πριν από 2 έτη
Ακριβώς όπως το πρώτο σας, η πληρωμή είχε φύγει και ήταν την ίδια μέρα
Just like your first one, the payment was gone and it was on it the same day
Ne so wie bei deiner ersten, Auszahlung war weg und gleicher Tag war es drauf
0
Ακριβώς όπως το πρώτο σας, η πληρωμή είχε φύγει και ήταν την ίδια μέρα
Just like your first one, the payment was gone and it was on it the same day
Ne so wie bei deiner ersten, Auszahlung war weg und gleicher Tag war es drauf
Λοιπόν υπέροχο.. τότε μπορώ ακόμα να ελπίζω ότι δεν θα τα χαλάσουν τα πράγματα και ότι τα χρήματα θα μπουν σήμερα ή αύριο..
Well great .. then I can still hope that they don't screw things up and that the money will come in today or tomorrow ..
Na super .. dann kann ich jetzt auch noch hoffen,, dass die keinen Mist bauen und das Geld heute oder morgen eingeht ..
Για μένα, μου φαίνεται πολύ αντιεπαγγελματικό περισσότερο σαν όταν ένα άτομο δεν ξέρει τι κάνουν οι άλλοι, οπότε τα ανακατεύει...
Τέλος πάντων, νομίζω ότι θα πληρωθείς στο ακέραιο.
To me, it seems very unprofessional more like when one person does not know what the others are doing so he/she messes things up...
Anyway, I think, you will be paid in full.
... η δεύτερη πληρωμή των 500,00 € ελήφθη σήμερα ...
... the second payout of €500.00 was received today ...
… die zweite Auszahlung über 500,00€ ist heute eingegangen …
Γεια, χαίρομαι που το ακούω - συνεχίστε! 🙂
Hello, glad to hear this - keep going! 🙂
Ενημέρωση: Μετά την πρώτη μου επιτυχημένη πληρωμή στις 17 Φεβρουαρίου, ζήτησα την επόμενη πληρωμή την ίδια μέρα. Ήδη χθες, στις 21.02. Η ανάληψη που ζήτησα δεν βρισκόταν πλέον στο στοιχείο "αναλήψεις σε εκκρεμότητα" και προφανώς υποβλήθηκε σε επεξεργασία με επιτυχία. Σε αντίθεση με πριν, τα χρήματα ήταν στον λογαριασμό μου την ίδια μέρα. Ακόμα περιμένω να μπουν τα χρήματα. Στο chat μου είπαν ότι μπορεί να χρειαστούν 3-5 μέρες για να έρθουν τα χρήματα. (Απολύτως δεν είναι σωστό, γιατί οι διεθνείς μεταφορές χρειάζονται το πολύ 1 εργάσιμη ημέρα). Λοιπόν, ακόμα εντάξει, αρκεί να μπουν τα χρήματα. Φυσικά έκανα αίτηση για την τρίτη πληρωμή των 500,00 € μόλις χθες. Σήμερα αυτή η πληρωμή στη συνέχεια ακυρώθηκε. Αιτία: Το καζίνο δεν διαθέτει επίσημο έγγραφο από τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας μου. Αν και δύο πληρωμές έχουν ήδη διεκπεραιωθεί και παρόλο που αυτό το έγγραφο φυσικά ανέβηκε πριν από 2 εβδομάδες! Το δράμα λοιπόν συνεχίζεται...
Update: After my first successful payout on February 17th, I requested the next payout on the same day. Already yesterday, on 02.21. my requested withdrawal was no longer to be found under the item "pending withdrawals" and was apparently processed successfully. Unlike before, the money was in my account on the same day. I'm still waiting for the money to come in. In the chat I was told that it can take 3-5 days for the money to arrive. (Absolutely not correct, because international transfers take a maximum of 1 working day). Well, still okay, as long as the money comes in. Of course I applied for the third payout of €500.00 just yesterday. Today this payment was then canceled. Reason: The casino lacks an official document from my cell phone provider. Although two payouts have already been processed and although this document was of course uploaded 2 weeks ago! So the drama goes on...
Update: Nach meiner ersten erfolgreichen Auszahlung vom 17.02., habe ich am selben Tag die nächste Auszahlung beantragt. Bereits gestern, am 21.02. war meine beantragte Auszahlung nicht mehr unter dem Punkt „ausstehende Auszahlungen" zu finden und wurde scheinbar erfolgreich bearbeitet. Das Geld war, nicht wie zuvor, am selber Tag auf meinem Konto. Auch heute warte ich noch auf den Eingang des Geldes. Im Chat sagte man mir, dass es 3-5 Tage dauern kann, bis das Geld eingeht. (Absolut nicht richtig, denn Auslandsüberweisungen dauern maximal 1 Werktag). Naja, dennoch okay, solange das Geld eingeht. Natürlich habe ich dann gleich gestern die dritte Auszahlung über 500,00€ beantragt. Heute wurde diese Auszahlung dann storniert. Begründung: Dem Casino fehlt ein offizielles Dokument meines Handyanbieters. Obwohl schon zwei Auszahlungen bearbeitet wurden und obwohl dieses besagte Dokument natürlich schon vor 2 Wochen hochgeladen wurde! Das Theater geht also weiter …
Απλά θέλω να πω ότι 3-5 ημέρες για να φτάσουν τα χρήματα είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΑ. Ειδικά όταν πρόκειται για διεθνή μεταγραφή. Στέλνω χρήματα διεθνώς αρκετά συχνά και δεν συμβαίνει σχεδόν ποτέ να φτάσουν στον άλλο λογαριασμό την επόμενη μέρα. Εργάστηκα επίσης σε ένα διαδικτυακό καζίνο, ώστε να ξέρω πόσο καιρό έπρεπε συνήθως οι άνθρωποι να περιμένουν για να φτάσουν τα χρήματα στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς.
I just want to say that 3-5days for the money to arrive is ABSOLUTELY CORRECT. Especially when it's an international transfer. I send money internationally quite often and it almost never happen that they reach the other account on the next day. I also worked in an online casino so I know how long time people usually had to wait for the money to reach their bank accounts.
Ενημέρωση: Η τελευταία αιτούμενη ανάληψη είναι τώρα περισσότερες από 72 ώρες πριν. Δεν συμβαίνει τίποτα. Στο τσατ μου λένε ότι θα το φροντίσουν το συντομότερο. ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ
Η καταγγελία στο AskGamblers έχει ανοίξει ξανά από εμένα
Update: Last requested withdrawal is now more than 72 hours ago. Nothing happens. In the chat they tell me that they will take care of it as soon as possible. INCOMPREHENSIBLE
Complaint to AskGamblers has been reopened by me
Update: Zuletzt beantragte Auszahlung ist nun mehr als 72 Stunden her. Nichts passiert. Im Chat sagt man mir, dass man sich so schnell es geht darum kümmert. UNFASSBAR
Beschwerde bei AskGamblers wurde wieder eröffnet von mir
Δεν έχει νόημα η υποβολή καταγγελίας μετά από 72 ώρες αναμονής. Υποθέτω ότι η καταγγελία θα απορριφθεί. Σε αυτό θα κάναμε ως CasinoGuru.
It makes no sense to submit a complaint after 72 hours of waiting. I suppose the complaint is going to be reject. At the that's we would do as CasinoGuru.
Η καταγγελία δημοσιεύτηκε προ ημερών και τώρα έχει ανοίξει ξανά. Πλέον έχουν πραγματοποιηθεί δύο πληρωμές. Από τις 7 Φεβρουαρίου 2022! Είναι σχεδόν 3 εβδομάδες! Πάντα παρηγορείσαι. Πάντα έρχεται κανείς αντιμέτωπος με ψευδείς δηλώσεις. Και τώρα το καζίνο δεν τηρεί καν τους δικούς του όρους και προϋποθέσεις. Εκεί γράφει ότι οι αναλήψεις μπορεί να διαρκέσουν το πολύ 72 ώρες. Ποια πλευρά λοιπόν είστε στο CasinoGuru;
The complaint was published days ago and has now been reopened. Two payouts have now taken place. Since February 7th, 2022! That's almost 3 weeks! You are always comforted. One is always confronted with false statements. And now the casino doesn't even stick to its own terms and conditions. There it is written that withdrawals may take a maximum of 72 hours. So which side are you on CasinoGuru?
Die Beschwerde wurde schon vor Tagen veröffentlicht und nun wiedereröffnet. Es haben jetzt zwei Auszahlungen stattgefunden. Seit dem 7.2.2022! Das sind fast 3 Wochen! Immer wieder wird man vertröstet. Immer wird man mit falschen Aussagen konfrontiert. Und nun hält man sich seitens des Casinos nicht mal an die eigenen AGB‘s. Dort steht geschrieben, dass Auszahlungen maximal 72 Stunden dauern dürfen. Also auf welcher Seite seid ihr, CasinoGuru?
Για μένα δεν έχει πολύ νόημα ένα καζίνο να κοροϊδεύει και να μπλοκάρει τους πελάτες του με τέτοιο τρόπο.
To me it doesn't make much sense that a casino should fool and stall its own customers in such a way.
Für mich macht es eher keinen Sinn, dass ein Casino seine eigenen Kunden derart verarscht und hinhält.
Ειδικά επειδή δεν είναι το πρώτο παράπονο για το καζίνο, και όλοι έχουν το ίδιο πρόβλημα! Όλα τα άλλα καζίνο πληρώνουν αμέσως αν το επαληθεύσετε, γιατί δεν χρειάζονται 5 ημέρες! Το καλύτερο παράδειγμα είναι το playamo, επίσης ένα καζίνο του Κουρασάο. Οι πληρωμές εάν είστε επαληθευμένοι χρειάζονται 3 ώρες και μπαίνουν στον λογαριασμό σας και αυτές είναι επίσης μεταφορές εξωτερικού
Especially since it's not the first complaint about the casino, and everyone with the same problem! All other casinos pay immediately if you verify it, because it doesn't take 5 days! The best example is playamo, also a curacao casino. Payouts if you are verified take 3 hours and bang on your account and these are also foreign transfers
Zumal es ja nicht die erste Beschwerde über das Casino ist , und alle mit den gleichen problem !! Alle anderen casinos zahlen wenn man verifiziert sofort da dauert es keine 5 tage ! Bestes beispiel playamo auch ein curacao Casino Auszahlungen wenn man verifiziert ist dauern 3 stunden und zack aufm Konto und das sind auch auslandsübwrweisungen
Παίχτηκε χθες στο Vulkan Vegas. Ως νέο μέλος. Κέρδισα 1500€. Μέσα σε 12 ώρες επιβεβαιώθηκα πλήρως και είχα τα χρήματα στον λογαριασμό μου.
Played yesterday on Vulkan Vegas. As a new member. I won €1500. Within 12 hours I was fully verified and had the money in my account.
Gestern auf VulkanVegas gespielt. Als neues Mitglied. Ich habe 1500€ gewonnen. Innerhalb von 12 Stunde war ich voll verifiziert und hatte das Geld auf dem Konto.
.. δεν μπορώ να μπω στο chat όλη μέρα. Γίνονται προσπάθειες να τραβήξουν την πληρωμή κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Χρειάζομαι λοιπόν πάνω από 1 εβδομάδα για πληρωμή 500,00 €!! Δεν υποτίθεται ότι είναι απάτη;
.. can't get into the chat all day. Attempts are made to pull the payout over the weekend. So I need more than 1 week for a payout of 500.00 €!! Isn't that supposed to be a scam?
.. komme den ganzen Tag nicht mehr in den Chat. Man versucht, die Auszahlung über das Wochenende hinzuzuziehen. Damit benötige ich also mehr als 1 Woche für eine Auszahlung über 500,00€!! Das soll kein eindeutiger Betrug sein ??
Μετά από σχεδόν 4 ημέρες αναμονής, το αίτημά μου ακυρώθηκε ξανά. Είναι η μεγαλύτερη απάτη που έχω βιώσει ποτέ. Τόσο βρόμικο μαγαζί!! Δεν θα πάρω τα λεφτά μου
After almost 4 days of waiting, my request has now been canceled again. It's the biggest scam I've ever experienced. Such a filthy shop!! I won't get my money
Nach fast 4 Tagen Wartezeit wurde meine Anfrage nun erneut storniert. Es ist der größte Betrug, den ich jemals erfahren habe. So ein DrecksLaden!! Ich werde mein Geld nicht bekommen
Τώρα πρέπει να ζητήσω νέα πληρωμή. Χωρίς να έχει λάβει πληροφορίες για την απόρριψη.
Now I have to request a new payment. Without having received information about the rejection.
Nun soll ich eine erneute Auszahlung beantragen. Ohne dass ich Informationen zur Ablehnung bekommen habe.
Έχω γράψει τώρα ένα email απειλώντας το καζίνο με νομικές ενέργειες. Θα χρησιμοποιήσω ό,τι έχω στη διάθεσή μου για να πάρω τα κέρδη μου. Είμαι τόσο κουρασμένος. Αυτοί είναι απόλυτοι απατεώνες και τίποτα άλλο. Θα στείλω όλα τα στοιχεία στην Antillephone NV με τη μορφή καταγγελίας και θα απευθυνθώ επίσης στην κυβέρνηση του Κουρασάο με το αίτημά μου. Το αν και τι θα προκύψει - δεν ξέρω. Δεν θα πάρω τα λεφτά μου σε καμία περίπτωση. Τώρα έχετε κάνει ανάληψη συνολικά 1.000,00 € και τίποτα για πάνω από 1 εβδομάδα. Δεν έχω παίξει στο καζίνο για δύο εβδομάδες. Είναι πολύ πιθανό ο λογαριασμός μου τώρα να αποκλειστεί. Προειδοποιώ ΟΛΟΥΣ ενάντια σε αυτό το καζίνο ή τα καζίνο της Famagousta BV Μην παίζετε εκεί σε καμία περίπτωση. Είναι η απόλυτη απάτη.
I have now written an email threatening the casino with legal action. I'll use whatever is available to me to get my winnings. I'm so fed up. These are absolute scammers and nothing else. I will send all evidence to Antillephone NV in the form of a complaint and I will also approach the Curacao government with my request. Whether and what will come of it - I don't know. I won't get my money either way. You have now withdrawn a total of €1,000.00 and nothing for over 1 week. I haven't played at the casino for two weeks. It is quite possible that my account will now be blocked. I warn EVERYONE against this casino or casinos from Famagousta BV Do not play there under any circumstances. It's the absolute scam.
Ich habe jetzt eine email verfasst und dem Casino mit rechtlichen Schritten gedroht. Alles was mir zur Verfügung steht, werde ich ausreizen, um meine Gewinne zu erhalten. Ich habe die Schnauze sowas von voll. Das sind absolute Betrüger und sonst gar nichts. Ich werde alle Beweise in Form einer Beschwerde an die Antillephone N.V. senden und darüber Hinaus, mit meinem Anliegen an die Regierung in Curacao herantreten. Ob und was dabei herauskommt - ich weiß es nicht. Mein Geld werde ich so oder so nicht erhalten. Sie haben jetzt insgesamt 1.000,00€ ausgezahlt und seit über 1 Woche nichts mehr. Seit zwei Wochen habe ich in dem Casino nicht mehr gespielt. Gut möglich dass mein Account jetzt gesperrt wird. Ich warne JEDEN vor diesem Casino bzw. vor Casinos von der Famagousta B.V. Spielt dort in keinem Fall. Es ist der absolute Betrug.
Για να με πιστέψεις κι εσύ. Η πληρωμή είναι αυτή που έχω δημοσιεύσει ξανά τώρα. Αφού το τελευταίο ακυρώθηκε χωρίς λόγο μετά από περισσότερες από 3 ημέρες.
So that you believe me too. The payout is the one I've now posted again. After the last one was canceled without reason after more than 3 days.
Damit man mir auch glauben schenkt. Die Auszahlung ist die, die ich jetzt erneut gestellt habe. Nachdem die letzte nach über 3 Tagen grundlos storniert wurde.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.