ΦόρουμΚαζίνοJupi Casino - γενική συζήτηση

Jupi Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από DeeDragee
|
58652 προβολές 205 απαντήσεις |
|
1 2 3...11
Προσθήκη ανάρτησης
DeeDragee
πριν από 2 έτη

I don't think you'll receive it during this weekend, but it should certainly reach your account next week, I'd say until Wednesday, please, let us know and update your complaint as well in case you receive the winnings 🙂

DeeDragee
πριν από 2 έτη

Hello, it's like being on the rollercoaster... Let us know when you get your winnings for good, please 🙂.

πριν από 2 έτη

Γεια σας... έτσι είναι! Δεν έχει έρθει τίποτα ακόμα. Θα αναφέρω απευθείας αν συμβεί κάτι!

Lg

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια σας ... η πληρωμή έφτασε! Παρόλα αυτά θα αποφύγω το καζίνο...γιατί μείωσαν τώρα ξανά το όριο ανάληψης στα 500€

Αυτόματη μετάφραση:
DeeDragee
πριν από 2 έτη

Hello. Awesome news! And thank you for the information regarding the limit as well.

I wonder, will you take a break or are you going to try a different casino? 🙂

πριν από 2 έτη

I was waiting for withdrawal since Dec 10 by bank transfer. Account was verified. Then they cancelled saying there was bank glitch. I wanted to withdraw back to card but not available. Now i was asked to use crypto. Asked for more docs. Sent them twice. Withdrawal and verification both still pending. Total balance for withdraw is 1858 usd. Unresolved complaint at askg. Sent complaint to license. I needed money for Christmas and they didnt send it. Now for new years and still no money and i have to pay my credit card!!!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
ewebgiant
πριν από 2 έτη

Hello, this casino has a very bad reputation, you can see that the other players had problems with withdrawal as well. If you already sent the complaint to the licensing authority, you've done almost everything. The last resort is taking the case to the local court, I'm afraid.

πριν από 2 έτη

Now they say im using VPN and will have to suspend my account! One month of validating documents sending me spam and no word about VPN until now. They will think of all possible ways to delay payment.

ewebgiant
πριν από 2 έτη

We have this information about forbidden VPN on our website as well, so I guess it's something you can find in their Terms and Conditions

file

πριν από 2 έτη

I wasnt even aware if there was VPN as theres no proof. If there is why confiscate deposits? I have sent them all verification and after a month only brought this up. They should at least return the deposits but then again i am not even sure if there was VPN in place.

ewebgiant
πριν από 2 έτη

That's what a good casino would do. They would return the deposits, but as you can see, the casino has a rating of 2.8/10 on our website so I wouldn't expect it from them.

DeeDragee
πριν από 2 έτη

Και ? Παίρνετε τα λεφτά σας;


Χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ναι μετά από πολύ πέρα δώθε! Και αρκετά email που με απειλούν ότι θα το διαβιβάσω στην αδειοδοτούσα αρχή!

Αυτόματη μετάφραση:
DeeDragee
πριν από 2 έτη

Τους απείλησα με την αρχή αδειοδότησης σήμερα και ωχ, η εκκρεμή πληρωμή μου δεν ήταν πλέον διαθέσιμη, πράγμα που δεν σημαίνει ότι θα πληρώσουν. Αμέσως κανόνισα καινούργιο ΑΖ, στα 26.000 ευρώ θα είναι μεγάλο νούμερο

Αρκεί να έρθουν τα λεφτά...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Για μένα είναι το ίδιο! Περιμένω την απόσυρσή μου εδώ και 6 μέρες. Πρώτα είπε ότι ο λογαριασμός μου είναι πλήρως επαληθευμένος, μετά από δύο μέρες ακυρώθηκε η πληρωμή μου επειδή απαιτείται άλλο έγγραφο (φωτογραφία του προσώπου μου με το διαβατήριό μου) .. και τώρα δεν έχει γίνει τίποτα εδώ και 3 ημέρες! Μπορείτε να κάνετε ανάληψη μόνο 500 € και κέρδισα 4000 €, τα οποία χρειάζονται για πάντα εάν πληρωθούν όλα. Πάνω από όλα, συνεχίζουν να σας κατηγορούν για επιπλοκές. Είμαι περίεργος πώς θα πάει μαζί σου! Θερμοί χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:
Klares488
πριν από 2 έτη

Μπορείς μόνο να ελπίζεις και να είσαι πάντα πίσω. Μείνετε φιλικοί αλλά άμεσοι. Μόλις έχω τα λεφτά μου, θα γράψω μια καταγγελία στον δικαιοπάροχο πάντως. Δεν λειτουργεί όπως το φαντάζονται ορισμένα καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ενημέρωση: 1. Η πληρωμή έγινε Παρασκευή (δήθεν!) Και δεν υπάρχει ούτε σήμερα στον λογαριασμό, αν και η Volksbank δημοσιεύει γρήγορα. Αυτό είναι επίσης πολύ πιο γρήγορο σε δεκάδες άλλα καζίνο!

Η δεύτερη πληρωμή μου ακυρώθηκε επειδή απαιτείται άλλο έγγραφο. Αυτή τη φορά λογαριασμός κινητού.. εν τω μεταξύ έχω ανεβάσει την προσωπική μου ταυτότητα, τραπεζική κάρτα, αντίγραφο λογαριασμού, φωτογραφία με ταυτότητα μπροστά στο πρόσωπο και λογαριασμό κινητού. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει τίποτα άλλο για επαλήθευση. Θα το περιμένω τώρα και αν δεν συμβεί τίποτα, η καταγγελία θα σταλεί στον δικαιοπάροχο με όλα τα στιγμιότυπα οθόνης, τα email και το ιστορικό συνομιλιών.

Αυτόματη μετάφραση:
dowopa6
πριν από 2 έτη

Η πληρωμή μου ακυρώθηκε επίσης σήμερα! Έπρεπε να ανεβάσω και λογαριασμό κινητού! Παρόλο που έλαβα ένα email σήμερα στις 9:00 π.μ. ότι ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε πλήρως! Δεν το καταλαβαίνω! Αν θέλω να κάνω ανάληψη των 4000€ στο ακέραιο, το όλο θέμα θα πάρει μέχρι τον Αύγουστο με αυτή την τιμή. Μου έχουν σταλεί όλα τα ιστορικά συνομιλιών μέσω email! Θα ήμουν μαζί σας στην καταγγελία! Δεν χρειάστηκε ποτέ να κάνω κάτι τέτοιο.. Χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

... ειδικά οτιδήποτε είναι πολύ ενδιαφέρον. Όταν πρόκειται για το πραγματικό πρόβλημα και δηλώνω ότι θα παραπονεθώ αν συνεχιστεί. Παίρνω μια αυτόματη απάντηση και η συνομιλία μόλις τελειώνει! Και θα έπρεπε να το περάσω ολόκληρο 8 φορές ... κάτι τέτοιο θα έπρεπε να απαγορεύεται. Ελπίζω να μην κάνουν πλάκα μετά, ότι υπάρχει πρόβλημα με την τράπεζα γιατί δεν έχω άλλη μέθοδο ανάληψης. Περιμένουμε!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ενημέρωση: 1. Η πληρωμή έγινε Παρασκευή (δήθεν!) Και δεν υπάρχει ούτε σήμερα στον λογαριασμό, αν και η Volksbank δημοσιεύει γρήγορα. Αυτό είναι επίσης πολύ πιο γρήγορο σε δεκάδες άλλα καζίνο!

Η δεύτερη πληρωμή μου ακυρώθηκε επειδή απαιτείται άλλο έγγραφο. Αυτή τη φορά λογαριασμός κινητού.. εν τω μεταξύ έχω ανεβάσει την προσωπική μου ταυτότητα, τραπεζική κάρτα, αντίγραφο λογαριασμού, φωτογραφία με ταυτότητα μπροστά στο πρόσωπο και λογαριασμό κινητού. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει τίποτα άλλο για επαλήθευση. Θα το περιμένω τώρα και αν δεν συμβεί τίποτα, η καταγγελία θα σταλεί στον δικαιοπάροχο με όλα τα στιγμιότυπα οθόνης, τα email και το ιστορικό συνομιλιών.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello, thank you for the update - fingers crossed!

1 2 3...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα