν μέσα σε λίγα λεπτά (π.χ. καζίνο dama nv ) και τέτοια καζίνο σέρνουν τα πάντα στο χώμα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ναι, είναι κρίμα. Αν τουλάχιστον πλήρωναν σταθερά, σίγουρα θα συνέχιζα να παίζω. Αλλά απλά δεν έχει νόημα έτσι και δεν το αγγίζω πια. Δεν ξέρω αν θα το πάρω ποτέ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Σας συνέβη επίσης η επεξεργασία της πληρωμής και χρειάστηκαν τα χρήματα για να φτάσουν στον λογαριασμό σας;

Αυτόματη μετάφραση:
1...5 6 7...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα