Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοJupi Casino - γενική συζήτηση

Jupi Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

 από DeeDragee
|
72.663 προβολές 209 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...11
Dandosch

Ακριβώς όπως το πρώτο σας, η πληρωμή είχε φύγει και ήταν την ίδια μέρα

Αυτόματη μετάφραση:

Λοιπόν υπέροχο.. τότε μπορώ ακόμα να ελπίζω ότι δεν θα τα χαλάσουν τα πράγματα και ότι τα χρήματα θα μπουν σήμερα ή αύριο..

Αυτόματη μετάφραση:
Dandosch

To me, it seems very unprofessional more like when one person does not know what the others are doing so he/she messes things up...

Anyway, I think, you will be paid in full.

... η δεύτερη πληρωμή των 500,00 € ελήφθη σήμερα ...

Αυτόματη μετάφραση:
Dandosch

Hello, glad to hear this - keep going! 🙂

Ενημέρωση: Μετά την πρώτη μου επιτυχημένη πληρωμή στις 17 Φεβρουαρίου, ζήτησα την επόμενη πληρωμή την ίδια μέρα. Ήδη χθες, στις 21.02. Η ανάληψη που ζήτησα δεν βρισκόταν πλέον στο στοιχείο "αναλήψεις σε εκκρεμότητα" και προφανώς υποβλήθηκε σε επεξεργασία με επιτυχία. Σε αντίθεση με πριν, τα χρήματα ήταν στον λογαριασμό μου την ίδια μέρα. Ακόμα περιμένω να μπουν τα χρήματα. Στο chat μου είπαν ότι μπορεί να χρειαστούν 3-5 μέρες για να έρθουν τα χρήματα. (Απολύτως δεν είναι σωστό, γιατί οι διεθνείς μεταφορές χρειάζονται το πολύ 1 εργάσιμη ημέρα). Λοιπόν, ακόμα εντάξει, αρκεί να μπουν τα χρήματα. Φυσικά έκανα αίτηση για την τρίτη πληρωμή των 500,00 € μόλις χθες. Σήμερα αυτή η πληρωμή στη συνέχεια ακυρώθηκε. Αιτία: Το καζίνο δεν διαθέτει επίσημο έγγραφο από τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας μου. Αν και δύο πληρωμές έχουν ήδη διεκπεραιωθεί και παρόλο που αυτό το έγγραφο φυσικά ανέβηκε πριν από 2 εβδομάδες! Το δράμα λοιπόν συνεχίζεται...

Αυτόματη μετάφραση:

I just want to say that 3-5days for the money to arrive is ABSOLUTELY CORRECT. Especially when it's an international transfer. I send money internationally quite often and it almost never happen that they reach the other account on the next day. I also worked in an online casino so I know how long time people usually had to wait for the money to reach their bank accounts.

Έγινε επεξεργασία

Ενημέρωση: Η τελευταία αιτούμενη ανάληψη είναι τώρα περισσότερες από 72 ώρες πριν. Δεν συμβαίνει τίποτα. Στο τσατ μου λένε ότι θα το φροντίσουν το συντομότερο. ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ

Η καταγγελία στο AskGamblers έχει ανοίξει ξανά από εμένα


Αυτόματη μετάφραση:
Dandosch

It makes no sense to submit a complaint after 72 hours of waiting. I suppose the complaint is going to be reject. At the that's we would do as CasinoGuru.

Έγινε επεξεργασία

Η καταγγελία δημοσιεύτηκε προ ημερών και τώρα έχει ανοίξει ξανά. Πλέον έχουν πραγματοποιηθεί δύο πληρωμές. Από τις 7 Φεβρουαρίου 2022! Είναι σχεδόν 3 εβδομάδες! Πάντα παρηγορείσαι. Πάντα έρχεται κανείς αντιμέτωπος με ψευδείς δηλώσεις. Και τώρα το καζίνο δεν τηρεί καν τους δικούς του όρους και προϋποθέσεις. Εκεί γράφει ότι οι αναλήψεις μπορεί να διαρκέσουν το πολύ 72 ώρες. Ποια πλευρά λοιπόν είστε στο CasinoGuru;

Αυτόματη μετάφραση:

Για μένα δεν έχει πολύ νόημα ένα καζίνο να κοροϊδεύει και να μπλοκάρει τους πελάτες του με τέτοιο τρόπο.

Αυτόματη μετάφραση:

Ειδικά επειδή δεν είναι το πρώτο παράπονο για το καζίνο, και όλοι έχουν το ίδιο πρόβλημα! Όλα τα άλλα καζίνο πληρώνουν αμέσως αν το επαληθεύσετε, γιατί δεν χρειάζονται 5 ημέρες! Το καλύτερο παράδειγμα είναι το playamo, επίσης ένα καζίνο του Κουρασάο. Οι πληρωμές εάν είστε επαληθευμένοι χρειάζονται 3 ώρες και μπαίνουν στον λογαριασμό σας και αυτές είναι επίσης μεταφορές εξωτερικού

Αυτόματη μετάφραση:

Παίχτηκε χθες στο Vulkan Vegas. Ως νέο μέλος. Κέρδισα 1500€. Μέσα σε 12 ώρες επιβεβαιώθηκα πλήρως και είχα τα χρήματα στον λογαριασμό μου.

Αυτόματη μετάφραση:

.. δεν μπορώ να μπω στο chat όλη μέρα. Γίνονται προσπάθειες να τραβήξουν την πληρωμή κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Χρειάζομαι λοιπόν πάνω από 1 εβδομάδα για πληρωμή 500,00 €!! Δεν υποτίθεται ότι είναι απάτη;

Αυτόματη μετάφραση:

Μετά από σχεδόν 4 ημέρες αναμονής, το αίτημά μου ακυρώθηκε ξανά. Είναι η μεγαλύτερη απάτη που έχω βιώσει ποτέ. Τόσο βρόμικο μαγαζί!! Δεν θα πάρω τα λεφτά μου

Αυτόματη μετάφραση:

file αυτή είναι η επίσημη απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:

Τώρα πρέπει να ζητήσω νέα πληρωμή. Χωρίς να έχει λάβει πληροφορίες για την απόρριψη.

Αυτόματη μετάφραση:

Έχω γράψει τώρα ένα email απειλώντας το καζίνο με νομικές ενέργειες. Θα χρησιμοποιήσω ό,τι έχω στη διάθεσή μου για να πάρω τα κέρδη μου. Είμαι τόσο κουρασμένος. Αυτοί είναι απόλυτοι απατεώνες και τίποτα άλλο. Θα στείλω όλα τα στοιχεία στην Antillephone NV με τη μορφή καταγγελίας και θα απευθυνθώ επίσης στην κυβέρνηση του Κουρασάο με το αίτημά μου. Το αν και τι θα προκύψει - δεν ξέρω. Δεν θα πάρω τα λεφτά μου σε καμία περίπτωση. Τώρα έχετε κάνει ανάληψη συνολικά 1.000,00 € και τίποτα για πάνω από 1 εβδομάδα. Δεν έχω παίξει στο καζίνο για δύο εβδομάδες. Είναι πολύ πιθανό ο λογαριασμός μου τώρα να αποκλειστεί. Προειδοποιώ ΟΛΟΥΣ ενάντια σε αυτό το καζίνο ή τα καζίνο της Famagousta BV Μην παίζετε εκεί σε καμία περίπτωση. Είναι η απόλυτη απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:

filefile Για να με πιστέψεις κι εσύ. Η πληρωμή είναι αυτή που έχω δημοσιεύσει ξανά τώρα. Αφού το τελευταίο ακυρώθηκε χωρίς λόγο μετά από περισσότερες από 3 ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:

Τέτοια καθάρματα!

Αυτόματη μετάφραση:

4000 € μόλις έφυγε..

Αυτόματη μετάφραση:
1...6 7 8...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα