ΦόρουμΚαζίνοJoo Casino - γενική συζήτηση

Joo Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Ella092
|
3536 προβολές 23 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Joo Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους. Έχω ένα πρόβλημα με το joocasino. Κέρδισα 1000 ευρώ σε αυτό το καζίνο. Το καζίνο μου αφαίρεσε 800 ευρώ λόγω του υποτιθέμενου μπόνους (δεν μπορώ να βρω κάτι σχετικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις...). Λοιπόν, έχω συμβιβαστεί με το γεγονός ότι έχω μόνο 200 ευρώ στον λογαριασμό μου. Το πρόβλημα τώρα είναι ότι το καζίνο δεν θέλει να κάνει ανάληψη των χρημάτων μου επειδή το ελάχιστο ποσό ανάληψης είναι 500 ευρώ. Δεν έχω λογαριασμό bitcoin και δεν θέλω να δημιουργήσω. Ζήτησα ευγενικά από το καζίνο να μου μεταφέρει τα 200 ευρώ στον λογαριασμό μου για να κλείσω επιτέλους τον λογαριασμό μου εκεί. Το καζίνο δεν θέλει να το κάνει αυτό. Ελπίζω κάποιος να με βοηθήσει

Αυτόματη μετάφραση:
Ella092
πριν από 1 έτος

Hello,

Ella092, well it's a quite complicated matter, I'd say. Let's start from the beginning. Almost every no deposit bonus has several terms you have to keep in mind, one is called the maximum cashout limit and it tells you how much you will be able to win while the bonus is active. I find the maximal withdrawal limit in the bonus terms section, point 1.7.:

file"1.7. The maximum withdrawal limit from a no deposit bonus including free spins is 50 EUR. The maximum withdrawal limit from no deposit-free spins is 50 EUR. The maximum win restriction persists after the completion of the wagering requirement. The maximum you will ever be able to withdraw from play with funds associated with a (no deposit) bonus is 50 EUR. An exception can be made for loyal players, and in the case of winning, the maximum win amount can be increased. To request a withdrawal, you must fully verify your account and make a minimum deposit."

So it seems that your limit has been raised.

Have you checked the payment options available for players from Germany? Is there any other option you would prefer? I would ask the casino if it is available for you.

Kindly let me know if you manage to find a solution.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Το καζίνο μου απάντησε στο email ότι τα χρήματα ή τα 200 ευρώ θα μεταφερθούν με τραπεζικό έμβασμα ως επιστροφή χρημάτων. Ακόμα περιμένω την επιβεβαίωση. Αν δεν βοήθησε, θα σας ενημερώσω! Ευχαριστώ πολύ ❤️

Αυτόματη μετάφραση:
Ella092
πριν από 1 έτος

Hello, it seems good 🙂.

Kindly let me know when you receive the money.

πριν από 1 έτος

Έκανα κατάθεση, έκανα μερικούς γύρους, κέρδισα, ζήτησα ανάληψη, ακυρώθηκε.

Έκανα παράπονα και μου είπαν ότι ο λογαριασμός μου δεν είχε επαληθευτεί. Έστειλα τα έγγραφα ακόμα και για να μην μπορώ να κάνω ανάληψη έπαιξα έχασα

Κατά την άποψή μου, το Joo Casino δεν είναι αξιόπιστο. Έκανα πολλά αιτήματα ανάληψης που όλα απορρίφθηκαν, πορτοφόλι Payfun, pix και τραπεζική μεταφορά, παίζω στο καζίνο Betano, Jvspin και Nine

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Aparecida
πριν από 1 έτος

Hello,

I'm sorry to say that but it's quite usual that first, your account needs to be verified, in order to send you your winnings. The payment option you opted for doesn't make any changes, I'm afraid. Some casinos send lower sums without verification, but there is some threshold, so you'll be asked to complete the verification eventually.

The exception goes for anonymous casinos - usually crypto ones.

Allow me to mention our point of view:

"

However, please bear in mind that it’s quite usual for withdrawals to take a couple of days or even weeks to get fully processed. This means that it may take some time before your money appears in your account. This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.

That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint.

If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you.

Thank you in advance for your patience and understanding.

"

I'm sorry you lost the balance, though. 🙁

Radka
πριν από 1 έτος

ο λογαριασμός έχει επαληθευτεί όλα είναι εντάξει με τον λογαριασμό μου. Κάθε ώρα που ζητούσε απόσυρση ακυρωνόταν από μια νέα ιστορία.

ελάχιστο ποσό $50,00 ρεάλ


Αυτόματη μετάφραση:
Aparecida
πριν από 1 έτος

I guess that there is nothing else we can do at the moment, if you lost the money, we can't do much, I'm afraid.

Normally, I would suggest a complaint.

Can you share what stories the casino uses? 🤔

Radka
πριν από 1 έτος

Πραγματικά δεν υπάρχει κάτι άλλο.

Αυτόματη μετάφραση:
Aparecida
πριν από 1 έτος

Ok, thank you for sharing your experience with us.

If you ever feel like you could use some help, please visit us. there is always room for another complaint 🙏.

The point is that we will try to hep you out.

πριν από 1 έτος

Γεια σας, έχω πρόβλημα με την πληρωμή, γιατί αφαιρείται;

Αυτόματη μετάφραση:
mardinkelasik
πριν από 1 έτος

Hello,

I guess the casino should explain it to you. This is the forum, sadly we do not have information from the casinos.

πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους.

Αντιμετώπισα πρόβλημα με το JOO Casino. Πρόκειται για πληρωμή 700 ευρώ. Αν και η επαλήθευση έχει ολοκληρωθεί και τα έγγραφα έχουν μεταφορτωθεί, η πληρωμή απορρίπτεται ξανά και ξανά. Θα θέλατε να μάθετε γιατί;

Αυτόματη μετάφραση:
Ella092
πριν από 1 έτος

It's good to hear that they have agreed to transfer the money or the 200 euros as a refund through bank transfer. I understand that you are still waiting for confirmation, so I hope that the process goes smoothly and that you receive the refund as soon as possible.

robjmiller
πριν από 1 έτος

Όχι, περιμένω την πληρωμή, η οποία απορρίφθηκε ξανά.

Γιατί απορρίφθηκε η πληρωμή;

Αυτόματη μετάφραση:
Alexa2007
πριν από 1 έτος

Hello.

This reply was not meant for you 🙂 but for Ella092:

file


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους.

Αντιμετώπισα πρόβλημα με το JOO Casino. Πρόκειται για πληρωμή 700 ευρώ. Αν και η επαλήθευση έχει ολοκληρωθεί και τα έγγραφα έχουν μεταφορτωθεί, η πληρωμή απορρίπτεται ξανά και ξανά. Θα θέλατε να μάθετε γιατί;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there.

I'd love to answer your question, but sadly I can't. In this case, you should ask the casino.

Are you sure you're not receiving any kind of emails concerning the explanation? Sometimes such emails go directly to the spam or trash folder - worth checking.

If you have no clue, the casino should advise what's wrong.

Try asking the chat operator or support and share the reply, please.



πριν από 3 μήνες

So I deposited into this casino. Took their deposit bonus offer. I played through the wagering amount. No I am trying to withdraw, the issue is that my bank provides me with a digital card only, no phyiscal card.


Now they won't verify me because of this and obviously can't withdraw. They have verified my ID and address. but won't verify where I deposited the funds from.


I am able to provide them with every other form of proof that the deposit came from an account under my name, show proof of the digital card(although they don't accept this). Yet they happily take payments from digital cards.


I think the bigger issue is that even if I had a physical card that had the same numbers and expiry date, the CCV on the back will be different as that is how my bank works. So there is no way from what they are telling me that I can verify myself and withdrawl.


If I had known that digital cards were not allowed, I would have used a different deposit method. I have used digital cards with other Casinos such as RoySpin and Viperspin and have had no issues in verifying myself and withdrawing.


Frustrating to say the least.

zachg93
πριν από 3 μήνες

Hey, if the casino doesn't give you any other alternative in the deposit to verify the method and then withdraw with it and also doesn't accept your card documents, I would recommend you to file a complaint here on this link

Our team will try to help you and I firmly believe that this situation can be resolved. Of course, if you don't know what to expect from the complaint itself, I've also added a guide here where you can read all the relevant information. 

Are you up for it ?

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη