πριν από 1 έτος
Μπορώ μόνο να πω ότι η κατάσταση VIP είναι ψεύτικη εδώ. Έχω κατάσταση VIP και το καζίνο δεν θέλω να κάνω ανάληψη. Πέρασαν δύο μέρες, η απόσυρση εκκρεμεί ακόμη.
Έχω κατάσταση vip, αλλά το καζίνο μου ζητά να κάνω μια βιντεοκλήση μέσω του λογαριασμού τους για ανάληψη χρημάτων. Έγινε, πέρασαν πάνω από 3 μέρες, έχουν αποσυρθεί μόνο 3000 ευρώ. Και αυτό είναι VIP status. Τότε το ίδιο το καζίνο, όπως όλα τα σωστά, αν θέλετε να περιμένετε και να περιμένετε να κερδίσει η κάμερα, θα χάσετε!
I can only say that VIP status is fake here. I have VIP status and casino do not want to withdraw. Two days passed, withdraw still pending.
I have vip status, but the casino asks me to make a video call through their account to withdraw money. It has been done, more than 3 days have passed, only 3000 euros have been withdrawn. And that's VIP status. Then the casino itself, like all the right ones, if you want to wait and wait for the camera to win, you will lose!
I can say only that VIP status is fake here. I have VIP status and casino do not want to make withdraw. Two days passed, withdraw still pending.
Man ir vip status bet casino lai izvestu naudu jauta man izdarit video zvanu, caur vinas terzesanu. Ir izdarits, pagajis vairak par 3 diennaktim, izvest tikai 3000 euro. Un tas ir VIP status. Tada pati kazino ka visi parejie, ja tu vinne grib vilkt laiku un gaidit kamer zaudesi!
Τι να πω! Μου ζητήθηκε βιντεοκλήση! Και έχω το καθεστώς VIP εκεί, έκανα καταθέσεις πάνω από 5000 ευρώ και κέρδισα περίπου 30000! Δεν θέλετε να κάνετε ανάληψη
What to say! I was asked for video call! And i have VIP status there, made deposits on more that 5000 euros and won about 30000! Do not want to make withdraw
Βάλτε στον εαυτό σας ένα όριο απώλειας και μην ενδώσετε!
Με μεγάλες πληρωμές, σε κάποιους αρέσει να κάνουν φασαρία για το τίποτα, έτσι ώστε να περάσει ο χρόνος και ο παίκτης να χάσει τα πάντα.
Θα ήταν προς το συμφέρον του καζίνο.
Μην παίζετε τα χρήματά σας και κάντε υπομονή!
Set yourself a loss limit and don't give in!
With large payouts, some like to make a fuss about nothing so that time elapses and the player may lose everything.
It would be in the interest of the casino.
Don't play your money down & be patient!
Richte dir ein Verlust limit ein und gib nicht nach!
Bei großen Auszahlungen manchen manche gerne viel Wirbel um nichts damit Zeit verstreicht und der Spieler villeicht alles verliert.
Wäre bestimmt in Interesse des Casinos.
Spiel dein geld nicht runter & hab Geduld!
Γεια, πόσος χρόνος χρειάζεται για να εγκρίνει το izzicasino το whidraw που εκκρεμεί; Και πόσο καιρό χρειάζεται κανονικά για να λάβω τα χρήματα με τη visa/mastercard;
Hello how long does it take for izzicasino to approve whidraw that is pending? And how long it normaly take to get the money whit visa/mastercard?
Γειά σου!
Υποθέτω ότι αυτό είναι το είδος της ερώτησης που μπορεί να λύσετε στην ενότητα αξιολόγησης χρηστών. 🤔
Έχετε δοκιμάσει τον πίνακα που ονομάζεται " κριτικές χρηστών "; Σε γενικές γραμμές, αυτή η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει έως και μερικές ημέρες, αλλά για μια άμεση απάντηση, θα προτιμούσα να ρωτήσω τον υπάλληλο του καζίνο.
Είστε επαληθευμένος χρήστης; Αυτό θα βοηθούσε πολύ.
Hello!
I guess this is the kind of question you may probably solve in the user rating section. 🤔
Have you tried the panel called "user reviews"? Generally speaking, this process may take up to a few days, but for a direct answer, I would prefer to ask the casino's employee.
Are you a verified user? That would help a lot.
Δεν πληρώνουν, πηγαίνετε στα παράπονα στη σελίδα Guru, ψάξτε για IZZI
They don't pay out, go to the complaints on the Guru page, search for IZZI
Dom betalar inte ut, gå till klagomålen på Guru sidan, söker efter IZZI
Βλέπω ότι έχεις προβλήματα και με το καζίνο, γιατί είδα το παράπονό σου , το οποίο συνεχίζεται εδώ και πολύ καιρό. Στην περίπτωσή σας, ελπίζω ότι θα μπορέσετε να κερδίσετε πλήρως τα κέρδη σας και όλα θα πάνε καλά στο τέλος.
Ωστόσο, θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε εάν αλλάξει κάτι στην κατάστασή σας;
I see that you also have problems with the casino, because I saw your complaint, which has been ongoing for quite a long time. In your case, I hope that you will be able to get your full winnings and everything will be alright in the end.
However, could you update us if something changes in your situation ?
Ναι, θα ενημερώσω, έστειλα τα πάντα στον κατασκευαστή της άδειας και πρόσθεσα όλα τα στοιχεία σε αυτήν την υπόθεση. τις καλύτερες ευχές
Yes i will update, i did send everything to the license maker, and added all the evidence to this case. Best regards
Ας ελπίσουμε ότι η ενασχόληση με την αρχή δεν θα είναι απαραίτητη, ωστόσο πρέπει να παραδεχτώ ότι μάλλον θα έκανα το ίδιο.
Το Casino Guru έχει λάβει την απόφασή του και εύχομαι το καζίνο να δει τα δυνατά του σημεία. Αυτό θα ήταν πραγματικά υπέροχο και λιγότερο χρονοβόρο από την αναμονή για την εξουσία. Τα δάχτυλά μου είναι σταυρωμένα! 🤞🤞🤞
Hopefully, dealing with the authority won't be necessary, yet I must admit I would probably do the same.
Casino Guru has reached its decision, and I pray the casino sees its strong points. That would be truly great and less time-consuming than waiting for authority. My fingers are crossed! 🤞🤞🤞
Παρακαλώ. Ας ελπίσουμε ότι θα λάβετε μια απάντηση από το καζίνο στην καταγγελία σας και όλα θα πάνε καλά. Καλή τύχη. ☘️😊
You're welcome. Hopefully you'll get an answer from the casino in your complaint and everything will turn out fine. Good luck. ☘️😊
Αγνοούν και θέλουν να αποφασίσει το καζίνο Guru, αλλά έχουν ήδη αποφασιστεί και έχει δοθεί η γνώμη τους και ακόμα το καζίνο Izzi δεν θα δεχτεί, αυτό είναι τώρα πριν από 3 μήνες! Αυτός ο ιστότοπος δεν είναι τίποτα για να προτείνετε, μεταβείτε στον λογαριασμό του Instagram και υποβάλετε μια "Υποβολή καταγγελίας" στον κατασκευαστή αδειών, απλώς για να διευκρινιστεί ότι δεν πηγαίνουν και λειτουργούν σαν ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΖΙΝΟ αυτό είναι απάτη, διέγραψαν ό,τι συναλλαγή και στοίχημά μου ιστορικό, αλλά έχω ήδη τραβήξει στιγμιότυπο οθόνης και έχω ολόκληρη τη συνομιλία. Ενημερώστε τον κατασκευαστή αδειών για τι είδους απάτη είναι
https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/complaints-landing
They are ignoring and want Guru casino to decide, but they have already been decided and given their opinion and still Izzi casino won't accept,this is now 3 months ago! This site is nothing to recommend,go to ther Instagram account and file a "File a complaint" on the license maker, just to clarify that they are not going and working like a LEGIT CASINO this is scam, they deleted everything my transaction and bet history, but I already have taken screenshot and have the whole chat conversation. Let the license maker know what kind of scam they are
https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/complaints-landing
Το IZZI CASINO ισχυρίζεται ότι δεν έχει κάνει τίποτα λάθος, δείτε την περίπτωσή μου, αυτό δείχνει ότι δεν ακολουθούν τους κανόνες ή τους Όρους και ΕΙΝΑΙ ένα καζίνο απάτης
IZZI CASINO claims they dont have done anything wrong, please se my case, this shows that they dont follow the rules or Terms, and ITS a scam casino
Η καταγγελία είναι ακόμη ανοιχτή. Μπορώ με περηφάνια να πω ότι ο ειδικός μας μπορεί να διακρίνει ποια δήλωση είναι εντάξει και ποια όχι. Μην ανησυχείτε, μέχρι να παρουσιαστούν αποδείξεις, οι δηλώσεις είναι απλά λόγια. Ας περιμένουμε την τελική ετυμηγορία, θα έλεγα.
The complaint is still open. I can proudly say our specialist can distinguish which statement is okay and which is not. Don't worry, until proofs are presented, statements are just words. Let's wait for the final verdict, I'd say.
Άλυτο, πραγματικά πιστεύω ότι το καζίνο Guru θα πρέπει να αλλάξει τη βαθμολογία του στο IZZI CASINO, σίγουρα δεν θα είναι θετικό να παίζεις εκεί.
Unsolved, I really think Guru casino should change its rating on IZZI CASINO, it should definitely not be a positive thing to play there.
Olöst , jag tycker verkligen Guru casino ska ändra sitt betyg på IZZI CASINO, det ska absolut inte vara något positivt att spela där.
Συμφωνώ ότι στην περίπτωσή σου, έχεις κάθε δικαίωμα να είσαι θυμωμένος. Από την άλλη, αυτή είναι η μόνη πράξη αδικίας που έχουμε συναντήσει με τον Izzi μέχρι στιγμής. Έτσι, η βαθμολογία δεν θα πέσει πολύ χαμηλά από αυτή την άποψη.
Λυπάμαι που τελείωσε έτσι. Να είστε βέβαιοι όταν το καζίνο θέλει πίσω την πολύτιμη βαθμολογία του, κάποιος πρέπει να αντιμετωπίσει ξανά το παράπονό σας.
Επιτρέψτε μου να παραθέσω απόσπασμα από την " Επίλυση παραπόνων καζίνο ":
Ποιες θα είναι οι συνέπειες της καταγγελίας σας;
Ας ξεκινήσουμε δηλώνοντας ότι δεν είναι δικαιολογημένα όλα τα παράπονα. Επομένως, εάν οι περιστάσεις και τα στοιχεία δείξουν ότι το καζίνο δεν έχει κάνει κάτι που θεωρούμε άδικο, η καταγγελία θα κλείσει και θα κατηγοριοποιηθεί ως «απορριπτόμενη». Το ίδιο συμβαίνει εάν σταματήσετε να επικοινωνείτε μαζί μας μετά την υποβολή της καταγγελίας σας.
Εάν το παράπονο είναι δικαιολογημένο και το καζίνο έχει κάνει κάτι άδικο, το ιδανικό σενάριο είναι να επιλύσουμε το παράπονο σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Σε αυτήν την περίπτωση, η καταγγελία θα κλείσει και θα κατηγοριοποιηθεί ως «επίλυση».
Εάν το παράπονο είναι δικαιολογημένο και δεν είμαστε σε θέση να το επιλύσουμε, κλείνει και κατηγοριοποιείται ως «ανεπίλυτο». Αυτό συμβαίνει όταν το καζίνο είτε δεν ανταποκρίνεται σε εμάς είτε αρνείται να κάνει αυτό που θεωρούμε δίκαιο στη συγκεκριμένη περίπτωση. Δεν θα λάβετε το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά το παράπονο θα αποθηκευτεί στο σύστημά μας, το καζίνο θα τιμωρηθεί με χαμηλότερη βαθμολογία από εμάς και η κριτική μας για το καζίνο θα προειδοποιήσει τους άλλους παίκτες για το τι συνέβη. Επιπλέον, εάν το καζίνο θέλει να βελτιώσει την αξιολόγησή του στο μέλλον, θα αναγκαστεί να αντιμετωπίσει το παράπονο, επομένως υπάρχει πιθανότητα η καταγγελία σας να επιλυθεί αργότερα.
Τουλάχιστον υπάρχει ακόμα κάποια ευκαιρία για επίλυση.
I agree that in your case, you have every right to be angry. On the other hand, this is the only act of unfairness we have come across with Izzi so far. Thus, the rating won't fall too low in that regard.
I'm sorry it ended like this. Please be assured once the casino wants its precious rating back, someone needs to address your complaint again.
Allow me to quote from "Casino complaint resolution":
What will be the consequences of your complaint?
Let's start by stating that not all complaints are justified. Therefore, if the circumstances and evidence show that the casino has not done anything that we consider to be unfair, the complaint will be closed and categorized as being 'rejected'. The same happens if you stop communicating with us after submitting your complaint.
If the complaint is justified and the casino has done something unfair, the ideal scenario is that we resolve the complaint to your liking. In this case, the complaint will be closed and categorized as being 'resolved'.
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
At least there is still some chance for resolution.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.