ΦόρουμΚαζίνοJupi Casino - γενική συζήτηση

Jupi Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από DeeDragee
|
58615 προβολές 205 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...11
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

🙂 είχαν ακριβώς τις ίδιες συζητήσεις και επίσης, μόνο με την εξαίρεση ότι στη συνέχεια πλήρωσαν μια φορά! Αλλά σκεφτείτε, όσο συνεχίζετε να παίζετε εκεί με την πιστωτική σας, ελπίζετε ότι θα το στοιχηματίσετε! Είχα κερδίσει λίγο πάνω από 2000 €, μετά έδωσα 1000 € στην πληρωμή και μετά είχα πολλές συζητήσεις για την πληρωμή! Μετά συνέχισα να παίζω με το υπόλοιπο που μου είχε απομείνει, γιατί χρειάστηκε πολύς χρόνος για να πληρώσω. Στο τέλος έλαβα την πληρωμή μου όταν εξαντλήθηκε η πίστωσή μου!

Αυτόματη μετάφραση:
dowopa6
πριν από 2 έτη

I think there was a bit of misunderstanding, because the agent said:

I hope they won't cancel your withdrawal

and you replied:

I don't cancel anything


Anyway, you're right that when you mentioned the licensing authority, they said that when "csm" mentions this, they can block your account. I believe that "csm" is an abbreviation for a customer.

πριν από 2 έτη

Διέγραψα τον λογαριασμό μου εκεί επειδή η πληρωμή απορρίφθηκε ξανά. Ένα καζίνο που αγνοεί τους δικούς του όρους και προϋποθέσεις δεν αξίζει να το αναφέρουμε!

Έστειλα καταγγελία στην αρχή αδειοδότησης και στην ολλανδική KSA πάντως !!


Βάλτε ΜΗΔΕΝ Αστέρια σε αυτό το καζίνο γιατί τίποτα δεν είναι καλό εκεί. Ούτε υποστήριξη, ούτε τα παιχνίδια και οι πληρωμές τέλος πάντων!!!



Αυτόματη μετάφραση:
dowopa6
πριν από 2 έτη

Τι θα λέγατε για πάνω από 30 χιλιάδες σε πίστωση; Ή μήπως όλα παίζονται στοίχημα; Έχετε λάβει τίποτα τώρα;

Αυτόματη μετάφραση:
DeeDragee
πριν από 2 έτη

Έβαλα τα πάντα στον Μπλακ Τζακ γιατί δεν πλήρωσαν ποτέ. Τώρα ήθελαν ένα αντίγραφο του πιστοποιητικού γέννησής μου για επαλήθευση, κάτι που μου πήγαινε πολύ μακριά. Πάντα βρίσκουν νέες δικαιολογίες για να μην χρειάζεται να πληρώσουν.

Ο λογαριασμός διαγράφηκε, οπότε ζω ξανά πιο ήρεμος χωρίς να σπάω τα νεύρα μου με αυτήν την ανίκανη υποστήριξη.


Τώρα θα αποφύγω τα διαδικτυακά καζίνο. Μπορώ επίσης να στοιχηματίσω μεγάλα ποσά στο καζίνο μας στο Hohensyburg. Στη συνέχεια, τα κέρδη πληρώνονται αμέσως.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Αυτό ακριβώς περίμεναν, ότι τα έπαιξες όλα! Πήρατε καθόλου πληρωμή;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

We should all file a police report from every country. This is the worst casino who took away 1858 usd from me. I am from Philippines. The license is just a logo and doesnt do anything at all. Scammers

DeeDragee
πριν από 2 έτη

Μια απόσυρση που έγινε μετά από ατελείωτες συζητήσεις. Μπορείτε να κάνετε με ασφάλεια χωρίς αυτό το κατάστημα.

Αυτόματη μετάφραση:
dowopa6
πριν από 2 έτη

This is the best case for the casino, because no matter what you say know they can only claim that they required something that you refused to send and they were just waiting for it. Of course, they will claim that they would send your winnings immediately if you sent it.

πριν από 2 έτη

Όπως ανέφερα στην κριτική μου, αντιμετωπίζω τα ίδια προβλήματα με πολλούς άλλους πριν από εμένα. Υποτίθεται ότι ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως μετά τη μεταφόρτωση τιμολογίου, άδειας οδήγησης, τραπεζικού λογαριασμού, τραπεζικής κάρτας και selfie. Μου λένε να περιμένω 72 ώρες για την πρώτη πληρωμή των 500 €. Με τρέχον υπόλοιπο 5000 €, θα χρειαστούν περίπου 6 εβδομάδες. Δεν θα παίξω άλλο στοίχημα και ελπίζω ότι μετά από πολύωρη αναμονή θα τα πάρω όλα. Έχω ήδη απειλήσει τον δικαιοπάροχο. Η απάντηση σε αυτό ήταν: Συνεπώς, θα αποκλείσουμε ενδεχομένως τον λογαριασμό σας.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Φυσικά, γίνονται προσπάθειες να παραταθούν οι πληρωμές. Αλλά πώς βλέπεις τις πιθανότητες αν στην πραγματικότητα δεν παίζεις πια και έχεις υπομονή;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Προς το παρόν δεν μπορώ να πω κάτι ξεκάθαρο για απάτη. Η επαλήθευση, αν όντως ολοκληρωθεί τώρα, κράτησε 3 ημέρες. Όπως ανακοινώθηκε. Οι αναλήψεις διεκπεραιώνονται εντός 72 ωρών. Πρέπει να περιμένω μέχρι την Τρίτη 10:04 π.μ. Σίγουρα δεν είναι φιλικό προς τον πελάτη και πολύ πολύ απογοητευτικό. Αλλά στην περίπτωσή μου δεν έχουν κάνει κάτι που δεν υπήρχε κάπου στους όρους και τις προϋποθέσεις. Ακόμα και το χαμηλό όριο πληρωμής μου εξηγήθηκε τελικά. Αν και αυτό είναι επίσης πολύ άδικο κατά τη γνώμη μου - αλλά στην πραγματικότητα εξηγείται εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Dandosch
πριν από 2 έτη

The casino has extremely bad reputation, but you should never threaten the with the licensing authority, if you still have a good chance of receiving the winnings. You should be patient, check your pending withdrawal regularly and try to get the approved one by one.

If you somehow manage to collect the winnings, make sure you'll choose a better casino next time.

πριν από 2 έτη

Τώρα, μετά από 4 μέρες αναμονής, η απόσυρσή μου ακυρώθηκε ξανά. Χωρίς email. Δεν έχω πληροφορίες για το γιατί συνέβη αυτό. Η υποστήριξη μου λέει συνέχεια να ανεβάσω μια selfie. Ωστόσο, το έχω κάνει ήδη. Αυτό επιβεβαιώθηκε από αρκετούς εργαζόμενους. Μου έγραψαν ότι η selfie ελήφθη, ελέγχθηκε και έγινε αποδεκτή. Τώρα πάλι η απόρριψη της πληρωμής. Πρέπει να κάνω άλλη πληρωμή. Οπότε μου λένε ακριβώς τα ίδια όπως πριν από 4 μέρες. Κανείς δεν μπορεί να με βοηθήσει. Ω φίλε, μάλλον δεν θα πάρω ποτέ τα λεφτά μου. 5000€ είναι στον λογαριασμό μου. Δεν έχω παίξει αρκετές μέρες και κατέθεσα αρχικά περίπου 800€. Θέλω μόνο τα λεφτά μου πίσω. Αυτό δεν μπορεί να είναι αλήθεια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Τώρα ξαφνικά συνειδητοποίησα ότι το σύστημα υποτίθεται ότι δεν αναγνωρίζει το επίθετό μου. Έχω ένα "Ü" στο επίθετό μου και το σύστημα δεν φαίνεται να το αναγνωρίζει. Δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι τέτοιο. Όταν ήθελα να αντικαταστήσω το Ü με ένα UE, ούτε αυτό ήταν εντάξει και έπρεπε απλώς να χρησιμοποιήσω ένα U αντί για το Ü. Οπότε το επώνυμό μου ξαφνιάστηκε χωρίς άλλη καθυστέρηση. Και τώρα πρέπει να περιμένω άλλες 3 μέρες..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Θα ήθελα να σημειώσω, ωστόσο, ότι το όνομά μου είχε ήδη συμπληρωθεί από το καζίνο όταν υποβλήθηκε το αίτημα ανάληψης. Μαζί σου"

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Και κάτι διαφορετικό κάθε μέρα. Σήμερα ξαφνικά λέγεται ότι λείπει επίσημο τραπεζικό έγγραφο. Αν και αυτό ήταν ήδη στις 7.2. μεταφορτώθηκε και ελέγχθηκε. Η απόσυρση ματαιώθηκε..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Όταν ρωτήθηκε στη συνομιλία, μου ζητήθηκε να ανεβάσω ξανά το ίδιο έγγραφο. Στη συνέχεια, η συνομιλία απλά τελειώνει.

Αυτόματη μετάφραση:
Dandosch
πριν από 2 έτη

Hello.

Frankly, this is hardly a surprise considering their reputation.

Let us know how it develops.

πριν από 2 έτη

Τώρα ζήτησες συγγνώμη. Υπήρχε υποτίθεται ένα σφάλμα και δεν θα έπρεπε να δώσω περαιτέρω σημασία στο email που έλαβα. Θα επεξεργαστούν την απόσυρσή μου το συντομότερο. Είμαι περίεργος ..

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 5...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα