Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοJupi Casino - γενική συζήτηση

Jupi Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 11)

 από DeeDragee
|
73.442 προβολές 209 απαντήσεις |
|
1...10 11
Antrimlisa

To be perfectly honest the Curacao gaming license providers are not well known for their immediate or constructive responses - in general. 

I can easily imagine that you will be ignored or receive something similar as you did from the casino... 🤯

Nevertheless, I'll wait for any update on this subject.


Yea well I'm not giving up without a fight. It's disgusting the way they treat people. You'd wonder has anyone actually managed to withdraw from jupi casino.

Antrimlisa

I checked recently resolved complaints, some players were paid after - you can browse through the complaints as well here.

I would still recommend playing only in casinos with the least good reputation, this casino is on the opposite side of the spectrum 🙁.


I also used a prepaid debit card to deposit money to this company and within less than a week they were able to give me the merchant used which was 7372 which is for dating and escort services. Please see their emailed sent. I have sent this to my bank. I am furious that for 2 months they have fobbed me off by saying its not a banking matter. How is a serious breach and violation not a banking issue. I have a window of 60 days to make the chargeback claim and I am almost upon it. Twice I submitted 2 dispute online forms for a chargeback and it was returned as unsuccessful twice despite all the information they asked for being submitted.


I have had such a headache and to be treated like this by your own bank. Whom I've been with for over 10 years is almost worse than what was done here. Please see attachment and thank you for your help. You guys are great.

Lisa

file

I have a headache with my bank they very rarely send correspondence in relation to this

Antrimlisa

Did you manage to get verified and get your money out?

Κατέθεσα €200 στο Jupi Casino τον Δεκέμβριο. Ήμουν τυχερός και κέρδισα συνολικά 4100€. Έστειλα αίτημα ανάληψης 1000€. Μερικές μέρες αργότερα, το Evobet Casino μου έστειλε ένα μήνυμα λέγοντας ότι τα χρήματα είχαν παγώσει επειδή είχα παραβιάσει τους κανόνες του Jupi Casino και χρησιμοποιούσα ένα VPN. Δεν έχω λογαριασμό στο Evobet Casino, οπότε αναρωτιόμουν πώς να επικοινωνήσω μαζί τους. Είχα δεκάδες συνομιλίες τόσο με το Jupi όσο και με το Evobet Casinos και τους ζήτησα να αποδείξουν ότι είχα χρησιμοποιήσει VPN (κάτι που δεν είχα κάνει). Έλαβα πραγματικά ανάμεικτα μηνύματα και από τα δύο καζίνο. Μου υποσχέθηκαν να μου επιστρέψουν τα 200€ (η επιστροφή χρημάτων ήρθε στον λογαριασμό) που είχα καταθέσει. €3900 παρέμειναν στο Jupi Casino. Έχω παραπονεθεί για το θέμα αλλά δεν έχω λάβει απάντηση.

Μην παίζετε στα καζίνο Jupi ή Evobet! Απάτη!



Αυτόματη μετάφραση:
Janish

Hello,

it must have been quite stressful, a circus. Have any of these casinos shown you when you were supposed to use the VPN? What was in those mixed messages, please?

One way or another, if you believe the casino - or both of them - had made a mistake, I suggest you try to complain through the Casino Guru Resolution Center. Do you want to know more? I'll gladly help you with that.

Γεια σας, οι κανόνες και των δύο καζίνο απαγορεύουν τη χρήση VPN. Πάντα διαβάζω τους κανόνες των καζίνο και δεν έχω χρησιμοποιήσει VPN. Ζήτησα από το Jupi Casino να αποδείξει ότι έχω χρησιμοποιήσει (για να παράσχω στοιχεία) αυτό που το Jupi Casino πιστεύει ότι είναι VPN. Το καζίνο αναφέρθηκε στους κανόνες και, μεταξύ άλλων, έγραψε και αυτό:

"Παρακαλούμε σημειώστε ότι αυτή η απόφαση ελήφθη για επαγγελματικούς λόγους..."

Σκέφτομαι να υποβάλω μια καταγγελία μέσω του CasinoGuru.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Janish

Ok, I have no idea how a business decision is related to VPN usage. Pardon my French but this stinks a bit. No wonder you are convinced this is not about the VPN. If I can help you with anything complaint-related, just ask. No problem at all.



1...10 11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα