Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοJoo Casino - γενική συζήτηση

Joo Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

 από Ella092
|
9.233 προβολές 58 απαντήσεις |
|
12 3

Ναι, έστειλα και στο καζίνο την επιβεβαίωση. Στη λίστα συναλλαγών, η κατάθεση επισημάνθηκε ως αποδεκτή μετά από μερικές ημέρες. Σήμερα είναι 10η μέρα και η κατάθεσή μου δεν είναι ακόμα εκεί. Στο chat πάντα παίρνω μια διαφορετική δικαιολογία. Δεν έχω ιδέα τι πάει στραβά με τον Ντάμα τον τελευταίο καιρό.

Αυτόματη μετάφραση:

They must be scamming so many people.. I’m getting the same response just saying I should’ve checked the terms and condition

I completely understand because I wouldn't like it either. I'm really curious if everything will be fine and turn out well. Did you also contact the provider to see if everything went well? 

All they say is, I should have checked the terms and conditions. I just understand why they let me play any game being able to do any bets, then just take it all after I finish the wager amount. 60x 😅

filefilefinally wagered the bonus. Then they say this. Leave me with the $70 I deposited after hours of playing, finally having some luck winning. 60x wager 😅🫠

Hello, according to what the casino wrote, you exceeded maxbet when you wagered the bonus. Are you aware of anything like that? Did you cross it many times or did it happen to you once by chance? Could you say more about that? 🤔

Ναι, έστειλα και στο καζίνο την επιβεβαίωση. Στη λίστα συναλλαγών, η κατάθεση επισημάνθηκε ως αποδεκτή μετά από μερικές ημέρες. Σήμερα είναι 10η μέρα και η κατάθεσή μου δεν είναι ακόμα εκεί. Στο chat πάντα παίρνω μια διαφορετική δικαιολογία. Δεν έχω ιδέα τι πάει στραβά με τον Ντάμα τον τελευταίο καιρό.

Αυτόματη μετάφραση:

It's a shame that nothing has happened yet and we don't know anything else relevant. I don't know how long this whole situation can last and I would slowly expect something more. I hope that soon we will know what to expect from this case. 😕

Υπέβαλα μια καταγγελία εναντίον αυτού του καζίνο επειδή δεν μπορώ να περάσω την επαλήθευση. Υπέβαλα μια καταγγελία, αλλά η διοίκηση έγραψε μια επίσημη απάντηση και έκλεισε την καταγγελία μου. Ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση σε καμία από τις ερωτήσεις μου. Μην παίζετε σε αυτό το καζίνο, αυτή είναι η σύστασή μου. Θα κάνουν τα πάντα για να μην σας πληρώσουν. Και τα παράπονα σε αυτό το φόρουμ δεν θα βοηθήσουν. Περίμενα 8 μέρες για απάντηση από το καζίνο. Και δεν έλαβα καμία απάντηση στις ερωτήσεις μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Antonno

Unfortunately, as I can see in your complaint, it was rejected due to the fact that you have already played down your winnings. Isn't that right?

Therefore, our team is not able to do anything regarding your issue if there is no amount to "fight" for, you know.🤷‍♀️

With every complaint, there is a timer set, and every party needs to reply within this time frame. It is not always possible to reply to every post in the complaint right away, and that is why we have implemented these timers.

Romi

Τι σχέση έχει η νίκη μου; Δεν μπορούσα να περάσω επαλήθευση για 10 μέρες ακόμα και με παράπονο στο φόρουμ σας. Για ποιο λόγο δεν έλαβα απάντηση; Επίσης, μετά από μία κατάθεση τα μπόνους μου απενεργοποιήθηκαν. Γιατί; Θέλω να λάβω απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις από το καζίνο. Δεν μπορείτε πραγματικά να με βοηθήσετε να καταλάβω αυτές τις 2 ερωτήσεις;

Αυτόματη μετάφραση:
Antonno

Unfortunately, it is not possible for us to force any casino to answer to its players. Maybe you should try to contact the support. And if you already have, I am really sorry that it didn't work out.

We give casinos 14 days to proceed with the payment, but if the player plays down the money, it is closed for us as there is no amount to help get. You know.

Romi

Θέλω να υποβάλω μια νέα καταγγελία σχετικά με το τι χρειάζομαι για να περάσω την επαλήθευση. Χρειάζεται να ανοίξω νέα καταγγελία; Ή θα το συζητήσουμε σε αυτό το νήμα;

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Antonno

I am not sure if I understand what you mean to tell you the truth.

So, could you please explain what the issue is now with the casino?

Have you requested a new withdrawal, perhaps, and you are not able to verify yourself? Is that what you mean?

Verification when you are trying to cashout is almost impossible. They are asking for things that we cannot provide. Just don't go there.

gilbertstef

Hi, what documents do you not provide to the casino, what they ask from you? I think any situation regarding verification could be solved, so try to explain it to me and we'll see what can be done.

Everything is fine now. After 12 tries, I finally was approved. I’ll change my rating. There should be examples available for future clients who could have the same probleme. It would save a lot of frustrations with the process

Romi

Όχι, δεν ζήτησα νέα ανάληψη. Αλλά θέλω να περάσω από επαλήθευση μαζί τους και να καταλάβω ποιος ήταν ο λόγος που δεν μπόρεσα να το περάσω.

Αυτόματη μετάφραση:

Everything is fine now. After 12 tries, I finally was approved. I’ll change my rating. There should be examples available for future clients who could have the same probleme. It would save a lot of frustrations with the process

So really, you had to try that many times? What was the reason, though? Some missing documents perhaps?

At least you got it now. Right?

Όχι, δεν ζήτησα νέα ανάληψη. Αλλά θέλω να περάσω από επαλήθευση μαζί τους και να καταλάβω ποιος ήταν ο λόγος που δεν μπόρεσα να το περάσω.

Αυτόματη μετάφραση:

In that case, no complaint will be opened. Only if there is some pending withdrawal can our team intervene, you know.

You will need to communicate that with the support of the casino directly.

Γεια, κατάφερα να κερδίσω μια μεγάλη νίκη στο Joo Casino. Τώρα τα κέρδη έχουν ακυρωθεί επειδή δεν συμμορφώθηκα με τους όρους μπόνους. Μάλλον δεν έχει καμία πιθανότητα, αλλά αυτό δεν μπορεί να είναι αλήθεια. Το καζίνο δεν είναι διατεθειμένο να δείξει καλή θέληση... Κατανοώ τους όρους και τις προϋποθέσεις, αλλά έπαιξα και χωρίς μπόνους και δεν νομίζω ότι είναι νόμιμο να ακυρώσω τα πάντα; Έχετε κάποια εμπειρία με αυτό; Όλες οι άδειες είναι εντάξει ή μπορεί κάτι να ελεγχθεί μέσω αυτών;

Αυτόματη μετάφραση:
Nina1985

Could we take it step by step here, please?

So, you played with some bonus. Right? Was there a maximum withdrawal applied, and that is why the casino took the money that was over the limit, perhaps?

Please know that it is very important to read the terms of every bonus beforehand so you are informed about it well.

When you say that you played also with real money, could you tell us exactly how it was and what you mean, please, so we are able to hopefully help?

Nina1985

Το πιο πιθανό είναι να μην πάρετε τίποτα. Αυτό το καζίνο έχει πάει άσχημα. Δεν με πλήρωσαν μόνο με μία κατάθεση. Και μετά απενεργοποίησαν τα μπόνους μου και μπλόκαραν τον λογαριασμό μου. Αν και πήρα μόνο ένα μπόνους. Μην ξεχάσετε να αφήσετε μια κριτική για αυτό το καζίνο στη σελίδα κριτικών. Για να μπορούν οι άλλοι παίκτες να δουν την εμπειρία σας.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα