ΦόρουμΚαζίνοJupi Casino - γενική συζήτηση

Jupi Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από DeeDragee
|
42744 προβολές 205 απαντήσεις |
|
1 2...11
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Jupi Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Γεια σας, έκανα αρκετές καταθέσεις στο καζίνο και τώρα έχω κερδίσει κάτι! Είχε 4,2 από τα 5 αστέρια στην πλευρά που το είδα! Τώρα βλέπω αυτήν την κριτική και φοβάμαι λίγο ότι δεν θα πάρω την πληρωμή μου, μου είπαν 72 ώρες επεξεργασίας σήμερα!

Αυτόματη μετάφραση:
DeeDragee
πριν από 2 έτη

Hello DeeDragee. Honestly, you chose a casino with a very bad reputation. But it does not ultimately mean that you will not get your winnings. It takes some time to verify the account as well as the payment process itself.

Hope for the best. Let us know if there is anything suspicious.

πριν από 2 έτη

Γεια σας ... ναι το είδα και εγώ τώρα! Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορώ ήδη να επιβεβαιώσω την αξιολόγηση καθώς υπάρχει μέγιστο ποσό 1000 € ανά πληρωμή και υπάρχει επίσης όριο ανά μήνα! Θα δοκιμαστεί η επαλήθευση και η πληρωμή γενικά; Ή αξιολογούνται μόνο οι όροι και οι προϋποθέσεις! Υπήρχαν ήδη καζίνο εδώ όπου η βαθμολογία έχει διορθωθεί προς τα πάνω! Θα επικοινωνήσω μαζί σας μόλις ακούσω κάτι και θα βαθμολογήσω επίσης το καζίνο! LG

Αυτόματη μετάφραση:
DeeDragee
πριν από 2 έτη

Hello, you're correct plus these limits may prolong the withdrawal process in general, so please give it some time, but be cautious. We're testing and adjusting reputation scores regularly, and if the casino improves anything in the manner of fair gambling, we can raise its rating. We always try to be straight and fair. Thank you for future updates.

πριν από 2 έτη

Σύντομη ενημέρωση: η πληρωμή μου ακυρώθηκε στις 3, 21 Δεκεμβρίου! Όταν ρωτήθηκε, μου είπαν ότι έλειπε μια selfie με ταυτότητα, αν και ενημερώθηκα από πριν ότι ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε πλήρως! Μετά το ανέβασα και έκανα άλλο αίτημα ανάληψης! Είμαι περίεργος πώς θα πάει την επόμενη εβδομάδα!

Αυτόματη μετάφραση:
DeeDragee
πριν από 2 έτη

Thank you for sharing. I'm also very curious, there are a lot of things that could be missing in the future when it comes to a pending withdrawal... Still, hoping for the best 🙂

DeeDragee
πριν από 2 έτη

Unfortunately this can happen. One support agent thinks it's all good, another finds out that something's missing. It's good that you cooperated with them. Let us know if you receive your winnings 🙂

πριν από 2 έτη

Σύντομη ενημέρωση: έχουν περάσει πάνω από 48 ώρες από το αίτημα ανάληψης μου, τίποτα δεν έχει συμβεί μέχρι στιγμής! Όταν ρωτήθηκε στο chat, παίρνω την απάντηση ότι 72 ώρες δεν έχουν τελειώσει ακόμα! Αν και ειπώθηκε μέσα σε 72 ώρες !! Και ειπώθηκε ευθέως αν δεν απαιτείται περαιτέρω εξέταση! Αλλά έχω ήδη ανεβάσει κάθε είδους έγγραφα και δεν ξέρω καν τι άλλο μπορεί να απαιτηθεί! LG Christian

Αυτόματη μετάφραση:
DeeDragee
πριν από 2 έτη

Well, what proofs and statements have you uploaded so far, please?

πριν από 2 έτη

Λοιπόν: Ένας τρέχων λογαριασμός ρεύματος / λογαριασμός κινητού τηλεφώνου, αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού, φωτογραφία τραπεζικής κάρτας, ταυτότητα εμπρός και πίσω και μια selfie με ταυτότητα που ζητήθηκε! Νομίζω ότι αυτό είναι όλο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Έτσι, αυτό το πρωί θα πρέπει πραγματικά να υποβληθεί σε επεξεργασία! Μετά τελείωσαν οι 72 ώρες

Αυτόματη μετάφραση:
DeeDragee
πριν από 2 έτη

That's quite a list of proofs. Well, the more they ask, the more time is needed for evaluation in general, I think. Frankly, it's almost normal that a player waits over a week sometimes... Hope this is not the case!

πριν από 2 έτη

Λοιπόν, είπες 72 ώρες και το πρώτο αίτημα είχε ήδη απορριφθεί και είπες ποια έγγραφα λείπουν. Τώρα τα ανέβασα! Και οι 72 ώρες θα τελειώσουν σε 2 ώρες! Επομένως, θα πρέπει να εγκρίνουν την πληρωμή

Αυτόματη μετάφραση:
DeeDragee
πριν από 2 έτη

We shall see about that - they should if they decide to do so. According to their very bad reputation, to me, that's not so obvious.

πριν από 2 έτη

Γεια σας ... καλά δεν έχει γίνει τίποτα ακόμα! Μου είπαν ότι ανέβασα έγγραφα τη Δευτέρα και έχω επαληθευτεί πλήρως από τότε, θα ισχύουν οι 72 ώρες από εκεί και πέρα. Έτσι θα ήταν σήμερα, είμαι περίεργος τι συμβαίνει

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Υπέβαλε καταγγελία τώρα! Τώρα λέει στο live chat δεν μπορούν να μου δώσουν καμία πληροφορία πότε θα γίνει η επεξεργασία της πληρωμής!

Αυτόματη μετάφραση:
DeeDragee
πριν από 2 έτη

Good you did it. This is not an answer at all. Hope our team will be able to help, but this is not a good sign, I'm afraid.

πριν από 2 έτη

Γεια σας ... η υπάρχουσα πληρωμή μου έχει φύγει από χθες το απόγευμα! Απλώς ισχύει τώρα που δεν έχω πληρωμές! Αλλά δεν πήρα καμία πληροφορία ή τίποτα. Από χθες δεν έχω μπει ούτε στο live chat!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ενημέρωση: Υποτίθεται ότι η απόσυρση θα πρέπει τώρα να εγκριθεί από το καζίνο και θα πρέπει να λάβω τα χρήματά μου!

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
tour_fashm_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα