ΦόρουμΚαζίνοJet Casino - γενική συζήτηση

Jet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από mrlazzaj
|
8159 προβολές 77 απαντήσεις |
|
1 2...4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Jet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

They have a wager requirement on deposits even without bonuses. You really need to downgrade this casino's rating and mark their T&C's as unfair.

Honestly its seeming like your reviews are not reputable.

mrlazzaj
πριν από 1 έτος

Frankly, it's due to the AML rule (the anti-Money-Laundering rule) and you can most likely find more the terms and conditions. It's a business standard and we keep that in mind when we review casinos.

Read more on this subject here:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/how-can-you-tell-if-a-casino-is-lying#post-23264

How much did you deposit and what was the wagering requirement, please?


Radka
πριν από 1 έτος

Nah not really because none of the regulators require this as part of their AML regulations.

And 4x. For AML it’s 2x. (Which is still NOT a valid excuse).

mrlazzaj
πριν από 1 έτος

I did not mention the regulators, I mentioned that this is a business standard.

But as Daniel wrote, this practice does not make sense in some cases. Anyway, I'd say that a deposit without a bonus is not the case if the amount deposited is high enough.

πριν από 1 έτος

4x Wager Requirements on a $10,000 deposit may make sense due to the yes AML regulations. 4x Wager Requirements on a $0.01 and above deposit is not fair on the casino’s behalf.

mrlazzaj
πριν από 1 έτος

I can't imagine deposit value $0,01.

Anyway, I gree with the first part.

Radka
πριν από 1 έτος

I literally just meant any deposit of any value. $0.01 is the lowest balance an account could hold.

mrlazzaj
πριν από 1 έτος

There's really no reason to decrease ratings because of wagering requirements on deposits. It's a standard procedure that you can't just deposit and withdraw money straight away from the casino. Such a behaviour would be suspicious for any decent casino.

I'd say 1-2x wagering requirement is alright. Anything above is a bit too much, but it depends on the situation. For example if you deposit 20 bucks with the wagering requirement 4x, you bet 1 dollar and win 20 000 on your second spin, then I understand you want to withdraw it immediately without wagering your initial 20 bucks 4x. It wouldn't make any sense.

πριν από 1 έτος

UKGC sets the industry standard as 1x wager req. either change the rating or I’ll report this site for misinformation within the jurisdiction of your web servers.

mrlazzaj
πριν από 1 έτος

Well, I truly can't understand what you hope to achieve. I can't imagine that we would change the casino's rating because you forcing us to do so.

I also find this part and I believe that you should consider that the casino is licensed under the GCB:


"I have had mixed results with management also and they require a 4x wagering on ALL deposits which is an unfair term as per UKGC and GIGC regulations.

It's actually a breach - but I'm unsure if their company has a UK or GI licence. No idea about CU licence regulations in detail."

file

feel free to check it out:

https://casino.guru/jet-casino-review

I

πριν από 1 έτος

Ξέρει κανείς εδώ πόσο χρόνο διαρκεί η πληρωμή; Δηλαδή μέχρι να μπουν τα χρήματα στον λογαριασμό; Έκανα αίτηση για πληρωμή σήμερα το πρωί και θα ήταν ωραίο αν ήταν εκεί αύριο.


Έχει κανείς εμπειρία με τη διάρκεια;

Αυτόματη μετάφραση:
Sandor
πριν από 1 έτος

We've thoroughly reviewed Jet Casino and gave it a perfect reputation rating, which is the best rating any casino can get from us. In our review, we've considered the casino's player complaints, estimated revenues, license, games genuineness, customer support quality, fairness of terms and conditions, See more information

Δημοσίευση από victoralex10987 Έγινε επεξεργασία από Radka
Αιτία: the link leads to this particular post - deleted
πριν από 1 έτος

Ξέρει κανείς εδώ πόσο χρόνο διαρκεί η πληρωμή; Δηλαδή μέχρι να μπουν τα χρήματα στον λογαριασμό; Έκανα αίτηση για πληρωμή σήμερα το πρωί και θα ήταν ωραίο αν ήταν εκεί αύριο.


Έχει κανείς εμπειρία με τη διάρκεια;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there,

I'd say that the main question is whether your account has been fully verified.

Secondly, in what status is your withdrawal now, please?

Well, I noticed your review, so it seems that you already received the winnings, am I correct, please? 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Στις 7 Δεκεμβρίου 2022 κατέθεσα 50 ευρώ μέσω rapidtransfer. τα χρήματα αφαιρέθηκαν από μένα, αλλά τίποτα δεν έχει φτάσει στον λογαριασμό παίκτη μου μέχρι σήμερα. Έχω επικοινωνήσει με το live chat αρκετές φορές και μου είπαν ότι πρέπει να περιμένουμε απάντηση από το σύστημα πληρωμών. Πέρασαν 21 μέρες και δεν συμβαίνει τίποτα. κάθε φορά που πρέπει να αναφέρω και πάντα την ίδια απάντηση περιμένουμε το σύστημα πληρωμών. Όταν ρώτησα πόσο να περιμένω, δεν μου έδωσαν καμία πληροφορία γιατί δεν ρυθμιζόταν. οπότε μπορεί να πάρει χρόνια. Ζητώ βοήθεια. το διαδικτυακό καζίνο είναι το jet.casino

με φιλικούς χαιρετισμούς kevin kostic

Αυτόματη μετάφραση:
kevinkostic
πριν από 1 έτος

Hi, when money was deducted from your account, then there must be some transaction ID. I would contact your bank first and ask them what could happen with your money and if is possible to track the money. Just try to find out where the error arises. Since it's been more then two weeks what you are struggling, and if you can't help yourself , then you can submit a complaint here on our website. But first I'd try to call the bank, If I were you.

πριν από 1 έτος

Έχω ήδη λάβει όλα τα στοιχεία από την τράπεζα και τα 50 ευρώ έχουν αφαιρεθεί από το jet.casino, όπως συμβαίνει πάντα. μόνο που αυτή τη φορά τα χρήματα δεν κατέληξαν στον λογαριασμό μου στο jet.casino. Μετά από κάθε γράμμα, οι συνάδελφοι στο jet.casino μου έλεγαν ότι δεν ήταν δικό τους λάθος, αλλά το σύστημα πληρωμών τους ως τρίτος πάροχος και ότι έπρεπε να το συζητήσουν με το σύστημα πληρωμών. Τώρα όμως περίμενα 22 μέρες;

Αυτόματη μετάφραση:
kevinkostic
πριν από 1 έτος

Sadly, the casino relies on the 3rd party payment provider services, and they can't come up with any result or progress unless this provider gets in touch with the casino. Basically, you are in the same position as the casino now 🙁.

Radka
πριν από 1 έτος

Τα χρήματά μου πιστώθηκαν στον λογαριασμό παίκτη μετά από 29 ημέρες χωρίς καμία εξήγηση ή συγγνώμη. Fide ότι δεν είναι φιλικό προς τον πελάτη, μεταξύ άλλων, έγραψα στη ζωντανή συνομιλία και ζήτησα αποζημίωση ένα δώρο επανόρθωσης τουλάχιστον μια συγγνώμη. Η απάντηση δεν ήταν δικό μας λάθος το σύστημα πληρωμών έφταιγε.

Θεωρείτε αυτό το φιλικό προς τον πελάτη;

Αυτόματη μετάφραση:
kevinkostic
πριν από 1 έτος

That is quite harsh!

Of course, I don't. But I have not seen the original casino reply, on the other hand.

Even such a statement can be written with care, but it seems that this is not the case 🙁


1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα