πριν από 6 μήνες
Μίλησα μαζί τους και δεν μου έλυσαν το πρόβλημα
I talked to them and they didn't solve my problem
les hable y no me resolvieron el problema
0
Μίλησα μαζί τους και δεν μου έλυσαν το πρόβλημα
I talked to them and they didn't solve my problem
les hable y no me resolvieron el problema
Λοιπόν, αν έχουν αλλάξει τους τρόπους πληρωμής, δυστυχώς, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για αυτό. Κι αν διαλέξεις άλλο;🤷♀️
Well, if they've changed the payment methods, unfortunately, there is nothing we can do about it. What if you choose another one?🤷♀️
Από το πουθενά, ζητούν περισσότερα έγγραφα και καθυστερούν τις αναλήψεις σας με πιθανή προθεσμία 31 ημερών, ενώ συνήθως χρειάζονται 1 ημέρα. Υπαινιγμός στον όρο ή την προϋπόθεση 10.4. Άδικο παιχνίδι. Πολύ περίεργο αν έχουν ήδη επεξεργαστεί όλες τις αναλήψεις.
Out of nowhere, they ask for more documentation and delay your withdrawals with a possible 31-day deadline, whereas they usually take 1 day. Alluding to the term or condition 10.4. Unfair play. Very strange if they already processed all the withdrawals.
De la nada te solicitan mas documentacion y te retrasan los retiros con una posibilidad de 31 dias de plazo, siendo que usualmente demoran 1 dia. Aludiendo al termino o condición 10.4. Juego desleal. Muy extraño tdo si ya procesaban tdos los retiros.
Από μια άλλη οπτική γωνία, εάν αυτό το αίτημα προέκυψε από το πουθενά, μπορεί επίσης να είναι ένα είδος πρόσθετης επαλήθευσης ή μια άμεση έρευνα όλων των δραστηριοτήτων σας, οι οποίες συνήθως έχουν παρόμοιες προθεσμίες.
Δυστυχώς, τα καζίνο δεν προτιμούν να μοιράζονται λεπτομέρειες όταν πρόκειται για έρευνες, επομένως, ως συνήθως, οι παίκτες είναι ανεπαρκώς ενημερωμένοι αλλά σε μεγάλη σύγχυση. Ειλικρινά, αν ελέγξετε τους κανόνες, υπάρχει πάντα ένα μέρος που δικαιολογεί μια τέτοια διαδικασία. Λυπάμαι που πρέπει να το περάσετε αυτό. Βάζω στοίχημα ότι δεν γνωρίζετε τίποτα ασυνήθιστο που έχετε κάνει ποτέ παίζοντας εκεί, σωστά; Οπότε πρέπει να είσαι καλά. Ας ελπίσουμε ότι θα το χειριστούν πιο γρήγορα και θα φροντίσουν να μας ενημερώνουν. Για παν ενδεχόμενο.
From another perspective, if this request came out of nowhere, it may also be a sort of additional verification or a direct investigation of all your activities, which usually have similar deadlines.
Sadly, casinos do not prefer to share details when it comes to investigations, so as usual, players are poorly informed yet highly confused. Frankly, if you check rules, there is always a part justifying such a process. I'm sorry you have to go through this. I bet you are not aware of anything unusual you have ever done while playing there, right? So you should be fine. Let's hope they will handle this quicker, and make sure to keep us posted. Just in case.
Τι;!!! Δεν είναι αλήθεια!! Όλα τα καζίνο υπό αυτήν τη διαχείριση έχουν την ίδια διαδικασία επαλήθευσης. Ταυτότητα, selfie με ταυτότητα και επαλήθευση πληρωμής. Εάν τα έγγραφα είναι εντάξει, η ανάληψη (με τραπεζική κάρτα) διαρκεί έως και 15-20 λεπτά το πολύ.
What?!!! IT is not true!! All casinos under this management have the same verification proces. ID, selfie with ID and payment verification. If docs are ok, withdrawal (by bank card) takes up to 15-20 minutes maximum.
Για τι πράγμα μιλάς? Παίξατε καν στο καζίνο τους; η μέγιστη περίοδος επαλήθευσης λογαριασμού είναι 31 ημέρες και μπορώ να πω ότι δεν είναι η μέγιστη, αλλά η ελάχιστη που θα περιμένετε.
What are you talking about? Did you even play at their casino? the maximum account verification period is 31 days, and I can say this is not the maximum, but the minimum that you will wait for.
Ναί. Έχω παίξει σε 3 από τα καζίνο τους:
1) Jet Casino
2) 1 GO Casino
3) Καζίνο Starda
Ταυτότητα, selfie με ταυτότητα και κατάσταση συναλλαγής
Εάν τα έγγραφα είναι καλής ποιότητας και ορατά, μετά την ανάληψη, έχετε απάντηση από την υποστήριξη σχετικά με την επαλήθευση.
Yes. I have been playing on 3 of their casinos:
1) Jet Casino
2) 1 GO Casino
3) Starda Casino
ID, selfie with ID and transaction statement
If the documents are good quality and visible, after making withdrawal You have answer from support about verification.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.