ΦόρουμΚαζίνοJupi Casino - γενική συζήτηση

Jupi Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από DeeDragee
|
58598 προβολές 205 απαντήσεις |
|
12 3 4...11
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

... ειδικά οτιδήποτε είναι πολύ ενδιαφέρον. Όταν πρόκειται για το πραγματικό πρόβλημα και δηλώνω ότι θα παραπονεθώ αν συνεχιστεί. Παίρνω μια αυτόματη απάντηση και η συνομιλία μόλις τελειώνει! Και θα έπρεπε να το περάσω ολόκληρο 8 φορές ... κάτι τέτοιο θα έπρεπε να απαγορεύεται. Ελπίζω να μην κάνουν πλάκα μετά, ότι υπάρχει πρόβλημα με την τράπεζα γιατί δεν έχω άλλη μέθοδο ανάληψης. Περιμένουμε!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello there, wish you all the luck. You can always submit your complaint here too. Still hope it would not be this case!

πριν από 2 έτη

Η πληρωμή μου ακυρώθηκε επίσης σήμερα! Έπρεπε να ανεβάσω και λογαριασμό κινητού! Παρόλο που έλαβα ένα email σήμερα στις 9:00 π.μ. ότι ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε πλήρως! Δεν το καταλαβαίνω! Αν θέλω να κάνω ανάληψη των 4000€ στο ακέραιο, το όλο θέμα θα πάρει μέχρι τον Αύγουστο με αυτή την τιμή. Μου έχουν σταλεί όλα τα ιστορικά συνομιλιών μέσω email! Θα ήμουν μαζί σας στην καταγγελία! Δεν χρειάστηκε ποτέ να κάνω κάτι τέτοιο.. Χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

It simply shows how unprofessional they are. You can't just tell the customer that everything's verified and change your mind few hours later.

πριν από 2 έτη

Γεια σου dowopa6, έχεις κανένα νέο; Η πρώτη μου απόσυρση εξακολουθεί να καθυστερεί. Στο chat παίρνω καθημερινά την απάντηση "Ο λογαριασμός σου επαληθεύτηκε χθες". Αυτή η δήλωση έχει γίνει ήδη 3 συνεχόμενες ημέρες. Η απόσυρσή μου δεν υποβλήθηκε καν σε επεξεργασία. Είμαι τόσο θυμωμένος!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια σας .. έχει λάβει κάποιος από εσάς την πληρωμή; Πώς είναι για εσάς το όριο ανάληψης, έχει επίσης αλλάξει; Ξεκίνησα με 1000 € και μετά έφτασε στα 500 €! Όμως έλαβα την πρώτη και μοναδική πληρωμή μου και μετά διέγραψα τον λογαριασμό μου εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Προσπαθούν να σας κρατήσουν πίσω μέχρι να στοιχηματίσετε ξανά τα χρήματά σας!

Αυτόματη μετάφραση:
DeeDragee
πριν από 2 έτη

Anyway, I think you can call it a success if you managed to withdraw money from there.

DeeDragee
πριν από 2 έτη

Hello DeeDrage, δεν έλαβε χρήματα μέχρι στιγμής! Με απορρίπτουν ξανά και ξανά. Έχω € 4000 και μπορώ να κάνω ανάληψη μόνο € 500. Μόνο όταν τα 500 € έχουν διεκπεραιωθεί, μπορώ να ξεκινήσω άλλη πληρωμή. Περιμένετε από την περασμένη εβδομάδα τη Δευτέρα (η επαλήθευση διήρκεσε μέχρι αυτήν την εβδομάδα Τρίτη) νομίζω επίσης ότι το καθυστερούν ώστε όλοι να στοιχηματίσουν ξανά τα κέρδη τους.

Αυτόματη μετάφραση:
Klares488
πριν από 2 έτη

Ναι, έλαβα την πρώτη πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

2 Η πληρωμή πραγματοποιήθηκε σήμερα, δυστυχώς επιστρέψατε στη συνομιλία και πάλι έχετε αναβληθεί.

Στη συνέχεια απείλησα ξανά τον δικαιοπάροχο και μετά μου είπαν ότι αν το καζίνο αντιμετωπίσει προβλήματα, ο λογαριασμός μου θα αποκλειστεί! Εκβιασμός επίσης

Τώρα έχω κερδίσει πάνω από 30.000 ευρώ σε πίστωση (πονταρίσματα ανά περιστροφή έως 120 ευρώ) και θα πάρω τα χρήματα, ακόμα κι αν είναι μόνο 500 ευρώ την εβδομάδα. Το κυριότερο είναι οι αριθμοί...!!!

Θα συμβούλευα όλους να αποφύγουν αυτό το καζίνο!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Θα ήταν η σειρά μου να πληρώσω σήμερα, αλλά ακυρώθηκε χωρίς προφανή λόγο. Έπρεπε λοιπόν να κάνω ξανά αίτηση και να περιμένω ξανά 72 ώρες! Παρόλο που μου είπαν στο chat σήμερα το πρωί ότι ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί και η ανάληψη βρίσκεται υπό επεξεργασία! Θα ήμουν ευτυχής αν λειτουργούσε τουλάχιστον μια πληρωμή! Όταν ρωτήθηκε γιατί η πληρωμή μου ακυρώθηκε σήμερα -Κανένα από το τμήμα πληρωμών δεν είναι διαθέσιμο, θα πρέπει να επικοινωνήσω αύριο ή να γράψω ένα email! Νομίζω ότι είναι μάγουλο!

Αυτόματη μετάφραση:
Klares488
πριν από 2 έτη

Ναι, η υποστήριξη εκεί είναι παγκόσμιας κλάσης 😉 Τίποτα δεν λειτουργεί για αυτούς μέσω email. Δεν έχουν τη δική τους τεχνολογία υπό έλεγχο.

Η πληρωμή μου σίγουρα θα ακυρωθεί ξανά επειδή λείπει άλλο έγγραφο. Τώρα όμως δεν ξέρω τι άλλο να τους στείλω. Έχουν τα πάντα!

Διατηρήστε όλα τα email σας, τα αρχεία καταγραφής συνομιλιών και πάντα είναι καλό να τραβάτε ένα στιγμιότυπο οθόνης του προφίλ σας σε περίπτωση που πρέπει να μεταβεί στον χορηγό άδειας. Ωστόσο, πριν το κάνετε αυτό, επικοινωνήστε πάντα με την υποστήριξη και παραμείνετε φιλικοί. Είναι εξαντλητικό, το ξέρω... Δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο σε καζίνο. Το ότι εξακολουθούν να κυκλοφορούν στην αγορά, με εκπλήσσει λίγο.. μάλλον θα υπάρξουν πολλά παράπονα!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
DeeDragee
πριν από 2 έτη

Το όριο μου ήταν ήδη 500 ευρώ μετά την εγγραφή μου. Και μετά διαφημίζουν τις πιο γρήγορες πληρωμές .. απλά το γελοίο το μαγαζί!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ναι, το έριξα εναντίον εκείνων με τις πιο γρήγορες πληρωμές! Γελοίο ... αλλά μετά σίγουρα θα πάρει μέχρι το τέλος του χρόνου για να με πληρώσεις ... δυστυχώς 🙁

Αυτόματη μετάφραση:
DeeDragee
πριν από 2 έτη

Αν όχι πλέον .. Η πληρωμή από 01/10/22 μόλις ακυρώθηκε χωρίς να αιτιολογηθεί.

Μπορείτε να περιμένετε πολύ για μια απάντηση από την υποστήριξη, τι βρώμικο μαγαζί!


Πίστωση PS τώρα στα 42.000 ευρώ .. δεν θα τους δω ποτέ μαζί τους, αλλά μπορώ ακόμα να τους ξεσηκώσω απίστευτα 😉

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Μπορώ να ρωτήσω πόσο συχνά και πόσα έχετε καταθέσει;

Αυτόματη μετάφραση:
DeeDragee
πριν από 2 έτη

Έτσι κατέθεσα περίπου 15 φορές.. γύρω στα 560 € συνολικά. Η πληρωμή μου ακυρώθηκε χωρίς κανένα λόγο και γιατί δεν έμαθα γιατί! Διάβασα στους όρους και τις προϋποθέσεις ότι υπάρχει όριο ανά ημερήσια νίκη. Αυτό υποτίθεται ότι θα ήταν περίπου 5000 € ... αλλά δεν είμαι σίγουρος!

Αυτόματη μετάφραση:
DeeDragee
πριν από 2 έτη

Κατέθεσα 100 ευρώ δύο φορές. Και δεν θα πληρώσω ποτέ ξανά εκεί!

Αυτόματη μετάφραση:
Klares488
πριν από 2 έτη

Έχω ήδη κερδίσει περισσότερα από 5000 την ημέρα εκεί .. Δεν με νοιάζει πραγματικά αν θα πληρώσουν ή όχι. Ένα μεγάλο παράπονο υποβάλλεται στον δικαιοπάροχο με τη σύσταση να αφαιρέσει την άδειά του. Δεν βλέπω ποτέ τα χρήματα μαζί τους ούτως ή άλλως, αλλά θα προσπαθήσω να τους σταματήσω να κερδίζουν χρήματα και να ξεσκίσω τους ανυποψίαστους παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

2 Η πληρωμή πραγματοποιήθηκε σήμερα, δυστυχώς επιστρέψατε στη συνομιλία και πάλι έχετε αναβληθεί.

Στη συνέχεια απείλησα ξανά τον δικαιοπάροχο και μετά μου είπαν ότι αν το καζίνο αντιμετωπίσει προβλήματα, ο λογαριασμός μου θα αποκλειστεί! Εκβιασμός επίσης

Τώρα έχω κερδίσει πάνω από 30.000 ευρώ σε πίστωση (πονταρίσματα ανά περιστροφή έως 120 ευρώ) και θα πάρω τα χρήματα, ακόμα κι αν είναι μόνο 500 ευρώ την εβδομάδα. Το κυριότερο είναι οι αριθμοί...!!!

Θα συμβούλευα όλους να αποφύγουν αυτό το καζίνο!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Do you have a transcript or screenshot of the conversation where they threatened you by blocking your account?

Daniel
πριν από 2 έτη

Ναι έχω. Σώζεται.


Ακριβώς στις 06:48:03 εκδόθηκε η απειλή!


file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα